Stránka 8 z 32

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 11 bře 2013, 15:28
od Haer
idam.i: myslim, ze jsi se spise spletl Ty :)
GDI u Mitsubishi je prave prime vstrikovani do valcu, Vilda v tom ma naprostou pravdu, delaji ho uz dlouha leta, urco dele nez FSI u VW.
A pokud se nepletu, tak :hyu: vyvijel GDI prave spolecne s Mistubishi a vyuzival pritom prave jejich znalosti. I proto se to jmenuje GDI a ne nejak jinak.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 11 bře 2013, 16:04
od idam.i
Sorry,ale je to preklad cez Google,lebo po anglicky neviem,no píšu :Hyundai Theta I-4 motor rodina je vlastnej konštrukcie, inžinierstva v Namyang, Kórei a v súčasnej dobe vo výrobe pre aplikácie po celom svete.Ináč s tým,že aj Mitsubishi vstrekovalo priamo máte pravdu.Mali s tým problém,že sa motora zanášali carbonom.Neviem,či to u :hyu: už vyriešili,alebo je lepší benzín. :-k
Najnovšie som čítal,že Mitsubishi bude kúpovať motory od :hyu: .Jedná sa o nové V8 s priamym vstrekovaním.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 11 bře 2013, 16:22
od Limitz
tak v tomhle případě je GDI jasná volba :) mě se tenhle motor dostal do povědomí až v nové i30, ale je pravda že je nějakou dobu i v i40 a ix35 a možná i v jiných modelech :oops:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 11 bře 2013, 17:00
od miloš1
tomaskana píše:Premyslim nad koupi nove i30 kombi ale porad se nemuzu rozhodnout mezi 1,6 CVVT nebo 1,6 GDI,nevite jak jsou na tom se spolehlivosti? Nerad bych stravil moc casu v servisu.
Neviem, ako u Vás v Čechách, ale u nás na Slovensku túto dilemu za teba vyrieši samotný Hyundai. 1.6 GDI dostaneš len v najvýššej výbave Style a žiaden iný benzínový motor. Takže problém vyriešený :D

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 11 bře 2013, 18:18
od tomaskana
Aha tak to mate na Slovensku dobre vyresene, ale vy mate ve stylu i elektronickou brzdu ne? A muzu se zeptat kolik to stalo u vas? Protoze stejnou kombinaci co mas ty chci i ja :-D

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 11 bře 2013, 20:52
od idam.i
tomaskana píše:Aha tak to mate na Slovensku dobre vyresene, ale vy mate ve stylu i elektronickou brzdu ne? A muzu se zeptat kolik to stalo u vas? Protoze stejnou kombinaci co mas ty chci i ja :-D
http://www.hyundai.sk/data/files/pdf/ce ... va-i30.pdf
http://www.hyundai.sk/data/files/pdf/ce ... -kombi.pdf

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 11 bře 2013, 22:26
od Haer
idam.i píše:Sorry,ale je to preklad cez Google,lebo po anglicky neviem,no píšu :Hyundai Theta I-4 motor rodina je vlastnej konštrukcie, inžinierstva v Namyang, Kórei a v súčasnej dobe vo výrobe pre aplikácie po celom svete.Ináč s tým,že aj Mitsubishi vstrekovalo priamo máte pravdu.Mali s tým problém,že sa motora zanášali carbonom.Neviem,či to u :hyu: už vyriešili,alebo je lepší benzín. :-k
Najnovšie som čítal,že Mitsubishi bude kúpovať motory od :hyu: .Jedná sa o nové V8 s priamym vstrekovaním.
Tak mi to nedalo a trochu jsem taky zagooglil :)
Pocatek primeho vstrikovani u :hyu: se datuje od spolecneho projektu Hyundai-Mitsubshi-Chrysler s nazvem GEMA (zrejme nekdy z roku 2006?). Z teto koncepce pak :hyu: odvodil svou prvni generaci motoru Theta GDI. Od cca 2011 montuje do svych aut novou generaci Theta II GDI, to je ta, o ktere pises a kterou mame v soucasnych milaccich.
Narazil jsem i na video s nazornou ukazkou pro zajemce: http://www.youtube.com/watch?v=Pxvp9F-PS34
Jsou tam zobrazeny oba rezimy, ve kterych GDI pracuje - se vstrikem pri kompresi (1. az 2. minuta) a se vstrikem pri nasavani (2.az 3. minuta)

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 11 bře 2013, 22:41
od idam.i
Gratulujem,si väčši "guglič",ako ja. =D> Hlavné je ,že naše motory šlapu a dúfam,že budu ešte dlho šlapať. :D/

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 20 bře 2013, 11:28
od Dalin
Když benzín, tak určitě GDi, ze všemi uvedenými motory jsem jel. GDi je nejživější a má nejnižší spotřebu. Když by jsem vzal do úvahy i naftu, tak jedině CRDi u kterého by jsem volil slabší variantu 81KW. Pocitově je slabší naftová verze stejná jako silnější a má takový měkčí a tišší chod. Naposled jsem jel s 1,6CVVT, když jsem měl auto v servisu oproti CRDi je to líné a bál jsem se předjíždět. Možná nemám ty správné návyky pro jízdu z benzínem ale podstatně živější mi připadá diesel.

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 20 bře 2013, 12:06
od zulyk
Tak mi to nedalo a trochu jsem taky zagooglil :)
Pocatek primeho vstrikovani u :hyu: se datuje od spolecneho projektu Hyundai-Mitsubshi-Chrysler s nazvem GEMA (zrejme nekdy z roku 2006?). Z teto koncepce pak :hyu: odvodil svou prvni generaci motoru Theta GDI. Od cca 2011 montuje do svych aut novou generaci Theta II GDI, to je ta, o ktere pises a kterou mame v soucasnych milaccich.
Narazil jsem i na video s nazornou ukazkou pro zajemce: http://www.youtube.com/watch?v=Pxvp9F-PS34
Jsou tam zobrazeny oba rezimy, ve kterych GDI pracuje - se vstrikem pri kompresi (1. az 2. minuta) a se vstrikem pri nasavani (2.az 3. minuta)[/quote]

neviem odkial si nabral, ze vo svojich autach mate motory konstrukcnej rady THETA II, do i30/ceed ide motor konstrukcnej rady GAMMA :wink:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 20 bře 2013, 12:07
od zulyk
Dalin píše:Když benzín, tak určitě GDi, ze všemi uvedenými motory jsem jel. GDi je nejživější a má nejnižší spotřebu. Když by jsem vzal do úvahy i naftu, tak jedině CRDi u kterého by jsem volil slabší variantu 81KW. Pocitově je slabší naftová verze stejná jako silnější a má takový měkčí a tišší chod. Naposled jsem jel s 1,6CVVT, když jsem měl auto v servisu oproti CRDi je to líné a bál jsem se předjíždět. Možná nemám ty správné návyky pro jízdu z benzínem ale podstatně živější mi připadá diesel.
uhadol si to presne, naozaj nemas tie spravne navyky pre benzin :wink:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 20 bře 2013, 12:53
od Haer
zulyk píše:neviem odkial si nabral, ze vo svojich autach mate motory konstrukcnej rady THETA II, do i30/ceed ide motor konstrukcnej rady GAMMA :wink:
Mas pravdu 8)

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 25 bře 2013, 10:21
od Dalin
zulyk píše:
Dalin píše:Když benzín, tak určitě GDi, ze všemi uvedenými motory jsem jel. GDi je nejživější a má nejnižší spotřebu. Když by jsem vzal do úvahy i naftu, tak jedině CRDi u kterého by jsem volil slabší variantu 81KW. Pocitově je slabší naftová verze stejná jako silnější a má takový měkčí a tišší chod. Naposled jsem jel s 1,6CVVT, když jsem měl auto v servisu oproti CRDi je to líné a bál jsem se předjíždět. Možná nemám ty správné návyky pro jízdu z benzínem ale podstatně živější mi připadá diesel.
uhadol si to presne, naozaj nemas tie spravne navyky pre benzin :wink:
Tak zkus Rio 1,5CRDi 81KW a porovnej se svojí 1,4

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 28 bře 2013, 10:12
od Maťozv
Zdravím Vás páni je tu niekto kto má 1,4 MPI? Rád by som získal neaké informácie.Ďakujem :D

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Napsal: 28 bře 2013, 11:05
od vencca
Tady máš recenzi s 1.4kou http://www.vybermiauto.cz/autoblok/mini ... 4-trikolor

Já budu majitel až koncem dubna, zatím jsem s ní absolvoval dvouhodinovou testovací jízdu. Co tě zajímá konkrétně?