Stránka 8 z 10
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 17 bře 2015, 16:39
od tmx
Já mám taky v TP jen 16" a 17", takže mám jedny disky a budu přehazovat pouze pneu. Vzhledem k ceně TPMS (i kdyby bylo z Číny) je to finančně nejvýhodnější. A jelikož technické budu mít v budoucnu v prosinci, stejně bych to za těch 3 a půl roku musel nějak vyřešit a buď mít TPMS dvoje, nebo zimní nazout na kola s TPMS (čili mít stejně 16" zimáky), čili úspora by žádná nebyla.
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 18 bře 2015, 08:04
od darosh
Ahoj,
přezouvat na jedněch discích je asi taky řešení, ale asi bych se bál že časté přezouvání disky poničí. No uvidíme za jaké peníze se mi podaří sestavit zimní sadu. Pokud to bude hodně drahý, tak holt přezuji jen gumy.
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 18 bře 2015, 08:10
od OGYN
Říkal mi majitel pneuservisu,že u mercedesu vyjde výměna čidel s baterkami po 5ti letech na 25tis
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 18 bře 2015, 08:56
od kukino
To bude nejake premrstene ne? Mna sada 4x15 ENZO G, 4xzimne PNEU 195/55 R15 Nokian w+, 4xTPMS ventilek vysla na necelych 20 a to bolo priamo v Hyundai.
Tak by som to s TPMS nevidel vobec tak negativne....
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 18 bře 2015, 17:30
od tmx
Však jo, 7 tisíc ventilky, 7 tisíc kola a 6 tisíc gumy, to je 20.
Problém je, že ty ventilky, což dle mého by mohlo stát v druhovýrobě třeba 1000 Kč za celé auto, zatím nikdo asi nedělá. Mercedes má logicky ceny někde jinde.
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 18 bře 2015, 19:21
od Martinsp
Koukám že mám v TP také zapsaný kola 16 a 17", takže 15 na zimu asi nepůjdou. Koukal jsem na granexu na kotouče a mají je pro 15" nebo 16" kola. Není problém v průměru kol třeba v tomhle? Je rozdíl i v průměru kotoučů podle velikosti kol. A ještě jedna věc- proč stojí jednou tolik než na oktávku? Jsou kvalitnější?
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 18 bře 2015, 20:08
od darosh
Ahoj,
na internetu jsem našel tyhle TPMS ventilky
http://www.pneumatiky-obchod.cz/tpms-el ... undai.html. Je to celkem mazec 7 000 ,- za ventilky od
a ještě jsou tak na cca 5 let. Počítám že minimálně 20 tis. budu muset vysolit.
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 18 bře 2015, 21:00
od mobil5o
vsetky 1.6 DSL
niektore 1.6GDi
resp vsetky motorove verzie s EPB (elektronickou brzdou)
maju instalovane 16" kotuce, tj. nemozes pouzit 15"disky
ostatne verzie maju standartne 15" kotuce tj. mozu pouzit disky 15" a vyssie
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 18 bře 2015, 21:18
od darosh
mobil5o píše:vsetky 1.6 DSL
niektore 1.6GDi
resp vsetky motorove verzie s EPB (elektronickou brzdou)
maju instalovane 16" kotuce, tj. nemozes pouzit 15"disky
ostatne verzie maju standartne 15" kotuce tj. mozu pouzit disky 15" a vyssie
Moc se v tom nevyznám, ale v TP mám GDH (1,6 MPI D-CVVT 88 kW 6 st. man.).
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 19 bře 2015, 08:54
od kukino
Taky mam pre 1.6 88kw 15 disky a v pohode.
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 19 bře 2015, 17:58
od OGYN
kukino píše:To bude nejake premrstene ne? Mna sada 4x15 ENZO G, 4xzimne PNEU 195/55 R15 Nokian w+, 4xTPMS ventilek vysla na necelych 20 a to bolo priamo v Hyundai.
Tak by som to s TPMS nevidel vobec tak negativne....
Majitel pneuservisu říkak,že existují dva systémy,a mercedes má ten dražší....
Napsal: 20 bře 2015, 17:49
od darosh
A ktery ma i30?
Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk
Napsal: 20 bře 2015, 22:51
od drastys
I30 podle me taky drazsi = cidla ve ventilcih. Druhy zpusobje bez cidel a zajistuje to ABS
Napsal: 23 bře 2015, 17:01
od darosh
Tak ze parovani neni automaticke?
Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk
Re: TPMS - tlak pneu v chladnom obdobi
Napsal: 23 bře 2015, 22:06
od tmx
Prý se má při přezouvání vracet kolo, kde bylo, čili zjevně ne.