Zazitek a uzivani si jizdy v i30 1,6gdi
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
rapid, i30, octavie normalni spotrebaky a hlavne bez emoci, ta auta jedou dovezou odvezou, ale zazitky

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Ako často jazdím v 5-tisícových otáčkach? Vždy keď je to potrebnéDalin píše:Info máš správné, vtip je v tom,že se nemůžeš držet jen těchto čísel, jsou i další a musíš to vyzkoušet v realitě. Např. těch 175Nm má ten motor od 1500 do 4200 ot., to je kouzlo toho turba. Prakticky máš pořád pod plynem plnou sílu motoru a to je to proč je tento motor uživatelsky silnější než GDi, které má v 1500ot nějakých 100Nm a maximum 164Nm má až v 5000ot. Jak často jezdíš v těch 5000 otáčkách?miloš1 píše:Pozeral som si teraz slovenské stránky Seatu a vidím, že v ponuke už nie je motor 1,2 TSI vo verzii 77kW. Je tam len 63kW a 81kW. Vezmem teda do úvahy ten silnejší - 81kW. Krutiaci moment má o málo vyšší ako 1,6 GDI (99kW) - 175 vs 164,3. Zrýchlenie 0-100 dá za 10,2s. Ak 5-dverový Leon porovnám s hatchbackom i30, ktorý má 0-100 za 9,9s, neviem, čo ťa vedie k názoru, že GDi je "užívateľsky slabší motor". Je to len preto, že jeden je preplňovaný a ten druhý "len" atmosférický???![]()
![]()
ale ja nepotrebuju M3, chci jen aby mi auto umoznilo si rychleji projet okresku a melo aspon trosku pekny zvuk a trosku zabavny motor.Skyline píše:tak nevim, zda ti mam zavidet, nebo te litovat.
Zazitek a uzivani si jizdy v i30 1,6gdi![]()
![]()
![]()
rapid, i30, octavie normalni spotrebaky a hlavne bez emoci, ta auta jedou dovezou odvezou, ale zazitkyno mozna s Octavii RS nebo s KIA Ceed GT, kde vyrobce snazili tem autum dat nejaky slusnejsi a silnejsi Motor, poladit podvoze ale, tohle fakt neni M3 apod. kde se da mluvit o emocich.
Samozřejmě ti taky přeju ať ti slouží.Martinsp píše:Dalin- Nezdá se mi že tu tvé auto někdo napadá, ale ty snad každého kdo má auto co Ty jsi už prodal. Možná že tobě nevyhovovalo a no a co? To přeci neznamená že jiného nebaví. Takových lidí je spousta že mají auto půl roku, nebo rok a jde. A když na to mají, tak proč ne. Jen tu prostě pláčeš na špatném hrobě. Nemysli si i na seata jsem se byl kouknou a né že by byl špatný, z venku ok, ale zevnitř to už nešlo. A šílím-ne. Prostě jsem šel dál abych měl z auta radost a bavilo mě s autem jezdit. A mimochode není to tvoje tsi ten legendární spolehlivý motor? Podle výkonu je a novější má již 81 kw. Jinak nic proti tobě a ať ti auto slouží a máš i ty z auta radost.
Taky ti přeji spokojenost. Plně z tebou souhlasím, máš prostě jiný názor než já, každý jsme spokojení s něčím jiným. Kdyby jsem dostal lepší nabídku, tak jsem také jezdil s atmosférou 1,8 Honda Civic.miloš1 píše:Ako často jazdím v 5-tisícových otáčkach? Vždy keď je to potrebnéDalin píše:Info máš správné, vtip je v tom,že se nemůžeš držet jen těchto čísel, jsou i další a musíš to vyzkoušet v realitě. Např. těch 175Nm má ten motor od 1500 do 4200 ot., to je kouzlo toho turba. Prakticky máš pořád pod plynem plnou sílu motoru a to je to proč je tento motor uživatelsky silnější než GDi, které má v 1500ot nějakých 100Nm a maximum 164Nm má až v 5000ot. Jak často jezdíš v těch 5000 otáčkách?miloš1 píše:Pozeral som si teraz slovenské stránky Seatu a vidím, že v ponuke už nie je motor 1,2 TSI vo verzii 77kW. Je tam len 63kW a 81kW. Vezmem teda do úvahy ten silnejší - 81kW. Krutiaci moment má o málo vyšší ako 1,6 GDI (99kW) - 175 vs 164,3. Zrýchlenie 0-100 dá za 10,2s. Ak 5-dverový Leon porovnám s hatchbackom i30, ktorý má 0-100 za 9,9s, neviem, čo ťa vedie k názoru, že GDi je "užívateľsky slabší motor". Je to len preto, že jeden je preplňovaný a ten druhý "len" atmosférický???![]()
![]()
. Neviem ako a kadiaľ jazdíš, ale predpokladám, že nepotrebuješ mať "pořád pod plynem plnou sílu motoru". A čaro
GDI je práve v tom, že aj v nižších otáčkach má krásny, plynulý záťah motora, ktorý ti na bežnú jazdu bohato postačuje.
Ak si si všimol, vlastnil som autá výlučne s atmosférickým motorom. A pokiaľ sa to bude dať, stále to tak bude. Aj koncernový Golf VI som mal s úžasným atmosférickým motorom. Nebol to trhač asfaltu, ale bol spoľahlivý a spotrebu mal takú, ako dosiahne málo dízlov.
Jazdím prevažne mesto (Bratislava) a pomerne krátke vzdialenosti. Povedz, oplatí sa mi preplňovaný motor? Turbo je len ďalší kazový element v motore, ktorý keď môžem vylúčiť, tak to urobím. Otázne je, dokedy sa budú dobré atmosféry vyrábať. Samozrejme, s takýmto motorom je treba aj vedieť jazdiť - to ti tu potvrdilo už veľa užívateľov. Netvrdím, že ty si s ním jazdiť nevedel (to by som si nikdy nedovolil), ale podľa mňa si možno to čaro atmosféry neobjavil. Skutočne sa 1,2 TSI (z môjho pohľadu) nedá porovnávať s 1,6 GDI. Ber to ako môj subjektívny názor a tebe s tvojou 1,2 TSI prajem čo najviac spokojnosti, tak ako som ja spokojný so svojou GDI.
Len pre info existuje aj i40 2,0GDI.velsatis píše:Toto není nejsilnější motor pro i40, myslím, že v ČR už se ta 1,6 ani nedodává, všichni chtěli naftuDalin píše:např. tady http://hyundai.katalog-automobilu.cz/au ... bi-classic
ale snad umíš hledat informace.
Kecáš ako zvyčajne.Dalin píše:Je trochu smutné, že auto střední třídy(i40) s nejsilnějším motorem je méně dynamické jako auto nižší střední se základním motorem(Leon).idam.i píše:Miloš1 to máš marné. Proti vetru sa nevyčúraš.Na TSI sa proste nesiaha.
![]()
Inak sme tak trochu OT.Téma Slevy.
Ďalšia ukážko objektivity.Dalin píše:Info máš správné, vtip je v tom,že se nemůžeš držet jen těchto čísel, jsou i další a musíš to vyzkoušet v realitě. Např. těch 175Nm má ten motor od 1500 do 4200 ot., to je kouzlo toho turba. Prakticky máš pořád pod plynem plnou sílu motoru a to je to proč je tento motor uživatelsky silnější než GDi, které má v 1500ot nějakých 100Nm a maximum 164Nm má až v 5000ot. Jak často jezdíš v těch 5000 otáčkách?miloš1 píše:Pozeral som si teraz slovenské stránky Seatu a vidím, že v ponuke už nie je motor 1,2 TSI vo verzii 77kW. Je tam len 63kW a 81kW. Vezmem teda do úvahy ten silnejší - 81kW. Krutiaci moment má o málo vyšší ako 1,6 GDI (99kW) - 175 vs 164,3. Zrýchlenie 0-100 dá za 10,2s. Ak 5-dverový Leon porovnám s hatchbackom i30, ktorý má 0-100 za 9,9s, neviem, čo ťa vedie k názoru, že GDi je "užívateľsky slabší motor". Je to len preto, že jeden je preplňovaný a ten druhý "len" atmosférický???![]()
![]()
Tak tohle může napsat opravdu jen člověk, který nikdy v životě neviděl dodávku!Dalin píše: Roomster je napůl dodávka a má jinej motor.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |