Stránka 8 z 9

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 15:48
od Skyline
tak nevim, zda ti mam zavidet, nebo te litovat.
Zazitek a uzivani si jizdy v i30 1,6gdi ](*,) ](*,) ](*,)
rapid, i30, octavie normalni spotrebaky a hlavne bez emoci, ta auta jedou dovezou odvezou, ale zazitky :shock: no mozna s Octavii RS nebo s KIA Ceed GT, kde vyrobce snazili tem autum dat nejaky slusnejsi a silnejsi Motor, poladit podvoze ale, tohle fakt neni M3 apod. kde se da mluvit o emocich.

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 16:00
od only_one
každému vyhovuje něco jiného. Nicméně dávám přednost jednoduší variantě nepřeplňovaného motoru před přetechnizovaným malým motůrkem. Nebýt přeplňování, tak by celý koncern neměl žádný použitelný zážehový motor.

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 16:07
od jk001
Skyline je mi ta luto ako vsetko vies najlepsie aj to ako si mam uzit jazdy , kazdy si uziva jazdu inak moja zena si uziva jazdu v Kii picanto a vie sa snim vyblaznit pre uzivanie jazdy nemusis trhat asfalt ale Lidi jsou různý a různý koníčky maj

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 16:59
od miloš1
Dalin píše:
miloš1 píše:Pozeral som si teraz slovenské stránky Seatu a vidím, že v ponuke už nie je motor 1,2 TSI vo verzii 77kW. Je tam len 63kW a 81kW. Vezmem teda do úvahy ten silnejší - 81kW. Krutiaci moment má o málo vyšší ako 1,6 GDI (99kW) - 175 vs 164,3. Zrýchlenie 0-100 dá za 10,2s. Ak 5-dverový Leon porovnám s hatchbackom i30, ktorý má 0-100 za 9,9s, neviem, čo ťa vedie k názoru, že GDi je "užívateľsky slabší motor". Je to len preto, že jeden je preplňovaný a ten druhý "len" atmosférický??? ](*,) ](*,) ](*,)
Info máš správné, vtip je v tom,že se nemůžeš držet jen těchto čísel, jsou i další a musíš to vyzkoušet v realitě. Např. těch 175Nm má ten motor od 1500 do 4200 ot., to je kouzlo toho turba. Prakticky máš pořád pod plynem plnou sílu motoru a to je to proč je tento motor uživatelsky silnější než GDi, které má v 1500ot nějakých 100Nm a maximum 164Nm má až v 5000ot. Jak často jezdíš v těch 5000 otáčkách?
Ako často jazdím v 5-tisícových otáčkach? Vždy keď je to potrebné :) . Neviem ako a kadiaľ jazdíš, ale predpokladám, že nepotrebuješ mať "pořád pod plynem plnou sílu motoru". A čaro :hyu: GDI je práve v tom, že aj v nižších otáčkach má krásny, plynulý záťah motora, ktorý ti na bežnú jazdu bohato postačuje.
Ak si si všimol, vlastnil som autá výlučne s atmosférickým motorom. A pokiaľ sa to bude dať, stále to tak bude. Aj koncernový Golf VI som mal s úžasným atmosférickým motorom. Nebol to trhač asfaltu, ale bol spoľahlivý a spotrebu mal takú, ako dosiahne málo dízlov.
Jazdím prevažne mesto (Bratislava) a pomerne krátke vzdialenosti. Povedz, oplatí sa mi preplňovaný motor? Turbo je len ďalší kazový element v motore, ktorý keď môžem vylúčiť, tak to urobím. Otázne je, dokedy sa budú dobré atmosféry vyrábať. Samozrejme, s takýmto motorom je treba aj vedieť jazdiť - to ti tu potvrdilo už veľa užívateľov. Netvrdím, že ty si s ním jazdiť nevedel (to by som si nikdy nedovolil), ale podľa mňa si možno to čaro atmosféry neobjavil. Skutočne sa 1,2 TSI (z môjho pohľadu) nedá porovnávať s 1,6 GDI. Ber to ako môj subjektívny názor a tebe s tvojou 1,2 TSI prajem čo najviac spokojnosti, tak ako som ja spokojný so svojou GDI :wink: .

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 18:37
od Martinsp
Dalin- Nezdá se mi že tu tvé auto někdo napadá, ale ty snad každého kdo má auto co Ty jsi už prodal. Možná že tobě nevyhovovalo a no a co? To přeci neznamená že jiného nebaví. Takových lidí je spousta že mají auto půl roku, nebo rok a jde. A když na to mají, tak proč ne. Jen tu prostě pláčeš na špatném hrobě. Nemysli si i na seata jsem se byl kouknou a né že by byl špatný, z venku ok, ale zevnitř to už nešlo. A šílím-ne. Prostě jsem šel dál abych měl z auta radost a bavilo mě s autem jezdit. A mimochode není to tvoje tsi ten legendární spolehlivý motor? Podle výkonu je a novější má již 81 kw. Jinak nic proti tobě a ať ti auto slouží a máš i ty z auta radost.

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 18:40
od abdulzabak
Skyline píše:tak nevim, zda ti mam zavidet, nebo te litovat.
Zazitek a uzivani si jizdy v i30 1,6gdi ](*,) ](*,) ](*,)
rapid, i30, octavie normalni spotrebaky a hlavne bez emoci, ta auta jedou dovezou odvezou, ale zazitky :shock: no mozna s Octavii RS nebo s KIA Ceed GT, kde vyrobce snazili tem autum dat nejaky slusnejsi a silnejsi Motor, poladit podvoze ale, tohle fakt neni M3 apod. kde se da mluvit o emocich.
ale ja nepotrebuju M3, chci jen aby mi auto umoznilo si rychleji projet okresku a melo aspon trosku pekny zvuk a trosku zabavny motor.
Nechci sportovni auto, nikdy me to moc nebralo, driv jsem mel bavora a bylo to ridicsky samozrejme uplne neco jinyho, jenze starnu a fotrovatim a uz me to nebere. Jen sem tam chci jet rychleji a zabavne, ale proste k tomu staci mala atmosfera se slusnym podvozkem a razenim.
Stejne vetsinou jedu s detma a tam je nejaky blbnuti vylouceno...
Takze ano, M3 to neni a nebude, RS oktavku jsem si mohl nakonfigurovat jako sluzebaka, ale protoze rodina a prakticnost jsem radsi mel 4x4 kvuli prijemnejsimu podvozku (RS je desivy prkno).
Takze je to spotrebak, je to na uzitek, ale zabvit to umi, pokud clovek neceka sportak, ale vi co si koupil.
Chapeme se?

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 19:15
od miloš1
Nedá sa nesúhlasiť. Myslieť si, že zážitok z jazdy je priamo úmerný sile motora a značke asi nebude ten najsprávnejší. [-o<
Mal som služobné auto BMW 730 a teraz máme vo firme aj Octavie RS a mám možnosť ich jazdiť. Fajn autá. Ale rovnako, ak nie lepšie, si dokážem užiť jazdu aj vo svojom :hyu: .
Ako poznamenal kolega, človek vekom dozrieva a iné priority má v 20-ke, 30-ke a 40-ke. Tiež vozím malého syna v aute a tak si tú jazdu užívam trošku iným spôsobom ako plynom na podlahe :) .

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 20:12
od Dalin
Martinsp píše:Dalin- Nezdá se mi že tu tvé auto někdo napadá, ale ty snad každého kdo má auto co Ty jsi už prodal. Možná že tobě nevyhovovalo a no a co? To přeci neznamená že jiného nebaví. Takových lidí je spousta že mají auto půl roku, nebo rok a jde. A když na to mají, tak proč ne. Jen tu prostě pláčeš na špatném hrobě. Nemysli si i na seata jsem se byl kouknou a né že by byl špatný, z venku ok, ale zevnitř to už nešlo. A šílím-ne. Prostě jsem šel dál abych měl z auta radost a bavilo mě s autem jezdit. A mimochode není to tvoje tsi ten legendární spolehlivý motor? Podle výkonu je a novější má již 81 kw. Jinak nic proti tobě a ať ti auto slouží a máš i ty z auta radost.
Samozřejmě ti taky přeju ať ti slouží.
Rozdíl mezi mým 77kw a tím 81kw je v jiném naladění kvůli normě euro6. Když se podíváš na zrychlení, kroutící moment a max. rychlost vše je stejné.
i30 mně bavila, byl jsem nadšený ale nevyhovoval mi diesel, chtěl jsem benzín protože jezdím často krátké trasy. Do i30 v benzínu jsem nešel protože jsem dostal dobrou nabídku na Leona, ještě jsem uvažoval o Civicu. Také jsem měl na i30 množství závad, které nesvědčili o tom, že se jedná o kvalitní výrobek.

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 20:17
od Dalin
miloš1 píše:
Dalin píše:
miloš1 píše:Pozeral som si teraz slovenské stránky Seatu a vidím, že v ponuke už nie je motor 1,2 TSI vo verzii 77kW. Je tam len 63kW a 81kW. Vezmem teda do úvahy ten silnejší - 81kW. Krutiaci moment má o málo vyšší ako 1,6 GDI (99kW) - 175 vs 164,3. Zrýchlenie 0-100 dá za 10,2s. Ak 5-dverový Leon porovnám s hatchbackom i30, ktorý má 0-100 za 9,9s, neviem, čo ťa vedie k názoru, že GDi je "užívateľsky slabší motor". Je to len preto, že jeden je preplňovaný a ten druhý "len" atmosférický??? ](*,) ](*,) ](*,)
Info máš správné, vtip je v tom,že se nemůžeš držet jen těchto čísel, jsou i další a musíš to vyzkoušet v realitě. Např. těch 175Nm má ten motor od 1500 do 4200 ot., to je kouzlo toho turba. Prakticky máš pořád pod plynem plnou sílu motoru a to je to proč je tento motor uživatelsky silnější než GDi, které má v 1500ot nějakých 100Nm a maximum 164Nm má až v 5000ot. Jak často jezdíš v těch 5000 otáčkách?
Ako často jazdím v 5-tisícových otáčkach? Vždy keď je to potrebné :) . Neviem ako a kadiaľ jazdíš, ale predpokladám, že nepotrebuješ mať "pořád pod plynem plnou sílu motoru". A čaro :hyu: GDI je práve v tom, že aj v nižších otáčkach má krásny, plynulý záťah motora, ktorý ti na bežnú jazdu bohato postačuje.
Ak si si všimol, vlastnil som autá výlučne s atmosférickým motorom. A pokiaľ sa to bude dať, stále to tak bude. Aj koncernový Golf VI som mal s úžasným atmosférickým motorom. Nebol to trhač asfaltu, ale bol spoľahlivý a spotrebu mal takú, ako dosiahne málo dízlov.
Jazdím prevažne mesto (Bratislava) a pomerne krátke vzdialenosti. Povedz, oplatí sa mi preplňovaný motor? Turbo je len ďalší kazový element v motore, ktorý keď môžem vylúčiť, tak to urobím. Otázne je, dokedy sa budú dobré atmosféry vyrábať. Samozrejme, s takýmto motorom je treba aj vedieť jazdiť - to ti tu potvrdilo už veľa užívateľov. Netvrdím, že ty si s ním jazdiť nevedel (to by som si nikdy nedovolil), ale podľa mňa si možno to čaro atmosféry neobjavil. Skutočne sa 1,2 TSI (z môjho pohľadu) nedá porovnávať s 1,6 GDI. Ber to ako môj subjektívny názor a tebe s tvojou 1,2 TSI prajem čo najviac spokojnosti, tak ako som ja spokojný so svojou GDI :wink: .
Taky ti přeji spokojenost. Plně z tebou souhlasím, máš prostě jiný názor než já, každý jsme spokojení s něčím jiným. Kdyby jsem dostal lepší nabídku, tak jsem také jezdil s atmosférou 1,8 Honda Civic.

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 22:03
od idam.i
velsatis píše:
Dalin píše:např. tady http://hyundai.katalog-automobilu.cz/au ... bi-classic
ale snad umíš hledat informace.
Toto není nejsilnější motor pro i40, myslím, že v ČR už se ta 1,6 ani nedodává, všichni chtěli naftu :-)
Len pre info existuje aj i40 2,0GDI.
Pochybujem,že niekto kto sa len trochu vyzná v problematike o tom nevie. ](*,)

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 22:09
od idam.i
Dalin píše:
idam.i píše:Miloš1 to máš marné. Proti vetru sa nevyčúraš. [-X Na TSI sa proste nesiaha. ](*,)
Inak sme tak trochu OT.Téma Slevy. :shock:
Je trochu smutné, že auto střední třídy(i40) s nejsilnějším motorem je méně dynamické jako auto nižší střední se základním motorem(Leon). :mrgreen:
Kecáš ako zvyčajne. ](*,)
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/a ... 3%5D=21333

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 23:37
od idam.i
Dalin píše:
miloš1 píše:Pozeral som si teraz slovenské stránky Seatu a vidím, že v ponuke už nie je motor 1,2 TSI vo verzii 77kW. Je tam len 63kW a 81kW. Vezmem teda do úvahy ten silnejší - 81kW. Krutiaci moment má o málo vyšší ako 1,6 GDI (99kW) - 175 vs 164,3. Zrýchlenie 0-100 dá za 10,2s. Ak 5-dverový Leon porovnám s hatchbackom i30, ktorý má 0-100 za 9,9s, neviem, čo ťa vedie k názoru, že GDi je "užívateľsky slabší motor". Je to len preto, že jeden je preplňovaný a ten druhý "len" atmosférický??? ](*,) ](*,) ](*,)
Info máš správné, vtip je v tom,že se nemůžeš držet jen těchto čísel, jsou i další a musíš to vyzkoušet v realitě. Např. těch 175Nm má ten motor od 1500 do 4200 ot., to je kouzlo toho turba. Prakticky máš pořád pod plynem plnou sílu motoru a to je to proč je tento motor uživatelsky silnější než GDi, které má v 1500ot nějakých 100Nm a maximum 164Nm má až v 5000ot. Jak často jezdíš v těch 5000 otáčkách?
Ďalšia ukážko objektivity.
Základné čísla
Motor 1.6 Gamma GDI je atmosféricky plnený benzínový štvorvalec. Jeho objem 1591 cm3 pochádza zo zdvihu 85,44 mm a vŕtania 77 mm. Kompresný pomer má hodnotu 11,0:1. Maximálny výkon je 99,29 kW pri 6300 otáčkach za minútu, najvyšší krútiaci moment má hodnotu 163 Nm pri 4850 otáčkach. Priebeh krivky krútiaceho momentu a výkonu ponúka nasledujúci graf:

http://autobild.cas.sk/galeria/11132/ki ... ebu?foto=7
Tento fakt sa nám potvrdil aj pri meraniach v meste. Atmosférickému motoru príliš nezáleží na tom, či sa striktne držíte pokynov asistenta radenia, alebo necháte nižší prevodový stupeň zaradený o niečo dlhšie. Pokiaľ motor zbytočne nevytáčate príliš vysoko, výsledná spotreba sa bude líšiť maximálne o desatinky. To je rozdiel oproti malým turbobenzínom, ktoré dokážu už pri mierne vyšších otáčkach svoju spotrebu navýšiť razantne.

Z výkonovej krivky vyplýva, že ide o motor s výraznou vysokootáčkovou charakteristikou. V nižších otáčkach však efektívne úraduje krútiaci moment. Svoj vrchol síce dosahuje až pri hodnote 4850 za minútu, už pri zhruba 2700 otáčkach je ale k dispozícii jeho 90 %. Ak si chcete presnejšie odsledovať priebeh oboch kriviek, môžete ich konfrontovať s číslami v nasledujúcej tabuľke:

Výkon
(kW) Výkon
(k) Krút. moment
(Nm) Otáčky
(min-1)
21,33 29 134 1500
29,42 40 138 2000
38,25 52 145 2500
47,81 65 149 3000
57,37 78 154 3500
66,93 91 158 4000
76,49 104 161 4500
83,11 113 163 4850
84,58 115 160 5000
91,2 124 156 5500
96,35 131 152 6000
99,29

Zmier sa s tým,že 1,6 GDI je jeden z najlepších motorov vo svojej kategórii.Že tebe nevyhovuje,to je OK.No prečo stále prudíš a ztrápňuješ sa ? Tomu ozaj nerozumiem.

Re: Slevy

Napsal: 28 bře 2015, 00:11
od draslik
Dalin píše: Roomster je napůl dodávka a má jinej motor.
Tak tohle může napsat opravdu jen člověk, který nikdy v životě neviděl dodávku! ](*,)

Ty jsi opravdu "Troll". Absolutně nechápu, proč neustále prudíš na fóru :hyu:, když jediné naprosto dokonalé auto dle tebe je paskvil z koncernu VW?

P.S.: Jaký je to pocit mít strach o svůj vůz při nákupech v hypermarketu? :lol:

Re: Slevy

Napsal: 28 bře 2015, 13:08
od Dalin
Myslel jsem aerodinamiku skoro jako dodávka.
Auta koncernu určitě nejsou dokonalá ale jsou podstatně lepší než :hyu: a také si to nechají zaplatit.
Bohužel v supermaketech nenakupuju. Seaty se kradou minimálně a to že ho okradou má největší strach zloděj, jsem v klidu. :P
Jen blb uráží někoho z jiným názorem!

Re: Slevy

Napsal: 28 bře 2015, 13:24
od Dalin
idam.i
Dal jsi tam tu slabší 1,2TSi.
Nevěděl jsem, že máš 2 litr.
Nikde jsem netvrdil, že je GDi špatný motor, mezi atmosférama patří mezi ty nejlepší. Na turbo ale prostě nemá.
To, že má 1,6GDi vrchol v 4850 ot a ne v 5000 ot je podružné, 1,2TSi má vrchol v 1500 a drží ho po celou dobu až do 4200 ot, to u atmo motoru není technicky možné. Navíc GDi více žere.
Že je TSi uživatelsky lepší než GDi je každému kdo vyzkoušel tyto motory více než zřejmé ale pro převážné používání ve městě, cenově nebo v trvanlivosti může být lepší GDi.
Už se k tomu nebudu dál vyjadřovat, každý má možnost si tyto motory vyzkoušet a každý si rozhodne co je pro něj lepší a do čeho chce dát své peníze.