Stránka 8 z 11

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 16:34
od Bofors
Mám malý kufr ale zato mi nehrozí, že si umažu nohavice. A to se vyplatí! :D

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 17:03
od Mirus30
No jiste, ja taky ne, mluvil jsem o kufru Octavie... :P

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 20:52
od kitrab
Bofors: ty jsi tady chyběl :).
Keci o nej kufrech možná fungovali na tatíky, co jezdily š120, které měla kufr děsivý.
Malý kufr může být špatně a velký to samé. Osobně nevím, co lidi vozí v kufrech, ale kufr zaplním max. 1x do měsíce.
Zbytek času běžný nákup, tréninyk apod.. Aha počkej, já zapomněl, co čech to chalupář a vozí 3x týdně cihly, o víkendu kastroly s jídlem apod. na chatu. :D
Ale pokud někdo má tu potřebu může si koupit co chce.
Osobně preferuji větší místo pro posádku než 36,5 L v kufru. A jestli má kufr 455 nebo 555 neo 608 L je mi celkem jedno.
Když jsem v roce 2010 vybíral auto, Ford CMAX interierem strčil OII do kapsy, o místě v zadu ani nemluvě. A pocity z kufru uaaaaaaaa já nikdy v kufru nejel !!!

A reální zkušenost, každý kufr se zaplní, ono ženy umí zaplnít i 800L apod. :).

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 20:59
od Bofors
hele mi je objem kufru taky buřt, proto mám krátkýho Golfa a ne kombi. jen mě zaujala ta chatrná argumentace :lol:

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 21:12
od kitrab
Pokud vše považuješ za argumentaci :) pak těžké.
Ber to tak, že každému vyhovuje něco jiného. Kolega jen konstatoval.

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 21:55
od Bofors
konstatoval že je velký kufr naprd, protože si zamaže kalhoty =D>

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 22:27
od kitrab
Síť do kufru a pak nic nelovím.
U H to byl standart :). U OII jsem musel dokupit za nekřesťanské peníze :).

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 22:48
od mmv
ta síťka má podobnou vypovídací hodnotu jako u šhade škrabka, obojí koupíš za pár šupů v GLOBUSU (škoda že už neni TUZEX :cry: )
síťku jsem ještě NIKDY nepoužil, zato škrabku občas jo...

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 22:51
od Mirus30
Bofors píše:konstatoval že je velký kufr naprd, protože si zamaže kalhoty =D>
Ne neni, je super, kdo nema 600 litru jako by nebyl.... ](*,)

Tak a honem na VW forum onanovat nad Golfem.

dobrou! :mrgreen:

P.S. ty to urcite umis i bez spinavejch kalhot jak te tak posloucham.

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 30 srp 2014, 22:55
od Mirus30
kitrab píše:Síť do kufru a pak nic nelovím.
U H to byl standart :). U OII jsem musel dokupit za nekřesťanské peníze :).
Tak dobry, pro nechapajici doplnim jak jsem to myslel, napln kufr Octavie jen igelitkama s nakupem a rekni jak vyndas ty co budou az u sedacek? Sit nic neresi, spinavy kalhoty porad, ale podle Boforse chatrny argument, bohuzel ale pravdivy. :!:

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 31 srp 2014, 17:36
od majkom
Mirus30 píše:
majkom píše: kazdy den pocuvat vibrace, ktore prehlusia aj radio..
To si trochu nadsadil vid, nebo mas radio na hlasitost 1, kazdopadne nikde nevidim davy lidi co maji stejny problem jako ty, myslim vuci prodanym kusum aut. Bud si trefil spatny kus, coz pro racionalne uvazujiciho cloveka rozhodne nebude duvod priste nekoupit H, nebo ti to jen hraje do karet protoze si H vlastne vubec nechtel.
Som rad, ze vies lepsie ako sa prejavuje vada na mojom aute, nez ja sam:D
nie, drncanie je tak intenzivne a v takej frekvencii, ze prehlusi aj slusne nahlas hrajuce radio - konkretne dnes, na tvoju pocest, som nastavil radio na volume 20 a uzival si vibrace palubovky dotoho, vlastne dotvarali zvukovy prejav radia:D Zbytok tvojho postu je logika sama, hraje mi absolutne dokarat, ze ma stve auto, ktore budem este par rokov doplacat, som stastim bez seba:D

Mirus30 píše: Zkusil ses na to podivat z pohledu prvni a druhe generace? Je mezi nima opravdu rozdil a neuveritelne skok kupredu, coz se neda rict treba o Ocatvii II a III, znam lidi co by svoji dvojkouvou za trojku nevymenili a jsou to zaryty skodovkari. Uz i oni si proste vsimaj jak se setri a zacina se jim to nelibit. Ty uz ted vis jak na tom bude s kvalitou pristi generace i30?
Myslim, ze som to pisal tu alebo vo vedlajsom threade, ze ano, verim ze Hyundai spravil pokrok proti minulej generacii. Ale stale je to podpriemerne zmontovane auto a so vsetkou uctou a vierou k Hyundaiu, nezijem tak dlho, aby som si kupoval x generacii ich aut a veril, ze raz budem spokojny. Alebo inak, to auto stoji kolko stoji a ostatne aj preto som si ho kupil, ale verim, ze kd budem kupovat dalsie, budem si moct dovolit predsa len vyssiu kvalitu:D


Mirus30 píše: Vetsina lidi si koupi auto a dalsi koupi nejdriv dalsi generaci teda cca 7 let, takze odsoudit H kvuli tvemu "duvodu" nevypada nejak verohodne, ale nekomu holt staci malo....
Tak budem asi mensina, Hyundaiu sa urcite budem zbavovat pred vyprsanim zaruky - financne aj "ine" dovody tomu velia.. a dalsie na 99 percent nebude Hyundai (co opat neznamena, ze to auto nejak hanim - jazdim v nom rad, dlhsie cesty si vcelku uzivam, ale kvalita spracovania ma mrzi.

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 31 srp 2014, 17:39
od majkom
Axel.Foley píše:Jak píše kitrab - kolik je výrobců dílů? Jako příklad uvedu naftová čerpadla: na celém světě je pouze 5 výrobců. To, že mají fabriky v různých krajinách, to už je jiná věc. Navíc, existují díly (nejen u aut), kde rozdíl je pouze v krabičce a ta určuje i konečnou cenu - ten samý díl se balí do origo krabice i jako "aftermarket".
no ale konretne tie vibrace, to nie je problem nejakych cerpadiel a podobne, to je cisto problem kontroly kvality - to je to, kde sa da hodne usetrit - ono, ked si nieco da poskladat mercedes a nieco skoda, kludne od toho vyrobcu, nemusi to byt to iste, zalezi ake poziadavky na kvalitu da zadavatel:)

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 31 srp 2014, 17:42
od majkom
kitrab píše: Osobně zastávám názor, že kvalita se výrazně sblížuje ve spotřebních věcech. Dodavatelů zase tolik není, technologii a techniku umí hromada výrobců. Má někdo třčeba čísla jak je na tom H se ziskovostí na jeden kus ?

Co reklamace vibrací ? Zkoušel jsi ?
Hele, ja som len niekde neoverene info cital, presne cislo si ani nepamatam len viem ze H malo na jedno auto vatsi zisk ako S - ale netusim, ci to vobec bola pravda a aka bola metodika (predsa len, asi kazda znacka preda ine pocty v jednotlivych segmentochú).

Jo reklamace byla, o dva tyzdne idem dat treti pokus do servisu:D

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 31 srp 2014, 17:55
od kitrab
Obecně ziskovost automobilky neudávají a na typ auta už vůbec ne.
Zveřšjňuje se max. počet prodaných kusů a celkový zisk. Z toho se dá max. zjistzit průměrná ziskovost na kus.
Z logiky lze předpokládat, že na malých autech i10, i20, CityGo, Fabia apod. bude menší ziskovost, než na větších luxusnějších vozech Suberp, i40, případně ix35 a větší SUV.
Ale to porovnání by mne zajímalo. A navíc ve škodovce má každý vůz montážní linku, což v H je pouze jedna, na které jedou všechny auta, tady alespoň v Nošovicích. A to předpokládám, také výrazně může ovlivnit náklady. Zajisté pro škodovku hraje více vyrobených kusů.

To jsem zvědavý na výsledek reklamace, pak napiš jak jsi dopadl. Ale pokud to dělá to co píšeš, v případě, že by jsi neuspěl bych prudil až u výrobce, případně vedení v Německu pro Evropu. Takové problémy to je opravdu na mašli u nového auta bez ohledu na cenu.

Re: Kvalita smontování interiéru

Napsal: 31 srp 2014, 19:21
od mmv
nevím přesně jak to funguje, ale logika mi napovídá, že že bude nejspíš lepší, když montážník, co dává na místo nějakou montážní skupinu (šroubek) , bude dělat jednu a tu samou věc třeba 1000×denně podstatně líp, než aby při každým úkonu musel myslet (co to je za auto a kam ten šroubek patří)
na svém autě to třeba vidím, že pomocné síle co dávala do kupy mé auto, například nikdo neřekl, že linka dveří musí být v "rovině" . Třeba před mým autem jela na lince IX35 a ta má usazené dveře odlišněji, co já vím :-k :-k :-k