Stránka 8 z 40
Re: rozvody tuscon
Napsal: 17 kvě 2010, 19:17
od DusMi
Po 120 000 km, v tej mojej knizke (crdi 2.0 MT6) to je aj napisane.
Re: rozvody tuscon
Napsal: 18 kvě 2010, 20:26
od Saimon
Přesně tak. Mně měnili taky ve 120.000km a teď mně řekli, že další je dobré při 200.000km.
Re: rozvody tuscon
Napsal: 19 kvě 2010, 09:44
od devill505
Děkuju moc za informace snad to bude v 2.0i stejné
Re: rozvody tuscon
Napsal: 19 kvě 2010, 09:49
od Mr. HYUNDAI
Nebude! Motor 2,0i a 2,0 CRDi jsou zcela odlišné. V benzínu se rozvody dělají po 90.000 km, diesel po 120.000 km. Motor 2,0 CRDi je stejný jako v první generaci SantaFe a v Sonatách CRDi, takže kdyžtak hledej další info tam, pokud máš naftu. Benzínový motor je stejný jako v Elantře 2,0i, ale jiný než byl v Sonátách, pozor na to.
A plán údržby je v návodu k obsluze.
Kdyžtak si doplň auto do podpisu, bez přesné znalosti typu auta Ti tu těžko někdo může kvalifikovaně poradit
.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 19 kvě 2010, 12:42
od Richard555
mám dotaz na Mr.Hyudaie nakousl jsi, že v Tusconu CRDI je stejný motor jako v předchozí verzi Santy. Ale jedná se o ten motor VGT s 92 Kw ? Ale v Tusconu má tuším něco přes 100 Kw ..... je teda fakt stejný ? Dalo by se tedy nějak u toho motoru 2.0 VGT co je v Santovi nějak jednoduše ten výkon 92 kw povýšit na ten výkon co má Tuscon?
Díky za odpověď
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 19 kvě 2010, 12:52
od Mr. HYUNDAI
Jedná se o motory se stejnou základní konstrukcí, měly by mít stejný blok. Jsou to v podstatě konstrukce VM Motori. Čím přesně se liší jednotlivé výkonové verze ale netuším a tudíž Ti snadnost či obtížnost upgradu osvětlit nedokážu.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 30 kvě 2010, 16:30
od forgy
Ahoj, chcem sa vas opytat na skusenosti pri prejazde cez vacsiu mlaku. Mam na mysli tak 5-6 cm a rychlost 40-50. Ak to spravim tak mozem rovno skocit na brzdu lebo vsetka voda mi ide rovno na celne sklo. Takze cez mlaky chodim pekne 20-kou ale chcel by som vediet ci je to tvarom blatnikov (cize navzdy a mame ten problem vsetci) alebo za to moze pneu a v buducnosti by som sa toho mohol zbavit.
Dakujem.
PS Kamos ma Kiu Sorento a vraj mu to robi tiez to iste...po prejazde cez mlaku ide voda nie do stran ale pred auto a auto potom do nej vrazi.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 30 kvě 2010, 20:42
od Matrix44
Zatial som sa k takym hlbokym mlakam nedopracoval, takze neviem, ale blatnik resp. zasterky su urcite zle tvarovane, podla spiny na bokoch dveri.
Maj sa,
Matrix44
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 30 kvě 2010, 22:22
od forgy
Tu v Bratislave ich je dost aj ked priznavam ze som ani v jednej nezastavil aby som tu hlbku zistil presne
takze plus/minus autobus .. proste cesta zaliata vodou. V tomto pocasi realita kazdodenna..
palivový filtr Tucson 2.0 benzín
Napsal: 05 črc 2010, 17:36
od Mirek B
Dobrý den
kde je prosím umístěný v Tucsonu 2.0 benzín palivový filtr? a je jen jeden typ filtru používaného v Tucsonu 2.0 benzín?
díky
Re: palivový filtr Tucson 2.0 benzín
Napsal: 15 črc 2010, 21:25
od Saimon
Jak vidíš, tak si to každý přečte a nikdi nic! Asi jezdíš sám v benzínu
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 16 črc 2010, 15:55
od ZBYWA
Ahoj nevim sice kde je momentálně jsem po něm nepátral.Jak jsem hrabal v Elattře kvůli rozvodům tak jsem oběvil stránku
http://www.elitecat.cz/Default.aspx a tam palivový filtr je jako N.D. A že se ptám nač to potřebuješ.
Tucson 2.0 CVVT ELEGANCE průměr 10,5 l/100
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 16 črc 2010, 16:18
od Mirek B
Ahoj
filtr už je vyměněn- je umístěn v nádrži pod levým sedadlem spolujezdce - měnil jsem ho proto, že mi to hůř startovalo na benzín-jinak jezdím na LPG. Zbytek benzínu ve filtru byl černý jak vyjetý olej přestože beru benzín Schell W pover-tak nevím- po výměně je starování ok. tímto odpovídám na sz uživateli ZBYWA a mám dodaz jak je náročná výměna rozvodů na Tucsonu 2.0i , co se vše mění a jestli má někdo kontakt na dobrého mechanika na Tucsony -Zlínský nebo Jihomoravský kraj. Do autorizovaného servisu už nepojedu protože mám po záruce a při poslední konzultaci ohledně toho filtru mi poprvé
objednali jíný typ,podruhé mě mechanik nechal vyskládat celý kufr když hledal ten filtr než ho objevil pod tou sedačkou....
díky za odpověď a doufám že tu nejsu sám s Tucsonem v BENZÍNU.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 16 črc 2010, 19:43
od Saimon
Ahojte, takže by to mohlo být i u Naftových motorů taky stejné pod tím sedadlem?
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Napsal: 16 črc 2010, 20:14
od ZBYWA
AHOJ, jestli to je ono tak podle manuálu je palivový filtr vedle nádržky brzdové kapaliny .Zeskenují a pošlu .