Stránka 8 z 16
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 00:50
od vencca
Kde si bol vencca keď rozdávali rozum ? Asi hodne vzadu, že ? Som to okopčil kto vie kde. Hneď v prvej vete máš jasne napísaný zdroj. Mimochodom, caruser potvrdil výšku servisných nákladov. Asi ti je ľúto utratiť 3,3 eur, tak ak chceš, dám tu scan článku.
A ty zase asi neumíš číst, nebo nejsi příliš bystrý. Nepíšu, že nevím odkud si to okopčil, ale že je mi to jedno. Moje zkušenosti mi prostě říkají něco jiného, než zjistil ten tvůj slavný zdroj.
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 07:30
od frawd
To nie je Juke, ale Joke.
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 11:52
od Hardcam
Kampan prinasi vysledky, o vikendu a dneska rano jsem jel do Prahy (v 8 rano kdy je provoz fakt dost hustej) a nepotkal jsem jedinyho Hyundaie
to jste je schovali do garazi a jezdite sockou bo jak?
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 12:41
od lada 71
Tak jestli můžu taky za sebe něco, i když jsem s autem "víceméně" spokojený, auto jezdí, slouží a nějaké zásadní technické potíže nemám, tak příští rok autu budou 4 roky a tak nějak začínám uvažovat, co dál. Nechat si ho a ještě nějakou dobu jezdit a nebo se pomalu dívat na různé nabídky a případně uvažovat o změně. Ale v každém případě, ať dříve či později dojde k obměně vozu, tak za současné situace a kampaně, z mé strany
už NÉ
. Uvidíme, co se do té doby změní, ale současná reklamní kampaň mi vadí stále víc a víc. Vadí mi označení "nejlepší značka a miliónové auto". Nic z toho není pravda a nic není podloženo nějakým dlouhodobějším hodnocením značky. Před cca. 14 dny jsem poslal e-mail přímo na zastoupení
do Prahy, adresovaný panu Vošickému, kde jsem se vyjádřil k současným praktikám
, tak jak je vnímám já a dle reakcí zde na fóru, i zřejmě většina uživatelů této "průměrné a tuctové" značky. Nepředpokládám, že bych dostal přímo od Vládi odpověď, ale snad ho to trošku vrátí nohama pevně na zem. Ale v každém případě z mé strany je VV na pořádnou facku za to, jakým způsobem vnucuje lidem produkt
company.
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 13:01
od FISHkaa
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 13:17
od Richard555
no já uažuju asi takhle: Nubiru asi nechám synovi (má tam LPG a jezdí to za hubičku) Koupím nějakou ojetinu, nejspíš focuse kombi nebo c-max tak do 5 let stáří, nebo ještě uvažuju o Fiat Croma, Mazdě 6 hatchbak, nebo o Mazdě 3...... Tu si nechám tak 4-5 let a doufám že v té době už bude nějaký použitelný elektromobil který ujede i v zimě tak 200 km na jedno nabití a do kterýho přejdu.......
Kluci sorry, ale
to asi nebude, leda že by nějaký pěkný elektromobil nabízel
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 13:21
od FISHkaa
Elektro co??
Kámo, naše generace se dočká něčeho použitelného až k důchodu. Baterie jsou špatně, správná cesta je třeba toto
http://www.youtube.com/watch?v=yMCjaGHINgI čímž sem ti odpověděl o Elektromobilech vs
Jinak já chci příští auto na CNG (teda pokud se nezmění daňové zatížení CNG)...
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 13:40
od caruser
FISHkaa
Elektromobily sú na naše pomery drahé, ale palivové články sú extrémne drahé, nehovoriac o tom, že zatiaľ v Európe neexistuje žiaden sériovo predávaný model, čo sa o elektromobiloch nedá povedať. Začiatky sú ťažké, ale ak pokrok pôjde dopredu a budeme tu mať modely ako Tesla S, BMW i3 nemusí byť elektromobilita až tak vzdialená, čím skôr tým lepšie
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 13:46
od FISHkaa
současné elektromobily či hybridy mají jednu a to zásadní nevýhodu: Těžké a drahé baterie, které vydrží pár let a pak jdou do kytiček... Určitou analogii hledej v bateriích mobilních telefonů (řízení zejména Li-ion aku je v automotive samozřejmě řešeno daleko efektivněji - Li-ion baterie nejvíc zabíjí 100% a 0% kapacita).
Nicméně výroba baterií je velmi neekologická, spotřeba těchto aut (hybridy) relativně vysoká + vysoká cena = naprosto neekonomická varianta ke koupi (nemluvě o zůstakové ceně při prodeji). Jsem rád, že v Cz ještě nenapadlo ekoteroristy dávat daňové úlevy či dokonce dotace na tyto nesmysly...
Neříkám, že čas elektrovozů přijde, ale v současné době je to spíš ve fázi "pro nadšence" a "PR pro eko firmy".
Kombinace palivových článků a superkapacitorů je ten správný směr...
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 13:54
od caruser
FISHkaa
No neviem akú máš skúsenosť s hybridmi, ale za seba môžem povedať, že je to jedna z najlepších možností. V kombinovanej prevádzke dosahujú rovnakú spotrebu ako nafta, dokonca rozdiely v spotrebe na diaľnici nie sú až tak rozdielne. K životnosti batérií, vydržia toľko, čo celý automobil (cca. 300.000 km). A ak by už malo prísť k výmene batérií, ich cena je porovnateľná s výmenou vstrekovačov, prípadne turba.
Ale súhlasím, vodík je správna cesta, momentálne však najvzdialenejšia
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 13:59
od FISHkaa
Spotřeba sedí při městském provozu. Nicméně v porovnání s LPG či CNG palivy hraje Hybrid druhé housle co se týká nákladů na km (při započítání pořizovací ceny)...
Baterie se neměří na najeté km, ale na nabíjecí cykly. Což nelze dost dobře poměřovat s nájezdem - záleží na použití auta (město, mimoměsto apod).
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 14:06
od Hardcam
Baterie uz se daji na Priuse koupit napr. na ebay, vcera jsem to zrovna hledal bo me to zajimalo. Jenze on i tak ma kombinovanou spotrebu 4-6 litru, coz je dost.
Pokud by ale pristi kandidat vyhral Auris, pak bud benzin + LPG nebo hybrid.
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 14:12
od Espero
Já myslím, že problém hybridů je v tom, že obsahuje 2 nezávislé druhy pohonů, ostatní výhody i nevýhody jsou sekundární problém. Je to drahé a neekologické, do ekologie přece patří nejen kolik škodlivých látek to auto vypouští, ale jak zatěžuje ovzduší vody i půdu při výrobě. Myslím, že to je slepá cesta vývoje. Zatím jsem názoru, že pohon energie z vodíkových článků je nejperspektivnější a že výroba nakonec bude směřovat tímto směrem. Hlavní potíž rozvoje bude plošná infrastruktura pro plnění nádrží, jestliže ta auta budou prodávána celosvětově.
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 14:15
od Hardcam
To uz tady ale nebudeme.
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Napsal: 16 zář 2013, 14:22
od Espero
Vymyšlené to je, jen začít s infrastrukturou, jde o kšeft, neboli napřed dodrancovat zásoby ropy i při maximálně rostoucí ceně a využití stávající infrastruktury. Teprve pak, až vyrejžují z ropy veškerý ekonomický vývar přejdou monopoly na nové pohonné systémy. Myslím, že rozvoj v Číně a Indii tu problematiku hodně urychlí. Ty tady ještě budeš, jak myslím, já už spíše ne.