Stránka 8 z 24
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 21:29
od vorlajz
už mě unavuje tu pořád číst, jak někdo jezdí po dálnici s naloženým autem za 5,5 l... já když jezdil pravidelně prahu, tak jsem jezdil přes 6 litrů, ale to jsem jezdil sám a max.120 km/h...
každopádně CVVT stačí... GDI je ale víc SEXY!!!
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 21:33
od vorlajz
až pojedete ke mě na grilovačku, tak pojedete všichni přes Ústí, vynulujete PP a u mě na baráku se uvidí, jak na tom budete ...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 22:15
od Bohousek
Vorlajz taky jsem nepsal ze to byla celou dobu dalnice. Dalnice byla cca 80km a zbytek 150km okresky. Nicmene k tobe do usti to mam stale do kopca tam to nude tak 6,5 -7 l. Nerikam ze jezdi. Stabil e takto nicmene Toto me rekvapilo
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 22:24
od vorlajz
jojo... je to krásná spotřeba... a jestli se nepletu, v tomto případě jsi jel taky víceméně z kopce...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 22:43
od Alf6
je tu vůbec někdo, kdo má dlouhodobejsi spotřebu mensi nez já?
-info o me spotrebe je v prizpevku číslo 1 na první stránce mého vlákna
Napsal: 07 črc 2016, 09:26
od Neo-Mike
Vorlajz: ma mel spotrebu ve ctyrech lidech 130 po dalnici za 5,1L podle PP. Dobre je to naftak
. Musel jsem si rypnout
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 07 črc 2016, 11:44
od Axel.Foley
vorlajz píše:až pojedete ke mě na grilovačku, tak pojedete všichni přes Ústí, vynulujete PP a u mě na baráku se uvidí, jak na tom budete ...
Pokud se nemýlím, máš to ve Šluknovském výběžku. A já přes Ústí nemusím, heč
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 07 črc 2016, 12:33
od vorlajz
2 AF ... No prave
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 07 črc 2016, 21:18
od Bohousek
Volajz z kopce jsem nejel, byla to vesmes rovinka. Ted zpet sem jel dle PP 6.1 jak dotankuju zitra rano tak to prepocitam. Nemám důvod honit triko, jen mi to prislo pro porovnani GDI vs CVVT zajimave
Nicmene ver tomu ze i za tvejch 7,9 bych to zvladl
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 07 črc 2016, 22:56
od vorlajz
mě je to už jedno...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 črc 2016, 11:54
od Axel.Foley
Zjistil jsem, že hádat se o spotřebě je zbytečné. Ač stejná trasa, každý má jiný jízdní styl, jinak nahuštěné pneu, jiné povětrnostné podmínky, jinak zatížené auto, jiný olej. Někde jsem četl, že každých 100 kg nákladu zvyšuje spotřebu o cca 1 l.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 črc 2016, 13:32
od kecka
Sem zvědavý kolik mi gdi zežere cestou do Chorvatska.... vždy jsem jezdil dieslem a byli to do 6 max.... pak písnu...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 črc 2016, 14:18
od only_one
Já jsem teď zvědavej na přímej souboj Gdi 99kw vs Crdi 100kw. V pondělí přivítám další vozítko do garáže a budu pečlivě porovnávat. Už mě bude karosářky chybět jen třídvířko
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 črc 2016, 14:38
od vorlajz
Uvidíme...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 črc 2016, 20:40
od shawt
Tak dnes pujcena i30 hatch 1,6GDI. Ma to najete 2100km no a zatim nevim, me ten motor neprijde nejak extra vykonny, oproti memu stilu. Zeby malo zajety motor zatim? Grafika palubaku je takova jak to rict, roztrepena, malo ostra. Jinak interier super, zpracovani, nikde nic nevrze. Vybavu mam tu nizsi, urcite bych si priplatil a sel do Weekendu. Auto tiche uvnitr, jen ty pneu a hluk od kol jde slyset vice.
Me prisla pred rokem CVVT sviznejsi a to jsem ji ridil v kombiku.