Stránka 8 z 9

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 20 říj 2022, 21:41
od dibarbora
Ak s tým budeš jazdiť v medziach zákona a zdravého rozumu, tak sa o životnosť báť nemusíš… diaľničná prevádzka je pre moderné priamovstrekové motory rozhodne lepšie prostredie ako približovanie s večne studeným motorom…

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 23 říj 2022, 20:07
od allex1
Mám 5 letou jetinu . S aktuálním nájezdem 80 000 km. Motor je naprosto v pohodě. Vlastně mě velmi překvapil . Původně jsem se "Litru" vyhýbal jak čert kříži ale po zkušební jízdě jsem zkonstatoval že doba holt pokročila a moje předsudky jsou mylné. Pro moje ježdějí cca 10 000 km ročně naprosto dostačující.

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 24 říj 2022, 06:28
od Axel.Foley
allex1: Nechtěl jsi napsat 16 000 km ročně? :lol:

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 24 říj 2022, 12:05
od allex1
špatně jsem to napsal. Auto má pět let a koupil jsem ho na jaře . Mělo najeto něco pod 80 000.

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 25 říj 2022, 06:30
od Axel.Foley
Aha, už rozumím.

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 26 úno 2023, 12:15
od marian85
Zdravím,
uvažujem o prestavbe môjho auta Kia CEED MY 2021, 1,0 T-GDI, kód motora G3LE na LPG(Prins VSI-3 DI LPG) s elektronickým systémom dávkovania aditíva Gaslube Special P1000 určený hlavne pre motory Hyundai/KIA proti zaklepávaniu ventilov.

Ja viem nemám Hyundai ale aspoň srdce majú rovnaké, aký je Váš názor, prípadne má tu niekto nejaké skúsenosti s týmto systémom pre tento motor, prípadne iný T-GDI?

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 26 úno 2023, 12:35
od Axel.Foley
#-o

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 26 úno 2023, 12:43
od dibarbora
Z môjho pohľadu keď už, tak jedine systém so vstrekovaním tekutej fázy LPG pomocou pôvodných benzínových vstrekovačov. Akurát to je už ekonomický nezmysel. Aj to neriešim, že máš po záruke (minimálne na motor), inak ten systém, čo zamýšľaš, urobí z TGDI plynové MPI, nejaká spotreba benzínu Ti ostane. Skús pozrieť auto.cz ... nejaký ten čas dozadu testovali octaviu 1,5TSI prerobenú takýmto spôsobom na LPG... čo si pamätám, tak to malo nejaké užívateľské neduhy...

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 26 úno 2023, 13:03
od motorol
Tak ono v první řadě je potřeba vzít kalkulačku a pokud vyjde návratnost na vic jak 2 roky, tak se na to vykašlat. Pokud na méně tak řešit co a jak. Pokud litr je promovstrik a žere méně jak 1,6 MPI tak si moc nedovedu představit, jak by to mohlo vyjít na LPG.

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 27 úno 2023, 19:11
od marian85
Tak nič, z Kie sa mi vyjadrili jasne. Prišiel by som o záruku.

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 27 úno 2023, 22:13
od petzl62
Logicky... :-k

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 28 úno 2023, 01:10
od slabostka
Skonzultuj si to Hatiar Zvolen ci Korejovce na vychode... Ak vela jazdis preco nie... Je to vec kalkulacky... V rodine pribudne dacia lpg tam je volba jasna.. nizky priplatok a zaruka...

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 28 úno 2023, 08:43
od msifa
Já se zajímal o přestavbu koncernového 1.0 TSI na LPG a návratnost by byla někde po najetí 70 - 80 tis. km. Předpokládám, že tady by to bylo podobné.

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 20 čer 2023, 16:06
od Oxygen
Ahojte,
Chci se prosím zeptat, od kterého roku výroby v i30 je standardně již 48V baterie?

Dekuji

Re: motor 1.0 T-GDI

Napsal: 20 čer 2023, 16:17
od Vysous
U 1.0 zatím není.