Stránka 8 z 12

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 18 říj 2020, 12:01
od Deuso
To jsem zvědav jestli ty režimy ECO, NORMAL a SPORT budou tak rozdílné i u klasického hatchbacku. Snad už brzy zavolají, že už je auto připraveno:)

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 18 říj 2020, 14:03
od Axel.Foley
Kdy by mělo být?

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 18 říj 2020, 23:19
od Deuso
No, maj na to 3 mesice a cekam mesic a pul, takze to bude jeste doba plus korona.

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 19 říj 2020, 06:57
od Axel.Foley
Možná bude pod stromečkem :wink: Ať ti čekání rychle uteče.

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 22 říj 2020, 20:09
od Stringo
Pokud budete někdo řešit ty mřížky před chladič, tak na Octavii RS jsem taky dával mřížku, tam byla jako originál příslušenství z nějakého tvrdého plastu a byly na to tyhle příchytky:

https://www.obautodily.cz/skoda-octavia ... 703cz1527/

Drželo to perfektně, měl jsem jich 6ks (2 vlevo, 2 uprostřed a 2 vpravo). Montuje se to tak, že se to prostrčí skrz očko na mřížce a potom zasune skrz žebra chladiče. Tak třeba to někomu pomůže :wink:

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 27 říj 2020, 10:08
od Deuso
polarka27 píše: 19 říj 2020, 10:12 co se rozdílu v jízdních režimech - už při přebírání plechovky v Hradišti, mi prodejce říkal, že mezi NORMAL a SPORT není viditelný rozdíl.
A já toto mohu potvrdit.
Je to možná proto, že plechovka má jen 1100 km , a tak ji moc nešlapu za krk.
Ale testoval jsem to na kopcích - buchláky a pak u nás na drahanské vysočině, se zakrytou palubkou mi manželka bez informací přepínala nahodile jízdní režim, a spolehlivě jsem poznal vždy ECO. Zbytek jsem netrefil nikdy.

Co se potřeby týká, zatím , alespoň dle počítače 5,1/100
Poslední 19 km jízda po Brně se spotřebou 5,5
(Moravany - Vaňkovka na Dornychu - Mendlák - Hornbach na Heršpické - Kauflan v Bohunicích - Lídl v Bohunicích - Jaso ve Střelicích - Moravany )

MHEV jako motorová brzda je dobrá
- Na Octavii3 s brzdou na 6.stup. na kopci z Nebovid - Moravany a z počáteční rychlosti u hitler dálnice 60 km/hod mi radar v Moravanech hlásil 88 a to jsem už raději trochu v obci brzdil.
- To samé se i30 FB 6. stup "rekuperace" a ma radaru 53 bez brzdění.

Už jsem to u někoho slyšel, že tam ten rozdíl taky nevnímá, tak to asi bude chtít nějak přenastavit řídící jednotku.

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 27 říj 2020, 11:37
od pekoz
Ahoj Stringo:
V tom odkaze na příchytky jsem si všiml mřížky na chladič pro Škodovky.
Je to za pár korun.
Nemáš představu kolik by to zakrylo chladiče u :hyu: ?
pro začátek by to mohlo stačit aspoň uprostřed kde to nejvíc chytá.
Edit:
Teď jsem si teprve všiml rozměru :-k je to úzký proužek.... :( tak nic no.

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 02 lis 2020, 14:11
od Tommy.Koppy
Tak jsem byl "vyzkoušet" i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT. V porovnání s moji současnou i30 kombi 1.6 GDI je to auto zase o level dál hlavně co se týká odhlučnění např. při zavírání dveří i během jízdy neproniká tolik ruchů z venku do interiéru. Jediná výtka, oproti 2.generaci je rozhodně horší výhled přes zadní okno. Motor jede dobře, ale čekal jsem i na základě zdejších testů asi o něco víc. Pamatuji si, že když jsem přesedal kdysi z Škody Felicia 1,3MPI 50KW do moji první Hyundai i30 CW 1.6CVVT 93KW tak jsem si zpočátku připadal jako v raketě. Jasně bylo to 43KW rozdílu (i když svoji roli hraje i hmotnost, zpřevodování, kola a tvar karoserie), u motorů 1,6GDI 99KW oproti 1,5 T-GDI 118KW je rozdíl jen cca 19KW, ale je to sakra turbo a má krouťák cca o 90Nm vyšší. Tak proč jsem si taky nepřipadal jako v raketě ? A co mě nejvíc dostalo, tak i když jsem měl na dálnici "přepnuto" na režim SPORT tak přede mnou jedoucí dodávka VW Transporter najednou vypustila oblak dýmu (asi čipnutý diesel :twisted: ) a začala se mi pomalu vzdalovat. N Line se mi vzhledově libí víc než klasická FL verze ,ale ten pocit když jedete v autě co má sportovní vzhled a ono až zase tak moc nejede ](*,)

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 02 lis 2020, 14:52
od Axel.Foley
Hele, pořád je to jedna pětka a to, co z ní výrobce vydoloval za předpokladu plnění emisních požadavků je skvělé. Když chceš rychlost, kup si verzi N s paketem Performance. Nestěžuj si ale, že není v kombíku nebo že z Fastback-u nevidíš skrze zadní okno.

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 02 lis 2020, 15:02
od Mr. HYUNDAI
Podstatné je tam to slovo POCIT! Výrazně lepší odhlučnění dělá s vnímáním rychlosti divy a taky je zapotřebí svoje návyky (zvolený převodový stupeň, míra a "prudkost" sešlápnutí akcelerátoru atd.) přizpůsobit úplně odlišnému motoru než člověk aktuálně má :wink: .

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 02 lis 2020, 15:03
od dibarbora
Presne tak.... motor je posadený ako náhrada za 1,4TGDi... takže navýšenie výkonu a krútiaceho momentu je tam hlavne preto aby to utiahlo ťažšiu prevodovku a v rámci homologačného cyklu vyčarovalo očakávane nižšiu spotrebu. Nežijeme dobu kde by výrobca mal extra šancu myslieť na potreby zákazníka... hlavný určovač technických riešení je EU autorita. Tiež ma 1,4TGDi pri skúšobnej jazde neposadila na "prdel"... pred :hyu: som mal 5r. 90kW naftový 2.0l od BMW.... ale keď som si po čase zvykol na benzín... tak musím povedať, že je to svižné a fajn zvezenie. Keď som predajcovi po skúšobnej jazde povedal.. nejde to zle ale chýba "wow" efekt, tak sa len usmial a odkázal ma na N-ko, ktoré práve uvádzali na trh :mrgreen: .

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 02 lis 2020, 18:15
od Tommy.Koppy
Ano zřejmě to zklamání z papírových 118KW pramení z dodržování emisních norem. Viz. nedávné srovnávací video: https://www.youtube.com/watch?v=yz1ZYMaoIfE&t=494s

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 02 lis 2020, 18:30
od Axel.Foley
Papírové hodnoty nejsou vše. Navíc jinak jezdí auto se surovým motorem a jinak auto, které si člověk sám zaběhne. Taky jsem svého času měl to "štěstí", že jsem dostal jako náhradní auto i30 III 1,0 T-GDi s nájezdem něco kolem 1000 km, které téměř nejelo. O týden a 996 km později jezdilo diametrálně jinak.

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 02 lis 2020, 19:20
od Mexican
celkom ma desite ak hovorite, ze skoro 120kw nejde. Ja mam niekedy usmev od ucha k uchu aj v 40KW Fabii, ta je vsak Euro 3

dufal som, ze ta 1.5TGDI s hybridnym boostom pojde ako vesmirna lod. preto som si hovoril, ze je to pre mna skoda a bude stacit liter s hybridom a dct. Vcera som ale videl jeden porovavaci test 1.5DPI (I30) vs 1,5 TSI a veru tie vysledky neboli az tak jednoznacne pre ten oturbeny tsi. Kritizovali tupy a ospaly nastup. Myslim, ze ten hybridny boost by v tomto mohol pomoct tomu gdicku, je to tak?

Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT

Napsal: 02 lis 2020, 19:36
od idam.i
Tiež pravidelne čítam o tuposti 1,5TSI.No zároveň, že Octavia s týmto motorom dá stovku za 8,5 sekundy. Tak neviem.
Zajtra preberám svoje auto s motorom 1,5 turbo , tak som zvedavý. Bude to síce utlmené automatom, ale aj tak 165 koní a 250Nm by malo čosi tlačiť. :-k