Stránka 8 z 9

Re: H 1 NEW

Napsal: 27 srp 2013, 08:49
od TycoonX
To tiež nevidím ako ideálny nápad..takéto experimenty by som riešil na škode 100 možno..
-dobrovolne si zasviníš podvozok vazelínou (ja ju máznem max tak na šróby čapov a medenú na brzdy)
-na mastný podvozok ti to naviaže všetok prach a bordel a následný akýkolvek servis bude špinavý..mechanici budú mať radosť meniť neaký diel s 1cm bordelom :D
-vrstva bordelu nebude celkom mastná a bude držať vodu ovela dlhšie po prejdení napr v daždi
-prečo riešiť protikoroznu ochranu samodomo ked na to existujú celkom lacné prípravky..napr požierač hrdze ktorý sa vpije do hrdze a vytvorí na jej povrchu laminátovú vrstvu, na to som striekal klasiku bitumen/kaučuk..

-ja som sa vždy po kúpe auta snažil motor a podvozok vyčistiť a odmastiť, aby bolo vidieť prípadné netesnosti a aby som z pod auta nevyliezal ako černoch v prípade opravy ..ty ideš opačnou cestou :)

Re: H 1 NEW

Napsal: 19 říj 2013, 00:31
od Spajky007
tak jak Vám ty káry šlapou. Taky uvažujeme o koupi ,ale když se na novou musí čekat skoro 2 roky půjdeme do jetý. Tak doufám že nás to nezrujnuje :hyu:

Re: H 1 NEW

Napsal: 23 říj 2013, 21:20
od Franta H1
Takže další průser. ve 148 půjde spojka ](*,) a ruplo další péro. ( koupeno od českého výrobce origo už nikdy) Auto jezdí tak s metrákem, jezdím s ním sám a káru to netahá páč to ani nemá tažný. Nove výměna zámku a oprava centálu. Když to tak vezmu že za 150 000 se vysype turbo, intercooler, vejfuk, 2x komplet čepy, 2x komplet péra, komplet řízení, a dvojkovej synchron na nejz jsem upozornil ihned pri koupi auta a zapsal do toho jejich dotazniku. Ihned po zaruce dvouhmota setrvák, tak nic moc a asi půjde do světa. Udělám si poměr provozních nákladů mezi R. Traficem a H1 na odjetých 150000 ale myslím že tvrdě vyhraje Trafic.

Re: H 1 NEW

Napsal: 25 říj 2013, 20:56
od Franta H1
Kdyz jsem zjistil cenu spojky tak okamzite leti z baraku. :hyu: at blba delaji z nekoho jinyho. ](*,)

Re: H 1 NEW

Napsal: 26 říj 2013, 12:45
od oltcitak
to co si napisal,to sa ti vsetko vysypalo???? :roll: to musis mat to auto velmi rad,ked ho este mas.....

Re: H 1 NEW

Napsal: 30 říj 2013, 17:07
od Spajky007
Trafika jsem měl ve 30.000km nové řízení, spodní kuláky, spojka klepala takže za mne taky žádná výhra
6 místnej používanej pouze pro rodinné účely žádnej pracant.


K těm perům musíš tam dát pořádný dorazy jinak budou praskat pořád.

Re: H 1 NEW

Napsal: 30 říj 2013, 17:41
od Espero
Jo jo, péro musíš vždycky pořádně dorazit.... :oops:

Re: H 1 NEW

Napsal: 11 lis 2013, 19:44
od Franta H1
Vypadá to tak že tu neprodejnou předraženou sračku složenou z dílů s danou životností 100000 km, které nelze ani repasovat nechám sešrotovat a nebo narvat do opravy tolik co mi za to nabízí ???:hyu: už nikdy ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Re: H 1 NEW

Napsal: 12 lis 2013, 08:08
od Espero
Zvláštní je, že jsi jediný, který na to takhle nadává, jestli tam není vliv jednotkového nepovedeného kusu. To se stát může. Já měl kdysi takovou Škodu 120. Starší typ, co provozuji nemá žádné problémy, aspoň ten můj ne. Do oprav (ne periodického servisu) jsem za dobu, co ho mám vrazil 28 tisíc a z toho 14. tis. řídící jednotka komfortních funkcía dalších 8 tis. do baterek, je tam už 3. Zbytek byly prkotiny.

Re: H 1 NEW

Napsal: 20 lis 2013, 19:24
od Tomáš H1
Nemám teda tolik najeto ale zatím vše o.k. je teda divný že když to je tak neprodejný tak proč není v celé republice jediné skladové auto. :?:

Re: H 1 NEW

Napsal: 21 lis 2013, 07:38
od Espero
No přece proto, aby to nebylo neprodejný. ](*,)

Re: H 1 NEW

Napsal: 21 lis 2013, 21:32
od tove
No ja uz mam treti variantu techto dodavek / H100, H1, H1new /.
Na ty prvni odesel v 90tis alternator - cca 30tis a dvakrat zadni pera, ale jezdil jsem plnej.
Na H1 ve 30tis turbo mesic pred koncem zaruky jednou pera. Taky jeste v zaruce predni kotouce, byly sisaty.
Ted mam H1new najeto 80tis a dobry az na tu barvu / viz vedle / Loupe se to jako skorapka, servis to neuznal jelikoz je to mesic po trilety zaruce na barvu / pozor: karoserie 5let ale barva jen 3roky /
A podle vseho se to bude loupat dal a tak me primo stve pristup firmy.

Re: H 1 NEW

Napsal: 22 lis 2013, 00:34
od Tomáš H1
Tak po roce a dvou měsících jsem najel cca 18000 km auto je zatím bez závad kromě dvou prasklých žárovek, v hlavním světlometu. Roční prohlídka ve značkovém servisu je teda celkem slušná cenová rána dá se pořídit od 7000,- až po 12000,- Kč podle toho jak budete shánět. Hovořím o Pražských dealerech. V normálních :) servisech se dá celá procedura pořídit tak za polovic i při použití originálních filtrů. Dále mě nějaký feťák vykradl tak, že rozmlátil boční sklo v posuvných dveřích cenovka cca 8500,-Kč Spotřeba je někde na 9 až 10L/100 km olej ani nic jiného jsem nedoléval. Mohu konstatovat že jsem spokojen poměr cena, výkon a kvalita je zatím velice dobrá. Býval bych zapomněl přestalo fungovat radio, nějaká závada na připojovacím kabelu, a je poměrně dost popraskaná manžeta kolem řadicí páky nech ji vyměnit na záruku. Tak zatím je to asi vše zase se ozvu až něco najedu.
2013-10-08 12.55.48.jpg
2013-10-08 12.55.48.jpg (158.37 KiB) Zobrazeno 4332 x

Re: H 1 NEW

Napsal: 23 lis 2013, 16:44
od oltcitak
na takych lopkarov uplatnovat len pravo sarija: ukradnes=odtat ruku :evil:

Re: H 1 NEW

Napsal: 08 pro 2013, 20:47
od paroh
tove píše:No ja uz mam treti variantu techto dodavek / H100, H1, H1new /.
Na ty prvni odesel v 90tis alternator - cca 30tis a dvakrat zadni pera, ale jezdil jsem plnej.
Na H1 ve 30tis turbo mesic pred koncem zaruky jednou pera. Taky jeste v zaruce predni kotouce, byly sisaty.
Ted mam H1new najeto 80tis a dobry az na tu barvu / viz vedle / Loupe se to jako skorapka, servis to neuznal jelikoz je to mesic po trilety zaruce na barvu / pozor: karoserie 5let ale barva jen 3roky /
A podle vseho se to bude loupat dal a tak me primo stve pristup firmy.
Jelikož jsem si vydělal a při couvání jsem zkoušel přetlačit zaparkovaný náklaďák, tak šlo auto do servisu a rovnou se opravila loupající se barva, jak už jsem psal. Samozřejmě v mé režii. Včera jsem si vyvoněné auto přivezl domů. Dnes byl výlet a najednou křup a drc v motoru, ztráta výkonu, z výfuku kouř a turbo v ...., no přesně tam. Nevím, ještě jsem na to nekoukal, ale podle všeho to je tak. Takže domů zpátky potupně na odtahovce. Zítra se na to podíváme. Předchozí majitel mě upozorňoval, že ve 150 tis. km, bylo měněné turbo, tak jsem byl klidný, že to bude pro mě vyřešená záležitost. A ejhle, je to tady znova, mám najeto 2O4tis. km. Jenže nevím, jak ta oprava a výměna byla provedena.