Stránka 8 z 10
Napsal: 29 led 2008, 16:02
od Selshig
jo a bylo koupeno NOVÉ podotýkam to punto....
jinak pokud přijedeš někdy na sraz tak mužem zkusit muj obyč natural 95 a tvuj racing na sprintu
Napsal: 29 led 2008, 16:03
od Vladislav Bureš
jasně to jsme odbočili a už vůbec nejde o dohadování ale o to že i takové LEHKÉ mrchy neco dovedou s malinkatým či 35let starým motorem
Napsal: 29 led 2008, 16:05
od lobsty
jo to můžem, já ho v nádrži ještě neměl, ale chystám se ho otestovat, ted jezdím na V-power a 180 dám vklidu na půl plynu, což se mi líbí, jednou sem tam měl skoro 190, ale víc mě omezovač nepustil
takže si to klído dám, sice sem si neměřil z 0-100 ale určitě to moc nebude.
Napsal: 29 led 2008, 16:07
od lobsty
Vladislav Bureš píše:jasně to jsme odbočili a už vůbec nejde o dohadování ale o to že i takové LEHKÉ mrchy neco dovedou s malinkatým či 35let starým motorem
chceš výkonej motor? kup si starou ameriku
akorát nevim jestli bude stavěná na racing
Napsal: 29 led 2008, 16:12
od Vladislav Bureš
také jsem se svezl i jsme renovovali není nad americkou sílu 5tilitr V8 karbec také jsem na dílně měli kadilak 8,2obsah to byl mazec nebo takový pontiak Firebierd ze 76 5L V8 také síla a ten zvuk člověk u kterého jsem dělal je členem veterán klubu tak jsem si jich prošel celkem dost jsou to fantastické stroje a když si člověk uvědomí co bylo tenkrát u nás vykodrcané škodné a tam přeelektrizovaké a přěposilované tak výkoné stroje prostě fakt mazec
Napsal: 29 led 2008, 16:15
od lobsty
Vladislav Bureš píše:také jsem se svezl i jsme renovovali není nad americkou sílu 5tilitr V8 karbec také jsem na dílně měli kadilak 8,2obsah to byl mazec nebo takový pontiak Firebierd ze 76 5L V8 také síla a ten zvuk člověk u kterého jsem dělal je členem veterán klubu tak jsem si jich prošel celkem dost jsou to fantastické stroje a když si člověk uvědomí co bylo tenkrát u nás vykodrcané škodné a tam přeelektrizovaké a přěposilované tak výkoné stroje prostě fakt mazec
firebirda bych bral jen tak na hýčkání a srazy
co vůbec tyhle stroje tankujou za palivo?
Napsal: 29 led 2008, 16:17
od Vladislav Bureš
lobsty píše:Vladislav Bureš píše:také jsem se svezl i jsme renovovali není nad americkou sílu 5tilitr V8 karbec také jsem na dílně měli kadilak 8,2obsah to byl mazec nebo takový pontiak Firebierd ze 76 5L V8 také síla a ten zvuk člověk u kterého jsem dělal je členem veterán klubu tak jsem si jich prošel celkem dost jsou to fantastické stroje a když si člověk uvědomí co bylo tenkrát u nás vykodrcané škodné a tam přeelektrizovaké a přěposilované tak výkoné stroje prostě fakt mazec
firebirda bych bral jen tak na hýčkání a srazy
co vůbec tyhle stroje tankujou za palivo?
95ku pokud to nepřekopeš a je paradox že ameriky seženeš za velice slušný peníz ale ten pontour žral když jsi to jen šimral 20-25 a po vyladění na spotřebu jsme ho dostali na 15 ale koníky šly dold dolů ale majitel to měl na masírku tak mu to bylo jedno respektive to bylo účelem
Re: Okt
Napsal: 29 led 2008, 16:18
od Pida
Vladislav Bureš píše:Pida píše:Ale no tak "vybuch neni zavisly na oktanovem cisle, to urcuje nachylnost k detonaci" ano urcuje, prave ze urcuje, palivo nevybuchne tak brzy a dojde k vetsimu stlaceni, tudiz k vetsi explozi potom....
většímu stalčení
tak to jsem nepochopil jak se může ve válce něco více stlačit když máš pořád stejné všechny mechanické části? Kůli zpoždění výbuchu se zvětšuje předstih běžný je okolo 7° a u racingu tuším okolo 15° podstata je aby k počátku vlastní řízené expanze došlo v tu pravou chvíli která je prakticky obdobná pro všechna paliva
No tak nejak sem to myslel, proste ze se nestane, ze to vybuchne prilis brzy. Nejsem zadnej chemik nebo tak, jen sem napsal jak si to ja predstavuju.
Re: Okt
Napsal: 29 led 2008, 16:22
od Vladislav Bureš
Pida píše:Vladislav Bureš píše:Pida píše:Ale no tak "vybuch neni zavisly na oktanovem cisle, to urcuje nachylnost k detonaci" ano urcuje, prave ze urcuje, palivo nevybuchne tak brzy a dojde k vetsimu stlaceni, tudiz k vetsi explozi potom....
většímu stalčení
tak to jsem nepochopil jak se může ve válce něco více stlačit když máš pořád stejné všechny mechanické části? Kůli zpoždění výbuchu se zvětšuje předstih běžný je okolo 7° a u racingu tuším okolo 15° podstata je aby k počátku vlastní řízené expanze došlo v tu pravou chvíli která je prakticky obdobná pro všechna paliva
No tak nejak sem to myslel, proste ze se nestane, ze to vybuchne prilis brzy. Nejsem zadnej chemik nebo tak, jen sem napsal jak si to ja predstavuju.
Tak to jsis myslel v pořádku ale také si vem že tam tam bude při spalování jiný předstih a jiné množství paliva oproti klasické 95ce takže se o zase téměř srovná a vlastní bod expanze začne prakticky jako u 95ky
Napsal: 29 led 2008, 17:35
od antek
Mám takový dojem,že ŘJ.vám namíchá ten správný poměr který motor potřebuje v daný okamžik.Takže hádky o předstihu jsou nějak mimo.Kvalitnější palivo má vliv následně na spotřebu.Vyzkoušejte jet ustálenou rychlostí za stejných podmínek na 95nat a potom na v power,tam se možná ukáže rozdíl.
Napsal: 29 led 2008, 19:22
od lobsty
antek píše:Mám takový dojem,že ŘJ.vám namíchá ten správný poměr který motor potřebuje v daný okamžik.Takže hádky o předstihu jsou nějak mimo.Kvalitnější palivo má vliv následně na spotřebu.Vyzkoušejte jet ustálenou rychlostí za stejných podmínek na 95nat a potom na v power,tam se možná ukáže rozdíl.
Tak to vypadá, že se zdá být všechno vyřešeno
doufám, že moje ŘJ je taky tak chytrá
Napsal: 29 led 2008, 19:24
od lobsty
Vladislav Bureš píše:lobsty píše:Vladislav Bureš píše:také jsem se svezl i jsme renovovali není nad americkou sílu 5tilitr V8 karbec také jsem na dílně měli kadilak 8,2obsah to byl mazec nebo takový pontiak Firebierd ze 76 5L V8 také síla a ten zvuk člověk u kterého jsem dělal je členem veterán klubu tak jsem si jich prošel celkem dost jsou to fantastické stroje a když si člověk uvědomí co bylo tenkrát u nás vykodrcané škodné a tam přeelektrizovaké a přěposilované tak výkoné stroje prostě fakt mazec
firebirda bych bral jen tak na hýčkání a srazy
co vůbec tyhle stroje tankujou za palivo?
95ku pokud to nepřekopeš a je paradox že ameriky seženeš za velice slušný peníz ale ten pontour žral když jsi to jen šimral 20-25 a po vyladění na spotřebu jsme ho dostali na 15 ale koníky šly dold dolů ale majitel to měl na masírku tak mu to bylo jedno respektive to bylo účelem
Takovýhle auto jsou pro nás obyčejný lidi, ledatak na výlety 4x do měsíce ani to ne
ale mě spíš děsí ta pojistka na ten obsah. kolik to vyjde, tak 15-20 tisíc ročně?
Napsal: 29 led 2008, 19:32
od Pida
lobsty píše:
Takovýhle auto jsou pro nás obyčejný lidi, ledatak na výlety 4x do měsíce ani to ne
ale mě spíš děsí ta pojistka na ten obsah. kolik to vyjde, tak 15-20 tisíc ročně?
Jestli je to jako veteran, tak asi moc ne. Nebo to uz neplati takovyto zvyhodneni?
Napsal: 29 led 2008, 19:47
od lobsty
Pida píše:lobsty píše:
Takovýhle auto jsou pro nás obyčejný lidi, ledatak na výlety 4x do měsíce ani to ne
ale mě spíš děsí ta pojistka na ten obsah. kolik to vyjde, tak 15-20 tisíc ročně?
Jestli je to jako veteran, tak asi moc ne. Nebo to uz neplati takovyto zvyhodneni?
no to nevim právě, to by chtělo zjisti......
Napsal: 29 led 2008, 20:12
od Bruno
Už jsem o tom nejednou psal i s kompletním rozborem!!!
Moje Lantra J2 jezdí na V Power 95 o cca o 0,6-0,8 litrů na 100km méně než na obyčejný Natural 95. Takže jízda na V Power mě vyjde levněji a navíc to motoru prospívá.Mám to ověřeno empiricky - vlastní zkušeností. Diskutovat o tom je zcela zbytečné!!!! Je pravdou, že UCU se učí, já zaznamenávám postupné snižování spotřeby.Původně kolem 8 litrů na 100km /najeto33 000km/ nyní mám spotřebu na stejné trati 6,9-7,1litrů na 100km /najeto 68 000km/ při používání benzínu V Power 95.