Stránka 74 z 88

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 20 říj 2016, 15:47
od sarin007
A co mě zaujalo, že neni ani jeden airbag venku, zvláštní. Každopádně ta cena, co za tu hromadu nepoužitelných dílů chtějí, je snad ještě brutálnější než ta Ela :mrgreen:

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2016, 11:16
od majkl666
Zdravím, mám trošku asi větší problém se svou Elantrou (2011, 1,6 - 97kw benal), v dubnu prošla poslední záruční garanční prohlídkou, najeto poctivých 41 000 km. První problém je ten, který se objevuje poslední 2 roky, vždy když spadne teplota pod 5 stupňů, auto třeba pár hodin stojí, když nastartuji a chci se rozjet, motor se jakoby zadusí a pokud nesešlápnu rychle spojku tak chcípne.
Další závažnější problém pozoruji poslední měsíce, pravidelné klepání v motoru,čím víc přidám plyn, tím rychlejší je klepání,pokud udržuji stálou rychlost nebo stojím, klepání je pravidelné, v hyundaii mě zkusili vyměnit řemen ale nepomohlo to a klepání je stále silnější čím dýl to auto používám, zvlášť teď když jsou nižší teploty venku, chci se zeptat zda se s tím problémem někdo setkal a co případně by to mohlo být? Díky moc za případné rady.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2016, 11:21
od bomber06
Zdravím, věděli jste že když máte vyměněné náhradní díly na záruku takže končí společně se zárukou na auto ? Jsem po výměně zadních tlumičů a bylo tohle sděleno
Dobrý den,

záruka na náhradní díly je platná po dobu záruky vozidla. Ve chvíli, kdy vozidlu skončí 5ti letá záruka, končí i záruka na náhradní díly.

S přáním hezkého dne


Kristýna Čeňková
Hyundai Infocentrum


Máte s tím někdo zkušenost ? Děkuji

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2016, 11:33
od vado
Podobny problem so studenym motorom ma aj ja. Ak nastartujem, pohnem sa a potrebujem sa rychlejsie rozbehnut (vychadzam z parkoviska na celkom frekventovanu cestu), stlacim prudko plyn, tak motor akokeby chcel skapat. Po chvili sa spamata a zacne tahat normalne. Potom, ako sa chyti, uz ten problem nie je. Takisto v zime, ked je potrebne skrabat skla, sa to neprejavuje, lebo pri skrabani mam nastartovany motor a teda sa trochu zohreje.
Mohlo by to by sposobene tym (len moj nicim nepodlozeny dohad), ze ked je motor este studeny a vzduch tiez, tak po vstreknuti paliva do valca benzin skondenzuje na sviecke a teda ta ma problem s preskokom iskry - nezapali. Alebo preto, ze po nastartovani studeneho motora tam uz ECU tlaci aj tak dost vela paliva ("sytic") a po pridani plynu tam vstrekne este viac a zmes sa stane prilis bohatou a ma problem zhoriet (i ked toto nepredpokladam, ze by ECU nebola naprogramovana na taku situaciu). Zatial som to neriesil, zvykol som si. Skusim to povedat na garancke v servise (ak nezabudnem, je to az v maji buduceho roku :( )

Co sa tyka klepania, ja po nastartovani tiez pocujem akokeby cvakanie, ale po par sekundach to prestane - asi ako sa natlakuje olejovy system. Pokial viem, tak ELA nema rozvodovy remen, ale retaz.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2016, 11:39
od Alf6
Majkl: a to te nenapadlo během 2 let jet do jiného servisu?

Chlapi...davat motoru cocky hned od nastartovaní je spatne. Motor je ještě studeny a navíc během startu olejove cerpadlo nenatlaci olej vsemy kanálky tam kde má být. Pokud to delate takhle, tak se nedivim, ze mate problémy.

Cvakaní je uplne normalni věc- jsou to ventily. Nic s tim neudelas. Po chvilce to samo prestane. A budte radi, ze se u nas vule ventilu nastavuje mechanicky. Nemame hydrostely.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2016, 11:53
od Alf6
A ono cvakání bylo slyšet hlavně první dva roky. Poté, co jsem začal používat lepší olej na jiném základu se toto vytratilo. Právě tyto oleje díky složení hrání práve při studenych startech a okamžite po startu, kdy diky složeni všechen olej nesteka do olejove vany, ale diky polarizaci esteru se prilepi i na ty nejvzdalenejsi casti v motoru, které nejsou v okamziku staru chranene a po nastartovani se protaci naprázdno :)

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 28 říj 2016, 12:07
od Axel.Foley
vado píše:Podobny problem so studenym motorom ma aj ja. Ak nastartujem, pohnem sa a potrebujem sa rychlejsie rozbehnut (vychadzam z parkoviska na celkom frekventovanu cestu), stlacim prudko plyn, tak motor akokeby chcel skapat. Po chvili sa spamata a zacne tahat normalne. Potom, ako sa chyti, uz ten problem nie je. Takisto v zime, ked je potrebne skrabat skla, sa to neprejavuje, lebo pri skrabani mam nastartovany motor a teda sa trochu zohreje.
Mohlo by to by sposobene tym (len moj nicim nepodlozeny dohad), ze ked je motor este studeny a vzduch tiez, tak po vstreknuti paliva do valca benzin skondenzuje na sviecke a teda ta ma problem s preskokom iskry - nezapali. Alebo preto, ze po nastartovani studeneho motora tam uz ECU tlaci aj tak dost vela paliva ("sytic") a po pridani plynu tam vstrekne este viac a zmes sa stane prilis bohatou a ma problem zhoriet (i ked toto nepredpokladam, ze by ECU nebola naprogramovana na taku situaciu). Zatial som to neriesil, zvykol som si. Skusim to povedat na garancke v servise (ak nezabudnem, je to az v maji buduceho roku :( )

Co sa tyka klepania, ja po nastartovani tiez pocujem akokeby cvakanie, ale po par sekundach to prestane - asi ako sa natlakuje olejovy system. Pokial viem, tak ELA nema rozvodovy remen, ale retaz.
Něco podobného dělala má i30. Doporučuji nechat vymazat uživatelská data z paměti a poté po usednutí do auta nejdřív nastartovat, pak zapnout pásy a nechat auto jet prvních pár metrů na vyšší otáčky, netlačit hned na plyn a neřadit hned třeba 3 - 4, spíš nechat 2, jestli je to možné.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 24 lis 2016, 21:21
od kmy68
Zdravím ve spolek. To s tím koncem záruky asi dává smysl, i když se to nikomu nebude líbit. Standardní záruka bývá dva roky, to že ji prodlužují je nadstandard, pokud tedy něco vymění, platí na ty nové díly těch pět let od koupě. Možná by to zpochybnil nějaký právník, ale kdo ví. Teď mi v záruce měnili mobil za nový, taky záruka na nový platí pouze dva roky od data pořízení toho původního.
AD tlumiče. Je to tak dva roky, kdy ve světě motorů řešili tlumiče ix20, stejný problém, všechny hyn a pak se na to podíval odborník a konstatoval, že to je jejich zvláštním uložením, prostě jdou ke kolu v úhlu cca 45°. Koukněte pod auto, ELA to má stejně :-(. Je to prostě specifičností uložení a je to třeba brát jako fakt. Nezávislý servis bude vždy chtít měnit, protože za to dostane zaplaceno. Já mám najeto cca 75 tis. na auto jsem zvyklý od novoty a tlumiče neřeším.
Ad priskokem vpřed při startu, ano, i mne se to stává, když je teplota kolem nuly, zvenčí to musí vypadat, že neumím jezdit, přidám mírně plyn a auto poskočí. Když se mi to stane, zastavím, sešlápnu plyn a pak to přestane, ale kdyby někdo zjistil čím to je, budu rád, mám do konce záruky cca 2 měsíce.
A pak mám jednu speciálku, rozpadly se mi oba klíčky, u jednoho jsem promáčknul tlačítka, že se úplně rozpadly, toto mi neznali, prý jsem to mechanicky poškodil i když mi pak řekli, že s podobným problémem tam mají u H každý den někoho. U druhého upadla planžeta, to mi uznali, že prý je to od výroby nedostatečně nadimenzovano.
Jinak mi ještě při pomalém a prudkém zatáčení šeredně verže od přední nápravy, tedy v létě, teď to přestalo, tak že toto se při servisce neprokázalo.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 24 lis 2016, 22:08
od Zbyněk Hanáček
Elču přímo nemám, ale v rodině máme jiné značky a jak se říká " na úrovni a neomylné, všemi opěvované" a taky jsou přískokem vpřed a nebo dusička po přidání.
Dlouhé sací potrubí není dostatečně obohaceno při chladu a mrazu směsí a čím delší potrubí, tím horší, lambda to vyřeší po nějaké době a je třeba vyčkat na elektronický podnět, tj. počkat chvíli a potom přidávat.
Krátké sání a dlouhý zdvih pístu a tím pořádné nasání směsi už kvůli euro nedělá nikdo.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 24 lis 2016, 23:07
od vado
@kmy68

ad kluce: Stalo sa mi presne to iste, len dohromady. Podarilo sa mi " premackat" tlacidla na DO a zaroven mi prasklo ulozenie planzety. Zhodou okolnosti sa to stalo, ked som bol vo Francuzsku. Nastasie som ma so sebou aj nahradny kluc.

Co sa tyka tlmicov,neviem, jazdim s Elou kazdy den a aj ked su tlmice mozno opotrebene, tak som si "postupne" na to zvykal a nevidim teraz rozdiel. Mozno ak by som si sadol do novej Ely, tak by som to zbadal.
I ked, jazdit po BA je jedno, ci mas tlmicd nove, alebo 200 tkm stare, rozdiel nepoznas. Jama na jame :-(.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 26 lis 2016, 13:12
od idam.i
VADO,u koho si kupoval svoju Elantru?

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 26 lis 2016, 22:46
od vado
Karireal Slovakia.
Sice neviem, preco potrebujes tuto informaciu, ale som s nimi ako so servisom a sluzbami zatial spokojny.

Vado

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 27 lis 2016, 18:46
od idam.i
Lebo budem meniť auto a možná ostanem pri :hyu: .Tak som chcel vedieť ako si spokojný so službami v BA. :wink:

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 03 pro 2016, 09:45
od Alf6
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/37 ... nej-vieme/


......Podľa doterajších informácií má o Elantru záujem najmä Česko, Slovensko a Španielsko....

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 03 pro 2016, 10:54
od Axel.Foley
Bude výměna, Alfe? :wink: