Stránka 75 z 250
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 30 črc 2021, 23:00
od Mouse80
No doufám, že k žádné takovéto změně v MY22 nedojde. Teoreticky by mělo bejt sniženi vykonu avizovano snad dřive , né že si člověk něco objedná a dostane něco jiného.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 30 črc 2021, 23:02
od Mouse80
Cecil67 píše: ↑30 črc 2021, 22:57
Mimochodem, gpf mi vadí asi nejméně...Daleko víc me sere gps v autem co tě nabonzuje, že jedeš rychle a další ptákoviny EU.
No předpokladám , že ve vybavě start mě nemá co naprašit
GPS to nemá a o nějakém připojeni na internet i tom tajném pochybuju
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 30 črc 2021, 23:05
od Cecil67
Jiste. A buď v klidu, gpf mit nebudeš!
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 31 črc 2021, 21:04
od Mouse80
Tak nikdo nevi nic noveho? Prej se startuje se spojkou a brzdou. Nema to vliv na spojku?
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 31 črc 2021, 21:12
od WalterB
S brzdou nevím, ale se spojkou startují Korejci už notně dlouho.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 31 črc 2021, 21:56
od willy50
Mouse80 píše: ↑31 črc 2021, 21:04
Tak nikdo nevi nic noveho? Prej se startuje se spojkou a brzdou. Nema to vliv na spojku?
Nemyslím si. Se spojkou startuju celý život a nikdy jsem spojku neměnil ani neopravoval!
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 31 črc 2021, 21:59
od Axel.Foley
daves píše: ↑30 črc 2021, 21:53
dibarbora píše: ↑30 črc 2021, 14:46
Cena stúpne hlavne pre doplnené GPF od MY22 (ako som tu zachytil na fóre)… sekundárne môže byť aj optimalizácia lebo pokuta do Bruselu… Všeobecne autá vždy s novým MY zdražujú..
Neděste mě.
Když jsem v červnu objednával auto, s tímhle motorem a termínem dodání cca 10/2021 tak mi prodejce říkal že už by to měl být MY22 a má být stejný jako MY21. A na dotaz k DPF filtru mi říkal že u tohoto motoru není. Takže počítám s tím že v autě nebude.
Prodejce má pravdu,
DPF u atmo benzínu opravdu nebude, ten je záležitostí naftových motorů.
Co se týče startování se spojkou, s tou startuje také koncern.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 31 črc 2021, 22:06
od Maras
Mouse80 píše: ↑30 črc 2021, 23:00
No doufám, že k žádné takovéto změně v MY22 nedojde. Teoreticky by mělo bejt sniženi vykonu avizovano snad dřive , né že si člověk něco objedná a dostane něco jiného.
Nedojde ke snížení výkonu, naopak tabulkově by se zvětšil, jen by se natáhly rychlostní stupně, ale zatím je to teoretická možnost úpravy. Jinak startování u DPi je jen se zmáčknutím spojky, brzdu nemusíš mačkat.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 01 srp 2021, 07:24
od palituli
Ja by som sa chcel spýtať či pri stlačení spojky a zaradení 1-ky má motor 1,5 dpi vydať také jemné buchnutie.Mám najazdené na i30 kombi 1,5 dpi zatiaľ 1300 km a sem tam počujem taký zvuk pri zaradení 1-ky
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 01 srp 2021, 08:22
od WalterB
Moc nevím, jak si to představit, ale doposud jsem nic podobného neregistroval (máme něco přes 5000 km).
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 01 srp 2021, 08:40
od willy50
Připadá mi to jako by synchron u jedničky nepracoval úplně správně.
Pokud to dělá častěji, nechal bych to posoudit zkušenému mechanikovi.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 01 srp 2021, 09:04
od Maras
palituli píše: ↑01 srp 2021, 07:24
Ja by som sa chcel spýtať či pri stlačení spojky a zaradení 1-ky má motor 1,5 dpi vydať také jemné buchnutie.Mám najazdené na i30 kombi 1,5 dpi zatiaľ 1300 km a sem tam počujem taký zvuk pri zaradení 1-ky
Vim o čem mluvíš, taky mi to dělá. Zkus tu jedničku zařadit jiným pohybem. Každý je zvyklý to tam dávat tak nějak po svém. Proto se občas ten zvuk ozve a jindy ne. Mně to dělalo i u Hondy, když jsem na tu jedničku moc spěchal. Když ridila partnerka, tak žádný zvuk nebyl slyšet.
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 01 srp 2021, 09:52
od bolek007
Taky se mi to občas ozve...
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 01 srp 2021, 11:49
od Mouse80
Tak já doufal, že chvili mi nebude nikde nic praskat a bouchat. Ted v 1 fabii 2002 musim pouštět radio hodně nahlas, abych neslyšel bouchani praskani a drnčeni
. Tak to si moc nepolepšm
Re: Motor 1.5DPi
Napsal: 01 srp 2021, 12:08
od daves
Axel
Prodejce má pravdu, DPF u atmo benzínu opravdu nebude, ten je záležitostí naftových motorů.
[/quote]
Máš pravdu DPF=nafta, GPF=benzín. Ale zvyk je železná košile, když už X let od EURO5 mluvím o fitru pevných částic tak mi automaticky naskočí zkratka DPF. U benzínů není to jejich používání tak dlouhá záležitost takže zkratku GPF nemám tak zažitou, a často mi i v hovorech na téma filtr pevných části ujede DPF místo GPF. V dalších příspěvcích už jsem psal správně GPF a v tom původním už mi to nešlo opravit. Asi nejsem sám kdo bere zkratku DPF = filtr pevných částic nehledě na použité palivo. Přijde mi že ani automobilky a prodejci to moc nekomunkujou.
Jen doufám že mně prodojce pochopil, protože konverzace probíhala formou bez zkratek: "Je u tohoto motoru filtr pevných částic?" "Ne."
"V čem se liší MY22 od MY21?" "Jsou stejné."
"Nejsou tam tedy doplněny ty nové EURO výmysly platné od roku 22?" "Ne."