Stránka 76 z 373

Napsal: 13 črc 2007, 13:55
od Peter5
Majitelia CRDi mam na vas otazku :roll: . Prave som sa docital ze diesel ma o 60kg viac na prednu napravu ako benzin to som vedel ale ze to sposobuje velky vahovy rozdiel medzi prednou a zadnou castou auta a to ma za nasledok zlu manevrovatelnost v zatackach :shock: , tak sa na vas obraciam mili majitelia CRDi s otazkou ci je to az take zle alebo len zanedbatelny nedostatok. Myslim ze to nieje az tak zle. Napisal by som kde som to nasiel ale uz sam neviem kde to bolo.

Napsal: 13 črc 2007, 14:00
od Mikro
Peter5 píše:Majitelia CRDi mam na vas otazku :roll: . Prave som sa docital ze diesel ma o 60kg viac na prednu napravu ako benzin to som vedel ale ze to sposobuje velky vahovy rozdiel medzi prednou a zadnou castou auta a to ma za nasledok zlu manevrovatelnost v zatackach :shock: , tak sa na vas obraciam mili majitelia CRDi s otazkou ci je to az take zle alebo len zanedbatelny nedostatok. Myslim ze to nieje az tak zle. Napisal by som kde som to nasiel ale uz sam neviem kde to bolo.
nechaj sa niekym z fora alebo kamosom co ma novy accent CRDi ktory je uz zabehany previest. potom prid na forum a pokecame.

P.S.: inak vcera to bola dost haluz. som isiel z nitry do BA a za nitrou na tej rychlostnej komunikacii ma dobehla octavia II z polska s TDI vzadu.
najskor sa na mna ten poliak tlacil ale potom to nejako vzdal. to ale nie je to podstatne.

nechal som ho potom nech sa na mna nalepi. potom som videl ako ten postarsi panko si nasadil okuliare presunul sa k prednemu oknu a pozeral mi na zadok auta :twisted:

co asi hladal :?:

cely cas potom isiel za mnou ani sa ma nesnazil predbehnut :wink:

Napsal: 13 črc 2007, 14:30
od Peter5
No vidis pre takych ludí by mali robit vecsie pismena na zadnej casti auta aby aj ked popri nich preletis stihli poriadne precitat co ich to predbieha. :shock: :twisted:

Napsal: 13 črc 2007, 15:33
od Mikro
zistil som ze vela ludi to auto nepozna. vela mojich znamych si zadok z dialky pomylili s PASSATOM starsej generacie.

predok nepozna vobec nikto. kazdy len hovori ze v ciernej vyzera velmi sportovo. ved si pozrite tie fotky co mam v galerii.

ta cierna mu proste sekne. :twisted:

Napsal: 13 črc 2007, 16:08
od Mikro
tom píše:Zkusil jsem jen pro informaci změřit pružnost mého motoru (rovina, bezvětří) +/- nějaká ta desetina:
4.stupěň z 60 na 100km/h za 6,5 vteřiny
5.stupeň z 80 na 120km/h za 9,5 vteřiny
:P :lol: :P :lol: :P :lol: :P
skus este na trojke (40 - 100) :twisted: aj ked neviem ci 100kmh na trojke nie je uz nad 4000 otacok.

este je zaujimave napriklad na 4-ke .... 60-130

Napsal: 13 črc 2007, 19:22
od tom
Mikro píše:
tom píše:Zkusil jsem jen pro informaci změřit pružnost mého motoru (rovina, bezvětří) +/- nějaká ta desetina:
4.stupěň z 60 na 100km/h za 6,5 vteřiny
5.stupeň z 80 na 120km/h za 9,5 vteřiny
:P :lol: :P :lol: :P :lol: :P
skus este na trojke (40 - 100) :twisted: aj ked neviem ci 100kmh na trojke nie je uz nad 4000 otacok.

este je zaujimave napriklad na 4-ke .... 60-130
Tak přidávám ještě ty dva údaje:
3.stupěň z 40 na 100km/h za 9 vteřin
4.stupeň z 60 na 130km/h za 15 vteřin

Napsal: 13 črc 2007, 20:37
od JoSp
Ahojte,
tak to vypadá že accent nemá jiný motor než diesel ... :)

Ale jezdíme i my benzíňáci..., teda doufám!

Svět motorů(42/2006) provedl měření pružnosti i u benzínu ve srovnání s Fabií 1.4.

Tak tedy accent 1.4
4.st 60-100 za 12
5.st 80-120 za 20,3

Mno jestli bude příležitost tak to zkusím ověřit, i 3.st 40-100, nebo se může zapojit i jiný majitel benzínu... :)

Zdar

Napsal: 13 črc 2007, 22:58
od diosko
Peter5 píše:Majitelia CRDi mam na vas otazku :roll: . Prave som sa docital ze diesel ma o 60kg viac na prednu napravu ako benzin to som vedel ale ze to sposobuje velky vahovy rozdiel medzi prednou a zadnou castou auta a to ma za nasledok zlu manevrovatelnost v zatackach :shock: , tak sa na vas obraciam mili majitelia CRDi s otazkou ci je to az take zle alebo len zanedbatelny nedostatok. Myslim ze to nieje az tak zle. Napisal by som kde som to nasiel ale uz sam neviem kde to bolo.
Mohol si to citat napr. tu: HA test.
Ja osobne si nestazujem, zatial mi to vzdy zabocilo kde som ja chcel :wink: a samozrejme, neviem to porovnat s "benzinom". Nemal som este moznost vyskusat benzinovu variantu Accenta. Teoreticky sa vacsia vaha CRDi agregatu na prednej naprave moze prejavit pri veeelmi sportovej jazde, ale na to su zavodne drahy a nie cesty.

Napsal: 13 črc 2007, 23:03
od Peter5
Presne aj tam som to cital. :shock: Takze si z toho nebudem robit velku hlavu 8) . Diky za info, len som chcel vediet ako ste s tym spokojny Vy majitelia. :wink: Ja budem majitel az na novy rok tak vam mozem zatial len zavidiet. :cry: a priat veeeela stastnych km. :wink:

Napsal: 13 črc 2007, 23:58
od Sohaj
Je pravda , ze nejazdim sportovo , takze nedostatok v zakrutach nepocitujem , ale co mne osobne vadi je nizsia uzitocna hmotnost. Neviem , ci to je naftovym motorom , alebo vybavou elegance , v kazdom pripade je nizsia ako benzinoveho prevedenia.

Napsal: 14 črc 2007, 00:09
od Mikro
Sohaj píše:Je pravda , ze nejazdim sportovo , takze nedostatok v zakrutach nepocitujem , ale co mne osobne vadi je nizsia uzitocna hmotnost. Neviem , ci to je naftovym motorom , alebo vybavou elegance , v kazdom pripade je nizsia ako benzinoveho prevedenia.
podla technickych udajov na original hyundai.sk stranke je uzitocna hmotnost takmer identicka.

Napsal: 14 črc 2007, 00:45
od AM_Sumo
Čo sa týka toho zatáčania, zatial som mal iba jednu nepríjemnú skúsenosť, kedy som mal trošku problémy so zatočením. Mám s Accentom najazdených cca 2200 km, tak ešte veľa skúseností nemám. No som si vedomý aj trošku svojej chyby na tom, čo sa vlastne stalo.

Nedávno som šiel z Nitry do Rimavskej Soboty. V stúpaní medzi Lučencom a Pincinou som sa v tých zákrutách trošku nahánal s dlhou Octaviou 1,9 TDI. Nechal som sa vyprovokovať , lebo ma ešte pred začiatkom toho stúpania vehementne prebehla a ja som jej potom chcel dokázať, že nemá machrovať na Accenta CRDI. Blbé bolo iba to, že nas oboch to pri tých 120 - 130, čo sme valilli v tých zákrutách, vynieslo. On bol v pohode, lebo prešiel iba do môjho pruhu. No ja som sa dostal do protismeru a nemal som záujem ďalej riskovať. Preto som dosť podstatne spomalil a nechal som ho ísť. Inak by asi nemal moc veľkú šancu mi utiecť.

Nuž toľko moja skúsenosť so zatáčaním Accenta pri vyšších rýchlostiach.

Napsal: 14 črc 2007, 09:06
od Mikro
AM_Sumo píše:Čo sa týka toho zatáčania, zatial som mal iba jednu nepríjemnú skúsenosť, kedy som mal trošku problémy so zatočením. Mám s Accentom najazdených cca 2200 km, tak ešte veľa skúseností nemám. No som si vedomý aj trošku svojej chyby na tom, čo sa vlastne stalo.

Nedávno som šiel z Nitry do Rimavskej Soboty. V stúpaní medzi Lučencom a Pincinou som sa v tých zákrutách trošku nahánal s dlhou Octaviou 1,9 TDI. Nechal som sa vyprovokovať , lebo ma ešte pred začiatkom toho stúpania vehementne prebehla a ja som jej potom chcel dokázať, že nemá machrovať na Accenta CRDI. Blbé bolo iba to, že nas oboch to pri tých 120 - 130, čo sme valilli v tých zákrutách, vynieslo. On bol v pohode, lebo prešiel iba do môjho pruhu. No ja som sa dostal do protismeru a nemal som záujem ďalej riskovať. Preto som dosť podstatne spomalil a nechal som ho ísť. Inak by asi nemal moc veľkú šancu mi utiecť.

Nuž toľko moja skúsenosť so zatáčaním Accenta pri vyšších rýchlostiach.
nikdy sa neskusaj predbiehat v zakrutach s octaviou I TDI
mal som COMBI necele 3 roky a najazdil som na nom cca 230000km
oproti hyundaiu je tvrdsia a ma jednu obrovsku vyhodu.

SEDI NA CESTE AKO PRILEPENA.

jednoducho zakruty ktore som prechadzal na nej pri 150 kmh rychlosti idem na hyundai 110 max.

takze pokial ides zakruty nie je vhodne superit s akymkolvek autom od VW ktore je postavene na audi alebo golf podvozku.

Napsal: 14 črc 2007, 13:08
od JoSp
Zdarec,
tak jsem provedl zkušební měření pružnosti na 1.4, není to nic exaktního, ale pro představu...(sucho, cca 25C, pneu 195/55R15)

3.st 40-100 za 12.8
4.st 60-100 za 11.3
5.st 80-120 za 18.8

Jinak co se týče sportovního ježdění s acc. tak na to to auto moc není. Vůbec tím nechci říci, že má špatné jidzní vlastnosti, ale přeci jen je naladěno komfortněji, tzn. opravdu sporovní režim mu moc nesedí a dá jasně najevo, kde jsou jeho hranice.
Sám jsem zažil jen jednu situaci, kdy jsem předjížděl a pak jsem musel prudce brzdit(~110>~40) před ostrou zatáčkou. No a páč jsem byl trošku "dlouhej", musel jsem to brždění přidržet i malinko do zatáčky. Zadeček se mi při tom, jak byl odlehčen, docela slušně zavlnil(ale neustřelil), takže jsem musel malinko korigovat volantem. Nic co by člověk nezvládl, ale aspoň jsem zjistil, kde je asi limit...(to jsem měl ještě zimní 185/65)

Napsal: 14 črc 2007, 13:34
od tom
Mikro píše:
Sohaj píše:Je pravda , ze nejazdim sportovo , takze nedostatok v zakrutach nepocitujem , ale co mne osobne vadi je nizsia uzitocna hmotnost. Neviem , ci to je naftovym motorom , alebo vybavou elegance , v kazdom pripade je nizsia ako benzinoveho prevedenia.
podla technickych udajov na original hyundai.sk stranke je uzitocna hmotnost takmer identicka.
Není identická, největší povolená je shodná - 1650kg, ale provozní je 1205-1313. (1205 je motor 1,4 v zálkadní výbavě, 1313 je nafta v plný výbavě) => užitečná hmotnost je u:
benzínu 1,4 zálkad 445kg
dieselu 1,5 plná 337kg
Ale Hyundai jako značka má již v provozní hmotnosti započteného i řidiče 75kg. Takže těch 337 (445)kg připadá jen na zbytek posádky + případný náklad. Ideální je ve voze max.4 lidi (nechtěl bych být 5-tý uprostřed)
U dieselu pro 3 lidi posádky 3*75kg=225kg a ještě 100kg nákladu. Holt korejci jsou štíhlý... :lol: