Nový Hyundai Accent

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Kcheml
*
Příspěvky: 77
Registrován: 14 bře 2007, 18:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kcheml »

Peter5 píše:Majitelia CRDi mam na vas otazku :roll: . Prave som sa docital ze diesel ma o 60kg viac na prednu napravu ako benzin to som vedel ale ze to sposobuje velky vahovy rozdiel medzi prednou a zadnou castou auta a to ma za nasledok zlu manevrovatelnost v zatackach :shock:
On asi málokdo měl možnost porovnat obě verze, aby mohl posoudit rozdíl. Na automixu měli obě verze k dispozici s odstupem času a jejich závěr je tento:

"Pokud však váš styl jízdy patří k dravějším, tak od Accentu ruce pryč. Nárůst hmotnosti vznětové verze cca 60 kg na přední nápravě je až nebývale znát. Při razantnějším průjezdu zatáčkou jsme měli pocit, že Accent prostě nezatáčí. Příliš lehká zadní partie má navíc na svědomí výrazné odskakování zadní nápravy."

Celý test viz http://automix.centrum.cz/testy/clanek.phtml?id=9207
Hyundai Accent ´07 1.4 Beige Gold
Reklama
 

AM_Sumo
*
Příspěvky: 10
Registrován: 13 čer 2007, 11:46
Bydliště: NITRA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AM_Sumo »

Mikro píše:nikdy sa neskusaj predbiehat v zakrutach s octaviou I TDI
mal som COMBI necele 3 roky a najazdil som na nom cca 230000km
oproti hyundaiu je tvrdsia a ma jednu obrovsku vyhodu.

SEDI NA CESTE AKO PRILEPENA.

jednoducho zakruty ktore som prechadzal na nej pri 150 kmh rychlosti idem na hyundai 110 max.

takze pokial ides zakruty nie je vhodne superit s akymkolvek autom od VW ktore je postavene na audi alebo golf podvozku.
Čo sa týka toho súperenia, ako som napísal, nechal som sa trošku vyprovokovať.

Ale celú tú situaciu som opisoval hlavne preto, lebo sa tu rozvírila debata o tom, ako je to so zatáčaním Accenta. No dovolím si trošku nesúhlasiť že tá Octávia sedela ako prilepená. To stúpanie má dva jazdné pruhy smerom hore a jeden pruh smerom dolu. On išiel v pravom jazdnom pruhu a ja v prostrednom. Jeho to vynieslo do môjho jazdného pruhu a mňa do protismeru. To bol hlavný dôvod prečo som musel začať brzdiť.
Hyundai Accent r.v.: 2007
1,5 CRDI, elegance
Celadon Blue
_________________________
Uživatelský avatar
Mikro
***
Příspěvky: 534
Registrován: 26 lis 2006, 10:23
Bydliště: Bratislava (SK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikro »

AM_Sumo píše:
Mikro píše:nikdy sa neskusaj predbiehat v zakrutach s octaviou I TDI
mal som COMBI necele 3 roky a najazdil som na nom cca 230000km
oproti hyundaiu je tvrdsia a ma jednu obrovsku vyhodu.

SEDI NA CESTE AKO PRILEPENA.

jednoducho zakruty ktore som prechadzal na nej pri 150 kmh rychlosti idem na hyundai 110 max.

takze pokial ides zakruty nie je vhodne superit s akymkolvek autom od VW ktore je postavene na audi alebo golf podvozku.
Čo sa týka toho súperenia, ako som napísal, nechal som sa trošku vyprovokovať.

Ale celú tú situaciu som opisoval hlavne preto, lebo sa tu rozvírila debata o tom, ako je to so zatáčaním Accenta. No dovolím si trošku nesúhlasiť že tá Octávia sedela ako prilepená. To stúpanie má dva jazdné pruhy smerom hore a jeden pruh smerom dolu. On išiel v pravom jazdnom pruhu a ja v prostrednom. Jeho to vynieslo do môjho jazdného pruhu a mňa do protismeru. To bol hlavný dôvod prečo som musel začať brzdiť.
to je jasne. ja som nenarazal na tvoj prispevok. pisal som to len vseobecne kedze mam na octavii combi I najazdene dost km.

inak na octavii sa vela ludi boji skusat limity. ja som na nej vyskusal uplne vsetko.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White

Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Vittore
Příspěvky: 2
Registrován: 17 črc 2007, 10:14

Příspěvek od Vittore »

Zdravim,
tak i já si jdu ve čtvrtek pro "new accent" 1.5CRDi Eleg, (barva Tender Green, chtel jsem Red ale ta nebyla :-) )

Rozhodoval jsem se mezi ACCENTEM a ojetym VOLVEM S40 r.v.2000 - i diky tomuto foru jsem se rozhodl pro Hyundai, snad nebudu litovat :-)
Uživatelský avatar
Mikro
***
Příspěvky: 534
Registrován: 26 lis 2006, 10:23
Bydliště: Bratislava (SK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikro »

Vittore píše:Zdravim,
tak i já si jdu ve čtvrtek pro "new accent" 1.5CRDi Eleg, (barva Tender Green, chtel jsem Red ale ta nebyla :-) )

Rozhodoval jsem se mezi ACCENTEM a ojetym VOLVEM S40 r.v.2000 - i diky tomuto foru jsem se rozhodl pro Hyundai, snad nebudu litovat :-)
dobra volba :wink:

ojazdene VOLVO je shit. by si sa nedoplatil na servise a nahradnych dieloch.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White

Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Uživatelský avatar
peaty
**
Příspěvky: 285
Registrován: 04 led 2007, 17:19
Bydliště: Stará Turá

Příspěvek od peaty »

Tak chlapci, pekne ste to tu pomerali tie casy zrychlenia :lol: Teraz si to ja trosku dovolim sprehladnit:

1.5 CRDi 81kW -------------------vs----------------- 1.4 16V, 71kW
3.st z 40 na 100 za 9 sekund ---------------------- 3.st z 40 na 100 za 12,8 sekund
4.st z 60 na 100 za 6,5 sekund ------------------- 4.st z 60 na 100 za 11,3 sekund
5.st z 80 na 120 za 9,5 sekund ------------------- 5.st z 80 na 120 za 18,8 sekund

Tu je krasne vidiet rozdiel v pruznom zrychleni. Cim vyssia rychlost, tym diesel jasne vedie. Pri zrychleni z 80 na 120 na 5.stupni je dokonca 2-krat rychlejsi 8) :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Pre motor CRDi su namerane udaje od Tom-a a pre motor 1.4 16V su namerane udaje od JoSp-a...
Naposledy upravil(a) peaty dne 18 črc 2007, 23:15, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
Obrázek
Kcheml
*
Příspěvky: 77
Registrován: 14 bře 2007, 18:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kcheml »

Peaty: Nechci Tě zklamat, ale ta tabulka je hodně zavádějící. Pokud bych potřeboval zrychlení, tak se nebudu ze 60 km/h hrabat na čtyřku, ale dám tam v klidu trojku, se kterou to v pohodě vytáhnu až na 110 km/h bez přeřazení (před dvěma dny vyzkoušeno v praxi při předjíždění do kopce). To je zásadní rozdíl proti dieselu, benzín se musí točit, když chce člověk výkon... a při vytáčení motoru (třeba když předjížděný naschvál zrychluje) člověk nemusí přeřazovat jako u turbodieselu, u kterého výkon od určitých otáček prudce padá dolů.

Neříkám, že bych dosáhl lepších časů než CRDi (taky je to o chlup silnější motor s o chlup větším objemem), ale rozhodně by to nebyla taková doba, jaká je uvedena v tabulce. 60 km/h na čtyřku a 80 km/h na pětku jezdím jenom v kolonách, kdy není šance na předjetí a chci trochu šetřit palivo.

Každý motor chce něco trochu jiného, tak si přestaňte pořád dokazovat svoji pochybnou dieselovou nadřazenost.
Hyundai Accent ´07 1.4 Beige Gold
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

tak trochu jinak... při plném zrychlování ma nafta o polovinu menší spotřebu :-)
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Kcheml
*
Příspěvky: 77
Registrován: 14 bře 2007, 18:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kcheml »

David C3: Kouzelná odpověď majitelů dieselů na vše - máme nižší spotřebu. :)


Já mám momentálně stabilní spotřebu 7.2 litrů na sto (a stále klesá), a to se nijak neomezuji. S CRDi bych jezdil možná za 5.5, což představuje úsporu, která při mém nájezdu (cca 20 tisíc ročně) prostě nemůže být rentabilní, vezmu-li v úvahu všechny nevýhody dieselů.
Hyundai Accent ´07 1.4 Beige Gold
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od David C3 »

hmmm... jiny pohled. jedu po dalnici 150km/hod a s Hdi mam 5.5 a jedu to same a mam s 1.4 benzin 9.3 hmm.. to mi jako rozdík přijde, Při usproné jizdě jede za 3.8 a s benzinem 5.2 L. najedu 40tis ročně.. (ted 140tis) a hlavně se mi s naftou lepe jezdí.. ale nic proti benzinu jen ja najedu dost km tak na konci roku to vyjde o dost méně. jezdit 10tis ročně tak tam mam V6 2.8 :-) možná u Accentu není takový rozdíl ve spotřebě ale tohle je pohled od Citroenu C3 který pujdem časem do světa a Accent za tu cenu pokud chci naftu je paradní. Teda pokud nedam 450tis za Fabku... 77 :-)
jinak ta udržba s benzinem je úplně stejna. Teda Ja měnil jen olej a filtry.. čaaau
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
z.mirek
*
Příspěvky: 41
Registrován: 27 čer 2006, 20:16

Příspěvek od z.mirek »

Obecně lze říct, že pokud ročně nenajezdíte víc než 30 000 kilometrů, nafta se vám prostě nevyplatí. To byste rozhodně měli brát v úvahu při koupi nového auta. Při rozhodování mezi benzínem a naftou často hraje velkou roli skutečnost, že u dieselového motoru máte plný výkon už zhruba v 1800 otáčkách. Další trumf na straně dieselů je vžitá představa o tom, že vydrží všechno. Ale to je minulost! Na současné diesely musíte v rukavičkách, protože na údržbu jsou daleko choulostivější než benzínové. Například takové turbo - pokud ho nebudete šetřit, můžete si připravit pěkný balík na nové nebo na repas.

A tak, když se například u dieselového motoru porouchá vstřikovací zařízení, které je skoro stejně složité jako celý zbytek motoru, opravy mohou jít do desítek tisíc korun. Navíc si s touto závadou běžný značkový servis nemusí umět poradit

Za standardní situace můžeme počítat s cenovou výhodností nákupu vznětového motoru, a to především u služebních aut, které najezdí měsíčně tisíce kilometrů. Výpočty hovoří, že návratnost u běžného osobního auta je u auta, které najede 40 000 až 60 000 kilometrů ročně,"


Vyplatí se pečlivě vybírat, zda pořídit auto s benzinovým, nebo naftovým motorem? Je to možná překvapivé, ale při pohledu do tabulek celkových nákladů se ukázalo, že rozdíly jsou velmi malé, až zanedbatelné.
Počítali jsme totiž s tím, že bude pokračovat dlouhodobý trend obdobných cen obou druhů pohonných hmot, a kalkulovali s částkou 29 korun za litr benzinu i nafty.
U naftového motoru je však třeba počítat s vyšší pravděpodobností problémů kvůli složitější technice (váha vzduchu, turbodmychadlo).
Co se týče nových vozů, problém dieselů je v tom, že za ně automobilky požadují podstatně vyšší sumy než za benzinové agregáty.
Lze proto říci, že u malých vozů se nafta nevyplatí vůbec (respektive až po 300 tisících kilometrech), u velkých aut to může být třeba už po 40 tisících.
Návod na výpočet
Zda se to vyplatí u vámi vybraného auta, můžete zjistit podle vzorce:
* (cena naftového auta + (povinné ručení x doba vlastnictví vozu v letech)) minus (cena benzinového auta + (povinné ručení x doba vlastnictví vozu
v letech)) = cena 1
* (cena benzinu krát průměrná spotřeba benzinu) minus (cena nafty krát průměrná
spotřeba nafty)) = cena 2
* cena 1 děleno cena 2, výsledek krát 100 = počet kilometrů, po nichž se vyplatí pořídit si dieselový motor.
Uživatelský avatar
Mikro
***
Příspěvky: 534
Registrován: 26 lis 2006, 10:23
Bydliště: Bratislava (SK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikro »

David C3 píše:hmmm... jiny pohled. jedu po dalnici 150km/hod a s Hdi mam 5.5 a jedu to same a mam s 1.4 benzin 9.3 hmm.. to mi jako rozdík přijde, Při usproné jizdě jede za 3.8 a s benzinem 5.2 L. najedu 40tis ročně.. (ted 140tis) a hlavně se mi s naftou lepe jezdí.. ale nic proti benzinu jen ja najedu dost km tak na konci roku to vyjde o dost méně. jezdit 10tis ročně tak tam mam V6 2.8 :-) možná u Accentu není takový rozdíl ve spotřebě ale tohle je pohled od Citroenu C3 který pujdem časem do světa a Accent za tu cenu pokud chci naftu je paradní. Teda pokud nedam 450tis za Fabku... 77 :-)
jinak ta udržba s benzinem je úplně stejna. Teda Ja měnil jen olej a filtry.. čaaau
presne. moja rec.
ten crdi od hyundai ma rozvodovu retaz takze nie je co riesit ohladne ceny udrzby.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White

Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Joe TT
*
Příspěvky: 35
Registrován: 10 dub 2007, 23:09

Příspěvek od Joe TT »

a predsa, benzin az tak nesmrdi !!! :-))
Uživatelský avatar
Mikro
***
Příspěvky: 534
Registrován: 26 lis 2006, 10:23
Bydliště: Bratislava (SK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikro »

Joe TT píše:a predsa, benzin az tak nesmrdi !!! :-))
diesel krasne "chrochta" "klokta" "klepe"
a ten krasny cierny dym - radost vidiet na dialnici v spatnom aky odstup si kazdy dava ked ho "ocmudim" :twisted:
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White

Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Uživatelský avatar
maring
*
Příspěvky: 28
Registrován: 23 srp 2006, 11:29

Příspěvek od maring »

Ahoj všetkým,

jedna otázočka,v nedeľu som okolo 16:00 medzi Benátkami n/J a Prahou videl accentíka Celadon Blue,dokonca ma aj pozdravil,nebol to niekdo z fóra ? :D :lol:
Accent 1,5 CRDi Gold Beige ZLATÝ DRAK
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“