Stránka 77 z 98

Re: Nový Tucson

Napsal: 21 led 2018, 19:32
od Axel.Foley
Alespoň někde trochu zimy =D>

PS: Zamykat mazlíka si nemusel :wink:

Re: Nový Tucson

Napsal: 22 led 2018, 10:15
od Gyngy
kongresman píše:Gyngy ... velká gratulace ! =D> :D/ :D

To není barva Fiery Red ? Píšeš nějaký jiný název. Díval jsem se před chvíli na aktuální katalog :hyu: Tucson a tam je pouze Fiery Red. Já mám takovou jako ty a je to Fiery Red. Chtěl jsem vložit časem i jiné foto, ale když to chci fotnout, tak je buď tma a pěkné počasí, nebo den a hnusně a auto špinavé. tehdy jsem vložil jakž takž foto ještě z showroomu a pak před domem, jak sněžilo.

Ale přesně tak se tváří můj Tucson, jako by mu z oka vypadl, i ta kola 8). Chrochtám si, najeto už :roll: :roll: 2 200 km. Za 14 dnů opět fičím na Východní Slovensko. Absolutní požitek oproti i30 II 1,6 Kombík, který samozřejmě nazatracuji. Většinou lítám po městě, nijak to nehoním a mám průměr cca 8,0 až 8,5 l/100 km. A to je zima a ještě zimní pneu. Myslím, že to není marné. S i30 jsem po městě lítal za cca 6,5 až 7,0 l. Jak říkám, po městě nezávodím [-X.
Diky,
ano, je to Fiery Red - pre mna cervena ;-) . a SHADOW je nazov vybavy predavanej na SK - v cechach nema specialne meno. Mne sa po 200 km pohybuje spotreba medzi 9 az 10 l ... ale vsetko v ramci Prahy. Udrziavam otacky medzi 2000 / 4000 aby som ho poriadne zabehol ... a este casto menim prevodovy stupen - aby sa menili otacky motora.

Re: Nový Tucson

Napsal: 24 led 2018, 22:06
od Petrss
Gyngy píše:
kongresman píše:Gyngy ... velká gratulace ! =D> :D/ :D

To není barva Fiery Red ? Píšeš nějaký jiný název. Díval jsem se před chvíli na aktuální katalog :hyu: Tucson a tam je pouze Fiery Red. Já mám takovou jako ty a je to Fiery Red. Chtěl jsem vložit časem i jiné foto, ale když to chci fotnout, tak je buď tma a pěkné počasí, nebo den a hnusně a auto špinavé. tehdy jsem vložil jakž takž foto ještě z showroomu a pak před domem, jak sněžilo.

Ale přesně tak se tváří můj Tucson, jako by mu z oka vypadl, i ta kola 8). Chrochtám si, najeto už :roll: :roll: 2 200 km. Za 14 dnů opět fičím na Východní Slovensko. Absolutní požitek oproti i30 II 1,6 Kombík, který samozřejmě nazatracuji. Většinou lítám po městě, nijak to nehoním a mám průměr cca 8,0 až 8,5 l/100 km. A to je zima a ještě zimní pneu. Myslím, že to není marné. S i30 jsem po městě lítal za cca 6,5 až 7,0 l. Jak říkám, po městě nezávodím [-X.
Diky,
ano, je to Fiery Red - pre mna cervena ;-) . a SHADOW je nazov vybavy predavanej na SK - v cechach nema specialne meno. Mne sa po 200 km pohybuje spotreba medzi 9 az 10 l ... ale vsetko v ramci Prahy. Udrziavam otacky medzi 2000 / 4000 aby som ho poriadne zabehol ... a este casto menim prevodovy stupen - aby sa menili otacky motora.
Prvních 1500 km mi radili v servisu nevytáčet nad 4000,pak prý klidně až do omezovače,tam jsem ho ještě nedostal,ale 200 po dálnici už jsem jel. :twisted: :D :D

Re: Nový Tucson

Napsal: 24 led 2018, 22:06
od Petrss
Gyngy píše:
kongresman píše:Gyngy ... velká gratulace ! =D> :D/ :D

To není barva Fiery Red ? Píšeš nějaký jiný název. Díval jsem se před chvíli na aktuální katalog :hyu: Tucson a tam je pouze Fiery Red. Já mám takovou jako ty a je to Fiery Red. Chtěl jsem vložit časem i jiné foto, ale když to chci fotnout, tak je buď tma a pěkné počasí, nebo den a hnusně a auto špinavé. tehdy jsem vložil jakž takž foto ještě z showroomu a pak před domem, jak sněžilo.

Ale přesně tak se tváří můj Tucson, jako by mu z oka vypadl, i ta kola 8). Chrochtám si, najeto už :roll: :roll: 2 200 km. Za 14 dnů opět fičím na Východní Slovensko. Absolutní požitek oproti i30 II 1,6 Kombík, který samozřejmě nazatracuji. Většinou lítám po městě, nijak to nehoním a mám průměr cca 8,0 až 8,5 l/100 km. A to je zima a ještě zimní pneu. Myslím, že to není marné. S i30 jsem po městě lítal za cca 6,5 až 7,0 l. Jak říkám, po městě nezávodím [-X.
Diky,
ano, je to Fiery Red - pre mna cervena ;-) . a SHADOW je nazov vybavy predavanej na SK - v cechach nema specialne meno. Mne sa po 200 km pohybuje spotreba medzi 9 az 10 l ... ale vsetko v ramci Prahy. Udrziavam otacky medzi 2000 / 4000 aby som ho poriadne zabehol ... a este casto menim prevodovy stupen - aby sa menili otacky motora.
Prvních 1500 km mi radili v servisu nevytáčet nad 4000,pak prý klidně až do omezovače,tam jsem ho ještě nedostal,ale 200 po dálnici už jsem jel. :twisted: :D :D

Re: Nový Tucson

Napsal: 25 led 2018, 13:41
od kongresman
Jasan Gyngy ... :mrgreen:

Re: Nový Tucson

Napsal: 26 led 2018, 12:23
od Axel.Foley
Petrsss: A kolik točil motor při 200?

Re: Nový Tucson

Napsal: 28 led 2018, 08:52
od medabeda
Tuším při 204km/h 4350ot/min. I když byla dálnice prázdná, radši jsem dával pozor :shock: .

Re: Nový Tucson

Napsal: 28 led 2018, 15:04
od Petrss
Axel.Foley píše:Petrsss: A kolik točil motor při 200?
Netuším,koukal jsem na maxidot na číslici,ale až to příště zkusím,kouknu i na otáčkoměr.

Re: Nový Tucson

Napsal: 05 úno 2018, 07:45
od kongresman
Přátelé, kamarádi, tak jsem byl opět na východě Slovenska (Karviná - Vranov nad Topľou a zpět), pátek až neděle. Přes Žilinu a Strečno, i zpět. Nejel jsem zpět před Terchovou, jako minule, abych se vyhnul zácpě u Žiliny, jako minule, dalo se to vydržet. Ten víkendový návrat lyžařů z obou Tater z lyžovaček směrem na Žilinu je děsný. Cca 730 km, průměrná spotřeba 7,0 l. Minule na Silvestra, jak jsem to tady psal, to bylo 7,4 l. A to jsem teď Tusíka nijak nešetřil, k tomu místy sníh, nebo déšť se sněhem. Mám najeto už cca 3 700 km. Je vidět, že si motor a auto celkově sedá. Paráda. Od jara to půjde ještě dolů, ta spotřeba. Pomalu zjišťuji, jak na něho :D/ a on mi to příjemně vrací. Požitek z cestování, paráda, jsem z něho méně unavený, nebolí záda a pořád dokola opakuji, to nastupování a vystupování super !!!

Všiml jsem si jedné věci, ale to tak asi bude, ale stejně prosím o názor. Jedu např. 130 km/h a kousek více, začnu např. zpomalovat, přibrzdím, sešlápnu spojku a otáčky to drží pořád stejně a trvá chvíli, než spadnou, pokud předtím s tím něco jiného neudělám. Takový divný pocit z toho mám. Protože chvíli ten motor hučí. Dělá to, aspoň jsem si všiml, vždy nad 3 000 otáček a výše u vyšší rychlosti. Když hned řadím, tak to ani nevnímám a ani to vlastně nejde vnímat, ale jednou jsem sešlápl spojku a chvíli nic nedělal a otáčky stejné. Tak jsem se na to zaměřil. To u minulé 1,6 cvvt v I30 nedělalo, sešlápl jsem spojku a hned to padalo. Je možné, že u 1,6 GDI to je tím, že to má jiné vstřikování a jinak si to elektroniky řídí a hlídá ? Když jedu např. 80, 90 km/h a potřebuji přeřadit a sešlápnu spojku, otáčky hned reagují tím, že hned padají. Já to nijak nehlídám, jenom jsem si toho všiml a asi 3x takto vyzkoušel. Je to v poho ? A omlouvám se, že jsem to tak nějak vysvětlit "neodborně" ... :-# 8).

Re: Nový Tucson

Napsal: 05 úno 2018, 11:48
od Axel.Foley
kongresman: Je fajn slyšet, že si auto užíváš. A tvá záda také =D>

Re: Nový Tucson

Napsal: 14 úno 2018, 17:32
od kongresman
Teď jsem přijel domů a tak mě napadlo, jak asi funguje ten asistent sjezdu ze svahu, čí jak se to jmenuje. To autíčko na čudlíku znázorněno jedoucí z kopce a u toho jakýsi polobudík, čí co. Ten jeden ze čtyř čudlíků nalevo u šaltr páky. Jasně, že si to nastuduji v manuálu, to je teorie, ale mě spíše zajímá, jestli to už někdo použil, jaké má s tím zkušenosti, kdy to zapíná, za jakých povětrnostních podmínek, rychlosti, při jakém sklonu atd. A jak se pak jako řidič chovat, jak do toho zasahovat. Ono zkušenosti z reálu jsou to nejcennější. Zatím jsem to nepotřeboval, cca 3 950 km nájezd. 8) :-k

Re: Nový Tucson

Napsal: 14 úno 2018, 20:47
od Axel.Foley
Asistenta sjezdu ze svahu jsem zkoušel ze zvědavosti při sjezdu z jednoho parkoviště na střeše obchoďáku. Zapneš, pohneš se, dáš nohy z pedálů a auto si samo udržuje rychlost kolem 10 km/hod. V závislosti na sklonu svahu to může být celkem hlučné (cvakají brzdy a ABS). Po dosažení rychlosti tuším 40 km/hod. by se měl asistent vypnout.

Re: Nový Tucson

Napsal: 14 úno 2018, 21:05
od raddy78
Použil jsem ho třikrát, spíše zkušebně abych si vyzkoušel jak se chová. Ideální zastavit, zmáčknout tlačítko, pustit všechny pedály a jen točit volantem. Jakýkoliv zásah do pedálů režim krátkodobě deaktivuje a při zvýšení do 30-ti nebo 40-ti km/hod se deaktivuje úplně. Zkoušel jsem jednou v létě na mokré trávě při sjezdu cca 8-10km/hod. Dvakrát v zimě, jednou když jsem jel po zledovatělém uježděném sněhu z Javořiny tak prvních cca 800 metrů pak jsem to vypl a jednou když pršelo a mrzlo po cestě se nedalo pěšky jít, od baráku cca 100m prudký kopec na hlavní cestu to držel okol 4km/hod. Ale jak psal Axel hrčeky přitom brzdy a ABS o sto šest.

Re: Nový Tucson

Napsal: 15 úno 2018, 06:47
od kongresman
Díky Axeli a raddy78 za info.

raddy78 : zařazená jednička, ano ? Během malé rychlosti z kopce dolů se zařazenou např. dvojkou to dodatečně nejde ? Takže každopádně před sjezdem zastavit, zařadit, zmáčknout a rozjet se a ihned vše pustit, jo ? Volant si koriguji sám ? Nebo to také nějak hlídá ? Sorry, že jsem tak vlezlý ... mám rád věci polopatě, já ty manuály fakt nemusím. 8) A to patrně málokdo používá ...

Re: Nový Tucson

Napsal: 15 úno 2018, 09:03
od raddy78
kongresman : jelikož mám automat, tak to neřeším, co má zařazné, při krátkém sjezdu to byla určitě jednička, při tom delším je to víc jak rok zpátky si myslím že řadil na dvojku. Ano zastavit, zmáčknout, rozjet se, nešlapat na pedály, jelikož každým zásahem (zrychlením, přibrzděním) se systém krátkodobě vypne. Volantem musíš točit jen ty, nijak ho systém nekoriguje.