Stránka 79 z 139

Re: LPG

Napsal: 25 úno 2013, 12:46
od mnkk
Alebo kúp, budeš prvý ak ti auto toto vydrží a :hyu: ťa bude nosiť na rukách za takú reklamu. =D>

Re: LPG

Napsal: 25 úno 2013, 13:09
od The_DoctoR
Otázka tedy je, kam šáhnout? :-/

Re: LPG

Napsal: 25 úno 2013, 13:23
od mnkk
Zoder fabiu a potom uvidíš.

Re: LPG

Napsal: 25 úno 2013, 13:55
od The_DoctoR
nic úspornějšího v této třídě nejspíš nenajdu? :-/

Re: LPG

Napsal: 25 úno 2013, 14:25
od Hardcam
mnkk píše:Alebo kúp, budeš prvý ak ti auto toto vydrží a :hyu: ťa bude nosiť na rukách za takú reklamu. =D>
A co podle tebe vydrzi?

Re: LPG

Napsal: 25 úno 2013, 19:30
od mnkk
Neviem. 100 000km ročne je poriadna nálož. Keby i20 prežila 3 roky na LPG, to by bola reklama. Chceš povedať, že nie? Bolo by toho plné fórum... :mrgreen:

Re: LPG

Napsal: 25 úno 2013, 19:33
od caruser
Hardcam

Japonec vydrží :wink:

Re: LPG

Napsal: 25 úno 2013, 20:07
od pilotzz
The_DoctoR píše:100tkm ročně a to po Praze. Otázika, jestli se tento typ auta i20 na takovéto ježdění hodí...:/
Můžeš hodit nějakou kalkulaci, jak se po městě dá najezdit 100tkm ročně? Při normálním pracovním týdnu a dovolené mi to vychází 400km denně, tedy 8hodin denně průměrem 50km/h. To je kurýrní auto/taxík?
Jinak při průměru 70km/h je to 8,5měsíce za volantem při 8h/den.
při takovém nájezdu se samozřejmě LPG zaplatí za chvilku a opotřebení po 200tkm nebude tak hrozné jako po 10ti letech při 20tkm ročně.

Re: LPG

Napsal: 25 úno 2013, 21:11
od Hardcam
mnkk (a caruser): byla tu i30 1.4, ktera za 3 roky najela 455tkm, pravdepodobne jen po Bratislave. Pak jeste Getz CRDi, ktery asi 480tkm. Ty vase prognozy, co vydrzi a co ne, jsou hrozne smesny, nezlobte se na me...jestli umite takhle dopredu rict, ktery auto vydrzi a ktery ne, divim se, ze se davno nezivite poradenstvim :wink:
i20 bych si nevybral z uplne jinyho duvodu, nez ze bych se bal jestli to vydrzi...

Re: LPG

Napsal: 26 úno 2013, 07:21
od mnkk
Čo sa sršíš? Nikde nie je napísané, že auto nemalo poruchy. Kludne za tých 450tis km mohlo mať druhý motor... :wink:
Ja osobne si myslím, že ak low-end auto vydrží pri 100tis./rok dobu 4 roky, tak je to reklama pre automobilku ako hrom, tj. poriadne velká...

A tiež neverím tomu, že i20 na LPG by to vydržala iba s výmenou spotrebných dielov (spojka, brzdy, žiarovky, olej, filtre...)

O tom to je. Je rozdiel najazdiť na aute 400tis km s výmenou iba oleja, filtra, brzd a najazdiť 400tis na aute, kde sa za ten čas vymení 70% dielov.

Žiadnu inú značku som nenapísal, lebo neviem ktoré auto do 200tis. Kč by to zvládlo. Poradenstvom sa neživím... Jednu radu ale mám: na 100tis. ročne aspoň auto velkosti a pohodlnosti i30 2012. :mrgreen:

Re: LPG

Napsal: 26 úno 2013, 11:47
od Hardcam
Pokud by byl motor po vymene, urcite by se tim pochlubil, neb by zvysil sanci na prodej :wink:

Re: LPG

Napsal: 26 úno 2013, 14:13
od The_DoctoR
pilotzz píše:
The_DoctoR píše:100tkm ročně a to po Praze. Otázika, jestli se tento typ auta i20 na takovéto ježdění hodí...:/
Můžeš hodit nějakou kalkulaci, jak se po městě dá najezdit 100tkm ročně? Při normálním pracovním týdnu a dovolené mi to vychází 400km denně, tedy 8hodin denně průměrem 50km/h. To je kurýrní auto/taxík?
Jinak při průměru 70km/h je to 8,5měsíce za volantem při 8h/den.
při takovém nájezdu se samozřejmě LPG zaplatí za chvilku a opotřebení po 200tkm nebude tak hrozné jako po 10ti letech při 20tkm ročně.
Je to přesně jak píšeš, vozidlo bude používané na smluvní přepravu (tedy něco jako taxi). Denně najezdím cca. 300km, pracuji 25 dní v týdnu, takže ten výsledný počet km, vychází ročně okolo 100tkm. Pracuji cca. 8 hod denně. Platím teď firemní auto za 500kč, což už nechci, jelikož bych auto měl za cca. 2 roky zaplacené (pokud uvažuji o autu okolo 200tis., plus mínus)..
Ovšem otázka zůstává jaké auto...Můj výběr se pomalu zúžuje, místní člen Chasnik mi v tom pomáhá a tímto mu děkuju :)
Moje požadavky. Úsporný 5dv. vůz na LPG, základní bílá barva, výbava požadavky: el. přední okna, mlhovky, rádio. Roli samozřejmě asi bude hrát i záruka automobilky..

Na výběr je zatím toto:

Hyundai i20 1,2 63kw na LPG - výbavu Inclusive - cena cca. 229tis. (nevýhoda 20% přívstřik benzinem) - Prý ale hyundai jedná s firmou, která jim LPG montuje, aby přívstřik předělali?

Opel Corsa 1,2 63kw LPG - cena. cca. 270tis. (výbava opět, kterou já jsem požadoval, tedy mlhovky, el.přední okna, rádio) U Opelu jsem zatím nezjistit, jak funguje u nich LPG, tedy jestli také nemají přívstřik.

Dacia Logan 1,2 16V 53 kW/72 k LPG - střední výbava 194 900tis.
Dacia Sandero 1.2 16V LPG - Ambiance - 210tis..

Pak je tu nabídka Fiatu, který také přestavuje vozy na LPG: (Pandu nechci, ta je fakt hodně malá, takže jedině Punto). Fiat má technologii Tatarini, nevím, zda nepoužívají také přívstřik, to bych musel vše zjistit...

Fiat Punto 2012 - http://www.sauto.cz/osobni/detail/fiat/ ... oFrom=list
konkrétní cenovku s požadovanou výbavou, jsem ještě nedostal..

Od dalších automobilek info nemám. Tak teď babo raď :)

Re: LPG

Napsal: 26 úno 2013, 15:19
od FISHkaa
25 dní v týdnu? Soudruhu, to už přeháníš s tím výkonem ne! :mrgreen: (vím že je to překlep, ale hezký) =D>

edit: neuvažoval si o CNG? Je to ještě levnější a po Praze nemáš problém natankovat... http://www.fiat.cz/cng/nabidka+cng+vozidel/
ix20:
http://www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/p ... ve-pohony/

Re: LPG

Napsal: 26 úno 2013, 15:26
od The_DoctoR
Je to tak, mám volnou jen neděli, abych uživil rodinu :)
Jinak s tím CNG si mě dostal. Psal jsem všem automobilkám ohledně LPG a ty si mi teď navrhl CNG, který je výhodnější? Opravdu? Jak funguje? Tam přívstřik být nemusí?
Kde bych mohl najít srovnání mezi CNG a LPG? Co je šetrnější k motoru? Který motor víc vydrží? U čeho je častější servis a tak dále. Výhody a nevýhody...

Re: LPG

Napsal: 26 úno 2013, 15:32
od FISHkaa
CNG je provozně ještě levnější, byť cena automobilu je dražší (technologie), tak při tvém nájezdu to vyjde daleko efektivněji. A není nic lepšího než mít zákaznickou kartu Pražské plynárenské, sám si tankovat a pak platit jednou za čas fakturu 8) Podle mě je v této technologii nejdál Fiat, pak Opel a nově s tím experimentuje Škoda (CityGo), Hyu (ix20) a koncern (Prassat).

PS: pořád si myslím, že 25 dní v jednom týdnu je nějak moc! :mrgreen: