skus sa pozriet ci su vsetky sroby podotahovane...lebo ten naraznik by mal drzat dost na pevno

a ten lak chod reklamovat ak je to naozaj hrdza
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Zitra na to mrknu. Taky me to napadlo, ale rikal jsem si, ze treba je to proto, aby kdyz do nekoho tuknu, hned neprdl a melo to trosku kam uhnout jokoby89majlo96 píše:fuuha... dost problemov naraz... Ja som mal predny naraznik uz dole, ked som menil klakson a dopasovali sme to s kamaratom a pohoda. Aj svetla som uz mal vsetky povyberane a vsetko zase zapada tak ako ma. Mna len seru oderky na kapote od kamienkov, ale inac nic
skus sa pozriet ci su vsetky sroby podotahovane...lebo ten naraznik by mal drzat dost na pevno
predne??? ak ano tak tam skus dotiahnut tie krytky, mne sa to tiez zahmlievalo a potom som to dotiahol a pohodakowalski1410 píše:hlásím také jednu abnormalitu - zamlžilo se mi pravé světlo...vhlkost venku byla minimální, teplota cca 28°C...no nechápu to,protože při páteční jízdě v lijáku se světlo nemlžilo
for lafaus; chlape nestraš tady s oxidací íčekať nemáš někoho na svědomí
jinak jsem si také všiml toho uchycení nárazníků... no čekám kdy ho ztratím
Jeden ostravsky bazarnik mi pri kupovani auta, ktere melo zamlzeno obe predni svetla povidal, ze to vubec neva, ze se to stava a ze se to vysusi jak rozne svetlakowalski1410 píše:hlásím také jednu abnormalitu - zamlžilo se mi pravé světlo...vhlkost venku byla minimální, teplota cca 28°C...no nechápu to,protože při páteční jízdě v lijáku se světlo nemlžilo
for lafaus; chlape nestraš tady s oxidací íčekať nemáš někoho na svědomí
jinak jsem si také všiml toho uchycení nárazníků... no čekám kdy ho ztratím
Jako mam se spokojit s vysvetlenim, ze sem nekde projel, kde pada zelezo? Sry, ale to me teda nepresvedcilo a nestaci mi to!!!matysekul píše:Aspoň čtěte než začnete psát.Pár příspěvků nad Vámi máte vysvětlení
Nejdriv by musel byt lak porusenej, aby vznikala koroze,ne? A to je asi blbost, aby byly takovy poruseny tecicky na aute a tam pak ta rez vznikala,ze? Mne je to porad divny.... S filckou se jezdi stejny trasy a je okmatysekul píše:Zkus to.Z čeho si myslíš,že by to asi bylo.Metalíza + bezbarvý lak(obojí neporušené).Železo nemusí být jen v ingotech,ale jako třeba oxid
No ty jo tak to musim co nejdriv necim sundatmatysekul píše:A co jsem Ti napsal? Máš porušený lak? Odkud může být koroze na neporušeném laku?Že by ze vzduchu,nebo z cesty?Oxidy želaza se mohou šířit i vzduchem,usadí se v mraku a sprchnou Ti na auto.A máš auto rezavé......
Pani neviem ako je tona korejskych fesakoch ale vacsina europanov to ma na blatniky vacsinou naklipovane, v priestore kde je zvycajne spzka je z opacnej strany nejaky absorber a zaroven vystuha ktora spevnuje naraznik pri naraze a zaroven chrani chodcov pri pripadnom naraze. A zospodku by to malo byt chytene nejakymi skrutkami o ten predny kryt motora.matysekul píše:Nárazník moc napevno není.Jednou jsem odrhnul obrubník spodkem nárazníku a už je volnější.Zřejmě povolil nějaký úchyt a taky už nelícuje.Koukali jsme na to s Havrošem na minisrazu v Lovosicích,má to samé.
Co se týže kapiček rzi,není to z plechu ani laku,je to ze vzduchu.Zřejmě jsi projížděl někde,kde vypouští nějaký sajrajt s obsahem železa do vzduchu.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |