Stránka 9 z 9
Re: Kontrola Stk
Napsal: 25 lis 2011, 15:05
od Bolo
Tak dneska jel kolega s bývalým accentem od felotrona na stk. Technickou mu dal jen na měsíc, protože měl rezervu volně položenou v kufru (v místě kde má být rezerva je nádrž lpg) a prý má být v kufru pevně přidělána. Vaše názory na to? Mě to přijde jako blbost.
A další věc. Technik mu nezavřel kapotu a ta se asi při 70km rychlosti otevřela, takže čelní sklo v prd.. a kapota na výměnu.
, ale je rád že to vůbec přežil a někam to nenapáli. Vyjádření technika: Měl jste si to zkontrolovat. (to má sice pravdu, ale mě by to třeba nenapadlo že to kokot nezavře). Kdyby se omluvil, ale naprostá arogance. děs. Neví někdo o ND ta accentíka LC?
STK -Horní Suchá
Re: Kontrola Stk
Napsal: 25 lis 2011, 15:12
od Mexican
ja teda neviem... rezerva ma tak 10kg, a nechcel by som byt v trajektorii ked nhodou niekde v 50 naburam a zozadu ma zmazne pneumatika s diskom
nezavreta kapota je zvlastne, tam predsa musi fungovat ta poistka.. navyse ak si to clovek neskontroluje, tak to minimalne musi vidiet zvnutra, alebo sa pletiem?
Re: Kontrola Stk
Napsal: 25 lis 2011, 15:19
od Dr Meduza
Nezavrena kapota o sobe dava hodne vedet uz v maly rychlosti
Mam overeno, taky se mi jednou rozplacla na sklo, ale dala se v pohode narovnat bez nasledku a sklo bylo rozbity uz predtim, takze zadna skoda
Re: Kontrola Stk
Napsal: 25 lis 2011, 15:50
od Hardcam
Nedovrena kapota treba v i30 slyset a videt neni. Bohuzel jsem si to nedavno overil, ale brzo objevil. To mi zamrazily zada.
Re: Kontrola Stk
Napsal: 25 lis 2011, 16:13
od Bolo
Tak majitel je starší pán a sedlá ještě feldu a podle mě byl ještě vyjukanej z toho, že mu nedal technickou kvůli rezervě. Ono je jedno jestli máš v kufru rezervu nebo pytel cemetu. Já teda náklad v kufru nepřidělávám, a rezervu beru jako další věc v kufru , kterou bych nepřidělával.
Re: Kontrola Stk
Napsal: 09 pro 2011, 12:37
od alvin
Re: Kontrola Stk
Napsal: 09 pro 2011, 12:56
od Mexican
okrem skusenosti jedneho uzivatela so subjektivnym pohladom na orandzovost binkrov tam nic nie je. To ze mu nebrzdi rucka je jeho chyba, nic jednoduchsie ako vyskusat to predtym. Osvetlenie detto, je to otazka 10 minut. Vzdy lepsie skontrolovat co sa da predtym ako ist znova a stracat furu casu na zbytocnostiach. Ono si clovek emisie, sumernost brzd, capy, vysku svetiel a tlmice moze skontrolovat od oka, vsetko ostatne sa da zmerat celkom presne aj doma. Resp detekovat problem a opravit to este predtym
Re: Kontrola Stk
Napsal: 25 úno 2013, 19:15
od Hardcam
Sonata dneska byla na treti technicky (09',11',13') - 0 jakychkoliv zavad
ja to auto miluju
Re: Kontrola Stk
Napsal: 25 úno 2013, 19:18
od tom
Bolo píše:Tak dneska jel kolega s bývalým accentem od felotrona na stk. Technickou mu dal jen na měsíc, protože měl rezervu volně položenou v kufru (v místě kde má být rezerva je nádrž lpg) a prý má být v kufru pevně přidělána. Vaše názory na to? Mě to přijde jako blbost.
A další věc. Technik mu nezavřel kapotu a ta se asi při 70km rychlosti otevřela, takže čelní sklo v prd.. a kapota na výměnu.
, ale je rád že to vůbec přežil a někam to nenapáli. Vyjádření technika: Měl jste si to zkontrolovat. (to má sice pravdu, ale mě by to třeba nenapadlo že to kokot nezavře). Kdyby se omluvil, ale naprostá arogance. děs. Neví někdo o ND ta accentíka LC?
STK -Horní Suchá
Tak o tom už jsem taky slyšel a bohužel má STK pravdu... Rezerna musí být pevně upevněna...
Řešení je před STK vyndat rezervu z auta a při STK použít lepící sadu... A je po problému.
Po STK si opět hodíš rezervu do kufru a je to...
Re: Kontrola Stk
Napsal: 25 úno 2013, 19:23
od Chasnik
Harde, tak já jsem snad s žádným autem na 3 technických nebyl...
Re: Kontrola Stk
Napsal: 25 úno 2013, 19:32
od Hardcam
To ja taky ne, ale Sonatu proste mame vsichni radi, tak ji drzime doma, ikdyz nic nenajede.
Re: Kontrola Stk
Napsal: 09 říj 2013, 12:03
od juris123
Tak jsem v červenci neprošel s 4 roky starou i30 na STK. Důvod: nesouměrnost zadních brzd-víc než 35% (tolerance je do 30). Po kontrole a opravě mechanikem mi bylo řečeno, že to bylo způsobeno tím, že levá zadní brzda brzdila převážně jen z vnitřní strany - stačilo prý vyčistit, odrezit a už chodí tak jak má (oprava cca za 500 Kč). Při opakované TK už byla nesouměrnost vpodstatě nulová. Po pravdě mě to ale docela, u "skoro" nového auta, překvapilo, protože při normálním provozu pochopitelně nic poznat nebylo a ani předchozí zimu jsem, např. při brzdění na sněhu, nepozoroval jakékoliv náznaky. Jinak najeto při STK asi 82000 km a původního obložení na brzdách je pořád dost
a žádné jiné závady se zatím nevyskytují (což je zase na druhou stranu pozitivní).
Re: Kontrola Stk
Napsal: 09 říj 2013, 13:13
od Mexican
stara i30 sa mi zda ze ma zadne brzdice vyriesene lepsie (su vyssie) a tak sa k nim nedostava tolko bordelu z cesty. je ale fakt, ze zadne brzdy trpia podstatne viac nez predne a tomu to treba prisposobit - pri prehadzovani kolies (jar/jesen - teda 2 krat rocne) doporucujem vzdy zhodit dosticky, streknut dosadacie plochy medenym sprejom. raz rocne staci vybrat brzdic a natriet piestiky silikonovou vazelinou. Je to praca navyse, ale v konecnom dosledku ked uz ma clovek kolesa dole, je to rychlovka (tak 10-15 minut na kazde koleso extra)
Re: Kontrola Stk
Napsal: 09 říj 2013, 19:56
od David PLEVA
juris123 píše:...stačilo prý vyčistit, odrezit a už chodí tak jak má (oprava cca za 500 Kč)...
Tohle je u zadních kotoučů bohužel "běžná" věc nejen u
. U Sonaty takhle čistím brzdy od "novoty" každý rok na jaře i na podzim v rámci kondičních prohlídek a nikdy nebyl problém ani na cestě ani na STK
U Tucsona je postup stejný a taky bez problémů
Chasnik píše:Harde, tak já jsem snad s žádným autem na 3 technických nebyl...
Já v pondělí se Sonatkou. Třetí STK