Stránka 9 z 11
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 09 zář 2010, 21:41
od Hardcam
Ver, ze kdybych mel 1.4 s temito symptomy, tak uz mam otevrenou kapotu a delam na tom. Ale mam to trochu jinak, stejne jako starsi typy
s timto motorem.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 09 zář 2010, 21:47
od alarm
Carolco:
Ja to skúsim určite, ale pridám k tomu ,keď už otvorím motorovú časť, preklepanie celého priestoru gumeným kladivom (odskúšané na všetkých predošlých autách)
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 09 zář 2010, 21:56
od Hardcam
Tak s rozvahou, alarme
kdyz prej mame ty tenky plechy...
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 09 zář 2010, 22:01
od alarm
s gumou to bolo vždy bezpečné
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 28 zář 2010, 08:48
od Amelbert
A kryt to není a není a není, protože když jsme stáli a vytočili to na ty otáčky, vůbec se nehýbal, stál jak přibitý,.. Nebude to nějaký řemen, kupříkladu?
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 06 říj 2010, 12:13
od willy50
A neskrývá se tento problém za zkratkou CVVT ?
Je tu někdo motorář.
Mi se u těch inkriminováných, vibrovacích otáčkách prudce zvyšuje spotřeba.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 07 říj 2010, 11:47
od j.albi
Motorář sice nejsem, ale CVVT je Continuous Variable Valve Timing (Kontinuální variabilní časování ventilů).
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 07 říj 2010, 12:27
od xxenak
Samozrejme, že to nemá nič spoločné s označením CVVT. Mimochodom prvý, kto začal CVVT montovať bola už v roku 1980 Alfa Romeo. V roku 2010 ale korejci postavili auto a niekde je problem.
Ako tu niekto spomínal tak som skúsil ten kryt na motore. Dal som ho dole a je tam veľký rozdiel. Ale kedže to robí iba pri otáčkach 3800-4100 tak aj tak motor musí mať nejaký nedostatok vo vyladení alebo uložení.
Čo sa týka spotreby ak prekročíš rýchlosť 120, tak na vine je prevodovka a nie motor.
Ja si stále nemôžem pomôcť a myslím, že to auto je postavené podobne ako ruská Lada Samara. Ono to ide, na ceste ma to nenechalo, ale buďa ťa v ňom srať strašne veľa nedotiahnutých vecí.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 07 říj 2010, 12:59
od willy50
No a já si právě myslím, že to něco společného má.
Něco jako za starých časů otevírání druhé komory karburátoru.
Proč v tom našem motoru asi je variabilní časování ventilů a je tam i proměnná délka sacího potrubí??
Nevím opravdu se v motorech nevyznám dělám slaboproud, takže to je pro mne španělská vesnice.
A proto mne nekamenujte jestli teď píšu nesmysly.
Ahoj.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 07 říj 2010, 13:09
od Hardcam
xxenak píše:V roku 2010 ale korejci postavili auto a niekde je problem.
Kdyz uz tak dobre znas historii Alfa Romeo, tak si prosim jeste zjisti historii Hyundai. prakticky stejny motor se pouziva v Accentech od 06 a Hyundai pouziva CVVT od roku 2003.
Pokud by to byl problem casovani ventilu, pak maji stejne problemy i 1.6 a 2.0, mimoto pak i20 a Accent, kde je 1.4 a starsi modely Tucson, Elantra, Coupe, Sonata.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 07 říj 2010, 13:20
od RadoK
xxenak píše:Ako tu niekto spomínal tak som skúsil ten kryt na motore. Dal som ho dole a je tam veľký rozdiel. Ale kedže to robí iba pri otáčkach 3800-4100 tak aj tak motor musí mať nejaký nedostatok vo vyladení alebo uložení.
Ci som dobre porozumel: Velky rozdiel = bolo to tichsie? Z poslednej vety usudzujem, ze narast hlucnosti v spominanych otackach ostal aj bez krytu. Tak si to myslel?
Dik
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 07 říj 2010, 17:51
od xxenak
Áno porozumel si dobre. Daj dole kryt a skús jazdiť bez neho. To dunenie sa takmer stratí. Napíš či si postrehol rozdiel. Hlučnosť motoru je stále, ale to je aj okrem iného odhlučnením respektíve neodhlučnením. To auto nie je odhlučnené vôbec. Stači ak sa prejdeš po mokrej ceste a okamžite zistiš, že je to pravda. Ja som si dal poslať z ameriky
http://www.secondskinaudio.com/vibratio ... lifier.php no zatiaľ som nemal čas aby som to dal aspoň na kapotu.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 07 říj 2010, 17:53
od xxenak
Hardcam píše:xxenak píše:V roku 2010 ale korejci postavili auto a niekde je problem.
Kdyz uz tak dobre znas historii Alfa Romeo, tak si prosim jeste zjisti historii Hyundai. prakticky stejny motor se pouziva v Accentech od 06 a Hyundai pouziva CVVT od roku 2003.
Pokud by to byl problem casovani ventilu, pak maji stejne problemy i 1.6 a 2.0, mimoto pak i20 a Accent, kde je 1.4 a starsi modely Tucson, Elantra, Coupe, Sonata.
Veď ja nehovorím, že je to motorom,ale jeho uložením alebo...
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 16 říj 2010, 23:10
od xxenak
Carolco píše:Hokus-pokus řešení vibrací mezi 3800-4100 ot.
Zkuste zaklepat nebo zadrnkat na horní kryt motoru,kterým prochází měrka oleje (kryje lištu se vstřiky a kousek sání). Je přidělaný jen v úrovni té díry na měrku dvěma M6 šrouby,na straně druhé jsou zespoda jen dvě dost tvrdé gumy,které se opírají o víko motoru. A alespoň na mém motoru měla ta vpravo(při pohledu na motor) naprosto nedostatečný přítlak. Spíš byla tak půl milimetru nad víkem. Takže jsem kryt sundal a na dosedací plochu těch gum nalepil asi 1mm silné polštářky(v mém případě z nehořlavé chlupaté izolačky,ale šlo by použít třeba těsnění do oken,kousek pěnové gumy apod. A výsledek? Dle mého soudu (najeto cca 100km) výborný. Dokonce bych řek,že i na volnoběh je teď motor klidnější. Ale třeba se mnou nebudete souhlasit...
zdar a i30 zvlášť
Takže dnes som preveril toriu Carolca ešte raz a dal som dole kryt motora a skúšal som to na diaľnici počas 6 hodinovej jazdy. Teória sa potvdila úplne. Je to krytom. Ale mne nepomohla žiadna izolačka, lebo mne nepomohla ani 1 cm hrubá guma. Ja tam mám veľku voľu aj tak. Jedine čo pomôže, je dať dole kryt a hukot je preč. 100% je to pravda a funguje to.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Napsal: 17 říj 2010, 18:40
od willy50
Tak to je bomba, zřejmě si zavzpomínám na své mládí a ježdění ve Š125, kdy jsem měl na té rouře za motorem přivázaný desetikilový kus železa.
Asi to taky bez toho krytu zkusím, ale asi až na jaře, jsem strašně zimomřivý.