Byl jsem se ptát ve dvou aut.servisech v Ostravě na cenu 1.garančky a u obou jsem dostal odpověď ... cca 5000kč.
tak jsem se objednal tam kde jsem si auto i koupil
Toyota Corolla...1,6(97kw)...super white 2...Trend+...03/2019
i30...1,4...white crystal...made in cz...12/08
tak mám za sebou první garančku(autolaros ostrava)...předpokladaná cena byla 5000 až 5500kč,ale nakonec jsem platil 3489 kč ...
nutno podotknout ,že mám nalitáno 6300km
Tak už mám za sebou taky 1.garančku. Sice jsem mohl počkat,ale už na to kolem svátků nebudu mít čas.Lehké zklamání z ceny.Ale po dohadech z Hyundai.cz jsem nechtěl riskovat vlastní olej,nebo jezdit na druhý konec republiky. Stejně budu mít ještě max.jednu v záruce.
Kromě všech filtrů vyčištěna i klimatizace. Faktura i rozpis v albu.Potud OK.
Nad rámec oprava vrzajících výdechů klimatizace + vrzající obložení dveří řidiče. Výdechy možná částečně opraveny,tapecírunk až na podruhé. Při opravě tapecírunku to nějaký umělec rval šroubovákem a podrápal i lak.Servisní technik se zachoval,tak jak bych očekával.Nabídl opravu dle mého termínu. Auto jsem si dnes po opravě vyzvedl a jaké bylo moje překvapení.Lakýrník to lehce zastříkl barvou takovým způsobem,že je rýha vidět i cítit na dotek. Nadále jsem to už nechtěl řešit s techniky,protože auto teď potřebuji.
Co budu povídat,Autocentrum Háša Bohušovice n.Ohří ,u mně jako servis skončil.Radši budu jezdit do Prahy.
Uz jen temi servisy u me hyundai ztraci strasne moc. Je to tragedie. Hodne tohle budu zohlednovat pri vyberu novyho auta.
Chtel jsem se te zeptat na ty vydechy.Co ti vlastne opravovali? To skripani?
ja hovorim ze vsetky servisy stoja za hovno. Prijmu tam debilov z ucnovky ktory vedia v ruke ledva drzat srobovak a vobec ich nezaujma ako co opravia, len ich nahanaju chytro, chytro, alebo pekne pomalycky aby sa nazbierali hodiny. Niektorym expertom by som vedel ruky vykrutit. Hlavne tomu inteligentovi co mi skladal panel na palubovke, bol taky sikovny ze ho musel 3 krat rozoberat a ja som neni ziadny mechanik a rozobral som ho a zlozil hned na prvy krat. Nech si zamestnaju poriane vyucenych odbornikov a nech s nimi spravia take zmluvy ze v pripade poskodenia nejakeho dielu si skodu platia z vlastnej vyplaty a potom sa chlapci zbadaju ako sa maju spravat k autam. Ja uz do autorizovaneho servisu len tak ahko nepachnem, ozaj len v najnutnejsom pripade
Mno ospravedlňujem sa ak sa môj názor bude opakovať z inými, ale bohužial moje skúsenosti sú takéto:
1. garančku som absolvoval v predajni, kde som auto kupoval t.j. AutoPalace v Petržálke v BA. Pred pól rokom keď som si vybavoval auto, požiadal som o cenník prác pri garančných prehliadkach. Ochotný predajca mi vytlačil cenník s odhadovanou sumou za 1. prehliadku na cca 5500 SKK t.j. 183 €. Samozrejme aj ceny za garančné prehliadky boli pre mňa závažným dôvodom pre kúpu tohto modelu. Na moje obrovské sklamanie však realita bola iná.
Na prehliadku som sa objednal a prišiel ráno niečo okolo desiatej. Čakal som ako blbec, kým pánko za pultíkom vypije kávičku a zavolá ma. OK. Odovzdávam klúče od vozidla a dopĺňam zoznam vecí, ktoré chcem opraviť v ZÁRUKE. Vŕzganie tapacíru predných dverí, vŕzganie mreže N1, nefunkčnosť I-PODu a nenormálne vysokú spotrebu 9,2 l/100km. /jazdím model 1.6 CVVT, automat. prevodovka/ Týpek že OK, keď bude auto hotové ozveme sa.
Ozvať sa neozval prišiel som sám o 16:30 a auto ešte nebolo hotové. Nasratý jak pes a znechutený, keďže auto používam v práci, snažím sa zistiť, že čo sa deje. Prehliadke je ukončená, no chlapci v servise zabudli dorobiť veci, ktoré som žiadal. Po 45 min. čakania si môžem prebrať voz. Pánko za stolíkom mi vysvetluje, že prehliadka prebehla bez problémov, všetko je spravené až na pár detailov:
1. Vŕzganie vo dverách nepočuli, takže to neriešia.
2. Spotreba je normálna, že vraj jazdím prudko.
3. Mreža je zafixovaná izolačnou penou. / vŕzga stále rovnako/
4. I-POD je pokazený mám ho reklamovať.
Snažil som sa dýchať pomaly, no keď mi ukázal faktúru na 290 € mal som chuť podrezať ho.
A aby to nebolo málo tie hovädá za tie prachy nedokázali to posraté auto ani umyť.
Takže som oslovil Obchodnú inšpekciu, ministerstvo spravodlivosti, a pár kamošov z tel. JOJ a chystám sa narobiť taký vietor, že najbližšieho pol roka nepredajú ani náhradne koleso.
Je to smutné, ale je to tak, nejenom u , jakmile neslyší pazvuky a ono je lepší je přece neslyšet, je všechno v normě. Prostě na to kálí z vysoka a nemají sebemenší zájem cokoliv řešit. A pokud se náhodou pokusí o opravu, dopadá to často neslavně - poškrábané a špatně usazené plasty. Mně odřeli vnitřní zpětné zrcátko, protože je, nevím proč, asi demontovali a od té doby drnčí. Servisák mi vysvětloval, že jim tyto opravy neproplácí a že je dělají ve vlastní režii a to i u auta, které jsi tam nekupoval. To by potom mnohé vysvětlovalo...
KaBa píše:
Takže som oslovil Obchodnú inšpekciu, ministerstvo spravodlivosti, a pár kamošov z tel. JOJ a chystám sa narobiť taký vietor, že najbližšieho pol roka nepredajú ani náhradne koleso.
Jsem zvedav, jestli to nekam dotahnes. Fandim ti. Potom dej vedet.
Tak mam za sebou taky 1.prohlidku v Autoprofi v C.Budejovicich. Cena byla 4600 a soucasti bylo: serizeni geometrie, vymena filtru klimatizace, prohlidka karoserie, olej, chladici smes, smes ostrikovaci, zatka olejove vany, tesneni, olejovy a pylovy filtr, serizeni svetel. Jinak vevnitr umyto a vyluxovano.
i30 1,4
Tucson II (ix35)
Tucson III Tucson IV
Tucson IV HEV (stále ve výrobě)
Tak jeden malý dodatek k mé první garančce. Pro klid duše jsem si prolezl filtry v autě. Dopadlo to tak,jak jsem nečekal. Pylový filtr naúčtován,zaplacen,ale ani nevyměněn,ani nezkontrolován Servisy si fakt dělají super reklamu.Konkrétně Háša v Bohušovicích