A teraz moje story:
Prvá etapa:
Montoval som do Accenta motorček-do vodičových dverí. Mám dvojkanálové dialkové, takže nebolo problém urobiť otvorenie a zavretie.Spravil som si plošák, na ktorom bola zabezpečovačka, prijímač dialkového,zvuková signalizácia otvorenia a zavretia(rôzne zvuky).Neskôr som ale zistil, že auto sa dosť ťažko hladá v podzemnom parkovisku podla zvuku, bez výstražných.Vždy sa niekde schovalo
Druhá etapa:
Napojil som sa na tlačítko výstražných svetiel a to tak, že impulz z prijímača išiel rovno na blinkre.Skrátka-zatlačím čudlík, zasvietia blinkre. Po čase sme ale zistili, že auto ostávalo otvorené , aj keď blinkre zasvietili.Bolo to preto, lebo podmienkou bliknutia nebol pohyb motorčeka.
Tretia etapa:
Vyviedol som + priamo z dverí vodiča z motorčeka-dva káble cez diody, a tie som zobral ako riadiaci impulz na zopnutie blinkrov. Zdalo sa , že mám vyhraté, ale jedného dňa sa porucha zopakovala.
štvrtá etapa:
Ako riadiaci impulz na zopnutie blinkrov som použil motorček spolujazca. Logicky preto, lebo ak zavrie tento motorček, určite dostal povel od vodičovho, ktorý sa tiež zavrel. Bol som presvedčený o svojej neomylnosti.
LEN DO DNES. Zavrú sa všetky dvere, okrem vodičových, napriek tomu, že na zavretie všetkých ostatných sa
MUSIA najprv zavrieť vodičove.(paralelka ku klúču)
a teraz : Babo raď
Tuším, kde je chyba, píšem to skôr preto, aby bolo jasné, že aj najdokonalejšie systémy nie sú dokonalé