Stránka 9 z 40
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 19 srp 2011, 20:07
od Mexican
Hardcam píše:To ti rekl proto, abys ji koupil
Dva-tri rokly na trhnu snad vydrzi, ne?
potom budu na trhu tiez auta. Taxa rozhodnem
mam teraz velku sancu ze s 1,6 A/T precestujem na dovolenke asi 3000km po zapade USA, takze sa hrozne tesim. Aj na cestu a verim ze ta Ela sa podari. Pozicovna ich v tej triede ma
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 19 srp 2011, 20:14
od Hardcam
Kdyz si na to vzpomenes, tak se podivej na VIN. U i40 jsem koukal a je tam KMHxx..., Ela by mela byt taky korejska, coz by znamenalo, ze se jeste nejaka kvalita ocekavat da...
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 20 srp 2011, 17:55
od cmeldaq
objednano... verze Style, barva Hyper Silver... pry pripluje koncem listopadu :]
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 20 srp 2011, 18:15
od Hardcam
takze v breznu
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 20 srp 2011, 18:19
od Korálek
Nestraš ho Harde
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 20 srp 2011, 20:35
od Hardcam
Vsichni vime, jak to realne chodi
ja uz jen pujdu jen do skladovek, vzdycky se da najit nejaka vyhovujici
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 23 srp 2011, 19:31
od tombas
Dneska jsem se stavil do Saloonu omrknout novou Elantru. Sice jenom staticky, ale celkem důkladně jsem si ji prolezl a mám trochu smíšené pocity.
Začnu zvenku: předek dobrý, zadek dobrý, ale to mezi tím...
no nic moc, hlavně tvar C sloupku s velmi úzkým a zašpičatělým zadním bočním okýnkem mě nenadchnul, výhled šikmo vzad je dost bída. Zadní okno je hodně naplocho, spíš jako střecha, tudíž perfektní lapač prachu a po krátkém čase nebo po dešti prakticky neprůhledné. To znamená opravdu velmi časté mytí.
I ve verzi Comfort chybí např. denní LED světla nebo litá kola, která jsou dnes standardem i na malých autech.
Jinak snad zvenku nic podstatného, zrcátka jsou dost velká, nastupování celkem pohodlné.
Auto je dost dlouhé, z místa řidiče není vidět ani předek ani zadek auta.
A teď dovnitř: palubka a budíky OK, středový panel na první pohled trochu nepřehledný, ale jinak pěkný a ke stylu auta se dobře hodí.
V černém provedení interiéru je to trochu smutné, stříbrný dekor to zachraňuje jen málo, ale k dispozici je i dvoubarevná kombinace, takže si vybere každý.
A teď mínusy: celkem málo místa na předních sedadlech, lépe řečeno interiér díky dlouhému a skloněnému sklu nepůsobí tak vzdušně, malé boční okýnka tento pocit ještě umocňují.
Poměrně vysoko uložené sedadlo řidiče i v nejnižší možné poloze, představoval bych si delší sedák. Volant by mohl být nastavitelný v trochu větším rozsahu, hlavně nahoru (měřím 191cm).
Naopak na zadních sedadlech je vše v pořádku, v klidu jsem se posadil sám za sebe a ještě jsem měl asi 6cm místa před koleny
. S místem nad hlavou to bylo horší, ale žádná tragédie.
Celkově jde o povedené auto, naprosto srovnatelné ve své kategorii se značkami jako jsou škoda, seat, ale třeba i ford nebo francouzské a japonské značky.
Představoval bych si trochu jinak namíchanou výbavu vzhledem k ceně a větší možnost individualizace pakety.
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 24 srp 2011, 13:42
od Vilda
Pod to, co napsal Tombas, se klidně v něčem podepíšu
taky jsem měl po prohlídce nové Elantry, dost rozporu plné pocity ....
Jako velké plus, vidím spoustu místa ve voze. Posunul jsem si sedák řidiče hodně dozadu, tak jak to mám rád a za mnou, na zadních sedadlech, bylo ještě hodně místa ..
Taky palubka na mě udělala dobrý dojem dojem, pěkná a moderní ... tady se konstruktérům určitě nedá nic vytknout, ale to by bylo tak všechno ...
Co mě dostalo, byly klasické panty víka zavazadlového prostoru
to nechápu, udělají nový auto a namontujou do něj normální pravěk ... krátké plynové vzpěry, by se sem hodily určitě líp ..
Pohled na auto zepředu ... tady mi to připadá, jako stará 120ka ( užovka ), na kterou narvali blatníky z novějších modelů ... přední spoiler je moc masivní a trčí z něj úzké, žiletkoidní pneu a navíc balóny. Nižší profil pneumatik, by působil mnohem lepším dojmem ...
Nová Elantra na mě působí, tak nějak moc lacině ..... byl jsem hodně zklamaný, čekal jsem víc
Nikdy jsem nebyl obdivovatelem i30ky, jsem spíš na sedany, ale kdybych se měl dneska rozhodovat při koupi nového vozu mezi Elantrou a i30kou, jdu jednoznačně do i30ky ....
O co víc jsem byl nadšený z i40ky, tak o to víc, jsem byl zklamaný Elantrou .... ale je to jen můj názor, který samozřejmě nikomu nevnucuju ...
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 24 srp 2011, 14:07
od Mexican
chalani, to nesmiete pozerat na Comfort. Elantra dava zmysel vo verzii Style a pakete Premium. Sa divim, ze predvadzacky dostali takto socialne vybavene. Vo vsetkych predvadzackach
ktorymi som siel boli vzdy skoro najvyssia verzia
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 24 srp 2011, 14:17
od Hardcam
Souhlasim s Mexicanem. Dilema i30 vs. Elantra bych mel rychle vyresene - Elantra Style. Nejaky plynovy vzpery me nerozhodi, do kufru sice lezu casteji, ale po horni hranu ho naplnim jednou rocne. Ale kazdy si zakladame na necem jinem.
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 24 srp 2011, 15:05
od tombas
Tak zase než Elantru ve verzi Style + Premium paket, to bych šel do Laguny 2.0i Expression se 104Kw a prakticky plnou výbavou. Přece jen je to ještě o třídu větší a navíc výkonnější.
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 24 srp 2011, 15:16
od Hardcam
Laguna je tak levna, aby ti zbylo i na byt v blizkosti servisu. OK, 419tKc je cena pekna, za Francouze bych to osobne nedal.
Na Lagunu je ten motor slaby a od jakekoliv vyssi vybavy je k dispozici jen diesel s naftovym kurvitkem, diky, nechci.
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 24 srp 2011, 15:38
od Mexican
tombas píše:Tak zase než Elantru ve verzi Style + Premium paket, to bych šel do Laguny 2.0i Expression se 104Kw a prakticky plnou výbavou. Přece jen je to ještě o třídu větší a navíc výkonnější.
huh? Expression je najnizsia vybava u Laguny. Motor ma len o 5kW viac, teda pri hmotnostnom rozdiele sa to zotrie. Tiez ju dostanes na plechacoch. Proti Elantre v Style + Premium ma ESP a dazdovy senzor. Nema parkovacie senzory (aj ked osobne by mi nechybali). Zauruka je 3 roky (hmmmpf)
co s atyka rozmerov - Laguna ma o 5cm vacsi razvor.. mno, to je fajn, potesi. Auta by som povedal v podstate podobne, Ela je skor zamerana proti Fluence. Vedieme tu ale diskuziu "keby" ja si to nove auto teraz nemozem dovolit. A o rok-roka pol bude zas ina ponuka. Teraz by ta Elantra ale fakt stala za zvazenie. Aj ked som v nej zatial len sedel a nejazdil (tam sa lame chleba)
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 24 srp 2011, 17:35
od tombas
A to je právě ten problém Hyundaie, za velmi podobnou cenu jakou má elantra v nejlepší výbavě se dá koupit auto, až na pár drobností, stejně vybavené, ale o třídu výš.
Proto jsem psal, že bych uvítal trochu jinak poskládané verze výbavy a větší rozsah příplatkových paketů, aby byla větší možnost si vybrat jen to, co chci a zbytečně neplatil v paketu za 60 tis. to co nechci.
Jinak samozřejmě neříkám, že elantra je špatná, naopak, na 1.6 je to super výkon a taky vypadá kvalitně, jen s tou nabídkou výbavy si mohli trochu pohrát.
Re: ELANTRA 2011
Napsal: 24 srp 2011, 19:30
od Hardcam
A zase jsme u priorit, ja radsi zvolim maximalne (nebo rekneme jednu z nejvyssich vybav, ktera mi da co potrebuju) vybavene mensi auto nez zaklad v aute vetsim, se slabym motorem a jeste ustupek v podobe jine znacky. Mrknete na Renault forum a reknete si, ze to co tady resime my jsou vlastne prkotiny.
Proc najednou Reanult otocil politiku a podbizi se cenou? Megane III Generation je vzhledem k velikosti a vybave skoro zadarmo (1.6 za 250tKc), cenove absolutne nema konkurenci. A premyslim proc.
Btw, vyrabi se v Turecku.