Citace z testu
Přes to, že má vůz krátké převisy a světlou výšku 170 mm, je na první pohled poznat, že je určen spíše pro jízdu na silnici.
Moderátor: Moderátoři
Přes to, že má vůz krátké převisy a světlou výšku 170 mm, je na první pohled poznat, že je určen spíše pro jízdu na silnici.
Tvrdá ix35? Seděl si v tom a zkoušel sis to? Kluci, nesmíte tolik papkat novinářské testy a občas si to zkusit samiSkyline píše:Spis bych rekl ze automobilky cpou a smeruji zakazniky tam kde je chteji mit, a proto udelaji SUV 4x2. A jezdit s trvdou IX35 po polnich cestach, nevim nevim to by ze mne vytraslo dusi. Mne auta tohoto typu proste moc nesedi. Ani kocka ani pes.
FISHkaa píše:no jistěže, počkej, příště ti hodím špekáček do ohně Historie je ok, ale v době kdy auta ani snad vlastní kategorie nemají (aneb móda crossoverů) už to splývá. Výrobci prostě reagují na požadavky zákazníků - a to je moooc dobřeYurii píše:Hele ty si dovoluješ zpochybňovat mojí pravdu? Abys věděl já sem jedinej kdo mam pravdu a všichni ostatní ste mi buldozerFISHkaa píše:nechápu vaše označení "unter SUV" - v samotné zkratce SUV není nic o terenním automobilu. To je stejné jako napsat o Mazdě 3 MPS "under hothatch" protože nemá náhon na zadní. Nesmyslný flame vlákno plné zbytečných urážek a rádoby doktorských pohledů nejchytřejších
Když si projedeš historii SUV zjistíš, že auta kterýma byla tahle kategorie založená měla bez vyjímky pohon 4x4 (vesměs ted připojitelnej ale měla) a ještě donedávna než se vozy s Označením SUV dostaly do evropy a začal jejich druhej boom (tak deset let nazpět) bylo i u SUV 4x4 prakticky pravidlem.
Flame to je ale proč neflejmovat když se lidi chytaj Přijde mi to velice naučné jak z tchnického tak z psychologického hlediska
Správně, vždy když přijdu na fórum, alespoň mám co číst
IX35 je proti oktávce houpavá měká kačena, asi s toho najezdil málo až s 18" to trochu ztvrdne, ale pořád to má do oktávky dalekoHardcam píše:FISHka: ix35 tvrda je, alespon z tech xkm co jsem s ni najezdil. Alespon v porovnani treba s Octavii, francouzskymi spurky atp. Jelikoz castecne vychazi z i30, s tvrdosti to bude podobne.
Presto bych ji ani k najizdeni na obrubniky nevyuzival, nejde o auto jako takove, ale spis o pneu a disky. To je ale kazdeho vec, otec najizdi s brichoplazem na obrubiky dnes a denne na stejnych mistech, kde ja to nedelam. Co se retarderu tyce, nekdo je tam dal proto, aby zpomalil provoz, ne aby si SUVackari dokazovali, ze oni zpomalovat nemusi. Jinak ani s i30 by nebyl problem, mozna na tech z kocicich hlav ano. Polni cesty atp. jezdim pomalu, i kdyz jsou rovne. Nemam rad zapraseny auto. S SUV bych taky moc nedoporucoval po nich letet, vetsina SUVecek ma predni naraznik pomerne nizko, to by mohlo bolet. Kolme parkovani k obrubniku je urcite vyhoda, ale to je predevsim o odhadu ridice, SUV te nesmrtelnym neudela, at s 4x4 nebo bez.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |