Re: Problem pri startovani Getz 1.3 benzin - koupil jsem ojetinu
Napsal: 19 zář 2020, 17:00
Ahoj,
podle fotky máš na patici relé palivového čerpadla (E49) propojeny drátem kontakty 2 a 5, což odpovídá kontaktům 2 a 4 u samotného relátka.
Předpokládám, že nové relé je OK a v tom případě bych se zaměřil na kontakt 1 na patici, který vede na pojistku ECU s hodnotou 30A je ve stejném pojistkovém boxu v motorovém prostoru... mělo by na něm být napětí.
Hlavní napájecí obvod palivového čerpadla má průřez 2,0 mm2 a ovládací obvod má průřez 0,5 mm2, takže při delším provozu na provizorní propojku v patici může dojít k přehřívání slabšího vodiče (nevím kolik bere samotné čepadlo wattů).
Proudové zatížení vodičů se liší podle umístění v motorovém prostoru (menší proud) nebo mimo (větší proud). Hodně zdaru při opravě,
Venca
podle fotky máš na patici relé palivového čerpadla (E49) propojeny drátem kontakty 2 a 5, což odpovídá kontaktům 2 a 4 u samotného relátka.
Předpokládám, že nové relé je OK a v tom případě bych se zaměřil na kontakt 1 na patici, který vede na pojistku ECU s hodnotou 30A je ve stejném pojistkovém boxu v motorovém prostoru... mělo by na něm být napětí.
Hlavní napájecí obvod palivového čerpadla má průřez 2,0 mm2 a ovládací obvod má průřez 0,5 mm2, takže při delším provozu na provizorní propojku v patici může dojít k přehřívání slabšího vodiče (nevím kolik bere samotné čepadlo wattů).
Proudové zatížení vodičů se liší podle umístění v motorovém prostoru (menší proud) nebo mimo (větší proud). Hodně zdaru při opravě,
Venca