Stránka 9 z 22

Re: závady na i30

Napsal: 25 říj 2011, 19:44
od matysekul
Napodobne.Nekdy bys mohl rychleji uvazovat,nez psat...

Re: závady na i30

Napsal: 25 říj 2011, 19:54
od antek
enjoy =D>

Re: závady na i30

Napsal: 25 říj 2011, 21:14
od Chasnik
enjoy: Vyndavání světla při měnění žárovek není zase nic exotického. Zatím jsem tuto operaci více či méně provozoval na všech svých vozidlech...:)

Re: závady na i30

Napsal: 26 říj 2011, 09:28
od standas
Tak to tě teda dost lituju, takovej pech. Já mám auto půl roku najeto cca 6000 a jsem max spokojený, pokaždý se těším až někam pojedu.Mám jen dva problémy a to, že mě opěrka staticky nabíjí a blinkr při návratu občas problikne, což je ale úplný nic např. od škodovky, kde mám problém s tím, že si v ní připadám jak v užitkovým autě s prkenejma sedačkama (bez opěrky, bez klimy, bez tempomatu, příplatek i za blbý dvířka k přihrádce a s vidinou brzký krádeže)
Nejsem si jist, jestli dle zákona na ochranu spotřebitele nemáš při takovýchto problémech možnost odstoupit od kupní smlouvy.
Taky by mě zajímalo v čem teda jezdíš. Já osobně bych si teda utrhl hlavu kdybych si koupil nový auto a za pár měsíců ho prodal se ztrátou a chodil pěšky.
dalibordn píše:Začalo to po asi měsíc po koupi když jsem najel na rampu mrknout na spodek.Zhrozil jsem se na popraskaný nástřik na většině podlahy.Opraveno odstraněním původního nástřiku a nanesením komplet novým.Na několika místech ovšem velmi nedokonale.Dalším zjištěním po kontrole znovu přestříkánoZa asi 3 měsíce po vyřazení 2 rychlostního stupně na neutrál páka zůstává naproti 2 neskočí do neutrálu mezi 3-4.Opraveno seřízením táhel řazení.Při cestě domů zjištěno ,že problém přetrvává.Borci v Olomouckého :hyu: uznali ,že se to moc nepovedlo tak jsem byl pozván na výměnu řadícího segmentu převodovky.Opět dle nich opraveno ve skutečnosti pořád stejné.Následovala kontrola technikem z HMCZ,který však nedorazil v daném termínu z nepochopitelného důvodů.Omluva a pozvání za týden na výměnu převodovky odborníkem opět z HMCZ.Převodovku pouze dovezl a výměna provedl :hyu: Olomouc.Konečně po problému.Další problém za levou přední zástěrkou odlupující se barva na prahu,koupil jsem si v lakovně origo odstím a opravil sám.Po letní cestě na dovču delší dobu v dešti zarosena obě přední světla dle :hyu: nemožno reklamovat normální stav v normě :shock: .Jednoho rána autí nešlo nastartovat poněvadž z nejasných důvodů nezhasnulo po zamčení interierové osvětlení.Závěrem bylo rádio,které nešlo z ničeho nic zapnout a tak jsem se rozhodl,že tento zázrak od :hyu: musí z domu při nájezdu 6600km a stáří 8 měsíců.Nevím co by mě do dnešního dne všechno čekalo za překvapení a tak jse nesmírně šťastný,že šel z domu.Funkční a spolehlivé věci jsem prodal Hardíkovi (střešní nosič a origo koberce).Tak jsem nějak s touto značkou skončil.Rád si ovšem na forum sem zajdu počíst jak vám to kluci šlape.

Re: závady na i30

Napsal: 03 lis 2011, 11:29
od Vlček Pavel
Laxius píše:@Harde, nejak si nespominam, ze by si uz bol pisal, ze Ti menili riadenie. Pavel aj Ty mas korejca a ja mam korejca tiez a priznam sa, ze obcas sa mi zda, ze poslednu dobu pocujem rovnake zvuky pri otacani volantu ako Pavel. Co sa tyka i30, tak ja patrim medzi spokojnych majitelov. Okrem ziaroviek a tyciek stabilizatorov,cize spotrebneho materialu som nemenil nic. Auto nehrka, spotreba je fajn, spojka obcas vrzga, obcas nie, ale je to len esteticky problem,takze ten neriesim. Inac uplna spokojnost.

To riadenie ma ale znepokojuje. Vie mi niekto povedat, ci to moze mat nejaky nebezpecny dopad ak sa s tym nepojde do servisu a to kvazi cvakanie alebo klopanie sa neodstrani?

Zdravím do Levic,

chceš-li podrobné informace o klepání, tak mohu zaslat video a vše o komunikaci se servisem a HMCZ. Je tady ještě jeden pisatel, který je na tom stejně špatně jako já, má podobné problémy. Já ale už jsem tak daleko, že závadu ovládám i po technické stránce, protože jsem to viděl rozebrané a přesně vím kde je chyba. Podle servisu je to konstrukční závada. A asi mají pravdu.

Pavel

Re: závady na i30

Napsal: 03 lis 2011, 11:31
od Vlček Pavel
69pavel píše:nemas jednodussi to nahrat nekde na Ulozto.cz a hodit sem odkaz a kazdy kdo bude chtit si to stahne,jinak tez me to zajima rad bych to slyssel
Jednoduší to možná je, ale nevím jak na to. Ale pokusím se. Už mně někdo radil, dát to na youtube. Jenže také nevím jak. Asi to bude trvat, než to zvládnu. Pokud to chceš rychle, napiš svoji emailovou adresu.

Pavel.

Re: závady na i30

Napsal: 04 lis 2011, 10:03
od 89majlo96
Pridavam video od Pavla s klepanim v riadeni.
http://www.youtube.com/watch?v=jmtUZ_9x4tQ

Re: závady na i30

Napsal: 04 lis 2011, 10:21
od Cvrček
Vlček Pavel píše:
69pavel píše:nemas jednodussi to nahrat nekde na Ulozto.cz a hodit sem odkaz a kazdy kdo bude chtit si to stahne,jinak tez me to zajima rad bych to slyssel
Jednoduší to možná je, ale nevím jak na to. Ale pokusím se. Už mně někdo radil, dát to na youtube. Jenže také nevím jak. Asi to bude trvat, než to zvládnu. Pokud to chceš rychle, napiš svoji emailovou adresu.

Pavel.
Pavle, pořád nemáš pocit, že je lepší najít SOUDNÍHO ZNALCE v oboru motorových vozidel
a nechat si zpracovat odborný Posudek s kulatým razítkem? To už servis nebo prodejce nemůže jen tak přejít..
Je to investice okolo 1.500,- Kč, která se ale násobně vyplatí..

Napadnout Posudek soudního znalce není jednoduché a může skončit i před soudem v několika řízeních:
1) nařízení soudu o provedení opravy, případně reklamace či odstoupení od smlouvy (neznám detaily, jak máš staré auto a kdo to řešil - servis? Prodejce?)
2) zaplacení povinného - všechny soudní poplatky a výlohy (vč. znaleckých posudků).
3) je dost možné, že si povinný nechá vytvořit právě opačný posudek, pak se ale soudní znalec vystavuje kárnému řízení,
pokutě a v nejhorším návrhu na vyškrtnutí ze seznamu znalců.
4) ostuda prodejce, servisu i HYUNDAI zastoupení v ČR.

Co z toho vyplývá? Levnější je závadu v servise opravit v rámci "dobrého jména" automobilky.
To ostatní má jednoznačně vliv na prodej vozů a stává se dobrým argumentem konkurenčních automobilek, proč NEKUPOVAT HYUNDAI.
Uvedu příklad argumentu např. pro prodejce ŠKODY AUTO: "ano, klidně si jděte koupit Hyundai, určitě ušetříte. Ale za 3 roky spolu vyčíslíme váš čas a náklady na opravy,
o kterých se s vámi po koupi již nikdo nebude a nechce bavit" - koupil jste levně, a proto jste zaplatil celé auto v následujících opravách a výměnách celkem 3x.!
Octavia aby Vás vyšla levněji"...

Tož asi tak. Příklad, ukázka, jak to dělá servis i prodejce konkurenci LEHČÍ [-o<

Re: závady na i30

Napsal: 04 lis 2011, 13:44
od karel2
pro Cvrcka: psal jsem to i Pavlovi soukrome. Soudniho znalce jsem kontaktoval taky. Ale dost me vyvedl z omylu, ze by jeho posudek k necemu byl, aniz bych reklamoval danou zalezitost trikrat neuspesne. Navic mi sam rikal, ze jeho posouzeni problemu nemusi byt vzdycky uplne presne, ze jednotlive dily rozebirat ani nemuze. Popise projevy vady a pravdepodobnou pricinu. Teprve pak by prisel jeho posudek ke slovu. Nasledoval by pozadavek budto okamzite opravy, nebo slevy z kupni ceny, anebo odstoupeni od kupni smlouvy (snad to vsechno pisu dobre). Problem je take, aby clovek dostal vyjadreni servisu, ktere uzna problem a ten zustane nevyresen = neuspesna zarucni oprava. V mem pripade jsou projevy problemu, podle servisu, v norme. Meritko, co je v norme a co uz neni, je zcela subjektivni ... podle pocitu, poslechu (a kdoviceho jeste) daneho prijimaciho technika (a pro demonstraci zakaznikovi taky srovnani s novym autem). Ja subjektivne citim, slysim, vidim rozdil a on ne. Co delat? Budto mit znameho nebo rvat jako na lesy. Pro me z toho plyne pouceni, ze jestlize se nekdo bije do prsou a vyhlasuje, jak je kvalitni nebo uprimny, tak to clovek musi brat hodne s rezervou.

Re: závady na i30

Napsal: 25 lis 2011, 10:49
od Vlček Pavel
Majitelé i30, už si nemusíte dělat se závadami starosti !!! Sama Hyundai přišla na to, co my ostatní jsme věděli již dávno a sice, že i30 co se týče kvality je jeden z nejhorších vozů, jezdících po Evropě. A tak místo inovací provedou císařský řez. Od prosince se přestane vyrábět současná verze i30 a začne se vyrábět nová vereze i30. Náhradní díly nezaměnitelné. Ptal jsem se v HMMC specielně na posilovač řízení. Oprava konstrukční závady neproběhne, posilovač z nového typu nelze dát do starého typu. Takže současné třicítkáře jednoduše Hyundai hodila přes palubu. A navíc - pokud chcete vejít v kontak s vedením HMMC, tak se setkáte s takovou arogancí, že si řeknete - i30 prodám pod cenou a koupím si třeba Renaulta. Thalia s klimatizací stojí 189tis. Budu mít hnusné auto, ale za ta léta co jezdí již má všechny mouchy vychytané a jezdí bez problémů. Nejsem žádný milovník ani zastánce Ranaultu, ale cokoliv jiného bude lepší než Hyundai. Minulou sobotu v Autosalonu srovnávali čtyři malá auta, mezi nimi i20. Ke každému typu řekli jeho přednosti. i20 má jedinou přednost a sice dobrý marketing. Já potřebuji spolehlivé auto, protože mě nebaví jezdit po servisech a ani nemám na ty opravy peníze. To mně Hyundai nezajistí. i30 mám po záruce, dvakrát vyměněný posilovač a vždy když usednu za volant, tak mě obchází děsi a běsy. Co s tím autem bude v budoucnosti? Jestli budu muset vyměnit posilovač, tak půjde o život. Proč? Protože i s prácí stojí výměna asi 80tisíc Kč. A cena čtyřlete i30 s najetými 28tis km bude mít cenu 120 tisíc. Má takovéto hospodaření nějaký smysl? Považuji to ze strany Hyundai za jeden velký podovod. Již když jsem vůz kupoval, tak museli vědět, že v tom řízení je konstrukční závada. Alespoň mně tak po 7tis najetých km řekli. Tzn., že to věděli a přesto ten typ vyráběli dál a vesele prodávali. Pro ně je důležité prodat, co potom s tím bude člověk dělat, to je nezajímá. Takže Hyundai je pro mne jedna velká tragédie.

Re: závady na i30

Napsal: 25 lis 2011, 10:57
od Cvrček
Vlček Pavel píše:Majitelé i30, už si nemusíte dělat se závadami starosti !!! Sama Hyundai přišla na to, co my ostatní jsme věděli již dávno a sice, že i30 co se týče kvality je jeden z nejhorších vozů, jezdících po Evropě. A tak místo inovací provedou císařský řez. Od prosince se přestane vyrábět současná verze i30 a začne se vyrábět nová vereze i30. Náhradní díly nezaměnitelné. Ptal jsem se v HMMC specielně na posilovač řízení. Oprava konstrukční závady neproběhne, posilovač z nového typu nelze dát do starého typu. Takže současné třicítkáře jednoduše Hyundai hodila přes palubu. A navíc - pokud chcete vejít v kontak s vedením HMMC, tak se setkáte s takovou arogancí, že si řeknete - i30 prodám pod cenou a koupím si třeba Renaulta. Thalia s klimatizací stojí 189tis. Budu mít hnusné auto, ale za ta léta co jezdí již má všechny mouchy vychytané a jezdí bez problémů. Nejsem žádný milovník ani zastánce Ranaultu, ale cokoliv jiného bude lepší než Hyundai. Minulou sobotu v Autosalonu srovnávali čtyři malá auta, mezi nimi i20. Ke každému typu řekli jeho přednosti. i20 má jedinou přednost a sice dobrý marketing. Já potřebuji spolehlivé auto, protože mě nebaví jezdit po servisech a ani nemám na ty opravy peníze. To mně Hyundai nezajistí. i30 mám po záruce, dvakrát vyměněný posilovač a vždy když usednu za volant, tak mě obchází děsi a běsy. Co s tím autem bude v budoucnosti? Jestli budu muset vyměnit posilovač, tak půjde o život. Proč? Protože i s prácí stojí výměna asi 80tisíc Kč. A cena čtyřlete i30 s najetými 28tis km bude mít cenu 120 tisíc. Má takovéto hospodaření nějaký smysl? Považuji to ze strany Hyundai za jeden velký podovod. Již když jsem vůz kupoval, tak museli vědět, že v tom řízení je konstrukční závada. Alespoň mně tak po 7tis najetých km řekli. Tzn., že to věděli a přesto ten typ vyráběli dál a vesele prodávali. Pro ně je důležité prodat, co potom s tím bude člověk dělat, to je nezajímá. Takže Hyundai je pro mne jedna velká tragédie.
Hele Pavle, nezaujatě: chápu Tě a rozumím, přesto já musím říci: vůz z r. 2011 (srpen) bez problémů, najeto už 10.200 km, vše šlape jak má...
Spotřeba krásných 4,4 (po nulování před cca 1000 km), předtím 4,7 za ujetých 9.000 km. Takže tady nemohu souhlasit a troufnu si tvrdit, že jen SMŮLA NA KUS (pondělní, páteční auto?)
Jak sjem ale psal: kdyby mě to samá potaklo mě, trefil by mě šlak a kopal bych okolo sebe taky.

Re: závady na i30

Napsal: 25 lis 2011, 11:41
od Skyline
4,4l/100km je pekna spotreba, ale za jakych podminek, mesto mimo mesto prumerna rychlost? Za 4,4l dokazu jet i s 1,4i ale budu louda :D

Re: závady na i30

Napsal: 25 lis 2011, 12:02
od Cvrček
Skyline píše:4,4l/100km je pekna spotreba, ale za jakych podminek, mesto mimo mesto prumerna rychlost? Za 4,4l dokazu jet i s 1,4i ale budu louda :D
Tak to já louda jsem :-)
je to kombinace cca 70% okresky (rychlost okolo 80-90 km*hod-1) a 30% město, vč. semaforů..
Jediná závada, která byla: musely se pootočit stírátka, která narážela do plastu pod sklem (je tam tisícihran),
opraveno za 15 min.. Jinak vše opravdu OK a dobré svezení..
(přesto bych do vývoje zadal následující - v porovnání s Octávií, kterou jsme měl 7 let před tím:
- rychlejší a výkonější topení, výkonější foukání než je dosud.. Jinak SEHR GUTT! :D

Re: závady na i30

Napsal: 25 lis 2011, 12:58
od Skyline
A jaka je prumerna rychlost, nemyslim kolik nejvic jedes. Zena jezdi d benzinem I30 max. 120 kde to jde a spotreba 6,2-6,4l.Jinak topeni u OII v dieslu má standardne pridavne topeni takze topi hned na rozdil I30 v benzinu kde to trva dyl a v OII mame vydechy dozadu v loketni operce.. Takze zalezi jestli jsi mel Oct. v bezinu nebo dieslu. Cetl jsem o CEEDech v nafte, ze tam to taky trva dyl nez se zahrejou a topi.

Re: závady na i30

Napsal: 25 lis 2011, 13:29
od Cvrček
Skyline píše:A jaka je prumerna rychlost, nemyslim kolik nejvic jedes. Zena jezdi d benzinem I30 max. 120 kde to jde a spotreba 6,2-6,4l.Jinak topeni u OII v dieslu má standardne pridavne topeni takze topi hned na rozdil I30 v benzinu kde to trva dyl a v OII mame vydechy dozadu v loketni operce.. Takze zalezi jestli jsi mel Oct. v bezinu nebo dieslu. Cetl jsem o CEEDech v nafte, ze tam to taky trva dyl nez se zahrejou a topi.
Na průměrnou jsem se díval, a nepamatuju, až příště pojedu, juknu na to..
Jinak sjem měl Octavii 1,8 20V v benzínu - a ta topila snad 100m po rozjetí.. Však já vím, benzín..