Stránka 9 z 88

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 01 dub 2013, 18:24
od hezoun
Ahoj lidičky,
tak k tomu cvakání. Bylo mi řečeno že to dělají sinchrony na 2,3,4 stupni.Prý by měla být ůdajně provedena svolávačka. cena opravy 15000 kč.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 01 dub 2013, 18:50
od rady
hezoun píše:Ahoj lidičky,
tak k tomu cvakání. Bylo mi řečeno že to dělají sinchrony na 2,3,4 stupni.Prý by měla být ůdajně provedena svolávačka. cena opravy 15000 kč.
o jake cvakani jde, něco mi zde uniklo?

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 03 dub 2013, 21:15
od JuloKE
Len pre info.

"Juhokórejské automobilky Hyundai a jej dcéra Kia zvolávajú do servisov v USA takmer 1,9 milióna vozidiel, aby odstránili problémy s brzdovými svetlami a airbagmi. Informovala o tom agentúra AP.

Problémy s brzdovými svetlami sa týkajú modelov Hyundai Accent, Elantra, Genesis Coupe, Santa Fe, Sonata, Tucson a Veracruz, a tiež modelov Kia Optima, Rondo, Sedona, Sorento, Soul a Sportage. Tieto vozidlá boli vyrobené v rokoch 2007 až 2011.

Podľa amerického úradu pre bezpečnosť, pri týchto modeloch sa môže stať, že po stlačení brzdového pedála sa brzdové svetlá nerozsvietia. Automobilky preto v týchto modeloch na vlastné náklady poruchu odstránia.

Hyundai zvolá do servisov aj modely Elantra vyrobené v rokoch 2011 až 2013. Dôvodom sú problémy s bočnými airbagmi. Hrozí, že po nafúknutí airbagu sa môže uvoľniť jeho nosič a spôsobiť cestujúcim zranenia."

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 03 dub 2013, 21:43
od rady

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 07 kvě 2013, 22:29
od Beta314
Ahoj všichni
Od března mám Elantru Style Premium pochopitelně hned přestavěnou na LPG, zatím jsem naprosto spokojený. Jen by mě zajímalo jak to máte s rádiem.Když chci nastavit basy ve funkci P.Bass, ať nastavím kteroukoliv možnost:Off, Low, Mid nebo High rádio basuje pořád stejně. vůbec není slyšet žádná změna. Ochotný pán v servisu mi po prohlídce řekl, že je to tak v pořádku, protože změna basování je tak jemná,že skoro není slyšet a poradil mi ať si nastavím basy v nastavení AUDIO, protože tam je změna slyšitelná. Zajímalo by mě, jak jste na tom vy a jestli nastavení v Power Bass někomu normálně funguje.Díky za odpovědi.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 07 kvě 2013, 22:45
od vado
Ahoj, vitaj na fore.

Funkcia P. Bass je na to, aby zdoraznovala basy pri nizsej nastavenej hlasitosti. Suvisi to s fyziologiou ludskeho ucha. To totiz vnima pri malej hlasitosti nizke tony ovela menej, ako pri vyssej hlasitosti. Teda ked prepinas jednotlive moznosti a mas nastavenu vysoku hlasitost, nic nezbadas. Skus si pustit nejaku hudbu s vyraznymi basami celkom potichu a potom men nastavenia. Tam by sa to malo prejavit.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 07 kvě 2013, 23:54
od rady
basy presne jak pise Vado, na radiu to az tak znat není, ale když se pusti něco z CD, MP3 tak je to znatelne, ac tomu radiu chybi RDS, tak musim uznat hraje to velmi solidne..

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 14 kvě 2013, 08:40
od miro263
Citam, ze tu riesite nespokojnost s podvozkom, tak ako sme to riesil v "new accent" sekcii,

Tak riesia to aj tu:

http://www.hyundai-forums.com/231-md-20 ... ed-73.html

a samozrejme, ze aj ukrajinci: http://hyundai-club.com.ua/showthread.php?t=27268

Dokonca na ELANTRU existuje aj taketo nieco:

Obrázek


Prijemne citanie :)

PS: Elantra bude asi moje dalie auto zn :hyu:

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 15 kvě 2013, 20:05
od rady
to miro: ano resim to ja, sleduju tyhle fora co jsi uvedl, problem je, ze Kyb v CR nejsou, cekam jeste na vyjadreni z Nemecka o dostupnosti, ale taky to nevidim slavne.. takze to nejspis dopadne tak, ze je koupim v USA i za cenu navyseni DPH a cla.. ty pochvalne projevy na Kyb me presvedcily, ze to do toho auta dam

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 29 kvě 2013, 11:54
od sarin007
Ahoj lidi, nemáte někdo zkušenost s mým drobným problémem? Mám na Ele najeto necelých 10 tisíc a když jedu pomalu po kostkách (tak 10-20 za hodinu), od pravýho kola se ozývá takový zvuk jako vůle (tak jak dostávají kola rány od silnice). Stejný je to např. na kolejích, když se přejíždí koleje, tak to od pravýho kola klepe. Na pěkných silnicích ani ťuk, můžu ujet 300km a paráda, pak přijedu na nějaký rozkopaný místo a už si to klepe. Dneska jsem byl v servisu, všechno prošli, dotahovali, prohledávali a nic. Je to blbý hledat, když to dělá jen na určitých místech a okolnostech. Za 3 měsíce jdu na garančku, tak pak se to snad najde. Jinak jsem se dozvěděl pro mě novinku, prý tyto motory v Ele nejsou stavěný na častý krátký popojížďky 5-10 km. Do oleje se pak dostává benzín. Problém se pozná podle měrky, když je příliš oleje, je to blbý. Asi žádnej velkej problém, jen stačí pro jistotu pak vyměnit olej. Tak to pro mě byla trochu novinka. :(

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 30 kvě 2013, 10:30
od vado
To s tym benzinom asi nebude tak celkom pravda. Totiz KAZDA jazda je najprv do 5 km. Benzin sa do oleja moze dostat iba tak, ze sa vyzraza na chladnych stenach valca, nespali sa a stieraci kruzok ho zotrie do oleja. Toto sa deje v kazdom studenom motore. Vzhladom na to, ze steny valca sa relativne rychlo zohreju, nemalo by to byt problematicke. Neviem si predstavit, ako by sa to mohlo prejavit stupanim hladiny oleja. Ak by boli tak zodrate kruzky (aby benzin mohol pretekat v takomto mnozstve do oleja), tak hladina oleja bude skuor klesat, vplyvom spalovania olejoveho filmu, ktory kruzky nedokazu zotriet.
Toto je len moj laicky nazor, mozno by sa k tomu mohol vyjadrit niekto, kto tomu naozaj rozumie.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 30 kvě 2013, 14:02
od sarin007
Vado, tak jak to píšeš to zní logicky. No já na to koukal taky jako puk, přece si kupuju auto, abych mohl jezdit jak potřebuju. Ono i 5 km není málo, když to mam jít pěšky a něco třeba sebou tahnout. Jezdil jsem takhle a autama do teď a jediný co jsem poznal, byla v zimě větší spotřeba, protože se motor zkrátka nezahřál. Tvrdili mi, že je to tim motorem v Ele, že je to přímý vstřikování a benzín se tlačí skrz pístní kroužky. :?: Ale v tu chvíli jsem jim moc nerozumněl, protož na mě nemluvili "česky" ale automechanicky :D . Ale když mi řekli, že než jet kratší trasu, je pro auto lepší jít pěšky, tak jsem si říkal, že pro auto možná jo, ale pro mě určitě ne. To jsem si ho nemusel kupovat :D :D Taky by mě zajímalo, kde je pravda. To by trpěla celá řada aut. Přede mnou byl pán na čtyřletý prohlídce auta a měl najeto 19 tisíc. Ten určitě nejezdí dálky, to by musel mít table furt.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 30 kvě 2013, 14:22
od vado
Tak to si asi nehovoril s odbornikmi, aj ked sa tak tvarili. Nasa Ela nema priame vstrekovanie benzinu do valca. Taketo motory maju niektore ine typy Hyundai (napr. i40), motor ma potom oznacenie GDI. V Ele benzin strieka cez klasicke vstrekovace, takopvediac "pod (otvorene) ventily".
Ja 3-4 x denne jazdim kratke trasy, tak do 12-14 km (praca, deti-skola, manzelkina praca), pripadne na vaecsie nakupy (asi 2 km) a nemyslim si, ze okrem vyssej spotreby to moze mat nejake ine (destrukcne) ucinky na motor.
Navyse, ak by ostavalo tolko benzinu vo valci, dostavalo by sa to aj do katalyzatora, kde by sa to mohlo po nahriati vyfukovych plynov vznietit. A to katalyzatoru urcite neprospieva.
Ja beriem tuto informaciu od mechanikov ako perlicku a nie ako pouzitelnu informaciu.

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 31 kvě 2013, 07:32
od zulyk
pocut taketo "perlicky" od mechanika, tak to by som tam uz auto nedaval, odporucam TI zmenit servis :wink:

Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní

Napsal: 31 kvě 2013, 08:57
od sarin007
Vado jak píšeš o GDI motoru, tak si vybavuju, že ten mechanik zmiňoval právě tenhle motor. Napadá mě, že si splet Elu s i40. Je fakt, že při letmým pohledu jsou si podobný. Tím ale nechci říct, že GDI motor má nebo nemá takový problém. Sám jsem to slyšel poprvý a přijde mi to nějaký postavený na hlavu. No, předpokládal jsem, že když je to autorizovaný servis Hyundai, kde jsem auto kupoval, budou ho znát do šroubku a budou si vědět vždycky rady. No, asi ne ... :cry: