Stránka 9 z 12
Re: Servis a garančky.
Napsal: 23 zář 2016, 09:45
od p55p
Mate niekto skusenosti s Karireal? Cital som na fore pre ix20 rozporuplne komentare (niekto je spokojny, iny zas velmi nespokojny).. Pripadne aky servis by ste odporucili v BA/NR pripadne v okoli tychto miest? Dik.
Re: Servis a garančky.
Napsal: 03 lis 2016, 09:38
od p55p
Tak som navstivil Karireal a konstatujem nasledovne. Pristup bol OK akurat nebolo velmi kde parkovat, ale to nie je nijaka zavada.. Bol som na garanceke po 2 rokoch a vymenili mi olej + vsetky filtre (vratane kabinoveho) + brzdova kvapalina + kvapalina v motore.. teda takto je to na fakture.. co ma nepotesilo bola vysledna cena 354eur s DPH..
Re: Servis a garančky.
Napsal: 03 lis 2016, 10:03
od idam.i
Tak to je PECKA
Mimochodom,aký máš motor ?
Re: Servis a garančky.
Napsal: 14 pro 2016, 23:31
od smejky2
Ahoj lidi,
mám absolvovat 1. garanční prohlídku s i40 a z AutoKout - Brandýs na Labem mi poslali kalkulaci na cca 8.500 Kč s DPH. Mám motor 1.7 CRDI 104KW a najeto 4600km. Ta cena se mi zdá brutální, zatím jsem neřešil vlastní olej, filtry apod. Samozřejmě v kalkulaci je i geometrie. Nemáte někdo tip na nějaký levnější Hyundai servis poblíž Prahy resp. klidně i +-100km. Díky.
Re: Servis a garančky.
Napsal: 19 pro 2016, 00:36
od pepe pedro
Skus KB CAR Mladá Boleslav.Olej si nosím svůj
Re: Servis a garančky.
Napsal: 19 pro 2016, 09:27
od panpetr
Zdiby mas kousek od sebe
Re: Servis a garančky.
Napsal: 10 úno 2017, 11:38
od cvrkon
Zdravim, po dnesni navsteve servisu muzu jednoznacne NEDOPORUCIT HJU Centrum Praha, totalne arogantni chovani vedouciho servisu a k zakaznikovi pristup no proste des, to se mi jeste nestalo. Jel jsem tam po domluve na update Map, pracovnici servisu mi bylo mailem potvrzeno, ze na to mam narok ZDARMA pokud jsem dodrzel garacky - takze u me OK. Prijimaci technik jeste celkom v pohode i kdyz delal blbyho a nevedel co po nem chci, zavolal vedouciho a ten to rezlutne odmitl s tim, ze tato sluzba je zpoplatnena nebo se provadi jen v ramci garancky. Argumentuju s tim, ze mam od kolegyne potvrzeno, ze to udelaji, opet ze ho to nezajima a kolegyne o tom nevi. Ukazji mu tedy web hyundai.cz kde je: Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky. a pozaduji kondicni prohlidku ktera je zdarma a aktualizace se na to vztahuje. Opet ze nezajem a udelaj to jen v ramci garancky jinak at jdu jinam. Ja na to kdo mi uhradi naklady na dopravu 150km a 3hodiny casu z prace - jel jsem zbytecne na zaklade potvrzeni servisu, ze to zdarma udelaji. Vedouci, jako sorry kolegyne to nevedela - nashle....
Jeste ted kdyz to pisu mam rudo pred ocima!
Re: Servis a garančky.
Napsal: 10 úno 2017, 12:19
od bony
cvrkon píše:Zdravim, po dnesni navsteve servisu muzu jednoznacne NEDOPORUCIT HJU Centrum Praha, totalne arogantni chovani vedouciho servisu a k zakaznikovi pristup no proste des, to se mi jeste nestalo. Jel jsem tam po domluve na update Map, pracovnici servisu mi bylo mailem potvrzeno, ze na to mam narok ZDARMA pokud jsem dodrzel garacky - takze u me OK. Prijimaci technik jeste celkom v pohode i kdyz delal blbyho a nevedel co po nem chci, zavolal vedouciho a ten to rezlutne odmitl s tim, ze tato sluzba je zpoplatnena nebo se provadi jen v ramci garancky. Argumentuju s tim, ze mam od kolegyne potvrzeno, ze to udelaji, opet ze ho to nezajima a kolegyne o tom nevi. Ukazji mu tedy web hyundai.cz kde je: Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky. a pozaduji kondicni prohlidku ktera je zdarma a aktualizace se na to vztahuje. Opet ze nezajem a udelaj to jen v ramci garancky jinak at jdu jinam. Ja na to kdo mi uhradi naklady na dopravu 150km a 3hodiny casu z prace - jel jsem zbytecne na zaklade potvrzeni servisu, ze to zdarma udelaji. Vedouci, jako sorry kolegyne to nevedela - nashle....
Jeste ted kdyz to pisu mam rudo pred ocima!
Řeš to s centrálou a požaduj sjednání nápravy.
Re: Servis a garančky.
Napsal: 10 úno 2017, 13:24
od cvrkon
bony píše:cvrkon píše:Zdravim, po dnesni navsteve servisu muzu jednoznacne NEDOPORUCIT HJU Centrum Praha, totalne arogantni chovani vedouciho servisu a k zakaznikovi pristup no proste des, to se mi jeste nestalo. Jel jsem tam po domluve na update Map, pracovnici servisu mi bylo mailem potvrzeno, ze na to mam narok ZDARMA pokud jsem dodrzel garacky - takze u me OK. Prijimaci technik jeste celkom v pohode i kdyz delal blbyho a nevedel co po nem chci, zavolal vedouciho a ten to rezlutne odmitl s tim, ze tato sluzba je zpoplatnena nebo se provadi jen v ramci garancky. Argumentuju s tim, ze mam od kolegyne potvrzeno, ze to udelaji, opet ze ho to nezajima a kolegyne o tom nevi. Ukazji mu tedy web hyundai.cz kde je: Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky. a pozaduji kondicni prohlidku ktera je zdarma a aktualizace se na to vztahuje. Opet ze nezajem a udelaj to jen v ramci garancky jinak at jdu jinam. Ja na to kdo mi uhradi naklady na dopravu 150km a 3hodiny casu z prace - jel jsem zbytecne na zaklade potvrzeni servisu, ze to zdarma udelaji. Vedouci, jako sorry kolegyne to nevedela - nashle....
Jeste ted kdyz to pisu mam rudo pred ocima!
Řeš to s centrálou a požaduj sjednání nápravy.
Tak po sniznosti na centrale a vedeni hju centrum praha skoro okamzita odezva, do telefonu se mohli strhat s omluvou a pry muzu prijet kdykoliv bez ohlaseni a rovnou to pry udelaji s tim, ze se urcite dohodneme i na nejakem odskodneni za tu prvni zbytecnou navstevu... Neni nad to kdyz se umi clovek ozvat
Re: Servis a garančky.
Napsal: 10 úno 2017, 17:43
od hcp
Dobrý den,
omlouvám se za nedorozumění při objednání a návštěvě servisu HCP.
Na základě Vašeho podnětu byla zjištěna chybná formulace na stránkách HMCZ Hyundai MapCare.
Aktualizace mapových podkladů zdarma je prováděna v rámci servisní prohlídky, jedenkrát ročně. Pokud je požadována mimo servisní prohlídku, tak je zpoplatněna. Z těchto důvodů došlo k nedorozumění v komunikaci s personálem HCP
Po dohodě s centrálou Vám byla nabídnuta aktualizace zdarma mimo pravidelný servis vašeho vozu.
Děkuji za pochopení a Váš aktivní přístup.
Hyundai Centrum Praha.
Re: Servis a garančky.
Napsal: 10 úno 2017, 18:07
od Norway
hcp píše:Dobrý den,
omlouvám se za nedorozumění při objednání a návštěvě servisu HCP.
Na základě Vašeho podnětu byla zjištěna chybná formulace na stránkách HMCZ Hyundai MapCare.
Aktualizace mapových podkladů zdarma je prováděna v rámci servisní prohlídky, jedenkrát ročně. Pokud je požadována mimo servisní prohlídku, tak je zpoplatněna. Z těchto důvodů došlo k nedorozumění v komunikaci s personálem HCP
Po dohodě s centrálou Vám byla nabídnuta aktualizace zdarma mimo pravidelný servis vašeho vozu.
Děkuji za pochopení a Váš aktivní přístup.
Hyundai Centrum Praha.
tady je kompletní znění na oficiálních stránkách
https://www.hyundai.cz/zaruka-a-sluzby/ ... av-mapcare
Výhody programu MapCare™:
Bezplatné aktualizace 1x ročně po dobu 10 let.
Mapové pokrytí pro většinu evropských států (více než 40 zemí) včetně Ruska a Turecka.
Aktualizace databáze adres, silniční sítě i bodů zájmu (POI).
Aktualizace je vázána na vůz, nikoliv majitele, a je přenosná s dalším prodejem vozu.
Dostupnost:
Nárok na službu vzniká pro nové vozy zakoupené po 1. 1. 2014.
Pro starší vozy s integrovanou navigací Hyundai zakoupené před 1. 1. 2014 je možné využít výhodného programu MapCare Retrofit.
Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky.
Výhody integrovaného navigačního systému s programem MapCare™:
Barevný dotykový displej se zobrazením (2D/3D), náhledy na dálniční křižovatky, a řazení do pruhů (v závislosti na zemi), uživatelské rozhraní v češtině, informace o trvalých rychlostních omezeních, volba trasy (rychlá, krátká, ekonomická), dopravní hlášení TMC včetně objízdných tras, inteligentní zadávání adres. Pokrytí 30 zemí Evropy včetně Ruska a Turecka. Snadný přístup k více než 2 milionům bodů zájmu (POI), podpora iPod®, CD-MP3, CD-A, USB, MP3, WMA a AUX, Bluetooth® handsfree, stažení až 8 telefonních adresářů, zadní parkovací kamera, dálkové ovládání na volantu, hlasové ovládání telefonu (není dostupné v češtině).
Je tam jasně napsané -
Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky.
Tak že pokud pán žádal aktualizaci v kondiční prohlídce,tak byl v právu a měl na to bezplatný nárok
Re: Servis a garančky.
Napsal: 10 úno 2017, 18:48
od bony
cvrkon píše:bony píše:cvrkon píše:Zdravim, po dnesni navsteve servisu muzu jednoznacne NEDOPORUCIT HJU Centrum Praha, totalne arogantni chovani vedouciho servisu a k zakaznikovi pristup no proste des, to se mi jeste nestalo. Jel jsem tam po domluve na update Map, pracovnici servisu mi bylo mailem potvrzeno, ze na to mam narok ZDARMA pokud jsem dodrzel garacky - takze u me OK. Prijimaci technik jeste celkom v pohode i kdyz delal blbyho a nevedel co po nem chci, zavolal vedouciho a ten to rezlutne odmitl s tim, ze tato sluzba je zpoplatnena nebo se provadi jen v ramci garancky. Argumentuju s tim, ze mam od kolegyne potvrzeno, ze to udelaji, opet ze ho to nezajima a kolegyne o tom nevi. Ukazji mu tedy web hyundai.cz kde je: Aktualizace proběhne každý rok v autorizovaném servisu Hyundai, typicky v rámci pravidelné servisní nebo kondiční prohlídky. a pozaduji kondicni prohlidku ktera je zdarma a aktualizace se na to vztahuje. Opet ze nezajem a udelaj to jen v ramci garancky jinak at jdu jinam. Ja na to kdo mi uhradi naklady na dopravu 150km a 3hodiny casu z prace - jel jsem zbytecne na zaklade potvrzeni servisu, ze to zdarma udelaji. Vedouci, jako sorry kolegyne to nevedela - nashle....
Jeste ted kdyz to pisu mam rudo pred ocima!
Řeš to s centrálou a požaduj sjednání nápravy.
Tak po sniznosti na centrale a vedeni hju centrum praha skoro okamzita odezva, do telefonu se mohli strhat s omluvou a pry muzu prijet kdykoliv bez ohlaseni a rovnou to pry udelaji s tim, ze se urcite dohodneme i na nejakem odskodneni za tu prvni zbytecnou navstevu... Neni nad to kdyz se umi clovek ozvat
No vidis to, konecne clovek co si nenechal s☆☆☆ na hlavu. Gratuluji. Lide se neumi branit a arogance nekterych prodejcu nezna meze. Takove jednani se na zapade nemuze stat.
Odeslano z Androidu.
Re: Servis a garančky.
Napsal: 10 úno 2017, 22:11
od petzl62
Bravo!!! A bony tobě
Re: Servis a garančky.
Napsal: 11 úno 2017, 00:45
od cvrkon
ve finale jsme se dohodli a jsem rad za vstricny pristup HCP je videt, ze kdyz se chce tak dohoda se vzdy najde a jsem rad, ze je na trhu firma ktera i kdyz pochybi tak uzna chybu a zjedna napravu, timto
za ferove jednani HCP a doufam v dalsi plodnnou spolupraci, timto chvalim HCP za aktivni pristup k zakaznikovi
Re: Servis a garančky.
Napsal: 27 úno 2017, 11:26
od RacerSK
Chcel by som doplnit info sem:
Dnes som obehal Celu BA ohladom garanciek a:
Autopolis: mozete si nosit vlastny olej - len u mna dopadla vymena katastrofalne, tam som skoncil.....
AUTO POLA spol. s r.o: vlastny olej sa nesmie nosit......
Karireal: mozete si nosit vlastny olej, jedina moznost pre mna v BA....vyskusam.