Hyundai se srovnání nebojí
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Ľudia majú stále predsudky voči hybridom. Keď sa pozriem do cenníku nového Aurisu 2,0 D4D manuál vo výbave Style 20.590, hybrid automat 21.590, ceny porovnateľné. Prevádzkové náklady na servis budú +- rovnaké, v D4D sa mení olej po 30.000 km, v hybride po 15.000 km. Spotreba bude +- rovnaká benzín/nafta. Spoľahlivosť hybridu bude trošku niekde inde ako pri nafte
A k spomínaným batériám, nové batérie do Aurisu HSD stoja 1787 EURO, ale napr. 4 ks vstrekovačov (častá závada pri D4D) 2133 EURO, rovnako turbo 2113 EURO a to už nespomínam DPF filter.
A k spomínaným batériám, nové batérie do Aurisu HSD stoja 1787 EURO, ale napr. 4 ks vstrekovačov (častá závada pri D4D) 2133 EURO, rovnako turbo 2113 EURO a to už nespomínam DPF filter.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Reklama
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
tak to jsem nevěděl, uznávám a zajdu si do Toyoty
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Netvrdím, že Toyota je to najlepšie, čo na trhu dostať, ale ak už voliť Toyotu tak jedine HSD. Nad dieslom by som ani neuvažoval, sú to tragické motory
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
tak já díky zk*rveným ekobezmozkům v EU a jejich ekonormám diesel mít nemůžu (stát se otrokem DPF nechci). Ten Auris kombi se mi líbí Nicméně obněna vozového parku přijde až za pár let, tak uvidíme jak na tom bude aktuální nabídka
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Koukám, že jsem se svou úvahou spustil lavinu příspěvků které jsou trochu OT , ale napsal jsem jen to co vnitřně cítím..... VW ve Frankfurtu vystavoval E Up a E Golf a pokud už tato společnost má čisté elektromobily připravené do prodeje, za těch 5 let co dojezdím nyní koupenou ojetinu předělanou na LPG Namontuju na garáž fotovoltanické panely a budu jezdit tak trochu "zadarmo" Mám to vymyšlený, tak mě nechte "snít" že jednou budu jezdit "zadarmo" .....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
tak ako napisane par stran dozadu - variator u Auris Hybrid Touring sports je peklo, hlucny, hlupy.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hyundai se srovnání nebojí
caruser: přínosná informace, ta cena baterek, jen tuším trochu problém v tom, že vstřikovače nebo turbo ti český šikula dokáže levně zrepasovat, což u baterek opravdu nebude hrozit.
555: sni, jen sni, ale pěkně potichu. Víš, že už i ostrovní solární systémy jsou zdaněny? Takže zadarmo jezdit určitě nebudeš. Nebojím se, že by tě soudruh soused neudal, že máš černou FV elektrárnu... to se v ČR nemůže stát.
555: sni, jen sni, ale pěkně potichu. Víš, že už i ostrovní solární systémy jsou zdaněny? Takže zadarmo jezdit určitě nebudeš. Nebojím se, že by tě soudruh soused neudal, že máš černou FV elektrárnu... to se v ČR nemůže stát.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Hyundai se srovnání nebojí
severtom
Repas vstrekovačov alebo turba v Toyote nie je až taká lacná varianta. Denso je predsa niečo iné ako Bosch, repas je lacnejší ale nie veľmi, dokonca niektoré varianty ani nezrepasujú. O DPF sa radšej nebudem rozpisovať, dosť často sa mení po 75.000 km
Mexican
A máš aj osobné skúsenosti s Aurisom HSD? Zatiaľ najlepšia technológia, samozrejme okrem elektromobilu v ktorej som mal možnosť jazdiť.
Repas vstrekovačov alebo turba v Toyote nie je až taká lacná varianta. Denso je predsa niečo iné ako Bosch, repas je lacnejší ale nie veľmi, dokonca niektoré varianty ani nezrepasujú. O DPF sa radšej nebudem rozpisovať, dosť často sa mení po 75.000 km
Mexican
A máš aj osobné skúsenosti s Aurisom HSD? Zatiaľ najlepšia technológia, samozrejme okrem elektromobilu v ktorej som mal možnosť jazdiť.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai se srovnání nebojí
jep, nejake skusenosti s modelovym rokom 2013 su . Accent ma subjektivne vyrazne navrch v akceleracii, testovaciu trasu som presiel s cca 7% nizsou spotrebou prave s Accentom. A to bola trasa pre hybrid ako stvorena. mrzi ma ze ani Hyundai nevie do triedy i30 namontovat rozumnu kombinaciu motoru a A/T - v USA som par dni dozadu jazdil so Sonicom od Chevy (= Aveo) a to bolo velmi pekne zvezenie. Ziadna skakajuca koza ako u i30 a vysavacovy zvuk variatoru v Aurise Hybrid
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hyundai se srovnání nebojí
vlado, i30gdi ma servisny interval 20 000km/rok a nie 15 000km/rok.
co sa tyka cien, tak to vyzera, ze su take "bratislavske" a nie celoslovenske... si pamatam, ako mi vtedajsi autorizovany servis autopalace povedal za servisnu prehliadku spojenu s vymenou rozvodou sumu niekde okolo 850/900 eur... nakoniec v dunajskej strede to bolo za cca 550eur {plus, minus, nepamatam si presnu sumu}...
upozornujem, ze si nenosim nic vlastne a vsetko nechavam na servis. inac bezna prehliadka ma stoji 150-250 eur. zalezi od toho, co sa meni a v akej lokalite...
co sa tyka cien, tak to vyzera, ze su take "bratislavske" a nie celoslovenske... si pamatam, ako mi vtedajsi autorizovany servis autopalace povedal za servisnu prehliadku spojenu s vymenou rozvodou sumu niekde okolo 850/900 eur... nakoniec v dunajskej strede to bolo za cca 550eur {plus, minus, nepamatam si presnu sumu}...
upozornujem, ze si nenosim nic vlastne a vsetko nechavam na servis. inac bezna prehliadka ma stoji 150-250 eur. zalezi od toho, co sa meni a v akej lokalite...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Hyundai se srovnání nebojí
Mexican
S hybridom sa treba naučiť jazdiť. Keď som s ním jazdil prvýkrát spotrebu som mal vyššiu ako s atmosferickým benzínom. Po pár stovkách km som sa dostal na výrobcom uvádzanú hodnotu
S hybridom sa treba naučiť jazdiť. Keď som s ním jazdil prvýkrát spotrebu som mal vyššiu ako s atmosferickým benzínom. Po pár stovkách km som sa dostal na výrobcom uvádzanú hodnotu
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Hyundai se srovnání nebojí
JoKo: i30 maji intervaly od 15 do 30tkm a to podle modeloveho roku ci motorizace.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai se srovnání nebojí
doma mame 1.6gdi, servisny interval 20 000km. neviem o ziadnej zmene servisneho intervalu pri tomto motore.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Hyundai se srovnání nebojí
JoKo: aha, nevsiml jsem se toho gdi (lepe psat GDI). Psal jsem to obecne za celou dobu vyroby i30, ze se intervaly menili.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT