Hyundai se srovnání nebojí

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od caruser »

Ľudia majú stále predsudky voči hybridom. Keď sa pozriem do cenníku nového Aurisu 2,0 D4D manuál vo výbave Style 20.590, hybrid automat 21.590, ceny porovnateľné. Prevádzkové náklady na servis budú +- rovnaké, v D4D sa mení olej po 30.000 km, v hybride po 15.000 km. Spotreba bude +- rovnaká benzín/nafta. Spoľahlivosť hybridu bude trošku niekde inde ako pri nafte :)
A k spomínaným batériám, nové batérie do Aurisu HSD stoja 1787 EURO, ale napr. 4 ks vstrekovačov (častá závada pri D4D) 2133 EURO, rovnako turbo 2113 EURO a to už nespomínam DPF filter.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Reklama
 

Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od FISHkaa »

tak to jsem nevěděl, uznávám a zajdu si do Toyoty ](*,) 8-[
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od caruser »

Netvrdím, že Toyota je to najlepšie, čo na trhu dostať, ale ak už voliť Toyotu tak jedine HSD. Nad dieslom by som ani neuvažoval, sú to tragické motory :)
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od FISHkaa »

tak já díky zk*rveným ekobezmozkům v EU a jejich ekonormám diesel mít nemůžu (stát se otrokem DPF nechci). Ten Auris kombi se mi líbí ;-) Nicméně obněna vozového parku přijde až za pár let, tak uvidíme jak na tom bude aktuální nabídka 8)
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od Richard555 »

Koukám, že jsem se svou úvahou spustil lavinu příspěvků které jsou trochu OT , ale napsal jsem jen to co vnitřně cítím..... VW ve Frankfurtu vystavoval E Up a E Golf a pokud už tato společnost má čisté elektromobily připravené do prodeje, za těch 5 let co dojezdím nyní koupenou ojetinu předělanou na LPG Namontuju na garáž fotovoltanické panely a budu jezdit tak trochu "zadarmo" Mám to vymyšlený, tak mě nechte "snít" že jednou budu jezdit "zadarmo" :D .....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od Mexican »

tak ako napisane par stran dozadu - variator u Auris Hybrid Touring sports je peklo, hlucny, hlupy.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od severtom »

caruser: přínosná informace, ta cena baterek, jen tuším trochu problém v tom, že vstřikovače nebo turbo ti český šikula dokáže levně zrepasovat, což u baterek opravdu nebude hrozit.
555: sni, jen sni, ale pěkně potichu. Víš, že už i ostrovní solární systémy jsou zdaněny? Takže zadarmo jezdit určitě nebudeš. Nebojím se, že by tě soudruh soused neudal, že máš černou FV elektrárnu... to se v ČR nemůže stát.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od vlado1979 »

Obrázek
Obrázek
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od caruser »

severtom

Repas vstrekovačov alebo turba v Toyote nie je až taká lacná varianta. Denso je predsa niečo iné ako Bosch, repas je lacnejší ale nie veľmi, dokonca niektoré varianty ani nezrepasujú. O DPF sa radšej nebudem rozpisovať, dosť často sa mení po 75.000 km

Mexican

A máš aj osobné skúsenosti s Aurisom HSD? Zatiaľ najlepšia technológia, samozrejme okrem elektromobilu v ktorej som mal možnosť jazdiť.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od Mexican »

jep, nejake skusenosti s modelovym rokom 2013 su :-). Accent ma subjektivne vyrazne navrch v akceleracii, testovaciu trasu som presiel s cca 7% nizsou spotrebou prave s Accentom. A to bola trasa pre hybrid ako stvorena. mrzi ma ze ani Hyundai nevie do triedy i30 namontovat rozumnu kombinaciu motoru a A/T - v USA som par dni dozadu jazdil so Sonicom od Chevy (= Aveo) a to bolo velmi pekne zvezenie. Ziadna skakajuca koza ako u i30 a vysavacovy zvuk variatoru v Aurise Hybrid
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od JoKo »

vlado, i30gdi ma servisny interval 20 000km/rok a nie 15 000km/rok.
co sa tyka cien, tak to vyzera, ze su take "bratislavske" a nie celoslovenske... si pamatam, ako mi vtedajsi autorizovany servis autopalace povedal za servisnu prehliadku spojenu s vymenou rozvodou sumu niekde okolo 850/900 eur... nakoniec v dunajskej strede to bolo za cca 550eur {plus, minus, nepamatam si presnu sumu}...
upozornujem, ze si nenosim nic vlastne a vsetko nechavam na servis. inac bezna prehliadka ma stoji 150-250 eur. zalezi od toho, co sa meni a v akej lokalite...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od caruser »

Mexican

S hybridom sa treba naučiť jazdiť. Keď som s ním jazdil prvýkrát spotrebu som mal vyššiu ako s atmosferickým benzínom. Po pár stovkách km som sa dostal na výrobcom uvádzanú hodnotu
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od Hardcam »

JoKo: i30 maji intervaly od 15 do 30tkm a to podle modeloveho roku ci motorizace.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1476
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od JoKo »

doma mame 1.6gdi, servisny interval 20 000km. neviem o ziadnej zmene servisneho intervalu pri tomto motore.
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Příspěvek od Hardcam »

JoKo: aha, nevsiml jsem se toho gdi (lepe psat GDI). Psal jsem to obecne za celou dobu vyroby i30, ze se intervaly menili.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „Pokec“