Stránka 9 z 16

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 14:32
od caruser
Ľudia majú stále predsudky voči hybridom. Keď sa pozriem do cenníku nového Aurisu 2,0 D4D manuál vo výbave Style 20.590, hybrid automat 21.590, ceny porovnateľné. Prevádzkové náklady na servis budú +- rovnaké, v D4D sa mení olej po 30.000 km, v hybride po 15.000 km. Spotreba bude +- rovnaká benzín/nafta. Spoľahlivosť hybridu bude trošku niekde inde ako pri nafte :)
A k spomínaným batériám, nové batérie do Aurisu HSD stoja 1787 EURO, ale napr. 4 ks vstrekovačov (častá závada pri D4D) 2133 EURO, rovnako turbo 2113 EURO a to už nespomínam DPF filter.

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 14:36
od FISHkaa
tak to jsem nevěděl, uznávám a zajdu si do Toyoty ](*,) 8-[

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 14:39
od caruser
Netvrdím, že Toyota je to najlepšie, čo na trhu dostať, ale ak už voliť Toyotu tak jedine HSD. Nad dieslom by som ani neuvažoval, sú to tragické motory :)

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 14:59
od FISHkaa
tak já díky zk*rveným ekobezmozkům v EU a jejich ekonormám diesel mít nemůžu (stát se otrokem DPF nechci). Ten Auris kombi se mi líbí ;-) Nicméně obněna vozového parku přijde až za pár let, tak uvidíme jak na tom bude aktuální nabídka 8)

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 15:58
od Richard555
Koukám, že jsem se svou úvahou spustil lavinu příspěvků které jsou trochu OT , ale napsal jsem jen to co vnitřně cítím..... VW ve Frankfurtu vystavoval E Up a E Golf a pokud už tato společnost má čisté elektromobily připravené do prodeje, za těch 5 let co dojezdím nyní koupenou ojetinu předělanou na LPG Namontuju na garáž fotovoltanické panely a budu jezdit tak trochu "zadarmo" Mám to vymyšlený, tak mě nechte "snít" že jednou budu jezdit "zadarmo" :D .....

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 16:09
od Mexican
tak ako napisane par stran dozadu - variator u Auris Hybrid Touring sports je peklo, hlucny, hlupy.

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 16:56
od severtom
caruser: přínosná informace, ta cena baterek, jen tuším trochu problém v tom, že vstřikovače nebo turbo ti český šikula dokáže levně zrepasovat, což u baterek opravdu nebude hrozit.
555: sni, jen sni, ale pěkně potichu. Víš, že už i ostrovní solární systémy jsou zdaněny? Takže zadarmo jezdit určitě nebudeš. Nebojím se, že by tě soudruh soused neudal, že máš černou FV elektrárnu... to se v ČR nemůže stát.

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 18:34
od vlado1979
Obrázek
Obrázek

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 18:51
od caruser
severtom

Repas vstrekovačov alebo turba v Toyote nie je až taká lacná varianta. Denso je predsa niečo iné ako Bosch, repas je lacnejší ale nie veľmi, dokonca niektoré varianty ani nezrepasujú. O DPF sa radšej nebudem rozpisovať, dosť často sa mení po 75.000 km

Mexican

A máš aj osobné skúsenosti s Aurisom HSD? Zatiaľ najlepšia technológia, samozrejme okrem elektromobilu v ktorej som mal možnosť jazdiť.

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 19:10
od Mexican
jep, nejake skusenosti s modelovym rokom 2013 su :-). Accent ma subjektivne vyrazne navrch v akceleracii, testovaciu trasu som presiel s cca 7% nizsou spotrebou prave s Accentom. A to bola trasa pre hybrid ako stvorena. mrzi ma ze ani Hyundai nevie do triedy i30 namontovat rozumnu kombinaciu motoru a A/T - v USA som par dni dozadu jazdil so Sonicom od Chevy (= Aveo) a to bolo velmi pekne zvezenie. Ziadna skakajuca koza ako u i30 a vysavacovy zvuk variatoru v Aurise Hybrid

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 19:18
od JoKo
vlado, i30gdi ma servisny interval 20 000km/rok a nie 15 000km/rok.
co sa tyka cien, tak to vyzera, ze su take "bratislavske" a nie celoslovenske... si pamatam, ako mi vtedajsi autorizovany servis autopalace povedal za servisnu prehliadku spojenu s vymenou rozvodou sumu niekde okolo 850/900 eur... nakoniec v dunajskej strede to bolo za cca 550eur {plus, minus, nepamatam si presnu sumu}...
upozornujem, ze si nenosim nic vlastne a vsetko nechavam na servis. inac bezna prehliadka ma stoji 150-250 eur. zalezi od toho, co sa meni a v akej lokalite...

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 19:25
od caruser
Mexican

S hybridom sa treba naučiť jazdiť. Keď som s ním jazdil prvýkrát spotrebu som mal vyššiu ako s atmosferickým benzínom. Po pár stovkách km som sa dostal na výrobcom uvádzanú hodnotu

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 19:33
od Hardcam
JoKo: i30 maji intervaly od 15 do 30tkm a to podle modeloveho roku ci motorizace.

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 19:40
od JoKo
doma mame 1.6gdi, servisny interval 20 000km. neviem o ziadnej zmene servisneho intervalu pri tomto motore.

Re: Hyundai se srovnání nebojí

Napsal: 16 zář 2013, 19:51
od Hardcam
JoKo: aha, nevsiml jsem se toho gdi (lepe psat GDI). Psal jsem to obecne za celou dobu vyroby i30, ze se intervaly menili.