Stránka 9 z 22
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 08:10
od Dalin
Hyundai si musí projít tím čím si prošla před lety např. Toyota. Není totiž vůbec jednoduché po velkém nárůstu výroby udržet kvalitu. Takže kdo očekává u současných modelů vyšší nebo alespoň stejnou kvalitu jako u starších modelů, tak se jí asi nedočká. Alespoň tedy ne hned.
Nejvíce by se měl H bát ztráty důvěry jako se to povedlo Francouzům na jejichž úkor v Evropě momentálně expanduje. Alespoň u nás H kupují ti kteří s ním měli dobré zkušenosti nebo noví přilákání masivní reklamou a pěkným designem. Co se ale stane za 5, 6 let, kdy se budou znovu rozhodovat současní majitelé těchto nových modelů? Já tedy nevím, ale nejčastěji slýchám, že další auto asi H nebude.
Já osobně jsem si koupil Accenta na ježdění do práce a věřím, že na rozdíl od nové i30 mě tam doveze každý den bez nejmenších problémů.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 08:20
od Mr. HYUNDAI
To máš samozřejmě pravdu. O to víc jsem se kácel smíchy ze židle u článku na auto.cz (je to asi měsíc), že po období záměrného nezvyšování objemu výroby kvůli soustředění se na maximální kvalitu
postupně objem výroby začne zvyšovat, protože kvalitu už má zmáknutou
. Pár měsíců po odstoupení několika vrcholných manažerů kvůli problémům s kvalitou to působí ještě komičtěji.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 08:26
od Skyline
Alespon nebudou i40 moc ojezdene, kdyz stravi 1/3 casu ze zaruky v servisu
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 08:35
od Dalin
Jediné štěstí H je, že funguje ta záruka a záruční servis. Jestliže opravdu tvrdě zamaká na té kvalitě nemusel by dopadnout až tak tvrdě.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 08:37
od Dalin
Skyline píše:Alespon nebudou i40 moc ojezdene, kdyz stravi 1/3 casu ze zaruky v servisu
A taky budou jako nové když jim vymění 1/3 dílů
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 08:48
od draslik
Servis ji určitě funguje, ale jakým stylem. Já jsem ještě nenašel servis, kde by mi řekli: ano o tomto problému víme a dáme to do pořádku. Vždy mi říkají, že jsem jediný u koho to dělat a atd.
Pro adam.i: Chtěl bych od toho, aby se s tím autem dalo normálně jezdit a akcelerovat. Doporučuji ti, aby jsi se s tím autem svezl, že opět napíšeš: "Čo by si od toho chcel ? P.S. Už sme trochu OT."
Jednou jsem měl půjčenou ix35 s motorem 1.6 a řekl bych, že se motor choval o mnoho lépe při akceleraci. Měla najeto 1200 km.
Pro robert.bulko: i40 (mám najeto 20 000 km) jsem dal do servisu s:
1. - výměna volantu z důvodu popraskané "kůže", i když to kůže není
2. - výměna opěráku sedáku - protože je odřený jako po 300 000 km a 6 letech používání
3. - opět bouchající přístrojová deska, již jednou byla kompletně demontována a teď se vyskytuje bouchání u řidičova 1 sloupku - myslím si, že s tímhle stejně nic nevyřeší = budu muset najít nějaký schopný servis (kdyby někdo o nějakém schopném servisu věděl, tak mi prosím poraďte)
4. - výměna ramen (5.1. jsem už na výměně ramen jednou byl, ale nějak na mě na skladě zbylo je jedno rameno)
5. - nefungující zadní parkovací senzory
6. - oprava sedáku sedadla řidiče, protože neustále cestuje do stran
Auto jsem kupoval 06/2013 a v servisu jsem byl již 8x!
Klidně až bude čas, tak Vám napíšu zkušenosti s prodejcem / servisem, kde jsem auto koupil.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 09:10
od Mr. HYUNDAI
Nevím kam jezdíš na servis Ty, ale já nemám problém.
A u drtivé většiny věcí (vyjma té navigace, ta dělá neuvěřitelné věci) mi bylo řečeno: "O tom vím/O tom jsem slyšel, s tím se musí udělat to a to. Kdy to uděláme?".
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 09:28
od idam.i
Draslík,nechcel som spochybńovať tvoj názor.Len sa mi nechce veriť,že by ten motor bol taký slabý.Je pravda,že keď som vyberal auto ja,tak som porovnával oba v rovnakom aute a nevidel som výraznejší rozdiel pri bežnom jazdení.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 09:30
od Dalin
Vidíš a mne měli sousedi za magora když jsem se zbavil rok staré i30 a prodělal jsem víc jak 100 litrů.
No naštěstí jsem výhodně koupil Leona, tak se ztráta podstatně snížila.
Neměl jsem prostě na to nervy a klepat se jestli dojedu nebo ne, bez 100% spolehlivého auta se neobejdu.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 10:11
od Beri
Mr. HYUNDAI píše: ...(vyjma té navigace, ta dělá neuvěřitelné věci)...
Jaký je problém s navigací?
Mě teda občas prudí jenom tím, že mě chce táhnout nesmyslně po silnicích III. třídy, i přesto, že do cíle vede krásná cesta po I. (II.) třídě.
V zahraničí, kde to neznám bych se na ni musel spolehnout a pak bych se nestačil divit, kudy mě to táhne. Jinak s ní nemám žádný problém.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 10:16
od Mr. HYUNDAI
Tak sice na
v poslední době nadávám kudí chodím, protože v servisu skoro bydlím, ale na druhou stranu ovšem nutno zdůraznit, že to co se s..e jsou fičury okolo a NIKDY žádné auto nezůstalo stát. A to si troufám tvrdit, že mám za sebou slušný vzorek v podobě několika desítek aut za víc jak 10 let (a mnohá ta auta dostávala od těch našich "pytlíků" pořádnej kouř).
To adam.i: Myslíš si, že mě to nepřekvapilo, že když jsem se s autem, které má mít 122 kW chtěl rozjet, tak se to šouralo jak kdyby tam byl litrový tříválec a zašlápnutí plynu do podlahy s tím nic moc neudělalo? Málem mě takhle při výjezdu na Jižní spojku na Čerňáku sundal kamion. A co jsem se tak bavil s lidmi kolem, tak jsou takhle chcíplý všechny tyhle ix35 2,0 GDi 4x4 (v rámci PPM jich je na značkách od loňského prosince poměrně dost).
To Beri: Tam toho je... Jednak zamrzá (v servisu nás naučili jak ji restartovat, vypnutí nebo chcípnutí motoru nestačí), ale když to udělá 3x denně tak to nepotěší, a to v několika možných "módech". Buď zamrzne už při zadávání adresy nebo při výpočtu nebo nejlépe během cesty. Pak tu máme naprostou chuťovku v podobě blbnoucího dotykáče - když si předvolíš oněch 6 kontaktů na které voláš nejčastěji, tak při klepnutí na číslo "1" Ti to vytočí kontakt pod číslem "4". Problém je, že ten "odlet" se nedá přesně vypočítat, pohybuje se kolem 2-5 cm v různých osách. Pak samozřejmě občas dotykáč nereaguje vůbec. Dalším vtipným počinem je odpojování spárovaného telefonu, nejlépe během hovoru. Co funguje bez potíží je audio a zobrazování z couvací kamery.
Kapitolou samou pro sebe jsou aktualizace SW a map. Během těch neustálých pokusů vyřešit problém SW cestou jsme Vysočanskou radiálu v pravidelných intervalech v mapě měli a neměli, též mimoúrovňová křižovatka u Tesca v Letňanech se objevovala a zase mizela vracíce se do "semaforové" podoby.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 10:30
od velsatis
Já jsem tedy ještě neslyšel o nikom, kdo by s
nedojel do cíle... Je pravda, že občas někomu vrznou plasty, oškube se volant atd., ale tyto věci považuji víceméně za maličkosti, navíc když je servis vyřeší, tak je to šumák ne? Když bude mít auto super kvalitní zpracování, ale rozsype se motor, tak na hezkém a kvalitním volantu domů nedojedu
Otec hodně jezdí, ročně tak 55-60 tis. a nikdy v životě neměl jiné auto než Škodu. Vždy dostane novou, auto si může vybírat sám, každé 2,5 až 3 roky. V současné době má motor 1,6TDI v Roomsteru. V autě za 520 000,- se mu během prvních 40 000km vysypala převodovka, brzdy pískají už rok a servis to není schopný vyřešit ( táta už rezignoval) a nyní na 110 000km se mu totálně rozpadla příplatková sportovní sedačka. Nyní už se pomalu poohlížíme po novém autě, jediný požadavek je, že už nechce koncern
Za hodně peněz, stejně muziky jako u ostatních
Ve firmě mají taky i30 1,6 CRDi, najeto přes 100 tis. a zatím žádná záruční oprava
Tím chci jen říct, že je to všude stejný, podle mě je kvalita u všech současných značek velmi podobná
Každý si bude hájit to své, to je jasné
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 10:41
od idam.i
Možno to tak je,alebo skoro určite.Na druhej strane,dnes je v autách tolko elektroniky a rôznych vychtáviek,že to je celkom logické.Navyše si myslým,že ako zákaznikom nám celkom stúpli požiadavky.Nie,že by sme na to nemali nárok.
No keď čítam,aké boli staré auta super,tak mám pocit,že niektorý ĺudia už dosť pozabúdali.Kto si ešte pamätá s akými problémami sa borili prvé Favority ? A to nemali ani klimu ani navi a pod.Odkedy vstúpila elektronika do áut,je to horšie a horšie.Pamätáte ako bojovali prvé BMW s Idrive ?
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 10:43
od Mr. HYUNDAI
Já tento problém vnímám v několika rovinách.
1) Nikdy žádné auto nikde nezůstalo stát
To je super, to šetří čas i peníze.
2) Já nejsem nijak extra nadšený z toho, že servis funguje, že je vše v záruce a že máme čím jezdit, prostě proto, že to tak bylo vždycky. Stejně teď jako před 10 lety. Jsem na to prostě zvyklý a má to být VŽDY samozřejmost.
3) Co je tedy za problém? I s těma blbostma se do servisu prostě musí. A je rozdíl jestli s 10 auty pojedeš za rok, kromě běžné údržby a přezouvání, do servisu 3x nebo 40x. Jedna cesta 20 minut, oprava nebo výměna auta zabere nejmíň půl hodiny a zase 20 minut zpátky. A ten čas mi nikdo nezaplatí. A že to při vyšších probězích před několika lety šlo jen se 3 opravami za rok a teď to nejde mě prostě štve. Mám užitečnější věci na práci než courat do servisu.
4) Argument, že jinde to není jiné neberu. Opět se vracím k tomu, že u
to šlo a teď už to nejde. Proto byl dosud
automatická volba. Jestliže ovšem "klesl" na úroveň ostatních není nutné jej automaticky kupovat znovu a znovu.
Re: Nedostatky i40
Napsal: 27 úno 2014, 11:05
od Beri
to Mr. HYUNDAI: je pravda, že navigaci tak často nepoužívám, ale ještě mi nestalo, to co popisuješ. Spárování s telefonem jsem zatím nezjistil žádný problém. Na druhou stranu je ale pravda, že aktualizace map je trochu bída. To že někde chybí kruháč ještě toleruji, ty přibývájí snad každým dnem, ale třeba křižovatka u Letňan, jak popisuješ, tak ta tam je už nějaký pátek a že zrovna takhle chybí mě dost překvapilo.
Zatím to beru jako drobný nedostatek. Důležitý je pro mě spolehlivost auta, abych vždy dojel do cíle a nemusel si volat odtah apod. Zatím se zde řeší samé "blbosti" které některým vadí více a někdo neřeší.
Až se zde budou probírat (doufám že nikdy nebudou) vadný motor, převodovka, turbo, vstřiky a podobné záležitosti, tak pak je čas zbystřit a začít se vážně zajímat...