Stránka 9 z 11

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 04 črc 2018, 14:23
od T-stačí
Dnes je to týden od odeslání dotazu na evropskou centrálu. Odpověď nikde - nečekal jsem odpověď druhý den, ale tohle už vypadá na přístup = "vážený zákazníku" polibte nám pr*el. Vaše peníze už máme tak co nás po vás.

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 04 črc 2018, 14:38
od Axel.Foley
Smutné :(

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 04 črc 2018, 14:47
od Mr. HYUNDAI
No, já bych to tak černě neviděl. Ve většině těchto firem jsou takové emaily tříděny ve várkách a obvykle tak týden trvá, než se to vůbec dostane k tomu, komu to patří ](*,) . A kromě toho nám pomalu ale jistě začaly dovolené, což to zrovna neurychlí :( .

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 04 črc 2018, 22:20
od Axel.Foley
Uvidíme, zda se vůbec někdo ozve.

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 06 črc 2018, 00:18
od ulthar
T-stačí píše:Náš zákazník, náš pán - i toto má své meze... a jakmile začnou chodit stížnosti tím způsobem že doslovně stejný text chodí od různých odesílatelů stává se taková stížnost nevěrohodná...... Ne, prosím lidi, pište tam, ale fakt každý svými slovy a slušně. Pouze tehdy se tím bude někdo zabývat.

EDIT: tak kolega Mr. HYUNDAI mě předběhnul :)

Jenom tak pro informaci. Dneska neni problem poslat milionkrat stejny mail (dokonce i ruzne obmenovany, ale stale smysluplny) pokazde z jine emailove adresy behem par minut. Dost casto se to pouziva pro rozesilani spamu typicky obsahujici nejaky virus. :-)

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 17 črc 2018, 10:39
od T-stačí
Jenom info o čekání na odpověď - stále nic, ani po třech týdnech.
A všiml sjem si že ve Zlíně a Uherském Hradišti se objevil nový prodejce H Motor Zlín. Na stránkách ale píšou "Nezávislý prodejce a servis" a na mapě Hyundai nejsou, takže co se týče záručních oprav tak se ve Zlínskéím kraji asi vlastně nic nemění. :(

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 17 črc 2018, 11:55
od Axel.Foley
:-k
Zkus poslat urgenci.

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 02 srp 2018, 09:08
od cara2001
Tak ve Zlínském kraji už máme prodejce i servis zpět - https://uh.hyundai.cz/

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 02 srp 2018, 11:09
od Chasnik
Hmm, jediný majitel a jednatel v jedné osobě, základní jmění 200 000,-, v předmětu podnikání mj. "Prodej kvasného lihu, konzumního lihu a lihovin". Otázka je, kdo za tím skutečně stojí.
A nebo někomu namazali med kolem huby a za dva roky mu při změně smlouvy zvednou plány prodejů a všechno se to bude opakovat :(

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 02 srp 2018, 11:32
od Gunmaker
Jak tomu teda rozumět v tom UH? Je to teda neautorizovaný servis? Tzn. na garančky klidně, ale uchovat doklady?

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 02 srp 2018, 11:44
od Chasnik
Ne, je to ofiko autorizák. To by jinak nebyl na doméně hyundai.cz.

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 02 srp 2018, 11:50
od Gunmaker
Potom nerozumím této větě na jejich stránkách: Provozujeme nezávislý servis na všechny typy vozů HYUNDAI, mimo záručních oprav. Autorizovaný může byt nezávislý?

https://www.h-motor.cz/servis-vozu/

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 02 srp 2018, 12:38
od Gunmaker
Tak jen doplním: je to autorizovaný servis. Prodej bude zahájen co nevidět a servis už běží, ale prej je kousek jinde.

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 05 srp 2018, 09:17
od T-stačí
Gunmaker A nevíš jestli tam je stejný příjimací technik? Poud ano tak tam stejně nepáchnu... :)

Jinak k dotazu odeslanému na evropskou centrálu: po více než měsíci žádná odpověď na původní dotaz, dotaz odeslán cca před cca 14 dny znovu - rovněž bez reakce,
dotaz vznesen i na jejich FB a rovněž bez reakce....pro mně uzavřeno - zákazníku polib nám prdel.

Re: Hromadný odchod prodejců Hyundai?

Napsal: 05 srp 2018, 11:07
od Espero
Pošli dotaz do Koreje a přilož ten původní mail. Nic jiného dělat nemůžeš. Jinak snad pohroz zveřejněním jejich jednání v tisku a případně iniciací hromadné žaloby majitelů proti :hyu: . Anebo raději iniciací množiny jednotlivých žalob, to pro ně bude dražší. Pozice jednotlivého majitele proti tomu v podstatě monopolu nikdy nebude stát za nic, dokud nedojde k soudnímu řízení. Pak obvykle otočí, aby k k soudu nedošlo. Jenže v tomto případě není k soudnímu řízení právní titul, jediná možnost by byla možná nějaká hromadná žaloba na úhradu výdajů spojených s ježděním do vzdálených servisů (úhrada cestovních výdajů, náhrada mzdy nebo jiných příjmů). Pokud by takovou žalobu podaly stovky stovky lidí, pak by se asi něco mohlo změnit. Ale ani tady není úplně jisté, že by ty žaloby byly úspěšné protože argumentace by od nich byla, že to majitelé mohli vědět už před nákupem vozu. Pak by se asi muselo dokazovat počtem dealerství před 10 lety, před 9 a tak dále až po dnešek a tím by se snad možná prokázal zlý úmysl :hyu: směřující k zbytečně vysokým majetkovým výdajům majitelů vozů, který by bylo možné požadovat žalobou k uhrazení.