Bofors píše:Tak to vezmem popořadě, ano VW tam figuruje hned několikrát ale zeptejme se proč. TSI jsou předchozí generace EA 111, dnes se do všech "nově" uvedených modelů používající motory TSI montuje nová generace EA 211 která má s předchozí společný max. obchodní název, jinak se jedná o zcela odlišné konstrukce. všechny známé nedostatky EA 111 byly odstraněny a nevidím důvod proč by EA 211 neměla spolehlivě fungovat a taky jsem zatím nezaznamenal na VW fóru ani nikde jinde jediný problém. Další motory VW které se v článku vyskytují jsou velké víceválcové motory komplikované konstrukce, zejména s už ukončeným vstřikováním nafty PD.
tu prodává atmosférické benzinové 4válce té nejjednodušší konstrukce a diesely 4válce standardní konstrukce. Když se drží takto při zdi tak na tom toho nejde příliš skazit. Nové konstrukce s sebou nesou jistá rizika, která se postupně vychytávají ale je to cesta k pokroku, pokud někdo jen kopíruje staré odladěné koncepce tak se jen veze a je krok pozadu.
problem s rozvodmi uz mali pri htp... opat sa im takato skolacka chyba zopakovala pri tsi. a aj napriek niekolkym pokusom o upravu {najprv reci, ze to ma na vine dodavatel a pod} sa im to snad mozno podairlo vyriesit... za posledny rok sa pri ea111 moc na nete nevyskytuje ziadosti o pomoc...
pri ea211 je problem so spotrebou oleja {minimalne do prvej vymeny}.
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=287&t=278915
Kód: Vybrat vše
Bofors
Předmět příspěvku: Re: 1.4TSI - dolévání oleje
najeto 8800km a vešlo se přesně 0,5 litru castrol edge 5w-30 fst. tzn spotřeba cca 0,6 l/10 000km přes záběh, uvidím jak si to sedne po 1. výměně, očekávám lehké snížení.
Kód: Vybrat vše
marcello2
Předmět příspěvku: Re: 1.4TSI - dolévání oleje
No tak ja som dolieval prvych 5-6tis km kazdych 1000km asi 0,5l, potom sa to trosku zlepsilo teraz asi kazdych 3000km 0,5litra,
mam momentalne 22000km.
Samozrejme podla servisu je to OK, kedze maju tu carovnu formulku v servisnej knižke,
ze to moze byt az 1liter na 1000km a u mna je to predsa menej :)
Je mi to uz jedno kedze s tim nic clovek nenarobi auto inak funguje v poriadku teda motoricky, olej nikde netecie
a snad sa to este zlepsi, viem o pripade ze to trvalo do 45000km a potom lepsie.
a tych dolievajucich je tam viacej... ano, ak sa s autom jazdi v hornej polovicke otacok, tak to je asi normalne, ze to zozerie trosku oleja, ak je to v zabehu, tak povedzme tiez. ale tolkoto dolievajucich ludi si nepamatam ani na alfa romeo fore, kde boli tie ich ts zname spotrebou oleja...
ja som zvyknuty medzi intervalmi {15 000km} nic nedolievat na starom 1.4 16v
motore... ked som jazdil sportovo {sportovejsie}, tak ani vtedy som nemusel dolievat olej medzi vymenami... {najazdene 150 000km} a vlastne ani na renaulte {1.2 16v} som nic nemusel dolievat... asi to nie su kvalitne motory...
ludia sa stazuju aj na hlucnejsi chod par sekund po starte
http://forum.skodahome.cz/topic/128441- ... eny-start/
http://forum.skodahome.cz/topic/127666- ... od-motoru/
Kód: Vybrat vše
Driver
Publikováno 18. květen 2014 - 15:30
Dělá mi to taky u úplně nového auta. Po startu se ozve zvuk, jako když se nastartuje diesel, cca 1 sekundu. Před tím jsem měl Rapida 1.2. TSI ale samozřejmě to nebyla verze EA211. Ten byl při každém startu tichoučký.
Kód: Vybrat vše
Goril
Publikováno 12. srpen 2014 - 11:17
Po vyse uvedene anabazi jsem uz tento problem hodil za hlavu a nechtel to dale resit, ale co cert nechtel, nakonec se to vyresilo tak nejak samo. Daval jsem auto do Porsche Prosek, aby mi seridili panty u dveri spolujezdce a mechanik, ktery si do toho sednul a auto nakopl, hned prohlasil, ze vyse uvedeny zvuk urcite v poradku neni. Zkouseli cistit nejakej ventil, ale nakonec dospeli k tomu, ze se nejspise jedna o vadny nastavovac vackoveho hridele. Ted se ceka na delegaci z Mlade Boleslavi z oddeleni kvality, prej to chtej slyset nazivo, asi prej neverej, ze na tech motorech zase neco zkurvili...:)
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=287&t=281143
Kód: Vybrat vše
Sargos
Předmět příspěvku: 1,4TSI 90kW-podivný zvuk motoru při studeném startu
Mám dotaz na podivný zvuk motoru 1,4 TSI při startu. Tento "podivný" zvuk se objeví ihned v první vteřině po nastartování a pak zmizí.
Během druhého startu (který třeba následuje hned po tom prvním) se tento zvuk už neobjeví. A zahřátý motor to nedělá vůbec. Druhý den se to objeví zas...
Je to normální, nebo se jedná o závadu?
Jsem prý první člověk, který něco takového reklamoval.
Máte někdo stejný problém?
Přikládám nahrávku.
Kód: Vybrat vše
Bofors
Předmět příspěvku: Re: 1,4TSI 90kW-podivný zvuk motoru při studeném startu
jo tak mě to dělá to samý ale nenapadlo mě to reklamovat. každopádně pokud se o tom něco dovíš, dej tu vědět
co viem, tak zatial sa zistuje, co ten zvuk po starte sposobuje. moze to byt nejaka hlupost, ktora nebude mat vplyv na spolahlivost, ale moze to byt aj nieco, co sa bude menit spolu s vymenou oleja ako rozovdy pri ea111.
hovorit tak skoro o tychto novych tsi ako o spolahlivych motoroch je este skoro... ale po problemoch vwag za poslednych 10 rokov pri uvedeni novych motorov by som s optimizmom bol veeelmi opatrny. kazdopadne oproti predchadzajucim tsi je pokrok, ze po roku sa nevyskytuju ziadne velke problemy.
ono, problemovy motor moze vyrobit kazdy vyrobca. predsalen je to trosku komplikovaniejsie ako motorcek na vysuvanie cd/dvd z mechaniky... ale za poslednych desat rokov "co motor to pruser" {ak neratame 1.6tdi} hovori nieco o "kvalite"...
zaujimave, ze napr. renault vedel svoje tce {turbobenziny} vyladit tak, ze nemali taketo problemy. ford tiez pri trojvalcovom 1.0 turbe akosi bez takychto velkych problemov... fiat s jeho tjetom taktiez bez fatalnych problelmov {a to bol cca 2roky pred tsi motormi}.
hyundai ide skor japonskou cestou a to postupnou evoluciou... a nie kazdych cca 10 rokov novy motor a ladit ho z toho devat... zachvilku pridu tgdi a uvidime, ako budu chlapci na tom so spolahlivostou.