Stránka 9 z 24
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 črc 2016, 21:05
od harvi
mal som presne tento isty pocit po presadnuti z 1.6HDI. Do 3500rpm sa nic nedeje, potom zacina ozivat. Zabava zacina od 5000
) napr. pripajanie na dialnicu kludne na 3ku a 110kmh, potom sa ukaze. Ten motor je trochu 'zvlastny' ale ked si na to zvyknes vie byt zabavny.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 črc 2016, 21:26
od Mirus30
Jasne ze neni zvlastni, je presne dle meho gusta, cim vic ho tocis tim vic zabavy ti da, pro me dokonala kombinace. O tom ze s nim jde na pohodu jezdit kolem 2tis otacek bez naznaku cukani nebo drnceni se tu toho napsalo uz spoustu, takze za me GDI
BTW ano, 2100km neni na poradne "zive" GDI dost, ale po takovych 20tkm uz je to parada....
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 črc 2016, 21:31
od harvi
po 2000km uz zacina pomaly zivnut
teraz mam 3000 a je to uz poznat oproti zaciatku (i ked ho este viacmene stale setrim)
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 08 črc 2016, 22:08
od Mirus30
Ja mam 7tis a porad cekam az to bude jezdit jako moje predchozi GDI, ale to je otazka jestli bude nebo ne, uvidime
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 09 črc 2016, 00:30
od only_one
Nebude.. euro 6 je prostě systematicke tvoření nudných aut
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 09 črc 2016, 13:25
od Mirus30
Tak zatim to vypada ze to bude dobry
ja ho rozhejbu
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 09 črc 2016, 15:58
od Zbyněk Hanáček
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 10 črc 2016, 17:11
od copper5252
Mně by jen zajímalo kde se montuje do i30 2.0 GDI motor ?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 10 črc 2016, 17:21
od JoKo
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 10 črc 2016, 19:56
od shawt
Tak jsem se projel s i30 hatch GDI cca. 300km. Dalnice, okrsky, kopce, predjizdeji...takove klasicka jizda a palubni pocitac ukazuje prumernou 6,5l/100km.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 10 črc 2016, 20:17
od Pepa59
shawt píše:Tak jsem se projel s i30 hatch GDI cca. 300km. Dalnice, okrsky, kopce, predjizdeji...takove klasicka jizda a palubni pocitac ukazuje prumernou 6,5l/100km.
= 7,0 až 7,2 l/100km (protože pochybuju, že GDI má o moc přesnější počítač než moje čtrnáctka viz
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/649935.html
Stačí si najet na monitorek na konci řádku, kde je údaj o spotřebě, kterou si vymyslel PP, a porovnat s vypočtenou skutečnou spotřebou
)
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 10 črc 2016, 20:24
od shawt
No cetl jsem o tom, ze to ukazuje mene..sraci to jsou...
...hele nevite jestli vyssi vybava Weekend ma kdyz se otevrou predni dvere ve dverich svetla nebo tam jsou jen naky odrazky? A taky jestli tempomat ukazuje nastavenou rychlost na displeji?
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 10 črc 2016, 20:31
od Axel.Foley
Pokud vím, u žádné výbavy světla ve dveřích nejsou, jenom odrazky. Tempomat nastavenou rychlost neukazuje, jenom omezovač.
S půjčenou i30 v kombajnu s motorem GDi jsem se na zimních pneu dostal na skutečných 5,9 N95/100 km (tankoval jsem Ultra95 u Globusu).
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 10 črc 2016, 21:19
od vorlajz
nerozumím tomu, proč chcete na nějakém displeji vidět rychlost při zapnutém tempomatu, když vám tu rychlost ukazuje ručička rychloměru... nechápu... fakt nechápu...
Napsal: 10 črc 2016, 21:31
od Neo-Mike
To vam fakt tak nepresne ukazuje spotrebu PP?