Stránka 9 z 24

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 08 črc 2016, 21:05
od harvi
mal som presne tento isty pocit po presadnuti z 1.6HDI. Do 3500rpm sa nic nedeje, potom zacina ozivat. Zabava zacina od 5000 :)) napr. pripajanie na dialnicu kludne na 3ku a 110kmh, potom sa ukaze. Ten motor je trochu 'zvlastny' ale ked si na to zvyknes vie byt zabavny.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 08 črc 2016, 21:26
od Mirus30
Jasne ze neni zvlastni, je presne dle meho gusta, cim vic ho tocis tim vic zabavy ti da, pro me dokonala kombinace. O tom ze s nim jde na pohodu jezdit kolem 2tis otacek bez naznaku cukani nebo drnceni se tu toho napsalo uz spoustu, takze za me GDI :!: =D>

BTW ano, 2100km neni na poradne "zive" GDI dost, ale po takovych 20tkm uz je to parada....

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 08 črc 2016, 21:31
od harvi
po 2000km uz zacina pomaly zivnut ;) teraz mam 3000 a je to uz poznat oproti zaciatku (i ked ho este viacmene stale setrim)

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 08 črc 2016, 22:08
od Mirus30
Ja mam 7tis a porad cekam az to bude jezdit jako moje predchozi GDI, ale to je otazka jestli bude nebo ne, uvidime :-k

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 09 črc 2016, 00:30
od only_one
Nebude.. euro 6 je prostě systematicke tvoření nudných aut

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 09 črc 2016, 13:25
od Mirus30
Tak zatim to vypada ze to bude dobry =D> ja ho rozhejbu :mrgreen:

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 09 črc 2016, 15:58
od Zbyněk Hanáček
Trochu té animace z encyklopedie: https://www.youtube.com/watch?v=_Svr0eqR06U
a tady i turbo: https://www.youtube.com/watch?v=0vviID1kxhk

Mě by se doma líbilo 2.0 GDI i tím výfukem: https://www.youtube.com/watch?v=FHQYWkJF0pQ

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 10 črc 2016, 17:11
od copper5252
Mně by jen zajímalo kde se montuje do i30 2.0 GDI motor ?

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 10 črc 2016, 17:21
od JoKo
montuje sa v korei {ulsan} pre koreu, usa a kanadu. a urcite sa najdu aj dalsie trhy, kde sa vyvaza tento motor.


https://www.hyundaiusa.com/elantra-gt/index.aspx
https://www.hyundaicanada.com/Pages/sho ... antra%20gt
http://www.hyundai.com/kr/showroom.do?c ... arkind_i30

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 10 črc 2016, 19:56
od shawt
Tak jsem se projel s i30 hatch GDI cca. 300km. Dalnice, okrsky, kopce, predjizdeji...takove klasicka jizda a palubni pocitac ukazuje prumernou 6,5l/100km.

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 10 črc 2016, 20:17
od Pepa59
shawt píše:Tak jsem se projel s i30 hatch GDI cca. 300km. Dalnice, okrsky, kopce, predjizdeji...takove klasicka jizda a palubni pocitac ukazuje prumernou 6,5l/100km.
= 7,0 až 7,2 l/100km (protože pochybuju, že GDI má o moc přesnější počítač než moje čtrnáctka viz
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/649935.html
Stačí si najet na monitorek na konci řádku, kde je údaj o spotřebě, kterou si vymyslel PP, a porovnat s vypočtenou skutečnou spotřebou :evil: )

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 10 črc 2016, 20:24
od shawt
No cetl jsem o tom, ze to ukazuje mene..sraci to jsou...
...hele nevite jestli vyssi vybava Weekend ma kdyz se otevrou predni dvere ve dverich svetla nebo tam jsou jen naky odrazky? A taky jestli tempomat ukazuje nastavenou rychlost na displeji?

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 10 črc 2016, 20:31
od Axel.Foley
Pokud vím, u žádné výbavy světla ve dveřích nejsou, jenom odrazky. Tempomat nastavenou rychlost neukazuje, jenom omezovač.

S půjčenou i30 v kombajnu s motorem GDi jsem se na zimních pneu dostal na skutečných 5,9 N95/100 km (tankoval jsem Ultra95 u Globusu).

Re: GDI vs. CVVT

Napsal: 10 črc 2016, 21:19
od vorlajz
nerozumím tomu, proč chcete na nějakém displeji vidět rychlost při zapnutém tempomatu, když vám tu rychlost ukazuje ručička rychloměru... nechápu... fakt nechápu...

Napsal: 10 črc 2016, 21:31
od Neo-Mike
To vam fakt tak nepresne ukazuje spotrebu PP?