Stránka 9 z 13
Re: 1. garančka
Napsal: 16 kvě 2018, 12:09
od stanislav216
Rady. Na kolik tě to vyšlo?
Re: 1. garančka
Napsal: 25 čer 2018, 18:28
od kongresman
Přátelé, kamarádi. Prosím o radu, spíše ani ne radu, názor.
Jelikož v našem městě """zatím""" ukončil činnost prodejce díky tomu, co se děje s centrálou a těmi šachy při obnovování prodejních a servisních licencí, viz. Herr Vošický, kdy prodej od 1.6. nefunguje, zatím se čeká, zda vůbec něco bude, nebo ne, ale servis jede pouze na pozáruční a jiné opravy a údržby a majitel si to zatím drží, když je na to vybaven a je na to logicky kvalifikovaný a snad do konce roku pojede, tak uvažuji, že než jet daleko do jiného města a prostě se mi nechce a s našimi boys jsem opravdu maximálně spokojený, tak na první garančku pojedu k nám, kde jsem koupil Tusíka a dříve i30 II. Udělají vše stejně, jako do 1.6. pod razítkem . Je to pravda, že mohu garančky dělat kdekoliv, kde budou postupovat v souladu s tím, co požaduje oficiálně ? Budu mít papír s odfajfknutými úkony atd. Co se stane, když např. pojedu později do oficiálního servisu kvůli něčemu s motorem, převodovkou, spojkou apod. v rámci záruky ? Mohou dělat problém, že jsem nebyl na garančce u oficiálního dealera, i když to byl původně oficiální a dělá úplně stejně ? Jak se k tomu pak chová i hlavní centrála v Prague, pokud by to byla závada, která by se řešila až na místech nejvyšších ? Máte s tím někdo zkušenost, odkaz na někoho, jiné vlákno ? Dělají pak potíže ? Hledají schválně, že se ""jako něco zanedbalo"" ??? Díky moc za názor a zkušenosti. Ono léto sletí a v listopadu to bude rok, co mám svého milovaného Tusíka.
Re: 1. garančka
Napsal: 25 čer 2018, 18:51
od synerb
Zkušenost přímo nemám, ale... V servisní knížce je napsáno že DOPORUČUJÍ autorizovaný servis. Doporučení logicky neznamená povinnost. Ale... dále tam píší, že k provádění plánované údržby a záručních oprav je zřízena síť autorizovaných opravců a mají právo záruční opravu odmítnout, jestli nutnost takové opravy vznikla z důvodu pochybení servisního pracovníka,který není autorizovaným opravcem Hyundai. A to si piš, že si takové důvody vždy najdou. Takže závěr je podle mě ten, že to jen a jen na nich a s největší pravděpodobností ti řeknou sorry, buď zaplatíš nebo si jeď tam, kde sis byl na garančce. To, že byl nějaký servis kdysi (i když nedávno) autorizovaný a pak se s nimi rozešel, zcela jistě nepostačí. Možná spíš naopak to bude přitěžující okolnost, že se s nima rozkmotřil. A pak nezbyde než se soudit... Je to peklo, ale obávám se, že by ses nechytal. Ale rád si poslechnu i názory či zkušenosti ostatních...
Re: 1. garančka
Napsal: 25 čer 2018, 21:27
od kongresman
A toho se právě bojím, že i když přijedu se závadou v záruce, co nemá nic společného s garančkou, např. "mi z ničeho nic upadne zpětné zrcátko, nepůjde stáhnout okno....", tak mi řeknou, že jsem byl jinde, kde jsem ""měnil olej"". Já vím, že to je hovadina, ale tomu bych chtěl právě předejít, proto se ptám, jestli je tady někdo, kdo i např.s jiným modelem toto řešil ...
Re: 1. garančka
Napsal: 25 čer 2018, 22:29
od Axel.Foley
Známý jezdí s
mimo autorizák. U i30I mu v pátém roce provozu bylo vyměněno turbo. Bylo nutné zdokladovat, že vše proběhlo dle servisního plánu.
Re: 1. garančka
Napsal: 26 čer 2018, 06:27
od mnkk
kongresman: A ten
vo vašom meste úplne zavreli? Nerobia ani servis? Ja som chodil do jedneho autorizáku, ktorý neskor ofiko skončil, servis u nich fungoval ďalej. Garančky som robil tam (dobrá cena, prístup a relatívne bol blízko) a záručné opravy som riešil v sieti autorizovaných
. Nikdy s tým nebol problém a riešil som extra zapeklité veci. Len pri poslednej záručnej oprave som musel skenovať doklady, ale tam išlo o slovíčka na ktoré som našťastie myslel pri prehliadkach a mal som ich tam slovne zapísané.
Re: 1. garančka
Napsal: 26 čer 2018, 15:13
od kongresman
Kluci díky za první postřehy .....
mnkk
Přesně tak, ten prodejce prostě nepodepsal novou smlouvu s Prahou na další období kvůli tvrdším obchodním podmínkám (není patrně sám, jinak stejné to bylo už v roce 2014). Tím nemá licenci ani na servis, ani na prodej. A to je to, proč se ptám. Prodej nejede, servi jede, ale pouze garančky (???) a jiné úkony mimo záruky. Protože tady jezdí dost, ty strarší. Ale i majitelé aut do 5 let stáří se na to ptají a jsou nasraní. Oni mi udělají vše v poho, ten servis to umí a je logicky na to ještě zařízený a lidi vyškolení, ale jde mi to, jak jsem psal výše. Co, když se něco stane ... a můžeš, pokud to je ve tvých silách, mi popsat, o jaká ""slovíčka"" jde, co jsi si pohlídal ? Šlo o reklamaci v záruce u konkrétní věci, materiálu, poruše a úkonu, který se provádí na garančce ? Nebo to bylo něco jiného a stejně tě dusili ?
Re: 1. garančka
Napsal: 12 črc 2018, 19:45
od kongresman
Přátelé, kamarádi .....
Má někdo zkušenost z dealerstvím
v Opavě ? Řeším už pomalu ten podzim a garančku a dostal jsem slušné reference. U nás v Karviné zatím nic, čeká se, jak se to vyvrbí, zejména v Praze. Jsou nějaké velké tlaky. A listopad se blíží. I když to je cca 50 až 60 km daleko, zkusil bych to ... Díky.
Re: 1. garančka
Napsal: 19 črc 2018, 15:53
od lukodlak
Ahoj,
dneska jsem byl na 1. garančce ve Zlíně. Cena
5144 Kč.
Proběhla výměna filtrů, dezinfekce klimatizace, výměna oleje atd.
Taky mi aktualizovali navigaci a systém. viz foto
Re: 1. garančka
Napsal: 19 črc 2018, 16:49
od Axel.Foley
Máš stejnou verzi jako já (aktualizováno minulý měsíc).
Re: 1. garančka
Napsal: 19 črc 2018, 17:25
od lukodlak
Tak to je super.
Jinak jsem se dozvěděl, že Hyundai ve Zlíně i v U. Hradiští končí, respektive přestávají prodávat. To už asi ale víte.
Re: 1. garančka
Napsal: 20 črc 2018, 06:39
od Axel.Foley
Jj, už to tady proběhlo.
Re: 1. garančka
Napsal: 20 črc 2018, 08:39
od kongresman
Tak to je super cena. A s tím končením je tady další příklad, jak to v Prague řídí. Všichni končí jenom proto, že jim při obnovování koncese naloží o hodně vyšší čísla prodeje nových vozů (jinak je po benefitech), že to mnohé prodejce logicky odradí. K tomu negativní ohlas agresivní reklamy, kdy to schytávají hlavně prodejci. A dále hlavně pro nás, že končí do teď docela přijatelná hustota prodejní a servisní sítě. A ti, co zůstanou (už nyní jsou mezi nimi dravci, vyčůránci a šizuňkové), si servisní ceny vyšroubují a pěkně si to pohlídají, když v okolí nemají konkurenci a tobě se neoplatí jezdit někam dále a dále. Já jenom doufám, že koncem roku budou nějaké změny v Prague, jak se šušká, v nejvyšších patrech a pak se mnozí prodejci vrátí.... Jinak neskutečné, že jeden servis za cca 5 200 Kč a jiný to samé (práce, úkony) a ještě tě odrbou o např. 3 000 Kč více. Děs a běs. Tady je jasně vidět, že jde o vydírání, aroganci a jak s klientem vyj*bat.
Re: 1. garančka
Napsal: 08 zář 2018, 12:11
od sairik
ahojte, aku mate verziu map po nedavnej garancke, kto bol teraz niekedy na SK ?
bolo mi povedane, ze to aktualizovali a cislo verzie map sa nezmenilo. co sa mi troska nezda. dik
Re: 1. garančka
Napsal: 08 zář 2018, 12:34
od lanzendorfer
to samé řekli mě a přitom verze byla novější k dispozici
jinak já mám garančku z loňska a mám
20.178
20.130
10.49.55
EUR.10.48.54.001.001