Stránka 9 z 9
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 09 bře 2020, 21:07
od brandy20@centrum.sk
Axel.Foley píše: ↑17 srp 2018, 20:02
Autor článku by si občas měl něco pročíst a ověřit, né jen tupě překládat. Nebo je to idiot Pražák
Nevíte, od kdy jsou Nošovice na Slovensku?
Ke spotřebě ještě poznámka: nezáleží jen na tom, jakou má člověk těžkou nohu nebo styl jízdy. Velký podíl na spotřebě má i palivo a jeho kvalita. Ověřeno několikrát.
No a co odporucas, podla seba, teda tankovať? Dakujem.
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 10 bře 2020, 06:19
od Axel.Foley
Za mně aditivovaná paliva. Na Slovensku Slovnaft nebo MOL, skvělý je OMV (i když cenově trochu výš). Dobrý byl svého času i Lukoil, teď nevím, dlouho jsem u něj netankoval. Plus VIF. I když benzinku od benzinky se může situace lišit podle toho, jak se kdo věnuje údržbě. Stalo se mi, že u stejné značky na dvou různých benzinkách diametrálně jiná kvalita paliva.
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 11 bře 2020, 17:09
od serak
Ahoj,
tak jsem pojal zámysl vyměnit svou I30 za Tucsona. Jelikož můj roční nájezd je kolem 12.000km vypadá to na benzín.
Chtěl bych 1.6T-GDI 4x4. Co mě tak nějak děsí, je teď už povinný GPF filtr a hlášené problémy z benzinem v oleji.
Zajímavé je, že zatímco na německém foru se řeší víc problémy s regeneraci GPF tak tady pro změnu spíš problém s benzinem v oleji.
(Že by tu byl zatím malý počet majitelů GPF filtru?)
Pokud člověk hledá nové auto, které bude často používat i pro krátké pojížďky po městě tak má asi od konce minulého roku smůlu. U přímovstřiků to bude podle letmého hledání napříč značkami (Renault, Škoda, Honda) zřejmě nerozlučná dvojka větších či menších problémů u všech.
Proto bych chtěl vrhnout několik dotazů na zdejší majitele této motorizace:
1. Pokud máte GPF filtr, už jste byli nuceni použít nouzovou regeneraci? (min 15minut 80km/h na min 3 stupeň)
Pokud ano, jak často?
2. Ti, co máte 1,6TGDI z posledního období (2019+) a kontrolujete si stav oleje. Pořád trvá problém s benzinem v oleji na krátkých trasách nebo už to Hyndai nějak poladil?
3. Nikde jsem pořádně nedohledal, jestli je podlaha v kufru výškově nastavitelná i s plnohodnotnou rezervou. Popravdě jsem na oficiálních stránkách nenašel ani to, že je nastavitelná. Ale našel jsem nějaké video, kde to chlapík spustil o nějakých 10cm. Bohužel nebylo poznat, jestli měl jen nějakou úzkou dojezdovku. Jak je to?
4. Šli by jste do toho zas?
Ještě přemýšlím, jestli nevydržet na novou verzi, ale nikde jsem nedohledal, jestli bude release date druhá půlka 2020 nebo druhá půlka 2021. Netušíte někdo? Navíc nová verze, předpokládám, bude minimálně ze začátku ve slušnější konfiguraci výrazně dražší a navíc bude potřeba chvíli počkat na vychytání prvních much.
Diky.
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 11 bře 2020, 19:13
od Axel.Foley
Podlahu s plnohodnotnou rezervou nelze dát níž, podlaha je položena přímo na rezervě. Po vyndání rezervy lze podlahu položit níže, jak píšeš, asi o 10 cm.
Nová verze by měla být na podzim.
S autem jsem max spokojen.
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 11 bře 2020, 19:50
od Diesel
1:s GPF zatiaľ problém nie je mám najazdených len1900 km
2:olej sledujem zatiaľ ok
3:podlaha v kufri má dve polohy ale s plnohodnotnou rezervou to nie je možné
4:zatiaľ som spokojný tak áno
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 12 bře 2020, 06:30
od Axel.Foley
Spíš bych se divil, kdyby po 1900 km s GPF problém byl...
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 12 bře 2020, 06:49
od Mr. HYUNDAI
Mám sice jen 1,4 T-GDi s GPF, ale i navzdory přískokovému ježdění není po 15.000 km žádný problém.
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 13 bře 2020, 08:00
od mujbeda
Doporučuji, mám to samé z listopadu 2019 s DPF, najeto nyní cca.4200 km, i přes zimní období a kratší jízdy s filtrem nejsou potíže, u benzínu není problém s regenerací, protože to prostě není nafta a má méně "práce" a teplota spalování je daleko vyšší oproti naftě, benzín do oleje jsem zatím nezaregistroval, vše je na původním stavu od zakoupení auta ( kontroluji pravidelně), mám taky dojezdovku, takže dno kufru je jasný, včera mi namontovali odnímatelné TZ, takže hák je u rezervy, na takové věci je tam místa dost ( startovací kabely, povinná výbava atd.), taky se vyjádřím ke spotřebě, jezdím výhradně na Natural100 od Molu + Vif a spotřeba začíná klesat z prvotních 9,5 k 8,5 na krátkých jízdách, na dálnici při 140 to žere 9,2l, na okreskách jsem se dostal na 7,6 lt. , to jsou moje prvotní postřehy za 4 měsíce provozu
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 13 bře 2020, 09:15
od Melda
Mám Tucsony dva. Jednoho r.v. 2019 2l v naftě a jednoho r.v. 2006 2l taky v naftě. Ten nový má pod dojezdovým kolem v kufru nádrž na močovinu a hýbat s podlahou nelze. Ten starý má původní filtr pevných částic s katalyzátorem. Po 180 000 km jsem ho nechal regenerovat mokrou cestou a slouží bez problémů do dnes (241 000 km.) DPF filtru na Tucsonu bych se nebál, někde jsem četl, že je na celou životnost Tucsona. Na krátké vzdálenosti jsem měl problémy u toho staršího se zanešeným a nefunkčním EGR ventilem, ale ne s DPF filtrem.
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 13 bře 2020, 15:23
od Axel.Foley
Otázka je, co je míněno jako životnost
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 13 bře 2020, 21:11
od projectill
Mám s T-GDI najeto asi 12 000km převážně krátké trasy po městě. Jednou za 14dní něco delšího (60km a víc) a DPF se zatím neohlásilo.
Benzín v oleji jsem kontroloval, ale vše v normě. Nevím, jak to bude s přibývajícími kilometry, ale zatím vše ok.
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 13 kvě 2022, 14:35
od g13
Ahoj, chtěl bych koupit asi Tucson 1,6 TGdi IceBreaker cca 2,5 let starý. Zajímalo by mne, jestli funguje bezdrátové připojení na Android Auto (někde jsem našel 5 + 1 kliknutí na nastavení CPU v servisním menu) a jak se dají řešit TPMS senzory (můžu jezdit bez nich, když je někde koupím jak je nastavit)? Ještě se nabízí verze Trikolor Navi, ale zabudovaná navigace asi není tak chytrá jako z mobilu a chybí mu bezdrátové nabíjení a hlídač pruhů... Díky za odpovědi
Re: Kúpa Hyundai Tucson
Napsal: 13 kvě 2022, 21:14
od slabostka
projectill píše: ↑13 bře 2020, 21:11
Mám s T-GDI najeto asi 12 000km převážně krátké trasy po městě. Jednou za 14dní něco delšího (60km a víc) a DPF se zatím neohlásilo.
Benzín v oleji jsem kontroloval, ale vše v normě. Nevím, jak to bude s přibývajícími kilometry, ale zatím vše ok.
- v benzíne nebude filter pevných častíc problém z podstaty rozdielu DPF-GPF - problém bude skôr karbon...