Stránka 9 z 31
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 10:48
od bjutan
Mr. HYUNDAI píše:Co vy proti tomu litránku máte? Vždyť je to v pohodě motůrek. Jen se mu musí trochu vyhovět co se otáček týče
.
Já bych toho fastbacka v plné rád viděl naživo. Zajímá mě, jestli v jiné výbavě než Best of Czech/Trikolor Komfort je kufr taky super hluboký bez přihrádek a s dnem jak ze Škody 722 (Š100) nebo jestli tam je zvýšená podlaha, která je i lépe zpracovaná. Ta fotka samozřejmě moc neřekne, ale mně připadá, že tam zvýšená podlaha je.
tak já netvrdím, že ten motor nejede. Ale nelíbí se mi jeho zvuk pronikající do kabiny. Alespon u mnou pujcené i20 Active to bylo hrozný. U i30 včetně verze Fast to může být lepší, netvrdím že ne. Další otázkou je životnost takového motůrku.
Jinak na Fastback jsem fakt zvědavý naživo. Asi se budu muset někde zastavit juknout
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 12:53
od asd111
Ja bych se u toho litroveho motoru zivotnosti nejak nebal.Mohou byt povedene i nepovedene trivalcove litry.To same plati i u atmosfer.Ja si to uzil s Astrou G a 1.6 8V motorem - praskle tesneni pod hlavou,egr ventil,spalovani oleje v obrovskem mnozstvi,unik chladici kapaliny a dalsi,fakt hruza.Naopak vybornou zkusenost mam s trivalcovym preplnovanym motorem od Renaultu 0.9Tce,ostatne na forech neni ani zminka o nejakem prusvihu tohoto motoru a uz maji nekteri hodne pres 200tis a vyrabi se od 2011 tusim.
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 15:46
od Zubesuch
Je pravda ze by som si zabehnuty litracik rad vyskusal aby som vedel o com tento motorcek je po zabehu. Malorazkova era je tu. Je to z velkej casti len odpoved na bruselske emisne limity. Nemam predsudky edit: mam predsudky ale aj tak ... chcem si to ohmatat. Max poviem ze mi to nevyhovuje.
Napr. ked som nechal 1.4t-gdi vyskusat rodinnemu prislusnikovi, ktory jazdi dvojlitrovy turbodiesel tak som dostal informaciu, ze na "toto" by si nikdy nezvykol. "Ako to môžes soferovat"? Nemam to za zle.
Ked ma clovek moznost porovnat jazdu na 2.0 t-kachle a 1.4 turbo-benzin, tak je to uplne nieco ine. Hoc vsetky dynamicke parametre na papieri su podobne - 4 desatiny z 0-100 hore dole. Ten naftak ma taku silu na volnobehu ze to snad neskape ani keby cloveku odpadne lava noha. Jasne ze sa to ludom prijemne pouziva, je to blbuvzdorne a clovek na to lahko navykne.
Podobne sme vsetci navyknuti na "svoje" auta. Kazdy ma ine preferencie a vdakabohu mame zatial moznost vyberu. Jednemu nevyhovuje zvuk, druhemu otacky, tretiemu vykon, stvrty sa prisposobi. Platime to my, tak si vyberame. Pre niekoho bude Fastback 1.0t-gdi skvela volba a brzdit premavku urcite nemusi.
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 16:55
od shawt
Me se zda, ze jste nekteri jen zmasirovani dobou. Tyto 1.0 trihrnky se do tech aut montuji jen kvuli ekoterorizmu! Proc tyto moturky do sekacek nejezdi v USA a jinde? Protoze tam nemaj eurohujery. Tak mi tady netvrdte, jak je to super motor.
Nazev Fastback je s timto motorem stejne smesny, jako Ford EcoSport
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 17:04
od asd111
Souhlas,dvoulitrova preplnovana nafta neni tak citliva na rozjezdy jako benziny.Ale zas u napr. 1.4T-gdi jsou rozjezdy o mnoho jednoduzsi nez u tech litru,tam je potreba fakt dat hodne citu pri rozjezdu,pac nez foukne turbo,tak se to opravdu rozjizdi pouze na ten obsah.Kdyz jsme meli ten litrovy Tce tak manzelka s tim zapasila porad.Chlap tak trochu vi jak to cele funguje a tak nejak se tomu prizpusobi
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 17:09
od Chasnik
shawt: Pravda je, že pojmenovat model EcoSport, to už člověk musí mít v sobě dost silnej matroš
Zubesuch: tvůj kámoš si taky bude muset zvyknout, až ten svůj dvoulitr obnoví. Právě silný zátah v nízkých otáčkách je režim, při kterém motor emituje velké množství oxidů dusíku, takže automobilky v novějších verzích budou tuto vlastnost motoru elektronicky krotit, aby se vešly do emisních limitů.
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 17:10
od asd111
shawt píše:Me se zda, ze jste nekteri jen zmasirovani dobou. Tyto 1.0 trihrnky se do tech aut montuji jen kvuli ekoterorizmu! Proc tyto moturky do sekacek nejezdi v USA a jinde? Protoze tam nemaj eurohujery. Tak mi tady netvrdte, jak je to super motor.
Nazev Fastback je s timto motorem stejne smesny, jako Ford EcoSport
Amerika je jiny svet.Kdyz se vsak koukneme zpet do historie spalovacich motoru,tak obsah jde porad dolu a vykon se zvysuje,to je proste fakt.Technol.vyvoj jde porad dopredu,jiste EU na tom ma svuj podil,ale zas bych to tak cerne nevidel
Za par let budeme jezdit jen na elektriku a pak tu zas budeme brecet nad tim jak ty litry pekne jezdily
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 17:16
od Chasnik
Problém je v tom, jestli byrokratické lajny podporují technologický vývoj nebo ho posílají do slepé uličky. Jsou tyhle turbánky skutečně tak efektivní nebo jsou prostě in jenom proto, že splňují parametry syntetického testu spotřeby, který má pramálo co společného s běžným provozem?...
Turbobenzin považuji za vhodný doplněk nabídky pro některé typy zákazníků, kterým vyhovuje z důvodu stylu jízdy a nejčastěji provozovaných tras. Nikoli za plošnou náhradu za benzinové atmosférické motory, které jsou na ústupu nikoli z technologických důvodů, nýbrž z byrokratických, a navíc falešných
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 17:47
od asd111
Tak pravda je asi nekde uprostred
Efektivita malych turbobenzinu dle meho az tak spatna neni,navic lide si hodne zvykaji na vetsinu vykonu uz v nizkych otackach,coz je fajn.Osobne uz po atmosfere moc netouzim,na druhou stranu takovy Skyactiv 2.0i od Mazdy bych si asi nechal libit
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 18:13
od Chasnik
Je to něco za něco, většina výkonu v nízkých otáčkách znamená nižší nárůst výkonu ve vyšších otáčkách a tzn. úzké využitelné spektrum otáček.
Motor je vývojově i výrobně složitější, a provozně více rizikový z hlediska případných poruch a údržby při vyšším nájezdu. Navíc je výrazně žravý při zátěži, ta deklarovaná úspornost je omezená pouze na lehkonohé jízdy.
Věřím ti, že se ti s turbem jezdí líp, jenom dobře. Ale kdyby nebylo bruselských zhovadilostí, tak by ten motor byl o dost dražší ve srovnání s atmo (dost na tom, že cena atmosféry byla již dříve uměle navyšována, aby se mohl dotovat drahý vývoj turbodieselů) a spousta lidí by jeho koupi zvážila.
Stále se točíme dokola a vracíme se k prazákladu: široká nabídka, kvalitní edukace řidičů a zákazníků v autosalónech, jediná cesta ke spokojenosti a skutečné ekologii.
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 18:44
od Zubesuch
nemyslím, že by som bol (z)masírovaný dobou. Dokonca si myslím, že v rámci tejto falošnej a masívnej byrokraticko-administratívnej ekológie toho viac posralo ako vylepšilo. Súhlas s Chasnikom.
Len si chcem na litrovú malorážku vytvoriť názor sam. Pretože napriek tomu, že tieto fukane litraky sú výtvorom po bruselsky písaného ekoteroru, svojich spokojných zákazníkov si iste nájde.
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 21 pro 2017, 19:48
od asd111
Zubesuch píše:nemyslím, že by som bol (z)masírovaný dobou. Dokonca si myslím, že v rámci tejto falošnej a masívnej byrokraticko-administratívnej ekológie toho viac posralo ako vylepšilo. Súhlas s Chasnikom.
Len si chcem na litrovú malorážku vytvoriť názor sam. Pretože napriek tomu, že tieto fukane litraky sú výtvorom po bruselsky písaného ekoteroru, svojich spokojných zákazníkov si iste nájde.
Souhlasim s tim,ze bruselsky ekoteror ma v downsizingu svuj velky kus podilu,ale proste je v tom i vyvoj novych technologii,to je jasny.Neni to tak davno,co si lide pochvalovali Octavie 1.6i 55kW
Kdyz se nad touto problematikou zamyslim,tak mozna paradoxne ty prisne ekonormy Bruselu se postaraly o rychlejsi vyvoj motoru
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 28 pro 2017, 11:01
od vorlajz
tak, dnes jsem poprvé viděl na živo novou i30 Fastback... a nevypadá zle... to vůbec ne... problém je ten vnitřek... nastavil jsem si sedačku a sedl si za sebe... nejen, že se mi tam nevejdou kolena, ale hlavně se mi tam nevejde ani hlava... prostě jí musím předklonit a stejně se mi dotýká stropnice... měřím 183 cm...
no, takže závěrem je, že to auto je vzadu vhodné skutečně pouze pro děti...
vím, že jste tu psali o podlážce v kufru... byla tam nějaký obyčejný koberec... pak jsem koukal do i20 a tam bylo prakticky to samé... takže žádná mezipodlaha, nic...
jinak ten design přední masky a světel se mi skutečně zamlouvá o něco víc jak na 5HB či kombi... auto bylo v nějaké červené metalíze a tam mu teda přistála parádně... byť nejsem příznivec červené barvy, tak tohle bylo opravdu sportovně elegantní... pěkné!!!
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 28 pro 2017, 17:10
od idam.i
Litránek som skúsil len u konkurencii(TSI),ale za mňa určite nie.Naproti tomu 1,4 T-GDI si viem do budúcnosti predstaviť.
Re: Hyundai i30 Fastback
Napsal: 28 pro 2017, 19:33
od asd111
vorlajz píše:tak, dnes jsem poprvé viděl na živo novou i30 Fastback... a nevypadá zle... to vůbec ne... problém je ten vnitřek... nastavil jsem si sedačku a sedl si za sebe... nejen, že se mi tam nevejdou kolena, ale hlavně se mi tam nevejde ani hlava... prostě jí musím předklonit a stejně se mi dotýká stropnice... měřím 183 cm...
no, takže závěrem je, že to auto je vzadu vhodné skutečně pouze pro děti...
vím, že jste tu psali o podlážce v kufru... byla tam nějaký obyčejný koberec... pak jsem koukal do i20 a tam bylo prakticky to samé... takže žádná mezipodlaha, nic...
jinak ten design přední masky a světel se mi skutečně zamlouvá o něco víc jak na 5HB či kombi... auto bylo v nějaké červené metalíze a tam mu teda přistála parádně... byť nejsem příznivec červené barvy, tak tohle bylo opravdu sportovně elegantní... pěkné!!!
Cim hezci auto tim mene prakticke