Stránka 9 z 53

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 15 lis 2008, 18:41
od CzechJoker
Mexican píše:Co uznavam vdaka vacsej kmotnosti bude mat Accent CRDi vacsiu brzovu drahu, o kolko neviem... ale pocitam ze zo 40km/h to bude 0,5m, z 70km/h mozno meter.. viac nie, mozme na nejakom stretku vyskusat.
Meksičane, tento thread ztratil smysl dříve, než byl vlbec založen. Je zbytečné se snažit argumentovat zdravým rozumem, když protistrana nevidí-neslyší nic, než vlastní názor.
Vlastně jedna zajímavá informace tu přece jen zazněla. Kdosi tu vyčetl akcentistům, že se nezúčastňují jakýchsi "společných srazů". Sice nevím, o co se jedná, možná je to nějaká hromadná masturbace na benzínce, ale třeba je ten mrtvý pes zakopán právě zde.

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 15 lis 2008, 22:56
od hlobilp
Mexican: no nevim, ale prijde mi, ze Ti nafta uz vlezla na mozek.... omlouvam se jestli to tak neni.

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 15 lis 2008, 23:51
od Rexcor
Řidič Santa Fe má velikou šanci že uvidi dříve přes ostatní auta než řidič accenta. Navíc má Santa Fe silnější brzdy.:-)

A co furt odbočuješ k těm jízdním vlastnostem? Já jsem se o nich bavit nechtěl a ty mi odpovídáš zase jima.
Navíc to že budu mít litr větší spotřebu vykoupím tišším motorem a nižší cenou benzínu. Nafta s největší pravděpodobností nikdy už nebude levnější než benzín.
A když Ti CRDi stačí nebo vyhovuje tak Ti to budiž přáno.
Přeji dobrou noc.

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 02:19
od Borek
Chlapi,ten Mexičan asi vůůůůůůbbbbeeec neumí číst :!: Proč sem stále pleteš a srovnáváš(absolutně nesrovnatelné :lol: ) Accenta v chrochtáku s Coupe a teď už dokonce i se Santa Fe,Lamborgini,Fiestou :lol: ...Po miliontý ti píšu,stejně ti to tak psal i Mirpie,že srvnáváme JAKÉKOLIV STEJNÉ AUTO/ZNAČKA/TYP S BENZ.MOTOREM A NAFTOVÝM :!: :!: :!: :!: :!: [/color].Tady vůbec nejde o nějaký Accent-chápeš.My ti na to tvé "auto" nesaháme :D .Že je u nafty nižší spotřeba-ano :wink: .Jenže benzín je lacinější,benz.auto levnější,tišší,OVLADATELNĚJŠÍ :!:,rychlejší,živější,denní 5km jízdou do práce a odpoledne zpět ho oproti nafťáku(a ještě turbu :mrgreen: -chudák turbíčko..) nezničíš a cestou se ohřeješ-to znamená,že ti to po chvilce topí,ale to mi věřit nebudeš,protože to neznáš :mrgreen: atd.atd.atd........Olej :!: ,voda,motor,jsou dříve zahřáté na provozní teplotu,to je nepopiratelné velké + pro stav auta.
A stejně tak nechápeš(viz tvůj příspěvek,že "záleží na pneu,řidiči" :roll: :roll: :roll: )Pro boha-jestli umíš přečíst pár písmenek-srovnáváme stejné auto,se stejným řidičem,na stejných pneumatikách,se stejnou destilkou v chladiči,se stejnými žárovkami.....jen je jedno s benzínem a druhé v naftě :!: CHÁPEŠ :?:

Czech joker-nikdo na srazu nestojí o týpky,co mají nejlepší auta na světě a proto by se s námi ani nebavili a museli,jak jsi napsal-hromadně masturbovat na benzínce.Je vidět,jakých srazů se účastníš :oops: .Napsal jsem,že kdyby se tito TEORETICI ODBORNÍCI,zúčastnili srazu,kde si bezpečně mimo jiné můžou zkusit porovnat jízdní vlastnosti STEJNÝCH aut-třeba,říkám třeba :!: Accentů benzín x nafta(pro Mexicana-Coupe NENÍ stejné auto jako Accent a NEBUDEME ho ani porovnávat,protože se nedá porovnat neporovnatelné :D ),zjistili by,že je zrovna rozdíl v tom(když se už Mexican vrátil ke kuželkám),že v losím testu se těžké (stejný typ,značka.....)naftové auto rozkmitá a srazí tu kuželku ,kterou stejné :!: auto s benzínem objede.Je možné zkusit i brzdy ze stejné rychlosti-viz.ten příklad s dítětem-obě STEJNÁ auta jen 1.s N. a 2.s B.jedou jakoby po městě 40km/h a ve stejném bodu zašlápnou brzdy.Které asi zastaví před překážkou :?:

Tohle je vlákno srovnání benzín x nafta.To není JEN o ušetřeném litru drahé nafty,jak by to chtěli slyšet nafťáci.To je o porovnání všech parametrů-od nákupní ceny auta,ceny pohonných hmot,jízdních vlastnostech a výkonech+ z toho vyplývající bezpečnosti,serv.nákladech......asi bych měl také napsat nějaké plus pro naftu-eeeee,no jasně už ho mám-ušetřené deci předražené nafty :lol:

A O TOM TO SROVNÁNÍ JE :lol: .
Nazdar. :lol:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 04:36
od Mexican
nie Borku, toto tema je Benzin vs Diesel vo Vlakne New Accent, ak si sa stratil a chcel tu vymyslat koleso, tak si na zlej adrese, tu sa riesi v com je dobry a v com je zly CRDi u accenta a detto v com vynika benzin u Accenta a v com nie. Pozorny citatel zisti, ze si do diskuzie priniesol len blah, blah, ale ziadne prakticke skusenosti, o tom bolo par poslednyc prispevkov s vyzvou "pozicaj si CRDi a benzinoveho Accenta na vikend a potom tie rozumy mozes davat.. Vsetko to co tu teraz pises cervenou tu uz bolo popisane, nik ti neodporuje v tvrdeni ze na jazdenie do prace (ja som si dovolil pouzit konkretnejsi pripad Lisen-KrPole na 5km meste aby sme sa pohybovali v meste a nie niekde na samotach), mne Jokerovi a Peatymu ide len o to aby si uz konecne zacal hovorit k veci a to je Accent.. Uz to jasnejsie asi napisat nedokazem, toto uz hranici so specialnou psychologiou :?

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 11:27
od Rexcor
Takže když nejezdíme s Accentem, tak nemůžeme radit jestli xenony ano, či ne. Jaké pneumatiky a jakou naftu kde tankovat. K čemu jsou denní světla a kdy začít lít do ostřikovačů zimní směs. Protože nejezdím v Accentu. No tak fajn. Tak to řekni rovnou.
My tu požívali jen znalosti, které jsou použitelné na všechny vozy všech typů a značek, ale je možné že Hyundai Accent 1,5CRDi je právě tou jedinou vyjímkou na kterou tyto znalosti neplatí.

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 11:46
od CzechJoker
Rexcor píše:Navíc má Santa Fe silnější brzdy.:-)
Hmotnost Accent 1,6: 1241 kg
Hmotnost Accent CRDI: 1313 kg

Rozdíl: 72 kg

Hmotnost Santa Fe 2.7i V6 DOHC CVVT VIS (5 míst): 1918 kg

Rozdíl Santa Fe vs. Accent CRDI: 605 kg

1) rozdíl v hmotnosti Accent 1,6 a CRDI je pouze 72 kg
2) už chápeš, proč musí mít Santa Fe lepší (tzn. dimenzované) brzdy?

AD 1) rozdíl vypovídá o tom, že v případě moderních dieselových motorů neplatí zažitý stereotyp o výrazně vyšší hmotnosti.

=== Pro srovnání ===

Škoda Fabia 1,6 77 kW: 1070 kg
Škoda Fabia 1,9 TDI 77 kW: 1170 kg

1) rozdíl je 100 kg
2) 1,9 TDI jsem zvolil proto, abychom porovnávali alespoň přibližně stejný výkon
3) v případě motorizace 1,4 TDI 51 kW je rozdíl pouze 55 kg


=== Trochu veselé praxe ze života

Pokud sedí v Accentu CRDI lehká děva (90-60-90, 55 kg) a v Accentu 1,6 poctivý moravák (90-120-120, 120 kg + 50 l vína v demijónu + 0,5 promile v krvi), jak se změní poměr hmotnosti a brzdné dráhy?

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 11:50
od dav
Rexcor píše:Takže když nejezdíme s Accentem, tak nemůžeme radit jestli xenony ano, či ne. Jaké pneumatiky a jakou naftu kde tankovat. K čemu jsou denní světla a kdy začít lít do ostřikovačů zimní směs. Protože nejezdím v Accentu. No tak fajn. Tak to řekni rovnou.
My tu požívali jen znalosti, které jsou použitelné na všechny vozy všech typů a značek, ale je možné že Hyundai Accent 1,5CRDi je právě tou jedinou vyjímkou na kterou tyto znalosti neplatí.
Že by byl doopravdy tak vyjímečnej :D (Hyundai Accent 1,5CRDi ), to mi teda sejří :lol: :lol: :lol:
Pokračujte, docela se bavím.

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 12:03
od Mexican
Rexcor radit mozes len vtedy ak vec ktoru chce / nechces poradit mas vyskusanu. Ja v oblasti denneho svietenia radit nemozem, taktisto sa nebudem montovat do diskusii LPG ano alebo nie, pretoze moje skusenosti o LPG zacinaju a koncia Pri LPG Skoda Forman a cca 3 zvezeniach ako spolujazdec. Ak ste vo vlakne New Accent tak kazdy caka ze tu budu ludia pisat k veci, skusenosti a zazitky... ale nie tie vase teorie. Nevidel som nikoho z tunajsich CRDi fanatikov zeby ukecaval niekoho s i10 na diesel, takisto CRDi v Getzi je sporna investicia - aj ked moj uz teraz byvaly kolega dochadzal kazdy den Prostejov-Brno a spominal ze ak by mal benzin, tak by ho to polozilo financne.. A o tomto som pisal, zalezi na typologii tras a aky je predpoklad vyuzitia auta. Prisli ste tu vy (Santa, Coupe 2003 a Coupe 1973) a budete tu davat rozumy o niecom co ste fakt videli max z 2 metrov a to sa mi zda trochu odveci.

Ak tu zacne pisat konkretne skusenosti Dav alebo Vilda, budem tie nazory velmi rad citat a to uz bude diskuzia zalozena na faktoch a skusenostiach zo zivota - a cosi malo uz zacali vo Vlakne 1,6 benzin

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 12:11
od Mexican
CzechJoker Re vesely pribeh zo zivota.. nahradil by som to mozno trochu niecim pouzitelnejsim:

Ja, Mexican - 68 Kg
Vilda - typujem ho na 95-100 kg

to je 30 Kg rozdiel, v celkom meradle vodic a auto ten hmostnostny rozdiel pomaly zanika. Ale to vies, tunajsi zavodnici operju synttickymi vypoctami ktore nikdy nebuduuplne sediet, pretoze su v praxi nerealizovatelne

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 12:43
od CzechJoker
Já raději se svým metrákem a něco (+ demijónek v kufru) raději mlčím, ale chtěl jsem tím říct přesně to, co jsi pochopil. Auto po silnici nejezdí samo, ale s řidičem či celou osádkou. A pokud chci srovnávat srovnatelně např. brzdnou dráhu, musím počítat okamžitou hmotnost vozidla, tzn.součet hmotnosti vozidla včetně provozních náplní + hmotnost osádky + hmotnost vezené zátěže (ev. taženého přívěsu). Pokud bychom se v tomto případě bavili o stejných podmínkách a eliminovali bychom reakční dobu řidiče, pak můžeme čistě teoreticky vypočítat brzdnou dráhu za použití ABS, nebo ve Vysokém Mýtě na trenažéru totéž i prakticky včetně jak se zdá tolik oblíbených losích testů.

Losí test: http://www.zakruta.cz/magazin/clanek.php?cl=1359

A výsledek losího testu v praxi: http://www.autoweb.cz/dopravni-nehody-a ... si-test/41

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 13:34
od mirpie
Mexican píše: Prisli ste tu vy (Santa, Coupe 2003 a Coupe 1973) a budete tu davat rozumy o niecom co ste fakt videli max z 2 metrov a to sa mi zda trochu odveci.
na tvoje příspěvky zaujaté tvou otupělou hlavou a zastáncem New Accent s CRDi, už přestávám smysluplně regaovat. Jsi evidentně stále mimo mísu. K neporovantelnému New Accent vs Coupé, pak Lambo nevim s čím, přibylo už i Coupé vs. Fiesta ST. A pak kdo sem tahá neporovnatelné auta..(z hlediska benzin vs nafta v manevrovatelnosti).

Jo a ještě mi ukaž to Coupé 1973, jako vzácný historický kousek bych ho koupil :lol:

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 13:47
od Mexican
Jo a ještě mi ukaž to Coupé 1973, jako vzácný historický kousek bych ho koupil :lol:
To dneska aby clovek chodil s cedulou "Ironia".. ale je dobre, trafena hus zagagala

BTW ty moju hlavu nazyvas otupela? Co to ma spolocne s temou? poznas ma? mozes nejak dokazat prebytok tvojho intelektu nad mojim (clenstvo v Mense, dosiahnute vzdelanie, ...) ? Ak nie, tak je to zas len mutenie vody. Ja vam borci netvrdim ze CRDi je spasenie a suhlasim s tebou, Borkom ze dat napr do Coupe CRDi je blbost, pretoze to auto ma trochu ine zameranie a predpokladanu typologiu tras. A ak niekedy odstavis toho tvojho vytuneneho veterana a vyskusas si obidva typy motorizacii v Accente, mozme pokracovat (uz davam len copy + paste)

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 13:50
od mirpie
smíchy mi praskl pupek. Ale pokud to byla narážka na moje coupé, tak na to, že jsem s ním na Hyundaisraze vyhrál sprinty, to beru jako poklonu.

Re: BENZÍN vs. DIESEL

Napsal: 16 lis 2008, 14:00
od Vilda
Osobně bych tohle vlákno zamknul ...... nebo se tady za chvíly postřílíte :? :?