Stránka 9 z 85
Napsal: 10 dub 2008, 19:20
od peter1205
Ak klímu nepoužívaš pravidelne, je dobré ju aspoň 1-krát mesačne na 3 minúty zapnúť. Je to tak písané aj v návode.
Napsal: 11 dub 2008, 19:33
od Nemecky ovciak
Ahojte, mozno mi budete vediet poradit. Som stastnym vlastnikom Accenta necele styri mesiace, najazdenych takmer 8000 km. Tento tyzden som zistil neprijemnu vec - auticko pri akceleracii straca dych. Ked radim pri cca 2000 otackach, auto zrychluje plynulo (resp. tak, ako som zvyknuty), no ked motor trosku vytocim, je to zleeee. Najviac je to citit pri preradeni z 3. na 4. prevodovy stupen. Mam zaradenu trojku, vytocim motor na cca 2500/3000 otacok, preradim na stvorku a auto nic. Plynovy pedal stlaceny, ale otacky padnu pod 2000. Trva niekolko sekund, kym vystupia a auto zrychli, no chyba tomu ten prijemny tlak operadla do chrbta. Prezeral som toto forum, ludia s podobnym problemom mali chybnu hadicku do turba (popraskana, prehryznuta). Pozeral som do priestoru motora, ale jednak netusim, ktora hadicka to je
a dvak, vsetky hadicky, na ktore som dovidel a dociahol, neboli ani prasknute ani uvolnene. Stretol sa niekto s niecim podobnym? Vopred dakujem za tipy.
Napsal: 16 dub 2008, 17:39
od David C3
ČAU JEDU TED Z PRÁCE A CO NEVIDÍM. NA PALUBOVCE MĚ POŘÁD SVÍTÍ KONTROLKA ŘIDIČOVA AIRBAGU. ASI ŽE JE NEFUNKČÍ. ZITRA TO VEZU DO SERVISU ŽE MĚ NEJEDE KLIMA TAK DOUFAM ŽE TY ZÁVADY ODSTRANÍ...
Napsal: 16 dub 2008, 18:49
od adam221
David C3 píše:ČAU JEDU TED Z PRÁCE A CO NEVIDÍM. NA PALUBOVCE MĚ POŘÁD SVÍTÍ KONTROLKA ŘIDIČOVA AIRBAGU. ASI ŽE JE NEFUNKČÍ. ZITRA TO VEZU DO SERVISU ŽE MĚ NEJEDE KLIMA TAK DOUFAM ŽE TY ZÁVADY ODSTRANÍ...
Nemas s tym aftom nahodou dako vela problemov? Inas s toho si nic nerob... Ja mam od novoty problem s geometriou... Inac nemate niekto pocit ze podvozok Accentu je hlucnejsi ako pri ostatych autach? Porovnavam s Renault clio 2005, a Citroen Xantia 93...
Napsal: 16 dub 2008, 19:42
od Mexican
DavidC3 - hmm, mal si asi smolu na zmetka.. snad to je len v elektronike. Dufam, ze ti to spravia k plnej spokojnosti
adam221: zalezi ake pneu mas obute, mne sa P6000 zdali hlucnejsie ako zimne Kleber Krisalp HP
Napsal: 16 dub 2008, 20:09
od David C3
ted sem třeba dojel z prace a už to zas nesvítilo... řeknu ji at to zítra omrknou... jj jinak i mercedes se pokazí takže to beru z rezervou...
Napsal: 16 dub 2008, 20:20
od ZdeněkSvoboda
Taky bych nedělal předčasné závěry, že se jedná o zmetek.
Je to teprave cca 2 měsíce v záběhu a určitě se musí vyskytnout nějaké mouchy
Ať ti to zítra dobře dopadne Davide!!!
Napsal: 17 dub 2008, 00:02
od adam221
Mexican píše:DavidC3 - hmm, mal si asi smolu na zmetka.. snad to je len v elektronike. Dufam, ze ti to spravia k plnej spokojnosti
adam221: zalezi ake pneu mas obute, mne sa P6000 zdali hlucnejsie ako zimne Kleber Krisalp HP
Mexican: To som si aj ja myslel... Ale robilo to na zimnych a potom aj na letnych
DavidC3: Zase hovorim jednu vec, ze co sa ma pokazit, nex sa pokazi ale v ramci zaruky... Inac s tym airbagom, to moze byt len daky povytiahnuty kablik zo svorkovnice.. Skusenost s Lagunou... Drzim ti palce, nech ti to fixnu
Napsal: 06 kvě 2008, 22:07
od Mikro
takze to moje klepanie vlavo pri prednom kolese neprestalo.
minuly tyzden som bol v servise a idu mi menit lavy predny tlmic
podla mna idu metodou pokus omyl. tak dufam ze za tie 3 roky zaruky mi nevymenia vsetky diely suvisiace s lavym prednym kolesom
Timeline:
1. dotiahli mi nieco vlavo vpredu pri kolese (buchanie prestalo tak na 200km)
2. vymenili mi uchyt tlmica vlavo vpredu (1000km klud)
3. vymenia mi lavy predny tlmic (dufam ze uz nebude klepotat natrvalo)
Napsal: 06 kvě 2008, 22:10
od Mikro
este jeden problem som mal.
hrdza na zadnom kufri podobne ako mal andy
bolo to v mieste kde je oznacenie CRDi. tak 3x3 mm.
v servise v Leviciach mi povedali ze to je pravdepodobne od kamena a s reklamaciou moc neuspejem. ze najviac tomu pomozem ked si odstranim hrdzu a zatriem ciernou farbou co mam od H.
nakoniec mi to urobili oni a zatreli za co im pekne dakujem
takze hrdza mi tam uz nesvieti.
aj tak nechapem ako na novom 1+ rok starom aute sa moze na takom mieste vytvorit hrdza.
dalsie auto bude uz nieco s kompletnym pozinkovanim karoserie.
Napsal: 07 kvě 2008, 07:25
od rokolo
Ahoj Mikro, jak ta černá barva celkově vypadá po roce ježdění. Před pár dny jsem se také stal majitelem černého Accenta. Autíčko v tom černém kabátě vypadá zatím hezky, ale nedokážu si ho představit až bude obouchané od kamínků a přibudou nějaké ty šrámy
Kvalita barvy opravdu nevypadá nějak valně. Cybí na tom taková ta tvrdá ochranná vrstva laku..........
Napsal: 07 kvě 2008, 22:02
od Mikro
rokolo píše:Ahoj Mikro, jak ta černá barva celkově vypadá po roce ježdění. Před pár dny jsem se také stal majitelem černého Accenta. Autíčko v tom černém kabátě vypadá zatím hezky, ale nedokážu si ho představit až bude obouchané od kamínků a přibudou nějaké ty šrámy
Kvalita barvy opravdu nevypadá nějak valně. Cybí na tom taková ta tvrdá ochranná vrstva laku..........
cierna je v pohode
zhrniem to do niekolkych bodov
Plusy
1. cierna to auto zvacsuje
2. na ciernej farbe vyniknu velmi dobre chromove doplnky a cira optika prednych svetiel (to auto vyzera agresivne)
3. v kombinacii s ciernymi zadnymi foliami to auto budi na ceste respekt aj ked je dost male a je to korejec (vela ludom ta predna maska v spatnom skor napoveda ze je to nejaky sportiak)
4. cierna nie je metaliza takze sa da jednoducho osetrovat korekcnou ceruzkou
5. ciernu farbu ked umyjes a vylestis tak ten pohlad je nadherny a neopisatelny
Minusy
1. spini sa - vyzaduje vacsiu starostlivost
2. skrabance su vidno na karoserii ale to je podla mna na kazdej farbe - otazka je ako intenzivne ich vnimas (mne to osobne nevadi pretoze to nie je moje prve auto takze to vobec neriesim - pre mna je podstatnejsie ze to auto jazdi a je spolahlive)
3. mozno tazsie predas cierne auto ako auto s inou farbou. predsalen cierne auto nie je typicke rodinne auto (aj ked ja v nom vozim 2 male deti a manzelku
co sa tyka toho respektu na ceste tak je to tak ako hovorim. uz to tu bolo niekde rozpisovane.
vsetky moje predchadzajuce auta neboli cierne a nemali folie. vsetky predchadzajuce auta boli vacsie a drahsie (sluzobne) ale na ziadnom som nemal taku pokojnu jazdu ako na tomto ciernom.
je to jednoduche. predstav si ze ides v lavom pruhu a za tebou prifrci BMW 540i cierne s ciernymi sklami a xenonami. za normalnych okolnosti na teba blika uz tak zo 100m. v mojom pripade sa ale stane nie co take ako.... bmw odboci do praveho pruhu predbehne ma a zaradi sa do laveho.
je to neuveritelne ale zazivam to kazdy den.
predtym ked som mal auta inej farby bez folii tak ma kazdy dosloval "odstreloval" z laveho pruhu a predomnou nikto takisto nechcel uhnut.
takze ja by som ako dalsie auto volil tiez s ciernou farbou a foliami. to jazdenie mi pripada o dost bezpecnejsie ako na autach s inymi farbami - akokolvek to znie cudne.
v dnesnej dobe je to na cestach coraz agresivnejsie a podla mna ta cierna farba + folie ma dost vyznamny psychologicky efekt. splocnost je mierne povedane zvratena.
Napsal: 08 kvě 2008, 01:37
od Mexican
Mikro: no neviem ci cierna budi respekt.. ono sa to da potom aplikovat aj na xenony ci zapnute hmlovky. Skor by som povedat ze po nasic cestach jazdi dobytok. Dneska som cestoval z hannoveru a ako iste vies tam su dialnice uplne o comsi inom. Vodici su slusni a mnohokrat som videl ze aj cierny Brabus pribrzdil a pockal kym dokonci predbiehanie nejaka slecinka na forde Ka. Netrubilo sa, neblikalo sa.. dokonca ani na predbiehajuce kamiony. Medzi brnom a prahou hovada na sluzobnych oktaviach pre istotu svietiaci dohora, lebo kufor maju plny pastek a inych hovadin ta presvietia dialkacmi aj ked vidia ze v lavom pruhu je pred tebou 10 dalsich aut
nemam respekt z vymasteym magorov na ciernych X5 alebo podobnych veciach, jazdim podla predpisov a ak ma prebliknu neopravnene, ta ich prebliknem naspat.. ono do tej 180 accent celkom stiha aj vacsim autam
ale naspat k ciernej... uz som od nej odhovoril kamosa, ukaza som mu ako vyzera metalicky lak takmer po roku (on jazdi podobne trasy ako ja) a pri predstave ze ta pastelova farba je maksia ako metla dost zmenil nazor.. takze pojde do svetlejsich metalizovanyc - co bude na skladoch
Napsal: 08 kvě 2008, 09:57
od rokolo
No pánové, já jsem nechtěl, aby jste se tu kvůli mně začali dohadovat, co je lepší a co ne
Jen jsem chtěl znát názor Mikra jak to "černé" auto vidí po roce.......a tímto mu děkuji za odpověď.
Musím také podotknout, že má stále stejný názor a pocity jako před rokem.....to samé psal ve starších diskuzích. Nejsem žádný dravec, ďábel nebo hovado, které si na silnici dělá co chce, ale černá kombinace s béžovým vnitřkem se mi prostě líbila a tak jsem do toho šel, i když jsem věděl, že černá není moc praktická. Nechal jsem tomu také dát tmavé fólie a podle DanyhoII 16palcová kola (205/45 R16 ET38). Musím říct, že to auto po těchto úpravách doslova "dospělo"
Prostě jsem se ho snažil dotvořit obrazu svému a teď už se jenom těším na to, aby dobře sloužilo
A o to nám tu jde asi všem
cierna
Napsal: 08 kvě 2008, 11:09
od _miv_
gratulujem k vyberu ciernej farby...tiez som ju chcel a dokonca ju mali aj kde som bral zlataka ale fakt bol ten ze kde robim je strasna prasnost od miestnej cesty co bolo brutalne vidiet na bordovej nexii, na ktorej som doteraz jazdil a dokonca aj na tom zlataku po jednom dni pred firmou som vidim biely poprasok. ale cierna je fakt perfektna pre accenta.
inak vcera som zazil prvy problem.
po nastartovani mi nenabehlo radio. dokonca ledka, ktora indikuje vlozene cd nesvietila. divne... po jazde som skusil este zapnut vypnuy kluc a nic. potom som vybral poistku zalozil a led sa rozsvietila a radio sa zase dalo zapnut... divne... ak sa bude opakovat zrejme budem reklamovat... poistka ovsem nebola prehorena...