Stránka 9 z 10
Napsal: 29 led 2008, 21:35
od lobsty
Bruno píše:Už jsem o tom nejednou psal i s kompletním rozborem!!!
Moje Lantra J2 jezdí na V Power 95 o cca o 0,6-0,8 litrů na 100km méně než na obyčejný Natural 95. Takže jízda na V Power mě vyjde levněji a navíc to motoru prospívá.Mám to ověřeno empiricky - vlastní zkušeností. Diskutovat o tom je zcela zbytečné!!!! Je pravdou, že UCU se učí, já zaznamenávám postupné snižování spotřeby.Původně kolem 8 litrů na 100km /najeto33 000km/ nyní mám spotřebu na stejné trati 6,9-7,1litrů na 100km /najeto 68 000km/ při používání benzínu V Power 95.
tak to je nice a jak si pocítil zvýšení výkonu?
Napsal: 29 led 2008, 21:37
od Vladislav Bureš
antek: sice řídící jednotka namíchá směs ta aby byla odpovídající ale také musí změnit předstih pročti si zpětně pár příspěvků je to z důvodu zpoždění hoření kvalitnějšího paliva a je správný předstih pro dané palivo je stejně klíčový jako poměr se vzduchem.
lobsty: pro veterány obecně platí spousta jiných pravidel jako je vedení knihy jízd a jiné ale také tam spousta věcí odpadá jestli chceš zjistím ti to do podrobna mám spoustu známích s veterány a to jak amerikama tak i jinýna dokonce někdo zastává názor že raději postavý auto na značky a ušetří si obstrukce s poviností pro veterány.
Bruno: děkuji za další kladný názor se skušeností s používáním tohoto paliva a jen se zeptám kolikrát jsi dělal ventili? Přeci jenom už jsi na to palivo najel desetitisíce a motor je přeci stavěný na BA91
Napsal: 29 led 2008, 22:21
od mireceks
Tak to snizeni spotreby muzu jen potvrdit. Jak napsal Bruno, po tom, co jsem zacal jezdit na V-Power, tak se mi snizila o cca 0,5 - 1 l/100km. A na seslapnuti plynu reaguje svizneji nez s klasickou 95.
To Vladislav Bureš: Naprosto souhlasim s tvym nazorem...
To Lobsty a Selshig: Hodte pak hlasku, jak jste dopadli se sprintem
Napsal: 30 led 2008, 09:55
od mirec
Vladislav Bureš píše:
Bruno: děkuji za další kladný názor se skušeností s používáním tohoto paliva a jen se zeptám kolikrát jsi dělal ventili? Přeci jenom už jsi na to palivo najel desetitisíce a motor je přeci stavěný na BA91
Ja mam tiez v TP BA91 benzin a nikdy sa tam netankovalo nic ine nez 95 cez leto som tankoval do toho Vcko 95 a je pravda ze ked som tankoval Vcko tak som tankoval menej casto a lepsie auti tahalo....resp...reagovalo na zosliapnutie pedalu
Napsal: 30 led 2008, 14:33
od antek
[quote="Vladislav Bureš"]antek: sice řídící jednotka namíchá směs ta aby byla odpovídající ale také musí změnit předstih pročti si zpětně pár příspěvků je to z důvodu zpoždění hoření kvalitnějšího paliva a je správný předstih pro dané palivo je stejně klíčový jako poměr se vzduchem.
ŘJ. ti upraví mimo jiné i předstih,od toho má snímače v katu i jinde.Předstih bys sám musel upravit u karburátorového motoru.
Napsal: 30 led 2008, 14:40
od Vladislav Bureš
antek píše:Vladislav Bureš píše:antek: sice řídící jednotka namíchá směs ta aby byla odpovídající ale také musí změnit předstih pročti si zpětně pár příspěvků je to z důvodu zpoždění hoření kvalitnějšího paliva a je správný předstih pro dané palivo je stejně klíčový jako poměr se vzduchem.
ŘJ. ti upraví mimo jiné i předstih,od toho má snímače v katu i jinde.Předstih bys sám musel upravit u karburátorového motoru.
Vždyť to jsem psal i když je pravdou že jak jsem psal tak jsem také mluvil o motorech se stříkačkou i když to není podmínkou že si to jednotka ohlídá a upraví sama to platí "pouze" u elektronicky řízeného předstihu tam s tím je ECU schopna něco dělat jinak mám motor smolíka
Krásným pčíkladem Scoupe do roku 91s mechanickým předstihem tam jsi to musel uravit růčo ale motor má vícebodovou stříkačku
Napsal: 30 led 2008, 15:03
od Bruno
Zřejmě tak jako nikdo tady na fóru nedělal ventily z důvodů používání benzínu 95 okt., tak ani já jsem ventily nemusel dělat, protože také používám benzín 95 okt i když pod názvem V Power 95. Oktanové číslo je stejné 95, jen V éčko obsahuje nějaká specifická aditiva. Já osobně považuji snižování spotřeby při používání V Power 95 za následek oněch aditiv!!!! Na otázku nárustu výkonu mám názor, že ke snižování spotřeby dochází následkem zvýšením výkonu, tudíž méně šlapu na plynový pedál a ECU to vše upravuje tak, aby to bylo v cajku. Motor jede tišeji a je živjejší. Na zkoušku jsem vzal normal 95 a spotřeba šla nahoru a motoru se do toho moc nechtělo. Po zkušenostech s V Power 95 si dovolím tvrdit prokazatelně provozem na V Power 95 šetřím na ceně za palivo a zcela jistě prospívám motoru/viz. aditiva/.
Napsal: 30 led 2008, 15:44
od Vladislav Bureš
Jen bych poprosil Selshig aby zkusil vyslětlit jak to bylo myšleno jak jím tak Winkem já nevím zdaleka vše stále se učím třeba mi nějaká návaznost utekla tak to prosím zkuste vysvětlit a především něčím podložit já se o to snažil aby bylo alespoň trochu jasné proč je to co říkám rád se učím nové věci a zkutečně mě to zajímá.
Napsal: 31 led 2008, 15:35
od Michal.M
Zdravim, vcera jsem natankoval V-Power do prazdne nadrze a je to znatelny rozdil oproti 95 z jinych beznzinek...za 1) ma lepsi tah za 2)se orcite procistil motor a za 3)se mi zda ze motor ma jakoby zdravy zvuk a i tisi chod motoru naprosta spokojenost jeste chci zkusit V-Power Racing...pak napisu moje pocity
Napsal: 31 led 2008, 15:42
od black_sheep
ja beru dlouhodobe uz od dob, co jsem mel scoupecko vyhradne V-Power 95 a musim rict ze spokojenost. nikdy se mi nestalo ze bych natankoval spatny benzin a obcas beru i na OMV protoze v mym rodnym meste shell neni (nastesti ceska lipa a liberec kde travim vetsinu casu je oboji pod vladou shellu) a rozdil teda za mak nepoznam (mozna je to dvoulitrem kterej stejne vubec netaham do maxima)
mozna je to tim ze ten motor uz je procistenej a obcasny natankovani jinyho paliva uz se neprojevi, nevim no, stejne jinde neberu, asi tak jako olej vyhradne castrol
navic uz mam nasbirano bodiku ze si za to koupim nakou prima vec, jeste nevim co, skoda ze uz tam neni ta minitelevize do auta..
Napsal: 31 led 2008, 16:39
od Mexican
Michal.M píše:Zdravim, vcera jsem natankoval V-Power do prazdne nadrze a je to znatelny rozdil oproti 95 z jinych beznzinek...za 1) ma lepsi tah za 2)se orcite procistil motor a za 3)se mi zda ze motor ma jakoby zdravy zvuk a i tisi chod motoru naprosta spokojenost jeste chci zkusit V-Power Racing...pak napisu moje pocity
nie je to "placebo" efekt? ono zas cakat zazraky po jednom tankovani asi nemozes cakat, najma co sa tyka cistenia motora a odstranenia usadenin, to by bolo tych nadrzi potrebne vyjazdit tak 5
Napsal: 31 led 2008, 22:17
od antek
nie je to "placebo" efekt? ono zas
cakat zazraky po jednom tankovani asi nemozes cakat, najma co sa tyka cistenia motora a odstranenia usadenin, to by bolo tych nadrzi potrebne vyjazdit tak 5
[/quote]
Opět se vrátím do dob kdy jsem měl fava,tankoval jsem u naší noname pumpy nadával jsem,že fakana nedostanu pod devět.Jednou jsem tankoval u OMW někde u Vyškova na dálnici a při nájezdu na dálnici byl rozeznatelný nárust výkonu.Od té doby jsem tankoval u prověřených a favo 6,5l.Takže shrnuto nejde asi tak moc jestli 95 nebo wpover(neříkam že ne) ale na seriznosti prodejce.
Napsal: 01 úno 2008, 08:46
od mireceks
Mexican píše:
nie je to "placebo" efekt? ono zas cakat zazraky po jednom tankovani asi nemozes cakat, najma co sa tyka cistenia motora a odstranenia usadenin, to by bolo tych nadrzi potrebne vyjazdit tak 5
Dle meho nazoru je i 5 malo. Videl jsi nekdy rozdelany motor, co je v tom za hnusy?
..
Napsal: 02 úno 2008, 15:27
od zhrado
motor moze maz ECU ale pokial nema cidlo klepania tak nevie upravit predzapal. to znamena ze ked nemate cidlo klepania podla ktoreho ECU stale nastavuje predzapal tak vam 100 oktanovy benzin bude na hovby. je jasne ze moderne motory ho maju a tie su stavane na rozne typy benzinu a tie typy benzinu aj vedia vyuzit. zase niesom zastancom, ze ak je niekde napisane ze ide na 91 a da sa tam 100vka ze to bude ok. bal by som sa o ventily. racing benzin je urceny na vykonne motory a nie na meststke maloobsahove motorceky. tot moj nazor
a je jasne ze ked motor vie vyuzit benzin s vyssim oktanom, ze ide lepsie a za urcitych situacii bude mat mensiu spotrebu co tu aj dakto pisal..
Napsal: 03 úno 2008, 21:53
od lobsty
mireceks píše:Tak to snizeni spotreby muzu jen potvrdit. Jak napsal Bruno, po tom, co jsem zacal jezdit na V-Power, tak se mi snizila o cca 0,5 - 1 l/100km. A na seslapnuti plynu reaguje svizneji nez s klasickou 95.
To Vladislav Bureš: Naprosto souhlasim s tvym nazorem...
To Lobsty a Selshig: Hodte pak hlasku, jak jste dopadli se sprintem
no tak to je jasný, jestli se někdy sejdem