Napsal: 05 kvě 2008, 14:13
Tak dneska mi psal prodejce, že auto už je v Mladé Boleslavi...ještě chvíli 

Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
jeeeej zdenaku.. tak este ho prebrat a voila.. a pekne pomaly, je to diesel.. teda 3000 otacok je betonova stena, minimalne prvych 3000km.. je super ze ho dostavas teraz, leto je dobre ze nie su nizke teploty a tak rozdiel medzi aktualnou a motoricky optimalnou teplotou je rozumny...ZdeněkSvoboda píše:Tak dneska mi psal prodejce, že auto už je v Mladé Boleslavi...ještě chvíli
Tak vzhledem k tomu, co teďka najezdím, si myslím, že to u mě nebude problém najet za cca měsíc. Jsem pomalu rád, že jsem ho vzal.Mexican píše:jeeeej zdenaku.. tak este ho prebrat a voila.. a pekne pomaly, je to diesel.. teda 3000 otacok je betonova stena, minimalne prvych 3000km.. je super ze ho dostavas teraz, leto je dobre ze nie su nizke teploty a tak rozdiel medzi aktualnou a motoricky optimalnou teplotou je rozumny...ZdeněkSvoboda píše:Tak dneska mi psal prodejce, že auto už je v Mladé Boleslavi...ještě chvíli
za posledních pár dnu se vzelu ze spotřebou do 4.5L ale jezdím ted fakt klideček tak 90..ZdeněkSvoboda píše:Tak vzhledem k tomu, co teďka najezdím, si myslím, že to u mě nebude problém najet za cca měsíc. Jsem pomalu rád, že jsem ho vzal.Mexican píše:jeeeej zdenaku.. tak este ho prebrat a voila.. a pekne pomaly, je to diesel.. teda 3000 otacok je betonova stena, minimalne prvych 3000km.. je super ze ho dostavas teraz, leto je dobre ze nie su nizke teploty a tak rozdiel medzi aktualnou a motoricky optimalnou teplotou je rozumny...ZdeněkSvoboda píše:Tak dneska mi psal prodejce, že auto už je v Mladé Boleslavi...ještě chvíli
Já mám najeto přes 1000 a už ty třitisíce otáček někdy-málokdy přetáhnu, ale max tak 3500, to úplně stačí. V návodu stejně píšou, že to platí jen do tisíce. Chtěl bych vidět, jak benzíňáci prvních 2000 km jezdí max. 88 km/h.Mexican píše:jeeeej zdenaku.. tak este ho prebrat a voila.. a pekne pomaly, je to diesel.. teda 3000 otacok je betonova stena, minimalne prvych 3000km.. je super ze ho dostavas teraz, leto je dobre ze nie su nizke teploty a tak rozdiel medzi aktualnou a motoricky optimalnou teplotou je rozumny...ZdeněkSvoboda píše:Tak dneska mi psal prodejce, že auto už je v Mladé Boleslavi...ještě chvíli
to ti môžem porovnať aj ja. občas jazdím firemnou fabkou (junior) a aj VW Polom 1.2, ale oproti Accentovi sú lenivé. presadnem do Accenta a musím sa držať na uzde. občas sa tej sily aj zľaknemDavid C3 píše:jaky je rozdíl mezi fabkou a accentem? co motor?je trochu lepší ne? mam najeto 8000 km a už to trochu jede:----))))
ja by som radsej tie otacky neprekracoval. BTW pri beznom jazdeni ani nie je dovod radit nad 3000, radievam pri 2600 a max 2800 pri predbiehani, nemalo by to padat pod 1700, resp 2000 otacok (pri predbiehani).. chce to cvik, aleradit sa da celkom rychlo bez tohoho aby to clovek musel vytacat ako benzinakSchwarzie píše:Já mám najeto přes 1000 a už ty třitisíce otáček někdy-málokdy přetáhnu, ale max tak 3500, to úplně stačí. V návodu stejně píšou, že to platí jen do tisíce. Chtěl bych vidět, jak benzíňáci prvních 2000 km jezdí max. 88 km/h.Mexican píše:jeeeej zdenaku.. tak este ho prebrat a voila.. a pekne pomaly, je to diesel.. teda 3000 otacok je betonova stena, minimalne prvych 3000km.. je super ze ho dostavas teraz, leto je dobre ze nie su nizke teploty a tak rozdiel medzi aktualnou a motoricky optimalnou teplotou je rozumny...ZdeněkSvoboda píše:Tak dneska mi psal prodejce, že auto už je v Mladé Boleslavi...ještě chvíli
Mně to jede už tak od 600-700 kmDavid C3 píše:jaky je rozdíl mezi fabkou a accentem? co motor?je trochu lepší ne? mam najeto 8000 km a už to trochu jede:----))))