Stránka 9 z 11
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 20 kvě 2012, 18:11
od terinka
Hardcam píše:terinka píše:to už je pak ale drahá záležitost při jeho ceně
Zalezi, kde ho kupujes...
u me by te asi 250Kc nevytrhlo
Ať hledám,jak hledám,na stránkách
http://WWW.AUTOSMINKY.CZ jsem nic nenašla,koukám špatně,nebo máš jiné stránky?
Jinak, "na ženskou takovéhle otázky....",ženská sice jsem,ale s chlapem maniakem do starých motorek a vzhledem k tomu,že jezdíme na srazy (i já řídím svoji máňu),je částečná znalost techniky docela nutná-ať už motorek nebo aut.
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 21 kvě 2012, 00:54
od Hardcam
terinka: tam nahradni dily nemam, ty bdou na jinym eshopu...zatim se objednava pres SZ
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 27 kvě 2012, 16:00
od terinka
Aha,tak až to bude aktuální,pošli link....
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 27 kvě 2012, 16:50
od Farrael
Ani nemusíš čekat na link, klidně napiš Hardovi soukromou zprávu. Služby rychlé a levné
Než bude mít E-shop, tak by jsi taky mohla ten díl nutně potřebovat.
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 02 črc 2012, 12:39
od mario74
Dnes som kupil to aditiv.od VIFu, tak vyskusam
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 02 črc 2012, 13:06
od Mexican
ja som prave od VIFU odisiel
zacal som pouzivat vyrobky brnenskeho Ekolube. Dovod som spominal v inom vlakne:
pocitovo mi to pripomina Aral Ultimate. A v nadrzi boli pred dotankovanim asi 2 litre, takze slo fakt o plnu nadrz. Uvidim ked vyjazdim tych nadrzi par. Doporucuju to pridavat kazde druhe tankovanie plnej nadrze (info rovno z ekolube, kde pracuje jeden borec s ktorym hravam futbal).. ten inak vyslovil aj pochybnost o extremnej koncentracii VIFu a jeho ucinkoch. A tak som nad tym premyslal a fakt - aj STP to ma tak, ze do nadrze sa leje 250ml, zrejme aj ten Xeramic. Niezeby som rakusakov podcenoval, ale kozmicky program nemaju a tak to davkovanie VIFU bude asi neucinne. Tento ekolube vychadza po zlave u sosobneho odberu 100kc, co sa da
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 02 črc 2012, 14:27
od mario74
no pozeram ze VIFu sa dava 1ml na 1l t.j. 1:1000
no to musi byt hooodne ucinne
( ak to vobec je )
no ale zase v tom teste obstal celkom faln
daj vediet ako ekolube
v teste ekolube vytvoril nejaku usadeninu ci co
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 02 črc 2012, 21:22
od enjoy
Včera jsem v Garmisch parten kirchenu tankoval u Aralu a nešlo jpinak,než zkusit Diesel ultimate za 1.49 euro a nemůžu říct,že bych cokoliv poznal narozdíl od Vervy co tankuju jinak výhradně... ale ani jsem s nějakou změnou naprosto nepočítal...mě by nějak ani nenapadlo šetřit 10 centu na litru s normal dieselem.
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 03 črc 2012, 09:36
od Mexican
IMHO po asi 20 tich nadrziach Aral Ultimate - Verva nema sancu. ziadnu. Minimalne ta z Kastanove v Brne. Motor je s Aral Ultimate vyrazne tichsi, napriklad taka akceleracia od 120 do 180. U humusov z Cr/SR po aditivovani VIFOM / Verva diesel su citelne vibracie v pedaloch. U AU je to hladke, bez vibracii. Motor je vyrazne kultivovanejsi (ak je zohriaty) a nevidiet klepanie kapoty. Otacky su pritom rovnake.
U nizkych otacok (1500-1700) motor reaguje lepsie na plyn. To je proste fakt. Toto verva nezvlada. To je moj osobny pocit. Pocet plnych nadrzi Aral Ultimate / verva diesel je u mna priblizne rovnaky, takze si davam to pravo to hodnotit
tieto paliva neaditivujem. K tomu JEDINEMU testu. To spominal aj ten moj znamy. Vif vyhral v jednom teste v casopise dr diesel a tento test doslova obletel svet. Rada tejto generacie aditiv Ekolube vtedy este neexistovala. Mozno by bolo dobre opytat sa chalanov, co tu maju s Accentom 180 - 200 000 km. Ja mam asi 144 000 a IMHO motor ide krasne a dufam ze este dlho vydrzi. Aditivovanych km VIFOM je u mna asi 70 000, STP 25 000 zvysok Ekolube a preiove palivo (AU, Verva)
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 03 črc 2012, 13:51
od Vilda
Po natankování německého benzínu, mám podobný pocit jako Mexičan .... jako bych do nádrže spolu s benzínem natankoval dalších 25 koní
Áca na něj jen letí .... okamžitě reaguje na plynový pedál razantnějším zátahem a motor není skoro slyšet
i spotřeba je běžně o litr nižší, než na český patoky s bio složkou
.... německý motory s jejich kvalitním palivem, budou mít určitě dvounásobnou životnost, než tady v našem absurdistánu
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 03 črc 2012, 14:14
od Martun
To je jen "náš" výmysl s těma bio složkama? Ja myslel že to je globálnější...???
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 03 črc 2012, 15:08
od Donald
I v Německu mají biosložky v palivu, protože to nařizuje EU. Možná je podíl o něco nižší, u nás vyšší. Poděkujte Andreji Babišovi, který uplatil poslance.
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 03 črc 2012, 17:29
od Mexican
v autosalone na TV prima boli MERO venovana reportaz - VW hovorili ze vela (30%) MERO nepodoporucuju, potom tam bol nejaky Franta z nezavisleho servisu a ten hovoril ze bionafta je super, ze to cisti vstreky a podobne. IMHO si myslim, ze zla kvalita paliva a tym dana nizsia vydrz komponent nebude len bioprisadou (v nemecku sa bzne jazdi na E10, co je 90% naturalu a 10% bioliehu) a u nafty je to podobne (AU ale neobsahuje MERO, resp FAME ako tomu hovooria v nemecku) - bezna ARAL nafta ho ale obsahuje 5%
Ja ten problem so zanasanim vidim skor v palive nekvalitnom v inej oblasti. Ci je to nevhodne skladovanie, transport, pochybny zdroj.. netusim. V kazdom pripade zrejme palivo treba aditivovat aby sa znizili nasledky horsieho paliva. Na druhej strane - sestra ma 80 000km na 1,6 HDi u Peugeotu 307. Nikdy, ani v zime nedavala aditiva. Tankuje na pumpach, kde mne pada sanka (v zivote by som si tam nekupil ani Margotku) a auto jazdi, spotreba stabilna. No uvidime, snad nebude mat smolu
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 03 črc 2012, 18:29
od Chasnik
V zimě jsem viděl reportáž, kde říkali, že při mrazech má nafta s biosložkou nižší filtrovatelnost a dokonce se může stát, že nafta, která splňuje normu, u novějších motorů zasere filtr, protože normy byly dělané v době, kdy tak jemné palivové filtry nebyly.
Chlapík z jedné spedice ukazoval v PETce, jak vypadá nafta při cca -25 stupních pod nulou a přípomínalo to sirup se zákalem na dně.
Největší prča je, že někteří výrobci hovoří o tom, že max. povolená koncentrace MEŘO v palivu pro jejich motory je 5%, přičemž u nás se dle norme přimíchává v průměru 6%
Pravda o škodlivosti nebo prospěšnosti biosložky v palivech se jen tak brzy neukáže, zainteresované strany nám hustí do hlavy svoji argumentaci a je otázkou, kdo z nich je té skutečnosti blíž.
Jak říkal Mexican, ono taky není nafta jako nafta a není MEŘO jako MEŘO.
Re: výdrž motoru 1,5 CRDi
Napsal: 03 kvě 2013, 23:09
od ZdeněkSvoboda
Ahoj. V úterý mi volali z
Jihlava, že mají na dílně stejný diesel jako já a řeší na něm repasi turba. Jestli bych nemohl s accentem přijet na kafe.
Nevím, kolik měl dotyčný najeto, ale bylo mi řečeno, že pán auto celou dobu šolichal a zatuhly (přidřely) se mu lopatky u turba. Oprava za 25000 Kč a pánovi se nezdál zátah (moc velký turboefekt) po opravě. Technik se projel se mnou v mém acoušovi a povídal, že mi to "tahá" stejně (stejná prodleva), takže asi všechno OK. Doporučoval mi, že mám accenta aspoň 1x za měsíc prohnat do červeného, aby se všechno promazalo a vypálilo. A povídal taky, že za celou dobu, co mají v Jihlavě servis, neměli na opravu žádné turbo...
nemají problémy s turby, pokud si je nedoprasí sám majitel.
Za poskytnutnutí accenta na test, mi byla nabídnuta lepší cena garanční prohlídky