Stránka 9 z 17
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 21 dub 2011, 08:19
od kamildu
somalec: tak to s capmi a stab. tyckami mam tiez ... menim kazdu sezonu ... a to mam najazdene nieco cez 70 000 km. ... inak aj tie pneumatiky sa da suhlasit ...
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 21 dub 2011, 11:30
od hoki
kamildu: ty měníš čepy a tyčky každou sezonu? Jak moc je to pracný a kolik to řádově stojí? Něco mi tluče v levém zadním kole (když jedu přes drobné výmoly, tak se ozývají takové duté rány), tak přemýšlím, že bych to nechal preventivně vyměnit, mám najeto 100 000...
Díky
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 21 dub 2011, 13:10
od kamildu
pracne to nie je ... vymenia to do 1 -2 hodin v servise ... cenu Ti nepoviem, kedze zatial to stale slo vramci zaruky ... inak co sa tyka spominaneho problemu, ze ti nieco klepe, tak to je presne ono ... mne to robi po kazdej zime, uz len pridem do servisu, poviem, ze pravdepodobne tycka resp. cap, servis suciastku objedna, do tyzdna je u nich a potom samotna vymena ako spominam, max. dve hodinky
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 21 dub 2011, 16:49
od Saimon
somalec píše:Popisu jen co se stalo na nasem, krom bezne udrzby..., nerikam, ze to bude u vsech..., ty si ho kupoval novy ci ojety?
Ano já kupoval ojetý a teď v květnu ho budu mít rok. Ale to asi vidíš dole v popisu
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 21 dub 2011, 16:52
od Saimon
hoki píše:kamildu: ty měníš čepy a tyčky každou sezonu? Jak moc je to pracný a kolik to řádově stojí? Něco mi tluče v levém zadním kole (když jedu přes drobné výmoly, tak se ozývají takové duté rány), tak přemýšlím, že bych to nechal preventivně vyměnit, mám najeto 100 000...
Díky
Já měnil levou zadní tyčku stabíku ale na to mně upozorňovali při koupi, že je načlá. Začala klepat až v lednu, tak jsem si jí vyměnil sám.
Kupoval jsem je jako sadu na eBayu a vyšli mně v sadě na 750Kč i z poštovným
Klepanie od motora pri nizkych otackach.
Napsal: 22 dub 2011, 10:07
od kamildu
Prosim Vas o radu, poslednu dobu (od zaciatku roka) mi pri nizkych otackach klepe motor pravdepodobne. Ked sa otacky dostanu na 2800 - 3000 a vyssie, klepanie prestane. Bol som s tym v servise, povedali mi, teda len po popisani problemu, ze ide o spojku. Buduci tyzden idem auto odniest do servisu. Dakujem za rady.
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 26 dub 2011, 09:29
od hoki
kamildu píše:pracne to nie je ... vymenia to do 1 -2 hodin v servise ... cenu Ti nepoviem, kedze zatial to stale slo vramci zaruky ... inak co sa tyka spominaneho problemu, ze ti nieco klepe, tak to je presne ono ... mne to robi po kazdej zime, uz len pridem do servisu, poviem, ze pravdepodobne tycka resp. cap, servis suciastku objedna, do tyzdna je u nich a potom samotna vymena ako spominam, max. dve hodinky
tak záruku už jsem prošvihnul, takže už jen za svý:-) Ale zase to má výhodu, že pokud to půjde, tak v servisu u známého, takže jistota odvedené práce a cena jinde... Teď jsem místo obvyklých 10 000 za garančku v 90tis platil asi 4 000, což je příjemná změna. A ještě mám jistotu, že se to opravdu měnilo a ne jak se traduje, že se například vymění půlka oleje a druhá půlka jde za mechanikem...
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 26 dub 2011, 09:30
od hoki
Saimon píše:hoki píše:kamildu: ty měníš čepy a tyčky každou sezonu? Jak moc je to pracný a kolik to řádově stojí? Něco mi tluče v levém zadním kole (když jedu přes drobné výmoly, tak se ozývají takové duté rány), tak přemýšlím, že bych to nechal preventivně vyměnit, mám najeto 100 000...
Díky
Já měnil levou zadní tyčku stabíku ale na to mně upozorňovali při koupi, že je načlá. Začala klepat až v lednu, tak jsem si jí vyměnil sám.
Kupoval jsem je jako sadu na eBayu a vyšli mně v sadě na 750Kč i z poštovným
no to je cena výborná... V sadě myslíš obě zadní strany, nebo všechny? Vůbec nevím kolik tyček tam celkem je... Jsem totální uživatel
Re: Klepanie od motora pri nizkych otackach.
Napsal: 04 kvě 2011, 08:31
od pitiak
uz sa tu o tom pisalo vela krat...skus vymenit palivovy filter...cca 40Eur
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 08 kvě 2011, 08:33
od Melda
Ceny náhradních dílů vč. DPH při prohlídce na 90 000 km v značkovém servisu Hyundai.
Segmenty brzd přední (destičky)............... 3852,-!!!
Píst zadního brzd.třmenu..........................1122,-
Těsnění pístu brzdy...................................318,-
Spínač brzd.světel....................................703,-
Filtr paliva..............................................1182,-
Filtr vzduchu............................................803,-
Filtr pylový..............................................701,-
Filtr oleje.................................................227,-
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 10 kvě 2011, 16:42
od hoki
To je krásná práce:-)
zajímavé je, že já jsem 5.3.2009 ve 30tkm prý "musel" vyměnit také přední destičky, ovšem za cenu 1805,- bez DPH (na faktuře je kód H/581012EA11). Třeba se zvedla kvalita a tím i cena:-) Nicméně, pak už jsem si destičky nechal vyměnit raději u garážisty, kterému věřím a v době, kdy to bylo opravdu správné a 16.4.2010 v 65tkm jsem vyměnil opět! přední destičky za 1100 včetně DPH a zadní destičky (poprvé) za 1500 včetně DPH. K tomu 350 Kč práce...
A koukám, že jsi dal dalších 2200 za součástky ohledně brzd. Co se stalo?
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 12 kvě 2011, 19:26
od Melda
Zadní levý píst brzd. třmenu byl vyrezavělý a přestal se vracet. Po dvou opravách šmirglplátnem jsem to vzdal a nechal ho vyměnit. Brzdový spínač nespínal tak jak by měl a vyřazoval z funkce ESP. Nepříjemná záležitost. Funkce se dala vypnutím a zapnutím klíčku restartovat - dělej ale takovéto ptákoviny za jízdy. Po rozebrání starého brzd. spínače jsem zjistil, že přihnutím kontaktu jde jednoduše opravit.
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 12 kvě 2011, 21:53
od hoki
To snad bude nějaká konstrukční vada či co - taky mám problém s vracením, takže mám zadní kotouč sjetý jen z poloviny (druhá je pěkně rezatá
. Prý se nějak zasekl nebo špatně vracel, tak se tam destičky zkřížili či co (nějak mi to vysvětloval můj dvorní mechanik, ale už jsem to zapomněl). Zkusili jsme dát nový destičky, jestli se to nesrovná (nesrovnalo), takže počkám až sjedu destičky znovu a vyměním i kotouče, stejně budou mít 100 tis...
A to ESP mi začalo taky každou chvilku svítit, jak říkáš - restart klíčkem (takže každý druhý semafory jsem to chcípal a startoval) a pak to nějak vyřešili v servisu, kde jsem jim hodil na hlavu v záruce i spojku. Takže odhaduju, že přihnuly ten kontakt..
No jsou to radosti:-) Teď mám podezření na váhu vzduchu, EGR ventil nebo lambdu, občas mi při jízdě třeba kolem 60 km/h zacuká auto
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 21 čer 2011, 19:48
od Valpen
Mam naftu rok 2007, a jsem spokojenej, jenom:
Uz delsi dobu (asi dva roky) mam trochu problem s motorem. Pri rozjizdeni se pri otackach okolo 1500-2000 zakuckava. Je to hlavne na prvni a druhej stupen. Pri vyssich rychlostech to nedela (nebo to neni poznat).
Byl jsem s tim vicekrat ve dvou ruznych servisech, a nic. Problem je ze to dela jenom obcas.
Chvili jsem si myslel, ze to ma treba souvislost s partik.filtrem, ze to dela pred jeho vypalenim (tedy kdyz je ucpany), ale nevim.
V servisu zkouseli neco s elektronikou, ale taky bezuspesne.
Po pravidelne servisni pro prohlidce je to zpravidla trochu lepsi.
Setkal jste se s tim nekdo?
Nejaky napad?
Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON
Napsal: 27 čer 2011, 09:36
od majfi
Jsem kratce uzivatelem Tucsona (rv. 2005 2.0 CRDI najeto 49tis km) a po najeti cca 1500km se mi behem jizdy rozsvitila kontrola airbagu a nekolikrat zhasla a pak zas rozsvitila
Po hledani a procitani na netu jsem provedl kontrolu spojeni pod sedackou, kabelaze, .... no a pripravoval jsem se na nejhorsi - vadne predni narazove cidlo.
Tuhle sobotu jsem navstivil autorizovany servis (jen diagnostiku - samotnou opravu se mi nechtelo financovat cca 4000kc za praci bez materialu) a moje ocekavani se naplnilo
cena samotneho cidla 9 250Kc bez DPH ale tim ze mi obcas behem jizdy kontrolka zhasne je pry nadeje ze by tam mohl byt jen spatny kontakt.
Muj dotaz : nemate nekdo nafoceny jak vypada a kde je umisteno samotne narazove cidlo ?
Diky moc za rady a preji vsem uzivatelum co nejmene poruch