Stránka 81 z 123

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 02 úno 2015, 20:43
od vorlajz
ta malá lahvička je super... :) dokonce se těším, až už budu tankovat :D :D :D

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 02 úno 2015, 20:48
od Axel.Foley
Dojeď, budu tankovat zítra nebo ve středu :wink: :mrgreen:

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 02 úno 2015, 22:24
od vorlajz
:D hh... určitě... ;)

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 03 úno 2015, 05:17
od severtom
robil píše:Snad nekecají a mají vše vychytané.

Mají to vychytané - prostě reklamština a lidi na to berou (placebo efekt).

Víš, že obyčejný 2T olej v poměru 1:1000 s benzínem ti v testech otěru s kovovou kuličkou udělá přesně ten stejný výsledek jako "slavný" VIF? Nic víc v tom nehledej - než řeči o "vyčištění starších karburátorových motorů" (nečichal jsem k VIFu, bude tam asi nějaké ostřejší rozpouštědlo) + olejíček v ceně 35 Kč/l (velkoobchodní). Ničemu nevadí, ve válcích shoří.

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 03 úno 2015, 07:51
od zajic
severtom: Možná je Vif skutečně jen placebo a jde pouze o "reklamštinu" jak říkáš. Nikdy jsem nepsal, že bych po jeho užití pociťoval od motoru lepší akceleraci a pod. Spotřeba se mi trošku snížila, ale ani tady nemohu na jisto říci, zda to bylo způsobeno Vifem či zajetím motoru (možná ano, možná ne). Nicméně Vif dávám už cca 6 měsíců z toho důvodu, že s ním, dle testů, vykazuje obyč. benzín stejné či lepší parametry než benzíny "prémiové" a těch max. 50 hal./litr příplatku jsem ochotný obětovat za lepší pocit, že autu dopřeju něco lepšího. Autu to uškodit nemůže, takže v tom budu pokračovat dál. Kdyby "prémiový" benzín nestál na pumpě min. o 3,-- Kč/l více, ale byl tam rozumný příplatek kolem 0,50 hal. (a mohl jsem věřit, že ten benzín aditiva opravdu obsahuje), tak bych si míchání Vifu s radostí odpustil. K tomu navíc přistupuje fakt, že ani benzinky s "věhlasným" jménem, které tvrdí, že jejich natural 95 v základním provedení, ale s hezčím marketingovým názvem ušetří benzín díky speciální aditivaci. No, a potom Svět motorů zveřejní, že tenhle skoro "zázračný" benzín je téměř shodný s obyč. N95 od Tank Ono.

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 03 úno 2015, 10:59
od jjenda
Zajíc " =D> =D> =D>

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 03 úno 2015, 18:50
od vorlajz
asi začnu lejt do benzínu volej :D :D :D

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 03 úno 2015, 19:05
od Alf6
Vif je smes aditiv. Pozitivni ucinky nekterych z nich se mohou projevit az po delší době uzivani. Aditivuji pravidelne rok. A se spotřebou jsem spokojen. Jestli to je i zásluhou Vifu se mohu pouze a jen domnívat :D Kazdopadne hodlam aditivovat i nadale :D

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 03 úno 2015, 20:35
od vorlajz
Vife aditivovat musím,
kapku oleje raději nezkusím... :)
Povídám od tohoto stolu,
že spotřeba půjde dolů... :D
Jako Čech typický,
očekávám výkon magický!!!

Tak neříkejte mi přeci,
že by to byly jenom kecy.
Že V-Power Shell,
bych to auta lejt měl...
Ale říkám vám ... bohužel,
nepomůže to, aby moto lépe šel.

Prostě na Tank-Ono natankuji,
Vifem krapet aditivuji...
A tak vám prostě hovoří,
prémiovku si hned vytvořím.
Motůrek mi běží krásně,
tak říkám Vif? No jasně!!! :D

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 03 úno 2015, 20:56
od robil
=D>

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 03 úno 2015, 20:59
od zajic
Navrhuji Vorlajze na udeleni cestneho titulu "poeta Hyundai clubu" =D> =D>

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 03 úno 2015, 21:01
od vorlajz
poeta :shock:

hihihi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Napsal: 03 úno 2015, 21:39
od drastys
Paradni Vorliku :D

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 03 úno 2015, 22:11
od vorlajz
olééé... a zpět ke spotřebě ;)

Re: Spotřeba i30 2012

Napsal: 03 úno 2015, 22:27
od jjenda
vorlajz =D> a teď mi dovolte od VIFU malou odbočku, když už tu byla ta zmínka o M2T. Kdo byl u dvoutaktu znalej, a nekoukal na korunu, tak dával do benzinu M6AD, protože to lepši mazalo, bylo to už tenkrát aditivovaný. M2T byla vlastně byla olejová nejlacinější srágora. ViIF je (v uvozovkách) takové kdysi vrchní mazání pro motory v záběhu a vrchní mazání ricinem dávali soutěžáci, protože nebyly sto oktanové a prémiové benzíny.