Stránka 84 z 191
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 kvě 2017, 09:28
od idam.i
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 kvě 2017, 09:50
od Mr. HYUNDAI
Tak já pamatuju doby, kdy

byl součástí jednoho koncernu spolu s Mercedesem, Mitsubishi a Chryslerem

. A tak dávno to zase není.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 kvě 2017, 09:52
od Tommy.Koppy
v novém květnovém akčním ceníku zmizel 1.4 T-GDI za 409,990 Kč.

Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 kvě 2017, 10:44
od vorlajz
a 1.0 TGDI je levnější o 20.000 jak 1.4i ... hmmm a přitom já bych do města tu 1.4i bral hned...
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 kvě 2017, 11:42
od Tudy
To je ovšem divná cenová politika, slabší atmosféra je dražší.... Mno tu 1.4 T jsem objednal na poslední chvíli, 27.4. Tenhle motor je teď dostupný až od výbavy Style.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 kvě 2017, 12:18
od Mr. HYUNDAI
Je to politika logická, pokud pochopíme zvrácenost EU. Jde totiž o tzv. flotilové emise. Na papíře má motor 1,0 T-GDi menší uhlíkovou stopu než motor 1,4 MPi, proto je stará atmosféra dražší, aby se pokud možno prodával jen motor 1,0 T-GDi a emise za modelovou řadu i30 byly nižší.
Že to je všechno jen na papíře a realita je jiná. Ano je, ale papír je důležitější

.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 kvě 2017, 12:22
od vorlajz
přesně tak, bohužel, vhodnost motoru 1.4i do města je víc než příkladná...
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 kvě 2017, 12:53
od Tudy
Aha, tak potom dle této zvrácené logiky jsou nejlepší naftové motory, které mají nižší emise CO2 než 1.0 Turbobenzín
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 kvě 2017, 13:40
od Mr. HYUNDAI
Ano, proto se před rokem a půl objevila akce "diesel za cenu benzínu". Mávnutím kouzelného proutku se prudce propadly papírové emise díky raketovému nárůstu prodeje dieselů....
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 kvě 2017, 15:26
od icu
Mr. HYUNDAI: Tak pochopitelně - doma je

nejváženější značka a Genesis je vnímaný jako její Maybach
Jinak ta strategická aliance byla jen s DaimlerChrysler, trvala necelých 5 let a pro HMC dopadla naprosto dokonale - stačí se podívat na ten skok, který

v autech potom udělal. Přiznejme si, že do té doby byla produkce dost "kočkopsí". První vyráběné auto byla licence Fordu Cortina, první vlastní model (Hyundai Pony) konstruovali pánové z British Leyland, ale s licenčním pohonem od Mitsubishi.
DaimlerChrysler se těšil na podíl na korejském trhu nákladních aut. Proto 10% podíl v joint-venture Daimler–Hyundai Truck, který pak radši rychle prodali.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 02 kvě 2017, 15:41
od Mr. HYUNDAI
Tak ono to tenkrát na přelomu století bylo v rámci vzájemného vlastnictví akcií hafo značek "pod jednou střechou" -

, KIA, Mitsubishi, Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge, Plymouth (do roku 2001), dále vývoj a výroba dieselových motorů VM Motori a samozřejmě i divize nákladních vozidel jak ze strany

, tak i M-B, Mitusbishi Fuso a taky autobusy Setra. A nepochybuji, že jsem na něco zapomněl.
Takový opravdu "pomník" této aliance je motor 2,4 benzín, který jsme tu měli v Sonatach NF, osazoval se i do Mitsubishi a amerických Chryslerů a Dodge. Mělo se jednat o společný vývoj (do detailů nevidím).
V této alianci lze též hledat "důvod" použití prvních nafťáků v

právě od VM Motori - tedy první generace 2,0 CRDi v Elantrách XD a SantaFé SM.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 kvě 2017, 16:50
od Tudy
Pro srovnani s

uverem zaplatim za objednane auto 427 tis. včetně veškerých pojištění na 2 roky od data převzetí vozu. Ještě včera byla na

stránkách jedna bílá 1.4 T GDi za 409 tis (skladovka bez čekání)
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 kvě 2017, 17:11
od Axel.Foley
Prodejní politika

ČR je totálně mimo mísu
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Třeba u Qashqaie lze až na 5 výjimek kombinovat motory a výbavy téměř neomezeně

Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 kvě 2017, 17:36
od Tudy
Souhlas, pro mě (a předpokládám i spoustu dalších lidí) jsou důležité jízdní vlastnosti, tj. podvozek a motor. Bohatá výbava je OK, ale není to má priorita. Aktuálně lze nejsilnější benzín pořídit jen od stupně Style, který je za tučný příplatek...
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Napsal: 03 kvě 2017, 18:28
od shawt
No a to neni nejsilnejsi benzin, ja nevim na co si tady hrajou? 1,4t-gdi mohli vynechat a nabidout rovnou 1,6 t-gdi. Jeste s tou 1,4 t-gdi delaj takovy machry.