Stránka 84 z 87
Re: Stringův Fastback
Napsal: 12 dub 2023, 16:57
od Borek
Jak píše Stringo-hlavně zdravý rozum.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 12 dub 2023, 17:57
od Stringo
Hlavně nechci, aby to vyznělo nějak blbě. Nechci se tady hádat kvůli pneumatikám, akorát můj názor je ten, že pokud se nekoupí úplně nějaký fakt echt klump, tak na to normální běžné ježdění s obyčejným autem (za což považuji všechno co člověk užívá v rámci povolených silničních limitů) kromě sportovních aut (což i30 rozhodně není a v podstatě žádný Hyundai to není, až na verze N a to s velkým otazníkem) tak bude všechno v pohodě.
A hlavně ta cena byla v rámci kompletu opravdu zajímavá, jinak stojí nejlevnější asi 1800kč/kus a to už bych sáhl po něčem jiném - na 2000kč/ kus už začíná Nokian a další kvalitní pneumatiky.
Zimní gumy jsou trochu něco jiného, tam už kupuji ty zavedené prémiové pneumatiky, ale i tam jak už jsem uváděl třeba Dunlop WS4D mě hodně zklamaly, se může sáhnout vedle.
Každopádně už se těším, až mi to přivezou domů a budu to moc hodit na auto
Re: Stringův Fastback
Napsal: 12 dub 2023, 21:18
od idam.i
Pre mňa je jeden z najdôležitejšich parametrov hlučnosť.
Jasné že nekúpim noname ale medzi štandartnými značkami pozerám tie najtichšie.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 27 dub 2023, 11:47
od Stringo
Tak mám přehozeno. Hlučnost Nexenů je oproti originálně dodávaným Michelin Primacy 3 shodná, tak za mě v pohodě. Uvidíme jaký bude nájezd km a jak to bude na vodě.
Dneska mě čeká STK a pak zápis na dopravce do techničáku, předpokládám, že to proběhne v pohodě.
Jinak váha kompletního kola R17 + 224/45 je u originálu 20,9kg a tyhle nové R18 + 225/40 je 20,4kg, tak tam jsem si také mírně polepšil
Re: Stringův Fastback
Napsal: 27 dub 2023, 12:21
od lumix
Vaha tedy fajn, ale ty originály se mi líbí více. Já teď nahodil na vikendovku 17” 225/45 a komplet kolo mám teď 17,7kg.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 27 dub 2023, 13:01
od Stringo
To je super váha, to máš nějaké odlehčené OZ?
Re: Stringův Fastback
Napsal: 27 dub 2023, 13:27
od lumix
Originál BMW, jenže paradoxně byly určeny pro SUV X3 první generace a nechápu proč k takovému autu dali do nabídky takový lehký model kol
. Samozřejmě použité, ale za úplně směšné peníze. Auto s tím pěkne ozilo.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 27 dub 2023, 13:35
od Stringo
Re: Stringův Fastback
Napsal: 27 dub 2023, 15:47
od Axel.Foley
Stringo: Budu za rejpala - zimní kolo vážíš s diskem, letní bez
Ano, vím, že samotná pneu tak těžká nebude... takže jsi přivažoval?
Re: Stringův Fastback
Napsal: 27 dub 2023, 21:18
od Stringo
Teď nerozumím, obojí byl disk s pneumatikou
Akorát na těch fotkách je 17" vidět z vnější strany a ty nové 18" jsem měl otočené a je tam vidět vnitřní strana, možná tohle mate...
Re: Stringův Fastback
Napsal: 27 dub 2023, 21:22
od Mr. HYUNDAI
Foto s číslem 353 vypadá jako samotná pneu (jak je na fotce z vnitřní strany disku) a dle váhy má 20,4 kg
.
Re: Stringův Fastback
Napsal: 28 dub 2023, 06:47
od Axel.Foley
Stringo: Promiň, to je černý vnitřek disku
Opravdu jsem myslel, že je to jen pneu
Re: Stringův Fastback
Napsal: 28 dub 2023, 07:07
od Stringo
ono to mate, uznávám, nějak jsem si neuvědomil, že mám to kolo opačně oproti tomu stříbrnému disku
Re: Stringův Fastback
Napsal: 28 dub 2023, 09:54
od KamZehr
Axel --- nejsi jediný, taky mi trochu trvalo, než jsem na to přišel
Re: Stringův Fastback
Napsal: 20 srp 2023, 19:05
od Stringo
Tak nám doma přibyl další parťák na cestování.
Manželky Fabie II combi velikostně ani výkonově a ani můj Fastback na tom s místem není o moc lépe na delší trasy při 5ti členném osazení (2 dospělí, 2 bubertální dcery 10 a 13 let a 3 letá dcerka v autosedačce), tak jsme pořídili Tourana.
Je původem z Německa, model 2017 (vyrobeno 11/2016), 2.0 TDi 110kw, v manuálu, se serviskou a nájezdem 155000km.
Hledali jsme něco, co se nám vejde do garáže (limit 470cm délky) a zároveň odveze celou rodinu bez větších omezení na zadních sedačkách. Takže délkou nás opustili kombíky typu Superb, Mondeo nebo Passat, v segmentu Focus, Octavie, i30 nebo Cee´d v kombíku nenabídl o nic víc než náš Fastback (až na kufr), takže na řadu přišel S-Max a Galaxy a k nim Sharan a Alhambra, zase jsme ztroskotali na délce, kde buď už bych nezavřel vrata, nebo bych měl od vrat jen pár cm a musel bych parkovat až na zadní zeď. Dál jsme seděli např. v Peugeotu 5008, ten je ale dost drahý oproti ostatním podobným vozům, Dacia Lodgy byla prostě ošklivá uvnitř a ten Jogger je ještě mladý a zanovní kusy cenově stejné, jako mnohem vybavenější Touran, kterého jsme celou dobu našeho testování naprosto ignorovali, protože mě ani ve snu nenapadlo, že by v něm mohlo být tolik místa, kterého v něm v reálu je a navíc ještě obří kufr,... to vše s délkou, kterou tolik potřebujeme zařadit do našich preferencí.
A tak ho máme doma, jako parťáka k Fastbackovi, kterého si přebrala manželka, protože já jezdím delší trasy