Bohužel ano, dělali problémy.
Jelikož diagnostika ukázala "klapka sání zablokovaná v poloze zavřeno", byl jsem za exota hned při příjezdu. S touto poruchou jsem přeci nemohl přijet po vlastní osi... auto klepalo na neutrál na dílně, "mechanici" brady padlé u pasu... a prý "jak se vám to stalo?" Říkám, rozsvítila se kontrolka, nic jiného. Ve čtvrtek jsem teda nechal auto v servise. Nikdo se neozval, v pondělí jsem volal, co zjistili. Prý kolega objednal novou klapku. Ve čtvrtek mně překvapili telefonátem a otázkou, zda je auto načipované, protože, cituji, "jede až moc dobře". Auto čiplé není, to jsem i potvrdil do telefonu. Odpoledne jsem zajel do servisu a byl jsem obviněn přijímacím technikem, že mu asi lžu a auto je určitě čiplé, protože není možné, aby sériová jedna sedma byla tak živá. Nedokázal pochopit, že když auto za minulý měsíc ujelo pět a půl tisíc km, líné asi nebude. Navíc výměna vzduchového filtru ve čtvrtinovém intervalu (kupováno u nich), kvalitní nafta,... nic, prostě jsem idiot, musí si to porovnat s jiným autem. Klapka je vyměněná, ale auto je moc rychlé, to není normální
že se ozvou v pondělí.
V pátek mi to nedalo a po pracovní době servisu jsem si zajel po brýle, které mám standardně v autě. Alespoň jsem si ověřil, že auto stojí u servisu a nikdo ním nejezdí. Rovněž jsem se podíval na kilometry - auto mělo najeto cca 40 km. Konzultoval jsem situaci s jedním člověkem tady z fóra a ještě v pátek jsem poslal do servisu jeden mejl.
V pondělí servis držel bobříka mlčení. Odpověď na mejl nepřišla. Takže jsem se odpoledne zbalil v práci a jel do servisu odhodlán odjet svým autem za každou cenu. Auto bylo na dílně. Prý mi volali. Tlf. jsem měl v tašce, párování s půjčeným vozem zrušeno, takže jsem ho neslyšel... ano, volali. Prý porovnali diagnostikou moje auto s jiným Tucsonem se stejnou motorizací a mají stejné hodnoty a vše je v pořádku. Však jsem říkal, že auto je dobře rozježděno
Na moji otázku, zda mají nějaký protokol z měření, mi bylo řečeno, že ne, že mají jen hodnoty z displeje diagnostiky. Dobře, a co tedy ukazuje? Odpověď raději nebudu uvádět... v rámci zachování zdraví... stačilo to, přesvědčil jsem se, že technik je fakt "odborník"...
Nevím, oč jim celým tím cirkusem šlo, zda chtěly přehrát úhradu za opravu na mně a hledali záminku. To se už ani nedozvím. Každopádně to v této chvíli vypadá, že tohle byla moje poslední návštěva u nich. Ano, náhradní vůz jsem měl připraven, to ano. Následné chování a blbé poznámky mi opravdu nedodali na pocitu, že náš zákazník je náš pán, spíš naopak, ten největší trotl jsem já.
Názor si udělejte každý sám.
Auto Pytela Prostějov