LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
Vladak: první 2/3 tvého blábolení stojí na dojmech a tu zbývající třetinu ti snadno rozcupuju. Nepřipadá mi nic nelogického vybrat si automobilku, která se nebojí dát dlouhou záruku, s tím, že ji nevyužiju. To je věc SPC, statistického řízení procesů, dávno zvládnuté vědy, která ti přesně řekne, jak můžeš výrobek ojebat, aby se ti to ještě vyplatilo v nákladech na záruční servis. Tj. volíš-li automobilku s dlouhou zárukou, volíš si takovou, která to nemá maximálně ojebané. Taková automobilka a její dealeři počítají s tím, že si auto koupí lidi, kteří s každou prkotinou (výměna žárovek, filtru oleje, motorového oleje, filtru klimy, dezinfekce....) budou jezdit na servisu a NA TOM (mimozáruční servis) se nejvíc vydělá.
Ty věci jsem byl rozhodnutý od začátku dělat sám a taky je dělám. LPG systém jsem si vybral sám a jak se ukazuje, dobře jsem udělal.
Máš ještě nějaký dotaz?
Ty věci jsem byl rozhodnutý od začátku dělat sám a taky je dělám. LPG systém jsem si vybral sám a jak se ukazuje, dobře jsem udělal.
Máš ještě nějaký dotaz?
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- Reklama
Re: LPG
Překvapivě, když dáš do google brc multivalve photo, vypadne ti kupa kvalitních fotek.
Když budeš hledat zkušenosti s ním, stejně rychle najdeš např. to, že se musí měnit, protože mají chabou mechaniku a rychle se vyběhá čep páčky, která brání přeplnění nádrže. http://www.lpgforum.co.uk/viewtopic.php ... w=previous je příklad dvou výměn, první po 9 měsících od instalace.
Když budeš hledat zkušenosti s ním, stejně rychle najdeš např. to, že se musí měnit, protože mají chabou mechaniku a rychle se vyběhá čep páčky, která brání přeplnění nádrže. http://www.lpgforum.co.uk/viewtopic.php ... w=previous je příklad dvou výměn, první po 9 měsících od instalace.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Svůj ventil jsem vyndaný viděl, kdyby se někdo ptal, ale (naštěstí) nemám BRC. Je to věc sundání 2 šroubů na vrchním krytu a pak 6 imbusů. Připravte se, že i po dojetí nádrže v ní bude litr a půl plynu, o který přijdete, a který by měl mít kam utéct (po svahu kopce dolů, ne do kanalizace a ne na ohníček samozřejmě).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Uz sa to neda, neda...
boha jeho, severtome, nechces si o svym bajecnym plynu zalozit blog? Nechapu, proc pises, ze nastesti nemas BRC, kdyz tu neni nikdo, kdo by s nim byl nespokojeny. Nespokojenost panuje pouze u nekterych a je spojena s privstrikem, ktery nema nic spolecnyho se systemem, plyn tam jde porad ten stejny s privstrikem nebo bez. My nastesti mame LPG se zarukou, davat do1.4 plyn bez zaruky (a bez tech serepeticek navic) je jako chodit po lane nad propasti, tech KO motoru jsem videl uz dost (pres 10 zcela urcite), co meli hura akci prestavbu jako mas ty. Dekuju, nechci, radsi par procent privstriku nebo radsi vubec zadny LPG.
boha jeho, severtome, nechces si o svym bajecnym plynu zalozit blog? Nechapu, proc pises, ze nastesti nemas BRC, kdyz tu neni nikdo, kdo by s nim byl nespokojeny. Nespokojenost panuje pouze u nekterych a je spojena s privstrikem, ktery nema nic spolecnyho se systemem, plyn tam jde porad ten stejny s privstrikem nebo bez. My nastesti mame LPG se zarukou, davat do1.4 plyn bez zaruky (a bez tech serepeticek navic) je jako chodit po lane nad propasti, tech KO motoru jsem videl uz dost (pres 10 zcela urcite), co meli hura akci prestavbu jako mas ty. Dekuju, nechci, radsi par procent privstriku nebo radsi vubec zadny LPG.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Nechápu, proč se do Severtoma navážíš. Nechápu logiku tvé věty, "" ze nastesti nemas BRC, kdyz tu neni nikdo, kdo by s nim byl nespokojeny. Nespokojenost panuje pouze u nekterych a je spojena s privstrikem,""" Buď jsem se zařízením spokojen nebo ne. Nemůžu být částečně spokojen. Buď je zařízení dobré, tak jako je prezentuje Severtom a opírá své tvrzení o VLASTNÍ zkušenosti, nebo je nevyvedené a pak jsou příspěvky typu--- Nespokojenost panuje pouze u nekterych a je spojena s privstrikem. ---.
Jestli máš co říct k technice, pak to řekni, jinak se vzhledem ke svým minimálním zkušenostem, s plynem ( v porovnání se Severtonem ) raději neztrapňuj.
Rade622
Edit: Prosil bych info o těch desítkách motorů, které jsi viděl.
Jestli máš co říct k technice, pak to řekni, jinak se vzhledem ke svým minimálním zkušenostem, s plynem ( v porovnání se Severtonem ) raději neztrapňuj.
Rade622
Edit: Prosil bych info o těch desítkách motorů, které jsi viděl.
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Re: LPG
Kdyz uz ty tu zrovna zacinas o napadani, tak bys mohl byt od ty dobroty a vysvetlit, cos to predvadel v tematu Stiznosti, atp...to, co jsem severtomovi napsal,je reakce na jeho nesutaly nesmyslny srovnavani, ktery se objevuje na kazdy strane 5x v tom samym podani. Kdo to neudelal jako on a nema nazor jako on, tak pouze blaboli a nevi, co je dobry.
Je to zcela jednoduchy - zarizeni BRC je funkcni a pokud je neco funkcniho, pak neni duvod k nespokojenosti. Pokud je nekdo nespokojeny s privstrikem, pak si to mel rozmyslet pred montazi, kdy patrne neumel kalkulovat a ted je udiveny nebo mel nastaveni privstriku (na starsi montazi) pisemne odmitnout. Ja mam na i30 s BRC VSR od podzimu najeto zatim 20tkm, jedno serizeni (v ramci instalace), jednu menenou sponu (vymena plastove za kovovou), auto ma najeto sto a pred sebou jeste dva roky zaruky. Plyn se chova nad moje ocekavani naprosto bez vypadku, bez negativnich doprovodnych jevu. Proste korektne. Diky zaruce mam jistotu, ze kdyz se neco podela, neodseru to ja. Severtom mi psal, at se zacnu modlit, nemam k tomu ale duvod. Takovou zaruku severtom nema a nedostane, pro vetsinu lidi je tedy jeho reseni plynu naprosto nezkousnutelny. Nejen ja tady jsem dostal nabidku na BRC bez privstriku, na BRC s privstrikem, sice za nizsi cenu (tusim 24 tisic), ale ne pod zastitou importera (ale delali by ji stejni lide), na jine systemy (Stag a myslim Lovato) atp., ale proc jsme do toho nesli je duvod ten, ze pokud nastane jakykoliv problem - a to i neprimo spojeny (vime, jak to chodi, odejde ti zarovka v zadni lampe a svede se to na instalaci LPG) - zacne tahanice, na kterou osobne nemam cas. Kazdy jsme meli moznost volby, severtom si vybral tak a my tak, severtom to z nejakyho duvodu nedokaze zkousnout. Ja severtomovu volbu respetuju, ale nechci ji, nevim, proc ji tu na kazdy strance nekomu cpe.
Nemam cas a ve tvym pripade ani chut tu opakovat neco, o cem jsem tu uz psal (motory), protoze s tebou je diskuse pouze jednosmerna zalezitost.
Puvodne jsem nemel v planu se tu vyjadrovat, ale neslo to. Co jsem potreboval, jsem napsal.
Je to zcela jednoduchy - zarizeni BRC je funkcni a pokud je neco funkcniho, pak neni duvod k nespokojenosti. Pokud je nekdo nespokojeny s privstrikem, pak si to mel rozmyslet pred montazi, kdy patrne neumel kalkulovat a ted je udiveny nebo mel nastaveni privstriku (na starsi montazi) pisemne odmitnout. Ja mam na i30 s BRC VSR od podzimu najeto zatim 20tkm, jedno serizeni (v ramci instalace), jednu menenou sponu (vymena plastove za kovovou), auto ma najeto sto a pred sebou jeste dva roky zaruky. Plyn se chova nad moje ocekavani naprosto bez vypadku, bez negativnich doprovodnych jevu. Proste korektne. Diky zaruce mam jistotu, ze kdyz se neco podela, neodseru to ja. Severtom mi psal, at se zacnu modlit, nemam k tomu ale duvod. Takovou zaruku severtom nema a nedostane, pro vetsinu lidi je tedy jeho reseni plynu naprosto nezkousnutelny. Nejen ja tady jsem dostal nabidku na BRC bez privstriku, na BRC s privstrikem, sice za nizsi cenu (tusim 24 tisic), ale ne pod zastitou importera (ale delali by ji stejni lide), na jine systemy (Stag a myslim Lovato) atp., ale proc jsme do toho nesli je duvod ten, ze pokud nastane jakykoliv problem - a to i neprimo spojeny (vime, jak to chodi, odejde ti zarovka v zadni lampe a svede se to na instalaci LPG) - zacne tahanice, na kterou osobne nemam cas. Kazdy jsme meli moznost volby, severtom si vybral tak a my tak, severtom to z nejakyho duvodu nedokaze zkousnout. Ja severtomovu volbu respetuju, ale nechci ji, nevim, proc ji tu na kazdy strance nekomu cpe.
Nemam cas a ve tvym pripade ani chut tu opakovat neco, o cem jsem tu uz psal (motory), protoze s tebou je diskuse pouze jednosmerna zalezitost.
Puvodne jsem nemel v planu se tu vyjadrovat, ale neslo to. Co jsem potreboval, jsem napsal.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Pripadám si ako v Slovenskej krčme.Hardcam píše:boha jeho
Neviem prečo mám pocit, že narážaš na mňa. Je to tak? Ja som spokojný viac než dosť.Hardcam píše:Pokud je nekdo nespokojeny s privstrikem, pak si to mel rozmyslet pred montazi, kdy patrne neumel kalkulovat a ted je udiveny nebo mel nastaveni privstriku (na starsi montazi) pisemne odmitnout.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Kecáš jak Palacký
i to blbé Elpigaz má možnost přívstřiku. Montážníci je nedávají, protože je to podle nich zbytečné na nízkoobsahové motory a dobré hlavy s přimazáváním.
Nechápu tvou výrokovou logiku - množina všech majitelů je spokojena se zařízením, jen podmnožina je nespokojena. Výrok, že všichni jsou spokojeni je možná z tvého
pohledu v pořádku, ale z mého nikoliv. Musím to ještě dále vysvětlovat?
Dále nechápu výrok o ztrátě záruky.Stejně žádnou nemáš. Vždy bude záležet na přístupu prodejce a importéra jak se ke konkrétnímu případu postaví a nějaká montáž plynu se v tom vůbec NEMUSÍ promítnout. Pokud se ti pokazí altík, není to přece z důvodu montáže plynu.Pokud ti klekne motor, stejně ti nikdo nic nedá. Vsaď se.
Severtom je spokojený se svou zástavbou, nemá důvod si stěžovat - spokojený zákazník. Jiní píšou jak je to štve - asi jsou nespokojení, jinak by to nepsali.
Já jsem spokojený, vše funguje, nemám důvod si stěžovat. Jsem spokojený.
Z toho ovšem vyplývá, že zákazníci se systémem BRC jsou více nespokojeni, než s jiným, třeba Lovato. Možná jsou to jen neuspokojené naděje.Něco je špatně. Moc slibů?
Mé chování v tématu stížnosti sem netahej, pouze jsem nevěděl proč mi zmizel příspěvek a nevěděl jsem souvislosti, které jsou pro některé jasné.
Čekám na odkaz na ty desítky zničených motorů.
Rade622
i to blbé Elpigaz má možnost přívstřiku. Montážníci je nedávají, protože je to podle nich zbytečné na nízkoobsahové motory a dobré hlavy s přimazáváním.
Nechápu tvou výrokovou logiku - množina všech majitelů je spokojena se zařízením, jen podmnožina je nespokojena. Výrok, že všichni jsou spokojeni je možná z tvého
pohledu v pořádku, ale z mého nikoliv. Musím to ještě dále vysvětlovat?
Dále nechápu výrok o ztrátě záruky.Stejně žádnou nemáš. Vždy bude záležet na přístupu prodejce a importéra jak se ke konkrétnímu případu postaví a nějaká montáž plynu se v tom vůbec NEMUSÍ promítnout. Pokud se ti pokazí altík, není to přece z důvodu montáže plynu.Pokud ti klekne motor, stejně ti nikdo nic nedá. Vsaď se.
Severtom je spokojený se svou zástavbou, nemá důvod si stěžovat - spokojený zákazník. Jiní píšou jak je to štve - asi jsou nespokojení, jinak by to nepsali.
Já jsem spokojený, vše funguje, nemám důvod si stěžovat. Jsem spokojený.
Z toho ovšem vyplývá, že zákazníci se systémem BRC jsou více nespokojeni, než s jiným, třeba Lovato. Možná jsou to jen neuspokojené naděje.Něco je špatně. Moc slibů?
Mé chování v tématu stížnosti sem netahej, pouze jsem nevěděl proč mi zmizel příspěvek a nevěděl jsem souvislosti, které jsou pro některé jasné.
Čekám na odkaz na ty desítky zničených motorů.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Re: LPG
mnkk: neeee, obecne, ale o tobe vim, tak to tak mohlo vypadat, to se omluvuju...je to tvoje auto, ty mas rozhodnout, zda na privstrik pristoupis (tech 20% nebo 10%) ci odmitnes ci dokonce na toto rozhodovani nedojde.
rade: me mnozinami a vyroky moc neuchvatis. Princip Elpigazu neznam, parafrazuju nabidku variant, kterou jsem dostal. Nespokojenosti prameni s vysi privstriku, ktera je na hodnote 20% skutecne prehnana, nikoliv se samotnym systemem, ktery je funkcni a spolehlivy. Kdyz jsi tak dobry matematik, urcite umis rozlisit pojmy "desitky" a "pres deset".
Plest to sem budu, protoze me to od tebe opet nasralo, SLUSNE, opakuju SLUSNE, jsem ti popsal princip posloupnosti prispevku. Ty jsi nedokazal nic jinyho, nez se ohanet tim, ze ti nekdo maze prispevky, prohlasit jak je to na hovno a zmizet do haje bez toho, abys rekl aspon "dik vole, zes mi to objasnil". Tenhle princip komunikace me nebavi, ztrata casu a dobry nalady.
Najdi si jinyho vola, kterymu se tvoje zpusoby libej, ja se jdu venovat pozabijackovym hodum.
rade: me mnozinami a vyroky moc neuchvatis. Princip Elpigazu neznam, parafrazuju nabidku variant, kterou jsem dostal. Nespokojenosti prameni s vysi privstriku, ktera je na hodnote 20% skutecne prehnana, nikoliv se samotnym systemem, ktery je funkcni a spolehlivy. Kdyz jsi tak dobry matematik, urcite umis rozlisit pojmy "desitky" a "pres deset".
Plest to sem budu, protoze me to od tebe opet nasralo, SLUSNE, opakuju SLUSNE, jsem ti popsal princip posloupnosti prispevku. Ty jsi nedokazal nic jinyho, nez se ohanet tim, ze ti nekdo maze prispevky, prohlasit jak je to na hovno a zmizet do haje bez toho, abys rekl aspon "dik vole, zes mi to objasnil". Tenhle princip komunikace me nebavi, ztrata casu a dobry nalady.
Najdi si jinyho vola, kterymu se tvoje zpusoby libej, ja se jdu venovat pozabijackovym hodum.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
ten flame sa mi tu zda malo razantny.. takze:
mali ste si kupit diesel, socky !
mali ste si kupit diesel, socky !
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: LPG
V pohodičke, mne to nevadí. Ja odsudzujem privstrek iba preto, lebo mi to nebolo dopredu povedané. Na druhú stranu, má sa mi dosrať motor, tak díky aj za to. Lepšie by bolo bez neho, ale keď je, nedá sa nič robiť.Hardcam píše:mnkk: neeee, obecne, ale o tobe vim, tak to tak mohlo vypadat, to se omluvuju...
Sa ti podpichuje, keď nemáš DPF. Poteším ťa, mám aj diesel.Mexican píše:mali ste si kupit diesel, socky !
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Severtom:
Tak dobře, nechme občanský zákoník být, asi ti už nedělá dobře, přestože ses s ním předtím rád oháněl.
Myslím, že všichni by rádi viděli, jak si inteligent vybírá auto vědeckýma metodama a zjišťuje spolehlivost na základě informací automobilek.
Nebuď tak sobecký a poděl se s námi, když už ne s výsledky tak aspoň se zdroji dat, z kterých jsi čerpal a jak jsi to počítal. Já umím tak maximálně MTBF u malých elektrocelků, na auto bych si netroufl.
Ty výpočty, jak jsi říkal, že jsou už zvládnutou vědou, tak když nám všem to podáš tak nějak srozumitelně pro neyntelygenty, tak myslím, že už nikdo nebude kupovat ty německý šmejdy, ale jen francouze s pětiletou zárukou a prémiové korejce. Jak píšeš, přece si nebudu kupovat ojebaný auto.
Rade622: co toje, že ti klekne motor?
Mám mu nachystat nákoleníky?
Tak dobře, nechme občanský zákoník být, asi ti už nedělá dobře, přestože ses s ním předtím rád oháněl.
Myslím, že všichni by rádi viděli, jak si inteligent vybírá auto vědeckýma metodama a zjišťuje spolehlivost na základě informací automobilek.
Nebuď tak sobecký a poděl se s námi, když už ne s výsledky tak aspoň se zdroji dat, z kterých jsi čerpal a jak jsi to počítal. Já umím tak maximálně MTBF u malých elektrocelků, na auto bych si netroufl.
Ty výpočty, jak jsi říkal, že jsou už zvládnutou vědou, tak když nám všem to podáš tak nějak srozumitelně pro neyntelygenty, tak myslím, že už nikdo nebude kupovat ty německý šmejdy, ale jen francouze s pětiletou zárukou a prémiové korejce. Jak píšeš, přece si nebudu kupovat ojebaný auto.
Rade622: co toje, že ti klekne motor?
Mám mu nachystat nákoleníky?
Re: LPG
Tak jsem se dočkal. Přesně pravidelně ve vlnách konečně zase těch deset motorů co odešly na LPG. Takže opět otázka která zůstane bez odpovědi. Podrobnosti? Kdo? Kde? Proč? Jaká součástka? Nic, bude 2 měsíce ticho! Co je cíl?
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG