Stránka 89 z 197

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 07 říj 2018, 19:03
od Mr. HYUNDAI
Mobilita se vztahuje na záruční opravy, vběhnutí srnce před auťák se na záruku ukecat asi nepovede. Ale Axel by to mohl zkusit :mrgreen: .

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 07 říj 2018, 19:28
od Chasnik
Štěpáne, to já vím, že to tak je definováno. Ale taky vím, jak je to vnímáno, když se :hyu: velkohubě chlubí zárukou mobility. Prostě to byl jen povzdech nad tím, že to je další dílek do mozaiky polopravd a mlžení.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 08 říj 2018, 06:30
od Axel.Foley
Bohužel, jsem "jen jeden z mnoha", který je okolnostmi donucen k využití služeb servisu. Chceš, auto si zaplať, nechceš, nech být. Proč dělat pro zákazníka něco navíc... stejně příjde, protože musí. Je to tak trochu u moje blbost...

Mimochodem, Chasniku, přidám ti další, cituji, "střípek do mozaiky polopravdu a mlžení". Jedná se o aktualizaci navigaci. Všude v papírech máš napsáno, že aktualizace navi 1x ročně je na 10 let zdarma. Nikdo ti ale neřekne, že zdarma je to pouze jako součást garanční prohlídky, jinak zaplatíš cca 4000,- ](*,)

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 08 říj 2018, 09:30
od Chasnik
Jo, tak o té navi tady už někdo takhle mluvil, že když jdeš na garančku v únoru a aktualizace je v březnu, tak skoro rok jezdíš se starou mapou (pokud máš malý nájezd km), pokud nechceš platit.

No nic, story o tom, jak dokážou kre**eni v kanclech pokazit dojem z dobrého auta, asi znají i z jiných automobilek...

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 08 říj 2018, 21:39
od Axel.Foley
Taky si myslím, že nejsme sami.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 09 říj 2018, 00:23
od shawt
Nejste a je to na pric automobilkami. Sef ted resi nejake problemy s Leonem a taky dvakrat nadsen neni.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 09 říj 2018, 12:18
od Axel.Foley
Lidi v servisu snad dostávají speciální školení, jak znechutit zákazníky :-k

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 16 říj 2018, 08:12
od kolecko
Axel.Foley píše:Mr. :hyu: : Zítra - když to stihnu a doufám že jo - jdeme na focení. Pak čekačka 2 - 3 týdny ](*,)

Čekačka 2 - 3 týdny je luxus.
Minulý týden na parkovišti do mě nacouvala jedna nepozorná paní a čekačka přes 2 měsíce...termín mám až na leden :-( a oprava cca týden.
Náhradní auto je pouze při garančce, ale auto nakonec dostanu protože ho hradí pojištovna viníka...

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 16 říj 2018, 11:56
od Axel.Foley
kolečko: Doufám, že jsi v pořádku a auto je pojízdné.

Čekačka na opravu fakt skvělá :shock: :evil: Čím dál tím líp... ještě by to chtělo, aby Vošický zase přišel s nějakým "geniálním" nápadem, ať zůstanou na celou republiku dva servisy, jeden v Praze a druhý... také v Praze ](*,) ](*,) ](*,)

Mám pocit, že s :hyu: to jde od desíti k pěti. Ještě chvíli a člověk si bude objednávat garančky už při koupi vozu ](*,)

Napsal: 16 říj 2018, 12:12
od kolecko
Já jsem ok a auto je pojizdné, odnesla to jen barva nárzníku, odraná až na plast a prasklý lak na blatníku v místě spoje blatníku s nárazníkem. A kvůli této prasklině taková dlouhá čekací doba...asi nástřik celého blatníku.
S tou čekací dobou jsem byl fakt nemile překvapen :shock:

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 16 říj 2018, 15:54
od Axel.Foley
kolečko: Alespoň něco pozitivního.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 18 říj 2018, 10:42
od kongresman
Nevím, co je na tom pravdy, ale údajně se má začít blýskat na lepší časy a ten nejmenovaný VIP gigant z centrály to má nahnuté .... jdou na něho stížnosti z více stran. "Soudruzi" Korejci to budou muset řešit. A asi to mají nějak podchyceno a již ví, že plno potenciálních zájemců o vůz zn. :hyu: se po tom, co slyší a vidí, rozhodnou pro jinou značku, některým nic jiného nezbývá. A také klesá počet těch, co teď během jednoho dvou let :hyu: ojezdilo, prodalo a šli jinam. Rovněž i z důvodu řídnoucí sítě ofiko zastoupení .... Mnoha dealerům rovněž vadí ta agresivní kampaň a nechtějí se s ní ztotožňovat. Prý se to má na přelomu roku a až do jara, definitivně zlomit. Mnozí již odejíti prodejci jsou připraveni se vrátit, ale za jiných důstojnějších podmínek. Nyní to vypadá, že to u :hyu: roste, ale to je setrvačnost, na těch počtech prodaných vozů se podíjelí ti zbylí, kterým už docházejí kapacity a prostor a převzali poptávku z okolních regionů. Servisy přetížení, klienti nasraní, technici, mechanici mrzutí a vyflusaní. To stejné i prodejci. Někde se to projevit musí. A do budoucna méně prodaných vozů znamená i méně garanček, náhradních dílů, jak v záruce, tak po záruce ..... A vše kvůli jednomu magorovi. Údajně i na centrále ty vztahy nic moc....... Takže asi tak.

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 18 říj 2018, 10:48
od kongresman
Jo a já se objednával na garančku do OVA první týden v říjnu, termín mám předposlední týden v listopadu. Jsou zadření. Převzali plno aut z vedlejšího okresu Karviná. Proto raději objednání dříve. Ptal jsem se na toleranci, tam mi říkali, že tam je 1000 km nebo měsíc. Mě to vyjde na chlup, co se časové osy týče. Nechtěl jsem jinde a ti byli vstřícní, tak se nechám překvapit. A protože listopad mám vcelku nabitý a tak celkově fofr, nechtěl jsem jinde experimentovat. Na devátou přivezu, do dvanácté odjíždím. Kousek mám známého, zajdu na kafe. Jedu do Rely Servis. Známý tam byl, je spokojený. Jednou slyším to, podruhé ono. Vyzkouším poprvé a uvidím ...

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 18 říj 2018, 12:38
od Chasnik
Doufejme, že tvoje zdroje mají pravdu. I když, ne každá změna může být k lepšímu :wink: Tady v Praze a okolí je naštěstí ještě kam zajet do servisu, ale v ostatních regionech je to fakt bída a z toho vyplývá i frustrace a určitá zpovykanost techniků, kteří žehrají na to, že zákazník nemá moc možností, kam jet jinam :(

Re: Pískověbílý Tuky

Napsal: 18 říj 2018, 13:49
od kongresman
No, moje zdroje jsou takové, že to lze vyčíst z mimiky a vyjadřování lidí z řad prodejců. V mém případě dvou až tří. Jeden osobně, dva pře kamarády odjinud z ČR se stejnými pocity a zážitky, kteří mi to potvrdili. Prostě není možné, aby druhá nejprodávanější značka na českém trhu přicházela o zastoupení. Byla už druhá "odchodová" vlna a ti ostatní to logicky nevstřebají a také logicky potenciální a současní zákazníci se z části odvracejí, což je špatné. Problém centrály je zejména ten, že při podpisu, obnovování smluv na další období zvedli počty prodejnosti až o 100%. Prodávám, co jsem koupil. Ze dne na den. Jinak máš po bonusech, neplníš a jiné sankce. Prostě jeden blázen si myslí, že se auta prodávají jako rohlíky..... Nechme se překvapit. Jinak ten dotyčný VIP gigant byl snad kdysi "tak nějak odstraněn" ze stejného místa u jiné významné značky pro ČR.